Amauri első nyilatkozata

Hónapokon át tartó találgatások és tárgyalások értek ma véget, hiszen Amauri Carvalho de Oliveira hivatalosan is átigazolt a Palermotól a Juventushoz. Az ügylet részeként Davide Lanzafame játékjogának fele a szicíiliaiak tulajdonába került, és a fiatal támadó a következő idényt a Palermo színeiben kezdi meg. Szintén a tranzakcióhoz kapcsolódik, hogy Antonio Nocerino a Palermo játékosa lett.

Amauri bemutatása

"Amikor nyolc évvel ezelőtt Olaszországba kerültem, az volt az álmom, hogy egy nagy csapat játékosa legyek. Ma teljesült az álmom. Örülök, és győzni akarok a Bianconerivel. Igaz, hogy a Milan is érdeklődött irántam, de elsődlegesen a Juventushoz akartam igazolni. Szemernyi kétségem sem volt, mióta először meghallottam, hogy a Juve engem akar. Mindig is azt mondtam, hogy most már játszani akarok a Bajnokok Ligájában, és Scudettót akarok nyerni. Ez az átigazolás számomra személyes győzelem." - nyilatkozta Amauri első sajtótájékoztatóján.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr64642161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dana 2008.05.30. 18:42:25

Mi mást mondhatna? Remélem menni fog neki a játék.

mmartin91 2008.05.30. 19:21:38

Sztem ha a Milan elérte volna a 4.helyet akkor odament volna.Na de mostmár mind1,hozzánk jött.Én remélem h beválik és lő 15-20 gólt egy szezonban.Egyébként a nyilatkozata természetesen sablonos hiszen mindenki ezt mondja mikor új csapathoz igazol.Nekem már csak az hiányzik h:"gyermekkorom óta Juventus rajongó voltam"...

juvem 2008.05.30. 20:26:33

hanyas mezben fog játszani vki enm tudja??

Blake11 2008.05.30. 20:41:01

van egy árulkodó jel:játszani szeretnék a bl-ben a milan idén nem indul ugye bár-hát ha indulhatott volna nehezebb lett volna megszerezni,de örülök neki

Juvetto 2008.05.30. 20:48:20

"Igaz, hogy a Milan is érdeklődött irántam, de elsődlegesen a Juventushoz akartam igazolni." Jajj, te szégyentelen!! Persze, mert nálink annyi brazil pajti van, akikkel együtt akartál játszani, mi?!?! Meg Kaka is nálunk van, hm?! Képmutató barom! Ha a Milan BL-ben lenne jövőre, akkor tuti, hogy odaigazolt volna! Na, de mindegy, már a mi játékosunk(kíváló játékos, de túl sokba került!), húzzon bele és eredményes szezont neki! FORZA JUVE!!!

RICh 2008.05.30. 21:16:57

Mart csak az a kerdes hogz ki fog kikerülnia csapatbol????Trez vagy Alex!!!Rohaggyon meg a z Amauri!

Edgár 2008.05.30. 22:38:02

Azt, hogy hanyasban fog jászani, szerintem csak augusztusban fogjuk megtudni, mert ilyenkor a nyári felkészülési meccseken még játszhat bármiben, meg ugye lehet addig eladunk valakit és annak kapja a mezét, amúgy szerintem 99esbe de nem tudom miért érzem így...

buub 2008.05.31. 00:16:37

Rich Szerintem padra vettük amaurit, annyira nem jó, hogy miatta Alex vagy Trez kikerüljön, bár a formán múlik minden.

RICh 2008.05.31. 10:53:32

Szerintem se jo annyira de kitudja hogz Ranieri mit tervez....

Shyr Kahn 2008.05.31. 11:28:56

Az egyik olaszhonban dolgozó fórumos (a fórum címe: tripla*w pont takeforum.com/marcovb/ - sok Juve-s van fönnt, csatlakozhat aki akar)ismerősöm élőben hallgatta az interjút és azt mondta nagyon szerény a pali, ui. azt is lenyilatkozta, hogy tudja Ő csak a negyedik alternatíva csatárposzton Alex, Trez és Iaquinta után, de arra törekszik, hogy minél jobb teljesítményt nyújtson. Egyébként számomra az nagyon szimpatikus, hogy nem sütötte el a sablonos: gyerekkorom óta juventino vagyok dumát, illetve az is, hogy visszautasította a Madrid-ot. Valljuk be utóbbit nem nagyon utasította volna senki sem vissza a nagyobb zsuga miatt. Ezt Ő megtette, mert olaszhonban akart játszani. Szóval a pozitív oldalűt is nézhetjük a palinak...

SpaN örökké JUVENTUS 2008.05.31. 13:42:04

Shyr Kahn ha ez tényleg így van , akkor minden tiszteletem a brazil fenegyereké.De majd kivi leszek ha nem kerul be amennyit fog sértődni meg rinyálni.Mindenesetre ha a csapatért fele annyit tesz mint idén Alex akkor megérte az árát. "szerintem":D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása