Sissoko: "Vieira győzött meg, hogy csatlakozzam"

Mohamed Sissoko januárban igazolt a Liverpool együttesétől a Juventushoz, és a tranzakció akkor elég nagy kritikát kapott a sajtótól. Azóta viszont a mali válogatott minden kétkedőt meggyőzött eddig teljesítményével.

Mohamed SIssoko

"A Juventus már két éve meg akart szerezni. Már a tavalyi szezon végén is majdnem aláírtam a szerződést, de mivel jól éreztem magam Liverpoolban, ezért nem akartam kockáztatni. Ezután egyre kevesebb lehetőséget kaptam, a Juventus pedig továbbra is érdeklődött irántam. Bár másokkal is folytak tárgyalások, mégis a Bianconerit választottam, mert ők a világ egyik legnagyobb klubja." - nyilatkozta Sissoko a 'Sky Italia'-nak.

Sissoko külön Ranieri kérésére érkezett a klubhoz, aki jól ismerte a középpályást még azokból az időkből, amikor a Valencia trénere volt. Sissoko azonban most elárulta azt is, hogy nem csak Ranieri, hanem Patrick Vieira is nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy most a Bianconeri játékosa.

"Vieira mindig is sokat dícsérte a Juventust, ő tanácsolta, hogy igazoljak ide. Rafa Benitez később azt mondta, hogy a stílusom nagyon hasonlít Vieira játékára, de idővel akár még jobb is lehetek, mint ő. Persze évek választanak el minket, én még fiatal vagyok, sokat kell még bizonyítanom. De miért ne lehetnék egyszer nagyobb játékos, mint ő? Miután legyőztük az Intert, akkor is csak dícsérő szavai voltak hozzám."

Sissoko vasárnap is nagyszerű teljesítményt nyújtott, bár a Juventus 3-2 arányú vereséget szenvedett a Palermotól. Amauri - akit nagyon komolyan szóbahoztak a Bianconerivel - két gólt is szerzett, és kiválóan játszott.

"Kiemelkedő volt vasárnap. Igazi klasszis támadó. Ha jönne hoznánk, az jelentős erősítést jelentene számunkra. Az én feladatom azonban a játék, nem az, hogy az új igazolásokat tervezgessem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr744641959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asvééd 2008.04.09. 20:19:41

Tudom hogy nem ide tartozik,de a tegnapi Pool meccs megadta a választ a korábbi Gilberto Silva kérdésre: -Nem Kell!!!Ahogy látom már az Arsenalnak sem,levezetni meg ne ide jöjjön!!!Óriási csalódás volt a játéka!!!

Ismeretlen_22017 2008.04.09. 20:27:24

Szerintem sem kell, de azért ne ez alapján ítéljünk meg valakit. Gilberto Silva már nagyon régóta nem játszott, most hirtelen be kellett állnia, még szép, hogy nem élete legjobbját nyújtja.

juvem 2008.04.09. 22:38:41

de a meccsből kiderült h Flamini az kell:)

RICh 2008.04.09. 23:55:10

Ez nem tartozik ide de looool...keresgettem az Inter sorsolását erre mit látok a tabellán????!!!A JUVE van cak megkülönböztetve ráadásul vérvörössel......nézzétek meg nagyon állat: internazionale.hu

asvééd 2008.04.10. 10:18:54

Hát én sem élete legjobbjára számítottam,hanem valami elfogadhatóra,minimálisra:))))!De csak 0 volt!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása