Marchisio Róma felé tekint

A Juventus fiatalja Claudio Marchisio örül a Lazio érdeklődésének és arról álmodik, hogy a fővárosba igazol. A 22 éves középpályás ezt az idényt kölcsönben töltötte az Empolinál, hogy hozzászokjon az első osztály ritmusához. De nem tűnik valószínűnek, hogy a következő idényben a kezdőcsapatba kerül Torinóban és ezért másfele tekintget.

Marchisio és Salihamidzic

„Olvastam és hallottam pletykákat, miszerint a Biancocelesti érdeklődik irántam. Az első dolog ami eszembe jutott, hogy ha egy olyan nagyszerű csapat mint a Lazio figyel engem, akkor muszáj jól játszanom.”

„Akkor lettem igazán büszke, mert csak büszke lehetek, ha a Lazio bevásárló listáján szerepelek. Tudom, hogy Delio Rossi egy nagyon felkészült edző taktikailag és nagyszerű lenne nála játszani. Jó szezonom volt az Empolinál és nagy lépés lenne Rómában játszani.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr984642141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blake11 2008.05.25. 18:56:42

hát láttam játszani empoliban az idei szezonban még nincs juve szinten-addig legyen kölcsönbe-de szerintem nem vmi nagy ígéret

Shyr Kahn 2008.05.26. 10:24:46

Marchisio nagyon nagy ígéret szerintem és már most jobb, mint Tiago+Almirón volt együtt ebben a szezonban. Ha eladják, tökönlövöm a vezetőség minden tagját. Az Ekdal hírnél azt lehetett olvasni, hogy be szeretnénk fektetni a fiatalokba, mert a jövőt célozzuk meg, erre eladjuk Lanzafame felét + Noce-t és most már Marchisio-ról is ezt lehet olvasni + Palla-ról is. Arról nem is beszélve, hogy mostanában olvastam De Ceglie-ről is, hogy csak akkor vásárolják vissza a másik felét, ha nem érkezik Bridge, vagy Grosso... röhej. Eddig nem úgy volt, hogy a Marchisio, Gio, De Ceglie trió mindenképpen visszatér?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása