Néhány név

Bár most elég kevés pletyka érkezik a csapattal kapcsolatban, mégsem szándékozom mindet kitenni a blogra. Egyrészt mert egyáltalán nem érdekesek, másrészt meg régiek, amiket újra és újra elővesznek az újságírók.

kacsa

Itt van mindjárt a 'Tuttosport' szenzációja, miszerint a Juventus Sebastian Schweinsteigert figyeli, ám ha mégsem sikerülne megszerezni, akkor a Schalke játékosa, Ivan Rakitić a lehetséges jelölt. Izgalmas, mi?

A goal.com pedig - forrás megjelölés nélkül - arról ír, hogy a Juventus nagyon szeretné leigazolni Dejan Stanković-ot az Intertől, de a gonosz szurkolók ezt folyton megakadályozzák.

És végül egy vadonatúj pletyka: a Bianconeri azon gondolkodik, hogy kölcsönveszi a Chelsea mellőzött védőjét, Branislav Ivanović-ot.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr764642466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvetto 2008.08.04. 20:50:01

Azon töröm a fejem, hogy vajon ez a kis élőlény itt a fotón mit is szimbolizálhat... :D Amúgy már én is olvastam ezeket, tényleg baromi hihetőnek tűnnek! Meg az is, hogy állítólag Secco most ezerrel szélső védőt keres, mert De Ceglie olimpiázik, Molinaro pedig lesérült. Az viszont talán még érdekes is lehet, hogy Mourinho "bekóstolta" Ranieri-t. Vagy, hogy Xabi lehet, hogy 16(!)millió euróért az Arsenal-hoz igazol. Persze ezek szintén... :) FORZA JUVE!!!

asveed 2008.08.04. 21:23:54

LAssus! Ez a szárnyas bejött :))))!!! Csak halkan kérdezném itt a kacsa-poszton hogy mmartin91 mi a helyzet Xabival??Nekem lett igazam hogy nem lesz üzlet????? CIMBÍ!Secco???????Nem úgy volt hogy eltiltották az átigazoplásoktól????? Murinnyyyyónak meg nyasgem,Ranierit meg sztem felesleges baszogatni,én is így tettem régebben de idő kell,értsétek meg,még ha erre egy JUve kaliberű csapatnál nincs is nagyon lehetőség!PLEASE!!!!!TÜRELEM!ÁLLATOK LESZÜNK,HIGGYÉTEK EL!

mmartin91 2008.08.05. 11:16:41

asveed!A legújabb hírek szerint Barry a héten a Pool játékosa lehet, ezt tegnap olvastam de ki tudja mi az igaz belőle.De már olyanokat is olvastam h Benítez lehet h megtarthatja Alonso-t azon felül h Barry is érkezik a Poolhoz.Az én véleményem azonban az h Barry el fog menni a Poolhoz és Alonso pedig el fogja hagyni a Pool-t.Itt fogunk majd mi képbe jönni és le fogjuk igazolni 20 mio.€ környékén.Persze, ez még kicsit odébb van de kár sietni mert még van egy szűk hónap az átigazolási szezonból.Kíváncsi vok h mi lesz... Jah én is olvastam Mourinho beszólását, remélem meg fog majd jelenni ezen az oldalon a mondatai, én jót röhögtem rajta mert teljesen igazakat állított amik tények.Én örülök h Mourinho idejött a Serie A-ba csak inkább hozzánk kellett volna nem az Interbe de Ranierinek mostantól nem lesz egy nyugodt perce sem.

Ismeretlen_22017 2008.08.05. 11:42:38

A Juve hivatalos oldalán fent van egy Manningeres cikk, de még csak olaszul. Lehet, hogy leigazoltuk???

Scooter82 2008.08.05. 12:22:22

Manninger ma megkezdte a felkészülést a következő szezonra immáron a Juventus színeiben! A volt Udinese-i kapus 4 éves szerződést írt alá.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása