Ranieri a Sampdoria elleni mérkőzésről

Claudio Ranieri biztosította a szurkolókat, hogy a Juventus leküzdi a sérüléshullám okozta problémákat és említést tett januári erősítésről is.

„Minden évben, minden csapat életében vannak nehéz szakaszok, eltiltások, sérülések és betegségek miatt.”

„Most mi is ilyen szakaszba érkeztünk, de be kell bizonyítanunk, hogy egységesek és erősek vagyunk. Jó teljesítményt kell mutatnunk a Sampdoria ellen akik most jól teljesítenek és nagyon lelkesek”


„Ők egy igaz mindent vagy semmit csapat, szóval én egy nagyon szórakoztató mérkőzést várok.”

A Samp idegenbeli mutatói megcáfoljak ezt az elképzelést, mivel eddig csak kétszer nyertek idegenben és hétszer kaptak, úgy hogy döntetlent nem is játszottak.

A vendégek sztárjuk nélkül kénytelenek pályára lépni, Cassano sérült, igaz a Bianconerinek még ennél is több problémája van, hiszen hiányzik Chiellini, Andrade, Zebina és Camoranesi.

„Nagyon sajnálatos, Chiellini volt az egyik meghatározó emberünk a védelemben Legrottaglievel együtt. Igazán jó párost alkottak. Grygera és Boumsong is jól teljesít mostanában és be kell bizonyítaniuk, hogy hasznosak a csapat számára.”

„A kezdetek óta azt mondom, a csapatokat olyan játékosok alkotják akik gyakran kezdenek és azok akik remekül teljesítenek amikor pályára kell lépni csapattárs pótlására.”

Mivel Andrade még hosszabb ideig sérült, Chiellini legalább egy hónapra kidőlt és Boumsong lehet, hogy a Besiktasban folytatja, januárban valaki érkezhet a csapathoz.

„Meglátjuk, jelenleg mérlegeljük a helyzetünket. Könnyű kitalálni, ha valaki távozik, valakinek érkeznie kell. Olof Mellberg? Kérdezzék a klub vezetést az igazolások az ő dolguk nem az enyém”

A Juventus kerete a mérkőzésre:

Buffon, Birindelli, Almiron, Zanetti, Salihamidzic, Iaquinta, Del Piero, Nedved, Vanstrattan, Trezeguet, Boumsong, Palladino, Grygera, Molinaro, Tiago, Marchionni, Legrottaglie, Castiglia

A mérkőzésen nem léphet pályára Nocerino eltiltás miatt, valamint Belardi is megsérült ezért kimarad a keretből.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr944641523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74763 2008.01.20. 14:02:11

Most húzhatna egy nagyot Ranier és Nocerino kiesésével a következő alakzatban küldhetné pályára a csapatot: --------------------Buffon-------------------- -Salihamidzic--Grygera--Legrotaglie--Molinaro- -------------------Zanetti-------------------- -Marchionno-------------------------Palladino- --------------------Nedved-------------------- ----------Trezeguet--------Del Piero---------- Persze nem így lesz hanem Saliham helyetesíti majd Nocerinot a középpályán 4-4-2-alakzatban

mmartin91 2008.01.20. 14:06:22

Én Ranieri helyébe nekimennék a Sampnak mert ez egy tipikusan olyan meccs ahol többet kéne rúgnunk mit amennyit kapunk a sérülések miatt.Én így kezdenék: Buffon Salihamidzic-Legrottaglie-Grygera-Molinaro Marchionni-C.Zanetti-Nedved Iaquinta-Trezeguet-Del Piero

maradi 2008.01.20. 16:57:47

örüljünk, hogy nem volt fönn cassano, mert akkor még ki is kapunk

Daccc 2008.01.20. 17:00:21

FT: 0-0 ekkora idohuzo csapatot hejj mint a Sampdoria nem lattam! Egy felidon keresztul azt kellett nezni eppen h meik Samp jatekos fekszik a palyan grrrrrrrrr! Hozzateszem reszunkrol egy meg nem adott 11es! Es furcsamod Almiron most 15 perc alatt tobbet tett a meccsert mint Zanetti egesz meccs alatt

Dana 2008.01.20. 17:00:53

Az egyik szemem sír és a másik is! Olyan jó volt az első félidő teli helyzetekkel és jó iramú játékkal, erre a második félidőben teljsen megváltozott a játékunk. Nagyin sajnálom elhullajtottunk idén már 4 ponot! Most nem leszek kritikus, csak anniyt engedjetek meg Del Pierot nem értem miért cserélte le Ranieri.

zebra 2008.01.20. 17:01:29

Mikor hajtjuk már el ezt a nyomorult Ranierit a vérbe?! Ez a megalkuvó, gyáva, elképzelés nélküli játék, ami a második félidőben zajlott méltatlan a Juventushoz. Ranieri egy született vesztes, és örökre az marad. Ahogy a nyári igazolásokat elbaszta, úgy jár el most az éves munkával is. Nagyon nagy hiba volt akár csak egyetlen szezonra is hozzákötni a klub sorsát. A következő nyáron ki kell adni az útját és hozni kell egy klasszis edzőt (Mourinhot esetleg Lippit) bár félő, hogy ha ez a nyomorult elkúrja itt nekünk a BL-indulást, a jobb szakemberek nem látnak majd bennünk perspektívát.

Daccc 2008.01.20. 17:07:03

Hja es kellemes meglepetes volt Birindelli! Viszont Molinarot vki megtanithatna csak egy kicsit cselezni, a beadasrol nemis beszelve! Hjaaaj es ha Almiron fejesebe ne erjenek bele :|

PaLLaDiNhO 2008.01.20. 17:20:19

hát-hát ez a meccs srácok... ijen dekoncentrált juvét már nem először láttunk azért valljuk be...mostmár sztem senki se tudja mi lenne a megoldás mind csapatösszeállítás mind edző kérdésében . félek nyáron se fogunk senki 'nagyot' igazolni kezd már neekem is elegem lenni a vezetőségből.volt a total italian football c. sportmagazin és beszélt benne lippi is hogy ha esetleg ajánlatot kap akkor visszatér .Hát én mostmár nagyon örülniék neki ...mert úgy gondolom hogy ijen meccseken jobban fel lehetne rázni a srácokat alex lecserélése ebben a helyzetben ngay hülyeség volt néhány fontosabb embert azért kiemelnék a meccsen: -Buffon :nem volt semmi dolga -Birindelli néha előre kóvájgott tökfölöslegesen... -legro :nem volt feladata túl sok azt megoldotta -marchionni nagyon nagy helyzetet hagyott ki de amugy jól játsazott sztem... grigera nem tudok tul sokat mondani róla ,nem az igazi még a padra sem... -molinaro bennem kétes érzéseket vettet fel :a kupa meccsen ngyo rosszul játszott most volt egy talán két jó beadása jól látta el a feladatát jövöre sztem padra jó -nedved nagyon küzdött de ebböl szinte nem látsztt semmi pár jó beadás leszámitva -alexet megnitfaragták lecserélése nem volt jó húzás -trez nem nagyon kapott labdát de azt a gyertyából visszajövő labdát lekezelhette volna és aztán a gól...na mind1 mostmár sali:ő is nagyon sokat futott de nem nagyon volt momentuma jaki megint küzdött hajtott (sztem is két sárgát kapott) de ha neki nem megy ő is el kezd cirkuszolni mint a legtöbb olasz... palla sztem megállja a helyét a szélen volt pár beadása de ezen felül semmi különsös

Daccc 2008.01.20. 17:32:50

Leggyengebb lancszem az en szememben Zanetti volt! par akaszgalason kivul nem sokat fuzott a meccshez nos Almironban aze` meglepodtem mondom szntem tobbet tett 15 perc alatt mint Zanetti 90 alatt! Tiagoert 9 millio fontot ajanlott a Tottenham :))))))) Vigyeeeeeeeeeeeeeeeeek! =))

asvééd 2008.01.20. 17:50:30

NAAAAAAAAAAAAA,azéért Nedved sokkal többet tett!!!Rengeteg labdát szerzett,gürizett rendesen,beadott,tartotta a zsugát és osztogatott is!!!De egyedül ő kevés!!!!

asvééd 2008.01.20. 18:07:32

Del Piero lecserélését én sem értettem!!!Lengro sztem jól jáccott,de egy 11emberrel védekező csapat ellen nagyon nehéz gólt rúgni,ami most nem is sikerült,sajnos!Nem védem a srácokat de nekem a "fejétől" bűzlik a hal"!Tiagon már buktunk min. 4millát,sztem, kedvencemről/?/ nem is beszélve!De tényleg érdekes hogy Almi most mennyire hajtott,bár indítani nem mert,csak a tutit vállalta fel.:(Na mindegy én bízom benne hogy a ZINTER ellen Camo már kezd,ránk fér!!!!

correkt 2008.01.20. 18:45:30

most ez mi volt már nem azért...első félidőben még full rajok voltunk...Ranieri sztem nem juve szintű edző..:Smonnyuk inkabb nem mondok iet...cserecsapattal jáccunk szinte már egész szezonban..Del Piero cseréjét nem értem...lehozatala szerintem kicsit levett a morálból...

buub 2008.01.20. 19:13:41

Múltkor szidtam Ranierit, de el kell ismernem, hogy tévesen. Nem vele van a baj, hanem a kerettel, és szerintem nem semmi, hogy most ott vagyunk a 3. helyen pedig sokkal erősebb játékosállománynal rendelkező csapatok is vannak.

mmartin91 2008.01.20. 19:41:58

A mai meccsen a legjobbunk Nedved volt.Aki szerint gyenge volt az nem ezt a meccset nézte,na de mind1 a lényegen nem változtat a 2.'x'-ünk ebben az évben bajnokin tehát télleg kibaszott jól sikerült ez a máltai edzőtábor.Én is remélem h Ranieri repülni fog és jön Lippi idény végén.Összességében az 1.félidőben sztem jók voltunk,nagy helyzeteink is voltak de a 2.félidő katasztrófa volt.Én sem értem h mit láttatok Almironban sztem nem sokat csinált,ideje se naon volt de most attól h volt 2 jó passza attól még nem kell naon dícsérni.Zanetti eléggé kilógott,Marchionni nem volt rossz csak azt a ziccert be kellett volna lőnie,Trez eltűnt,Del Piero-t kár volt lehozni nem is értettem,Legro sem volt rossz és Grygera is összeszedte magát nem volt olyan szar mint az Empoli ellen.A lényeg h 'x' lett ami nem jó nekünk és gond lehet a BL-es hellyel is.Vissza Lippi-t!!!

Gergő 2008.01.20. 20:31:20

Egyetértek mmartin91-el! Ide Lippi kell nem ez a gyökér! Meg kell egy irányító ember mert ilyen ötlettelen játékkal nem lehet nyerni. Az nem taktika h beadjuk szélről aztán talán Trezeguet befejeli. Mert kb ez az összes támadási taktikánk.

Trezegol 2008.01.20. 21:44:26

Már 7 éve Juventus szurkoló vagyok,és eddig ez a legszarabb Juve,amit láttam....A BL indulás tuti meglesz,mert a Fiorentinától azért jobbak vagyunk,a Milantól meg főleg! De ez a keret akkor is gááááááááz. A védelem nullla,a középpálya gyenge. Igazolni kell! Vissza kell térnünk az elitbe minél hamarabb! Egy vagányabb edzővel,meg néhány focizni tudó játékos leigazolásával ez sikerülhetne is!!! A gyenge Tiagók meg Almironok menjenek a csutkába.....

mnorba 2008.01.20. 22:10:25

Gyenge,ötlettelen meccs volt!A 2. félidő meg unalmas is!Nincs aki szervezné a játékot,végig a bal oldali beadásokat eröltettük.Palladinonak szerintem nem igazán fekszik ez a szélső poszt.Nem ott kellene eröltetni!Nem értem Ranieri miért mindig Del Piero helyére küldi be Iaquintát,Trezeguet is le lehetne hozni néha!Almiron nem sokat tett hozzá a játékhoz,előre nem igazán mert játszani. Lehet nem az a jó megoldás,ha a játékosokat igazítjuk a felálláshoz,gondolok itt Salihamidzic-re!Annyira nem univerzális,hogy mindenhol ő játszon!

Ismeretlen_74763 2008.01.20. 22:23:50

na az interrel meg megnyerették a meccset, ibra vezérletével.. áááááááááááááááááááááááááá

Ismeretlen_74763 2008.01.20. 22:32:09

Amúgy ezzel a kerettel Lippi sem lenne előrébb 3. helynél ebben szinte biztos vagyok, Zanaetti meg jól volt sokat szerelt, passzolt. Ezt megint megszívtuk...

Dana 2008.01.21. 09:41:16

Én nem vagyok biztos eggyáltalán a 3.helyben. Gondoljunk most a Milanra. Oda vittek egy fiatal tehetséget és lám ennyi kellett az öregeknek. Valaki vagy valami plusz motíváció most nagyon kéne, nehogy elbizonytalanodjunk. Kicsit döcög most a szekér do jó lenne ha mindeki segítene most tovább lendíteni.

asvééd 2008.01.21. 11:20:21

Ez GUSZTUSTALAN VOLT!!!Hánynom kell ettől az interes-bírós összeesküvéstől!!!Jó hogy nem szívják le egymást a nagy egyetértésben!!!!FELHÁBORÍTÓ!!!Szegény Parma edző,minden tiszteletem az ővé hogy egy ilyen elcsalt meccs után nem kapot gutaütést!Őket megfosztják egy jogos büntetőtől aztán befújnak egy tuti nem 11-est ennek a barom nagyképű bandának!Couto mentése mesteri volt és nem11-es!!!!Ilyenkor elgondolkodom a fir play-en.És még ők ugattak 2 éve hogy vesszük a meccseket,álszent faszok!!!Ibra meg egy köcsög cigány provokátor!!!Nagyon ideges vagyok!!!!!

Daccc 2008.01.21. 15:46:57

Tiagoert 13,5 eurot ajanlott a Tottenham! :))))))))))))))))))))))))))) Hat vigyeeeeeeeeee! Ebbol meg vehessuk is meg rogton Cigarinit es meg 1-2 milliocska marad is! Allitolag tegnap az Inter ellen nagyon jol jatszott

Daccc 2008.01.21. 15:47:47

13.5 millio eurot na pontosabban :D

Huszy 2008.01.21. 16:57:52

Jah, azért nem mindegy, mivel 13 Euró 50 Centért még engem is leigazolna a Juve, kár, hogy még a kispadra sem férnék oda, de biztos feszítenék egy Juve mezbe, ha véletlenül lehetőséget kapnék, bal bekket játszanék. Úgy kb. 5-0ra megpicsáznánk azt a nevesincs, csaló intert, aztán Bl-t nyernénk, a sorsdöntő tizenegyest én rúgnám be, a Mencseszter Unájtid romokban... egy pillanat, csörög az órám, ÉBRESZTŐ!!!! Basszus, megint csak álmodtam. Forza Juve!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása