Boldog születésnapot Raffaele!

24 órával születésnapja előtt Raffaele Palladino a legjobb ajándékkal lepte meg magát: nagyszerű teljesítményt nyújtott a Parma ellen, és csodálatos gólt szerzett. Jól megérdemelt elismerés ez, hiszen az idei szezon elég szerencsétlenül alakult számára, ám itt a lehetőség egy tökéletes befejezésre.

Raffaele Palladino a parma ellen

A mérkőzés után Raffaele a 'Juventus Channelnek' nyialtkozott:

"Boldog vagyok és elégedett. Nehéz időszakon vagyok túl, eddig mindent magamban tartottam, de most volt alkalmam kiengedni. Tényleg jól akartam játszani, mert holnap lesz a születésnapom (azaz ma...). Őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy ennyire rendben vagyok erőnlétileg, de Molinaro sokat segített mögöttem, mivel rengeteget futott. A gólom? Csak David volt a tizenhatoson belül, amikor túljutottam Zenonin, így csak a lövésre és a gólra koncentráltam."

Raffaele Palladino tehát ma ünnepli 24. születésnapját, nagyon sok boldogságot és sikert neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr754642000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása