Ivanović a Juventus játékosa lehet

A 'Corriere dello Sport' információi szerint Branislav Ivanović hamarosan aláírhatja szerződését a Bianconerinél.

Branislav Ivanović

A Juventus Dario Knezević és Cristian Molinaro sérülése után tért vissza az átigazolási piacra. Bár a két védő sérülése nem súlyos, mégis rávilágított a hátsó alakzat problémáira.

A pletykák szerint a Bianconeri már korábban is érdeklődött Ivanović kölcsönvétele iránt, de a lap úgy tudja, hogy most már véglegesen le akarják igazolni a szerb védőt.

A hírek szerint Alessio Secco és Jean-Claude Blanc már találkozott is a Chelsea vezetőivel, és 5 millió eurót ajánlottak a játékosért. Ivanović-ot egyébként Claudio Ranieri kérésére vinnék a csapathoz, és nagy a valószínűsége, hogy az üzlet megköttetik, mivel a szerb játékos hat hónap alatt egyszer sem lépett pályára a Chelsea színeiben, és Scolari terveiben sem szerepel.

Valószínű egyébként, hogy a Juventus még azelőtt le akarja zárni a tárgyalásokat, hogy hazatérnének az angliai turnéról.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr184642475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizi8 2008.08.06. 15:26:21

Személy szerint örülnék az érkezésének, mivel a korosztályos válogatottban kiemelkedő produkciókra volt képes.Nagyon jó felépítéssel rendelkezik, gyors robbanékony jól fejel. Amúgy pedig a jugoszláv iskola alapjain tanult.

mmartin91 2008.08.06. 15:36:59

Sztem sem lenne rossz vétel mert ugyebár jobb és középhátvédet is tud jáccani.Nos, mivel Andradénak gyakorlatilag vége, Knezevic pedig eléggé sérülékenynek láccik ezért kell egy védő.Én jobban örülnék ha véglegesen vennénk meg mert ha esetleg fejlődne, ami benne van a pakliban akkor 1 év múlva a Chelsea többet kérne érte.Viszont ha jól tom 13 millió körül vették a télen szal érdekes lenne ha 5-ért odaadnák nekünk.Persze, ez nekünk jó üzlet lenne mert ilyen olcsón ilyen szintű védőt nem valószínű h kapnánk.Remélem jönni fog és véglegesen.

Dana 2008.08.06. 15:51:54

Jó húzás lenne 5 millió nem sok érte. Bár valszeg nem lenne nálunk se kezdő kapásból de azért szerintem hosszú távra jó lenne.

Guci · www.google.hu 2008.08.06. 16:27:16

Ez nagyon jó igazolás lenne!!!!mi amúgy is még a chelsea előtt akartuk!

Ismeretlen_53881 2008.08.06. 16:30:28

5 millióért szerintem ajándék lenne...

Juvetto 2008.08.06. 19:10:42

Le a kalappal az összes előttem szóló előtt!! :) Nagyon jól látjátok a dolgokat, én is abszolút ezeket gondolom... Szeretem, amikor ekkora az összhang és jól beszél mindenki! Többet nem is tudok hozzátenni. Talán annyit, hogy szerintem már az első félévben képes lehetne kiharcolni az állandó tagságot a kezdőben. FORZA JUVE!!!

Matee 2008.08.06. 19:24:29

Hát igen, a jövőre is kell gondolni, mondjuk én pár év múlva egy Criscito-Chiellini tengelyt képzeltem volna el, de inkább legyen sok a jóból. Ivanovic-ot egyszer nem láttam játszani és sztem itt többen így vannak ezzel, de ahogy hallani lehetett, meg láttam pár videót róla, az alapján egy nagyszerű játékos. Mellberg(30),Legrottaglie(33),Andrade(sztem vége a karrierjének meg amúgy is (29),Knezevic meg jó kiegészítő ember. Chiellinivel jól megértenék egymást, bár még nem most sztem. 5 millióért nem hiszem hogy odaadnák nekünk

mmartin91 2008.08.06. 20:25:12

Most nem csak abban kell gondolkodni h Ivanovic középhátvédként milyen lenne. Én speciel sokkal több esélyt látok arra h jobb bekként jáccon.Ugyebár jelenleg ott Grygera a kezdő, na most ő nem az az ember aki kiszoríthatatlan lenne a csapatból.Sztem azért is jó lenne ez az igazolás 5 misiért mert a szerb töb poszton is bevethető ill. a fiatal kategóriába sorolható bár már azért 24 éves.És a jövőre is kell gondolni és naon jó amit írt Matee h a középhátvédek Chiellini kivételével nem vmi fiatalok.Mondjuk az is igaz h én se láttam sokszor jáccani:D de ha már ennyi szakember mondja h milyen jó ez a gyerek meg a Chelsea télen elvitte akkor csak van benne vmi...

asvééd 2008.08.06. 20:52:24

Mindenkivel egyet értek,csak nem értem miért kellett eddig várni?????Meggyőződésem hogy amikor szó volt róla hogy esetleg jönne akkor nem volt ilyen drága!Megvette a Cselszki és most szakít rajta rendesen!Na mindegy,nagyon kell ez tény,jó játékos,de ha arra gondolok hogy Riise-ért adtak 5millát...................;)

buub 2008.08.06. 23:15:45

asvééd: a Cselzi 13 misiértigazolta ha jól tudom, de tuti 10 környékéért.

Vittorio24 2008.08.07. 12:33:48

Ivanovics=Knezevics!!!! Szóval nem lenne komoly erősítés,lehet hogy ez sok mindenkinek fáj,de sajnos ez az igazság! Nem nagy játékos,ugyan olyan,mint Dario!!! Sajna a horvát lesérült! Ha már védő akkor olyat kell igazolni aki mindenféle képen erősítést jelent,például a kolumbiai Zapat-t! Na ő igen,és a faszba már a rohadt spúr vezetőséggel,be kell látni fiatal,jó játékost nem lehet bagóért igazolni! Szóval ki kell csengetni a dellát és leigazolni Zapata-t!!! Megoldódna a védő próblémánk ő Chiellini-vel de jó védő páros lenne középen!

asvééd 2008.08.07. 21:26:00

Vazze buub,sorry de akkor ezt benézTEM!!!Te honnan nézed ezeket a transzfereket vissza??????

buub 2008.08.07. 23:02:50

Hát igazából emlékeztem rá :o :D .

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása