Nedved elfogadná Stanković érkezését

Pavel Nedved elégedett a jelenlegi kerettel, de szerinte Dejan Stanković hasznos lenne a klub számára. A Juventust az elmúlt hetekben-hónapokban többször is szóba hozták a szerb játékossal, ami a torinói drukkerek heves tiltakozásához vezetett.

Pavel Nedved

"Ismerem Dejant, remek srác és nagyszerű játékos. Hasznos lenne számunkra, de nem rajtam múlik a dolog. Nem értek egyet a szurkolókkal, akik tiltakoznak ellene. Meg kell érteniük, hogy profi játékosok vagyunk, egyáltalán nem számít, ki honnan érkezik. Azért vagyunk itt, hogy a minket alkalmazó klubot szolgáljuk. Talán velem is ugyanez lenne, ha a Milanhoz igazoltam volna. Nagyon felidegesített, amikor a szurkolók kifütyülték Gianluca Zambrottát. Sokat tett a klubért, rengeteg ütközetben vettünk részt együtt."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr494642470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bercike60 2008.08.05. 13:52:58

hmm ez érdekes megszólalás volt nedvedtől sztem:/

asvééd 2008.08.05. 14:49:50

Zambit én nem fikáznám,de Dejan azért más tészta!

Juvetto 2008.08.05. 15:03:19

Köszi, asvééd!! ;) Bár igaz, picit én is megorroltam Zambira, de teljes mértékben egyetértek Pavel ezen kibaszott profi nyilatkozatával!!! Viszont abban nincs igaza szerintem, amit Stankovic-ról mondott, mert az tényleg más kávéház, mivel ott nem csak az a "gond", hogy honnan jönne, hanem, hogy korábban miket nyilatkozott "leendő" klubjáról!! De ez úgyis mindenki előtt tiszta... Én nem akarom, hogy idejöjjön! Inkább valaki más, de főleg inkább védő. FORZA JUVE!!!

Elodv 2008.08.05. 16:47:14

Ha 20 éves lenne, akkor mindenki kussolna, de mivel már visszaszámolnak rá, plusz még pofátlan is volt a calciopoli alatt ezért a legjobbakat kívánom neki: kispadmelegítés egész évben Murinho nagykabátja alatt. :)

Dana 2008.08.05. 22:09:46

Profi Nedved! Egyébként Ő így látja vagy tud valamit. Nem örülnék én sem Stankovácsnak inkább egy megbízható nem sérülékeny belső védőnek.

babo410 2008.08.06. 09:04:03

Én ebből a nyilatkozatból azt vettem ki, hogy nedved tud vmit, és nem akar haragot, és szeretné, ha nem lenne semmilyen balhé. De remélem, hogy Nedved sem felejtette el Stankonak, amiket a calciopoli alatt mondott, mert az undorító volt. eg amúgy is már kifele megy Stanko a fociból. Már tavaly is többet ült kispadon, mint amennyit játszott. Már nem jó játékos, láttam tavaly egyszer kétszer, de már nem ér egy büdös fillért sem. Valyon miért akart tőle Mourinho minden áron megszabadulni?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9915) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4140) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása