Lippi: Juventus vagy Barcelona?

Marcello Lippi a Juventus, vagy a Barcelona trénere lehet. A világbajnok mester már 18 hónapja szabadságon van, de kérőkben nem akad hiány. A 'Controcampo' nevű olasz webolal szerint a Juventus és a Barcelona a legesélyesebb, hogy leigazolja Lippit.

Marcello Lippi

A Barcelona a spanyol bajnokságban második helyezett az ősi rivális Real Madrid mögött, öt ponttal lemaradva. Öltözői pletykák szerint Frank Rijkaard pozíciója nagyon ingataggá vált az utóbbi időben, mivel nagyon szeszélyesen teljesít a csapat, és állítólag a pályán kívül is sok nézeteltérés nehezíti a dolgát. Amennyiben Rijkaard távozik, Lippi lehet az utódja, bár a Barcelona igazgatói tanácsában állítólag többen inkább Jose Mourinho-t látnák szívesebben.

A Bianconerivel történő megegyezés viszont már jóval valószínűbbnek tűnik. A Fiorentina elleni vereség megkongatta a vészharangokat a Juventus vezetésén belül, és állítólag összeült a klub válságtanácsa is, hogy megoldást találjanak a csapat pocsék formájára.

Megkérdőjeleződött az is, hogy Ranieri alkalmas-e egy ilyen nagy klub irányítására, és Lippi támogatói a világbajnok mester azonnali visszahívását követelik.

Giovanni Cobolli Gigli és Jean-Claude Blanc már tavaly nyáron is megkísérelte visszacsábítani Lippit, amikor menesztették az akkori trénert, Didier Deschamps-ot, ám Lippi visszautasította az ajánlatot:

"Jelenleg nem akarom ezt a munkát. Talán majd valamikor a jövőben. Meglátjuk."

Marcello Lippi 1994-1999, és 2001-2004 között vezette a Juventust, összesen nyolc évig, és amit lehet, megnyert Olaszországban, Európában, és a világon.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr434641680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

j 2008.03.04. 14:51:30

Nem gondolom, hogy Ranieri rossz edző lenne, vagy hogy Lippi mindenkinél jobb edző, de Lippit bárki helyett szívesen látnám a Juvénál. Lippi és a Juventus egymásnak van teremtve.

csakajuve 2008.03.04. 15:39:10

szerintem ezt az ötletet már korábban fel kellett volna vetni, de reméljük, h nem lesz késő és Lippi visszajön. Ranieri papáról még annyi, h az ő kívánságára vásároltuk az embereket és ő egyezett bele a kölcsönadásokba is ( ezért is lett rövidebb a kispad...). még annyi h amióte Criscito a genoaban van, azóta a tabella első felére került a csapat és sokkal kevesebb gólt kapnak.

Edgár 2008.03.04. 16:31:46

Meg vasárnap Criscito fejelt egy nagy kapufát

PaLLaDiNhO 2008.03.04. 20:02:49

ja dicsértétek volna tavaly a roma meccs után :D nem kellett volna eladni! sztem ha marad nálunk (vagyis visszajön) 10-15évig a top 20 belső védők egyikében lessz a világon.én nagyon csipem a srácot ahogy a többi fiatal tehetséget :nocerinot, pallat és crisitot,meg mirantét is bár moatanában nem nagyon jut szóhoz vagy csak simán nem látom a meccset sztem 2010ben már simán a chiellini crisito védőpáros lehet a legjobb olaszországban ha jol összeszoknak .nektek mia véleményetek ezzel kapcsolatban? forza juve

RICh 2008.03.04. 20:30:04

Nem ide tartozik de olvastam egy vicces dolgot: "Zamparini: „Amauri ára 25 millió euró”"

PaLLaDiNhO 2008.03.04. 20:55:45

:D ez télleg vicces . De én ezen felül fel vagyok háborodva egy kicsit (najó eléggé dehát)olvastam egy hirt hogy kigúnyolták , kiviccelték eduardo lábtörést az angolok .ezen én finoman szolva is ledöbbentem ... az egy dolog hogy nem saját magukkal foglalkoznak hogy nem jutottak ki az ebre de még csufolják.én nagyon sajnálom eduardot hogy nem mehet az ebre és sztem nagyon rosszul esik neki hogy igy kicsufolják .azt hiszem amputáltálábúnak meg ijesmi (még belegondolni is szörnyű)háthát angolok ijen egy neveletlen országot .más ! jó hir aminek viszont örülök hogy mankóval azért mostmár jár: http://href.hu/x/4wgs nem, vagyok arsenalos ,csak nekem sz@rul esi hogy ijen életerős ember ki még nem is tehet róla gy kigúnyolják ez finoman szolva is gerinctelenség! hajrá eduardo mihamarabbi gyógyulást!éssok szerencsét

buub 2008.03.04. 21:46:18

PaLLaDiNhO igazad van, szerintem is a Chie- Criscito duo lesz a jövő duoója Itáliában. kivéve, ha egyes emberek jövőre se bíznak emg Criscito tehetségéban, illetve, ha Chiellinit visszarakják bal szélre, mondjuk ez nekem tetszene, mert szerintem könyebb középre venni egy jó védőt, mint keresni egy normális bal bekket.

asvééd 2008.03.04. 21:48:45

Sztem Lippi visszajön,érzem:)!!!! Amauri 25 milla????Na meg Zamparini apukája véreres "ceruzáját"!!!Vigye csak a Milan ennyiért!!!

RICh 2008.03.04. 22:45:30

Apropó Milan....Remélem a juve vezetöségéböl páran átruccantak a Milan-Arsenal-ra és kiszemelték maguknak Clichy-t no meg Fabregast.......:D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása