Emirates Kupa második nap

Hamarosan kezdődik a Hamburg SV elleni mérkőzés, ahol, ha minden igaz egy teljesen más csapat lép pályára, mint tegnap az Arsenal ellen. 14:45-től élőben adja a mérkőzést a Sport 1 TV. Ha Ranieri igazat mondott, akkor a következőhöz hasonló kezdő tizenegyet láthatunk:

Chimenti

Zebina – Legrottaglie – Knezevic – Molinaro

Camoranesi – Zanetti – Poulsen – Salihamidzic

Amauri - Del Piero

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr254642457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2008.08.03. 13:28:00

Ez a kezdőcsapat nem is lenne rossz mert mindenki kapna így lehetőséget a Kupa során.Kíváncsi lennék Knezevic és Poulsen játékára is.Nálam az egyedüli gondot úgy hívják h Chimenti.Na őt sztem abszolut nem kéne védetni mert ha a védelem gyenge lesz akkor potyákat is kaphat.De sztem ezt Ranieri sem kockáztatja meg és sztem Buffon fog védeni ma is.Emlékezzünk csak a Trofeo TIM-en sem védett Chimenti pedig lehetett volna neki lehetőséget adni.Ideje lenne már h szerződtessünk egy cserekapust, pl.Romát. Kár h a meccs kicsit belelóg a Forma1-be...:S:S:S

Vittorio24 2008.08.03. 15:21:42

Ez a patkány,féreg,fos legro mekkora nyomorult meg a szar helyezkedése miatt kaptunk gólt róla!!!!!!!!!! Takarodjon már innen olyan mint a lasított felvétel,egy katasztófa! Baszus milyen gyenge! Nagytudású Zombori meg ilyet mond ez a csapat erősebb mint a tegnapi,ez miről beszél elmeháborodott!!!!

Grove4 2008.08.03. 15:23:01

nyugodj már le,mindenki hibázhat!Mindig lefikázod Legrot,már unalmas!

Vittoiro24 2008.08.03. 15:31:30

legro esik,kell szopatják orrba szájba! Mi van kinek vauzol grove??? Mindenki hibázhat de ő folyamatosan hibázik nem veszed észre milyen gyenge!!!!

Vittorio24 2008.08.03. 15:35:48

Nem tudom ki közvetíti a meccset de nagyon nincs tisztába a nevekkel mert Poulsen-re folyamatosan Ekdal-t mond!!!!

Grove4 2008.08.03. 15:43:22

Esik kel....Mindenkinek vannak rosszab meccsei,normális hangnemben is lehet írni.Viszont te minden postnál lekárogod Legrot,felfogtuk,leülhetsz!

Vittorio24 2008.08.03. 15:47:54

Te ne mond már nekem,hogy mit csináljak???? Ki vagy teeeeeeeee???? Engem csak az bánt,hogy ilyen gyenge védő itjátszik mint legro átjáróház a védelem ha ő a pályán van! Felfogtad Grove elhúzhatsz!!!!

Ismeretlen_74763 2008.08.03. 15:48:20

ez csak egy edzőmeccs, mindenki megnyugodhat, amúgy a gólban Chimenti is benne volt, ha már elindul akkor jöjjön ki teljesen különben ez a vége

Vittorio24 2008.08.03. 15:51:00

Végülis annál a gólnál kilépett az összes védő,hogy a perui lesen maradjon csak a pancser legro maradt bennt. Végülis bénázon csak legalább bizonyítja,hogy a keretben se lesz helye a következő szezonba!!!! Inkább itt legyen balfasz egy edzőmeccsen,mint a BL-be!!!! mondjuk ott úgyse fog játszani! Na hajrá,remélem fordítunk,bár a játékunk elégé harmatos!

Grove4 2008.08.03. 15:52:05

Te is befoghatnád,és ezzel végeztem!

Vittorio24 2008.08.03. 16:02:23

Figyelj te ne mond már nekem,hogy mit csináljak! Majd én azt tudom!!! Ez a baromarcú Zombori mit beszél a védelemből egyedül a kapus Buffon jó??? Hol van Chiellini és Mellberg akik az Arsenal ellen sziklaszilárdan és hiba nélkül játszottak??? Kicsit elvan tévedve,de hát eddig is mindig félre beszélt!!!

Grove4 2008.08.03. 16:09:47

Én Zomborit egy normáis inteligens embernek tartom és sztem nem azt mondta,hogy rossz a védelem,hanem azt,hogy a középpályához és a csatársorhoz képest rosszabb,az biztos hogy chiellini és mellberg jó védők , a többiek olyan közepesek szerintem,viszont azzal nem értek egyet,hogy Mellberg olyan hú de rossz igazolás lett volna.Egyébként nem akartam veled összeveszni,csak nem értek veled egyet,te se mondd meg h mit csináljak.

Vittorio24 2008.08.03. 16:18:53

Miben nem értesz egyet???? Abban,hogy legro hibát-hibára halmoz ez világos mint a nap a két szemeddel láthatod,hogy lassú,nehezen fordul,a becsúszásoknál folyamatosan ütemet téveszt,forgatják össze-vissza! Ja és Zombori ilyet mondott,hogy ez a kezdő erősebb,mint az Arsenal elleni,NOS EZ EGY OLTÁRI BAROMSÁG mert a tegnapi volt a kezdőcsaptunk ez meg a tartalék csapat,vagyis a mostaniból talán Alex fog játszani kezdőként!! Nos ezekkel nem értesz egyet??? Vagy mi?? Ezek pedig így vannak ahogy leírtam! Na Ciao!!!

Vittorio24 2008.08.03. 16:55:09

Ez a mérkőzés nagyon felbosszantott,kitömtek minket rendesen,ráadásul legro két gólban is benne volt. Valamint Knezevics megsérült,Andrade eddig is sérült volt két középhátvéddel kevesebb, Chiellini-t se értettem saját csapattársát,a Zidan-t szerelő Molinaro-t rúgja le,ez durung megoldás volt,minek csinálta látta,hogy Molinaro odaér és elrúgja a labdát ás bunkó módjára Chiellini még elnézést se kért legalább felhúzta volna,és annyit mond bocsi töki nem akartam. Elfogytak a védőink három védővel kevesebb!!! Aggasztó nagyon!

mmartin91 2008.08.03. 16:58:28

Édes Istenem ezt a Chimenti-t takarítsa már el vki vagy legyen 20.számú kapus a Juvéban.Hihetetlen h jelenleg ez az ember Buffon mögött a 2.számú kapus.Ez kész vicc, akkora szar h az elképesztő.Miket csinált ez az egész meccsen, katasztrófa.Miatta megalázott minket a Hamburg.Mondjuk az is fasza h Chiellini lesérítette Molinaro-t meg h Knezevic jáccik 56 percet azt megsérül. Kéne már egy cserekapus mert ez a Chimenti vicc, édes Istenem Chimenti, te jó Isten...

Ismeretlen_53881 2008.08.03. 17:01:09

Vittorio ezt a Legro-baszogatást tényleg abbahagyhatnád már, kurvára unalmas és idegesítő. Benne volt az első gólban, ugyanúgy mint Chimenti és Zebina. De ma szinte senki sem játszótt jól. Én gonosz módon kicsit örülök Knezevics sérülésének, mert talán a vezetőség tlán észreveszi magát, és áldoz egy klasszis védőre. Nem azt kell nézni, hogy ki van ingyen, vagy 5 millió euro alatt, basszus. Rá kell áldozni azt a 15-20 millót, és venni egy igazi klasszist Chiellini mellé.

Victor90 2008.08.03. 17:02:51

hát sajnos Molinaro is megsérült,meg Knezevic is..kérdés mennyi időre dőlnek ki a sorból:S:SArsenal ellen adtak 1 lesgólt most pedig fordítva nem volt les..gól lett, beintette a partjelző geci:S:S a selejtezőre összekapjunk magunkat és a bajnokságba is jól fogunk kezdeni sztem!! a védelembe kéne, kellett volna igazolni 1 klasszis védőt!! középpályánk erős nagyon meg a csatársorunk is!

Vittorio24 2008.08.03. 17:04:29

mmartin végre már vki ír,hallod ez szégyen gyalázat,de itt legro miatt letünk megszégyenítve amit Chimenti bekapott azokat Buffon se fogta volna meg a harmadik gólnál szétbaszott az ideg. Itt legro a fő bűnös,de Chimenti is gyenge ám! Chiellini vadparaszt módjára rúgta le szegény Molinaro-t és még elnézést se kért,ezt a gyökért......

vizi8 2008.08.03. 17:09:59

vittorio ha neked a tegnapi védelem jónak tünt,akkor nem ismered juve régi védelmét, mert ez ahoz képest átjáróház.Egy Ferrara-Montero egy Montero-Thuram egy Thuram-Cannavaro ezek voltak az átjárhatatlan belső párosok. eggyellőre nekem még Chiellini sem tűnik magabiztosnak.

Ismeretlen_53881 2008.08.03. 17:15:35

vizi8 ne is mondd, jó kis kemény Ferrara.. :D

Ismeretlen_53881 2008.08.03. 17:16:15

amúgy csak most látom hogy 3 lett a vége, én kettőnél kikapcsoltam :S

Vittorio24 2008.08.03. 17:17:02

vizi8 én ne ismerném as régi Juve védelemet,nekem ne akard már bemutatni nekem az uruguayi kannibál,akinek hentes volt a beceneve volt a kedvenc védőm,aki tanár módjára játszott a pályán,aki ha kiment a pályára nem ismert kegyelmet,kemény volt mint a pokróc de borzasztó jó ütemben tudott szereni,ő egy isten volt Paolo Montero,aki Ciro Ferrara-val együtt roppant jó védő kettős volt,de ha figyelmesen nézted volna a régi komentekben én már leírtam a régi védelemről a véleménymet. Ja és vedd észre azt mondtam a mostani védelmünktől a legro-knezevics védő párostól a Mellberg-Chiellini sokkal jobb,ezt be kell látni de hol van ők a régi elődöktől....

mmartin91 2008.08.03. 17:38:21

Hát be kell ismerni h az eddigi meccek alapján Mellberg jobb mint Legro.Én kedvelem Legro-t mert az előző szezonban jó volt és nélküle nem lettünk volna 3.-ok de nem lesz kezdő, nem hittem volna h Mellberg ki fogja szorítani de pl.ma télleg vacakul jáccott.Persze, ebből a meccsből nem kell kiindulni mert felkészülési meccs volt de gyakorlatilag megaláztak minket, és nem a Chelsea, nem a MU hanem egy szaros Hamburg.Jó, nyilván a védelemnek elég gáz lehet úgy jáccani h egy Chimenti áll mögöttük aki képes arra h félpályáról gólt kapjon.Én azt mondom h kurva gyorsan kéne venni egy cserekapust meg egy középhátvédet mert Knezevic sérülése sztem súlyos és én eddig azt szűrtem le az EB-ből és a mai meccsből h a horvát nem olyan játékos aki végig bírja a szezont kisebb sérülésekkel.Viszont nálam Chimenti a fő bűnös, aki gyakorlatilag lehet h az NB1-be se állná meg a helyét mert akkora vicc ember.Nem is értem h merülhetett fel a vezetőségben h Chimenti-t leigazolják, tiszta ciki.Jelenleg 2 kapusunk van szal én azt veszem h jön még egy és akkor rendben lesz ez a poszt, gondolom nem fogunk 2 kapussal nevezni bajnokságra meg BL-re, minimum 3 kell, tavaly 4 volt.

Edgár 2008.08.03. 18:16:47

én nem adnám legro nyakába az 1. gólt, és sztem nem volt sokkal meggyőzőbb Mellberg tegnap, a gólnál nem csak ő hibázott és voltak jó megmozdulásai is,sokszor molinaro helyett és zebina helyett is ő mentett széleken is. sajnálom, hogy így kikaptunk, látszott, hogy sokaknak nincs kedve játszani. csak kicsit az volt zavaró, hogy Camo befutja az egész pályát, del piero meg nem tesz 2 lépést a labdáért, de tom ez csak felkészülési meccs....csak Pataki Attilát nem akarom többet a kapunkbabn látni

Csabah 2008.08.03. 18:29:24

Ez csak egy edzőmeccs volt ahol, fejben nem voltak motiváltak a srácok! Egy valamire azonban az elmult edzőmecscekből rájöttem! A csatársorunkal semmi gond, csak el kell találni, hogy melyik kettős van jó passzban+ egy csere, a középpályát nem bántom, nincs sztárigazolás, de hosszu ezen a téren a kispad! A Védelemről meg annyit, hogy a bajnokságban még csak csak elmegy, de a BL-hez harmatgyenge! Szoval oda jó lenne egy sztárigazolás!!! De jobb lenne 2! Én ezt látom, nem tudom ti? Amugy a sérültekről mi hír?

Victor90 2008.08.03. 19:31:25

jaja igazad van Csabah ez csak 1 edzőmeccs volt!!! látszott pl delpiero játékán is:D:Sazt kimerem jelenteni hogy Olaszországba a legerősebb középpályánk van!! a csatársorba pedig ottvan a világ egyik legjobb vefejező csatára,a kapuba a világ legjobb kapusa!! én nekem a védelemmel van 1kis bajom:S valakit kéne vennünk!!chiellini télleg néha favágó módon focizik, de 1 világklasszis szinten focizik ő mellé kéne 1 ugyanilyen szinten focizó védő!! vagy valameik szélre kéne 1 igazi jó védő..én ezzel a molinaroval nem nagyon vagyok megelégedve sokat fejlődött azt aláírom de még ígyse igazán...elnéznék arra a posztra pl 1 taiwot .nah hát mindegy!!! Mindörökké Juve!!!

asveed 2008.08.03. 20:36:27

A Legrot fikázóknak csak annyit hogy az általam is nagyra tartott Chiellinit is párszor szépen beültették a "hintába"!!!!!Minden egyes gólt Legro nyakába varrni botorság lenne,sztem ráadásul ha a védelem mögött egy Chimenti áll..... Edgár : Patakis hasonlatod beütött rendesen ,legalábbis nálam!THX:)

vizi8 2008.08.04. 07:58:12

Vittorio az igaz amit rosszul értelmeztem, bocs. Az pedig teljesen igaz hogy tegnap Chiellini ámokot futott egész meccsen.A védelembe sürgősen kéne egy magabiztos ifjú titán, aki Chiellinivel a következő 6-7 évet biztosítják.

vizi8 2008.08.04. 09:56:57

Azt azért megemlíteném, hogy a két csatár nem igazán értették meg egymást. Amauri Jakival és Trezególlal is jobban megértették egymást.

Shyr Kahn 2008.08.04. 10:14:02

Criscito-t kellene visszahozni, vagy Ivanovic-ot kölcsönvenni...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása