Iaquinta sorsdöntő mérkőzésre számít

Vincenzo Iaquinta figyelmeztette a Roma csapatát, hogy vigyázzanak a Bianconerivel a hétvégi rangadó előtt. A két csapat őszi mérkőzésén 2-2-es döntetlen született, Iaquinta pedig csereként beállva tudott egyenlíteni a fővárosiak ellen. A csatár azt szeretné, hogy szombaton is gólt szerezzen Spalletti csapata ellen.

Vincenzo Iaquinta
 

"Egy álmom válna valóra, ha beállva újra gólt szerezhetnék ellenük." - mondta Iaquinta a 'Sky Sport Italiának'.

"A Roma nagyon jó jelenleg, a szombati találkozó sorsdöntő lesz a Bajnokok Ligáját érő helyek szempontjából. Ha sikerülne győznünk, egy pontra csökkenne a különbség köztünk, ez pedig nagyon érdekes helyzetet teremthetne. Az a célunk, hogy megszerezzük a második helyet, biztos, hogy az idény vége nagyon szoros lesz. Remélem, hogy szombaton pályára léphetek a Roma ellen, és megint megmutathatom az edzőnknek, mire vagyok képes."

Iaquinta arról is beszélt, hogy a nyáron a Romához is igazolhatott volna, ám ő a Bianconerit választotta.

"Azért választottam a Juventust, mert ők Olaszország, és a világ legjobb csapata. Amikor még az Udinese játékosa voltam, tárgyaltunk a Romával, met Spalletti akart engem, de aztán nem lett az egészből semmi. Örülök, hogy a Juventust választottam."

A Juventus most szombaton fogadja a Roma együttesét a Stadio Olimpicóban, és semmi kétség afelől, hogy Ranieri mindenképp a győzelemre hajt majd. Egy esetleges sikerrel egy pontra olvadna a két csapat közötti különbség, a Juventus pedig nagy lépést tenne a második hely megszerzése, és az automatikus Bajnokok Ligája kvalifikáció felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr24641614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asvééd 2008.02.13. 15:12:17

Hétvégén MEGVERJÜK A RÓMÁT!!!!!!! Csak annyit tegyen meg Ranieri hogy Molinarot vagy leülteti vagy nem védőként játszatja!Ott ugyanis "megeszik" vacsira a "farkasok":)))))))))))))

Ismeretlen_22017 2008.02.13. 15:44:07

Chiellini kell a szélre...

PaLLaDiNhO 2008.02.13. 19:07:01

igen chielllini biztosabb lenne mint molinaro ,bár nekem semmi bajjom nem volt eddig molinaroval .ettöl függetlenül ha másokra nem is annyira de macinire és totira oda kell figyelni.Meg amugy sztem stendardo simán kezdhetne vgay legalább játszhatna igazán hogy megtudjuk miért is jött ide! nem jó hit hogy camo megnit megsérült igy nincs kpnk ...hacsak nem pavel papa nem mutat megnit valami óriási passzt vagy golt.Jakira visszatérve nekem már az első meccstöl kedveltem őt és egyre szimpatikusabb neekem főleg ezzel a nyilatkozatával! forza juve

Victor90 2008.02.14. 00:08:48

hát igen..csak nehogy játszassa azta hurka molinarot..mert felakasztom magam..chiellini kell szélre..stendardo meg játszon beldő védőt..én sztem 1 góllal megverjük a Rómát:D:D!!!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása