Az Empoli elleni keret

Az utolsó edzés után Ranieri kijelölte 18 fős keretét az Empoli elleni, Olasz Kupa találkozóra. A mérkőzés kedden, 20.45-kor kezdőik a Stadio olimpicóban.

Almiron és Olivera eltiltás miatt nem játszhat. Andrade, Zebina és Camoranesi sérült: a francia védő Máltán szenvedett sérülést, MRI vizsgálaton esett át, és kb. 15 napra dőlt ki. A keretben nem lehet ott Nocerino és Legrottaglie sem: Nocerino izomsérülést szenvedett, de eltiltás miatt nem lehet ott hétvégén a Sampdoria ellen sem; míg Legrottaglie betegség miatt nem játszik.

Ranieri két ifijátékost viszont beválogatott a keretbe: Castiglia és Esposito a szerencsés.

kapusok: 1 Buffon, 12 Belardi

védelem: 2 Birindelli, 3 Chiellini, 18 Boumsong, 21 Grygera, 28 Molinaro

középpálya: 6 Zanetti, 7 Szalihamidzsics, 11 Nedved, 30 Tiago, 32 Marchionni, 35 Esposito, 36 Castiglia

csatárok: 9 Iaquinta, 10 Del Piero, 17 Trezeguet, 20 Palladino

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr814641503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaLLaDiNhO 2008.01.14. 19:50:07

kiváncsi leszek a védelmünkre meg a középpályánkra OTTHON XD

asvééd 2008.01.14. 20:00:29

Én csak annyit szeretnék hogy GIGI védjen!!!:))Akkor én má nyugodtan nézem és tuti hogy nyitok egy sört:))))))

juvem 2008.01.14. 22:22:16

hát sztem ezzel a kerettel is meg tudjuk verni az empolit ha nem pihentetni akar a juve!!! ------------------------Buffon---------------------- Grygera--Boumsong--Chiellini--Molinaro -----------------------Zanetti----------------------- ------Marchionni----------------Nedved------- -----------------------Tiago------------------------ ---------Iaquinta--------------Trezeguet------- és így nyernénk is sztem max Grygera behúzódik középre és Szalihami megy szélre

Ismeretlen_74763 2008.01.14. 22:33:31

na most kéne még egy épkázláb középpályás, erreföl van két kéz és lábnélküli, bár ha jól megnézem lesz a pályán még Juve középpályás csak kékben :P

juvem 2008.01.14. 22:42:46

sztem most mindenki bizonyítani akar ilyen rossz meccs után!!! tiago tuti h bizonyítani akar zanetti szokásosan nem csinál semmit de azt nagyon tökéletesen műveli már:D:D:D na jó nem bántom mert álltban azért sztem elvégzi a feladatait olyan feladatokat lát el amiket úgy igazából észre se lehet venni:D hát néztem statisztikát meg ilyeneket neki volt a legtöbb szerelése középpályán és ő adott a legtöbb pontos paszt... na mind1 nedved rem beindul csak meg ne szivasson minket a drága dzsovinkó:P

Shyr Kahn 2008.01.15. 15:02:04

Szerintem Nedved-et jegelni kellene. Miért is van nekünk Palladino-nk, ha mindig padoztatjuk? Ha őt szánjuk Nedved utódjának, akkor miért nem lehet játszatni, hogy felfejlődjön? Egyébként szerintem jobb is, mint a cseh, akinek minden tiszteletem, de már elszállt felette az idő... nem véletlen akar visszavonulni.

Daccc 2008.01.15. 16:20:46

juvem tiagot tkpnak?

mmartin91 2008.01.15. 16:36:27

Nedved és Palla között még mindig fényévek vannak.Az az igazság h én többet vártam a szezon előtt Palladinotól.Tény,hogy Ranieri nem naon ad neki játéklehetőséget és ez egy naon nagy gond de amikor megkapja akkor sem tud vele sokszor élni,pl.a Catania elleni meccs egy kivétel volt mert sztem most nem jáccott rosszul,a gólban is benne volt.Viszont Nedved még ennyi idősen is sokkal többet tud hozzá tenni a játékhoz mint amennyit Palla tenne.Én úgy gondolom h Palladino nem fejlődött annyit mint amennyit vártak volna tőle sokan,pl.én.Én úgy gondoltam a nyári felkészülés után(amikoris Palla rúgott pár gólt ha jól emlékszem)h végre ez a srác beér és egy jó kiegészítő ember lehet ebben a szezonban majd később kezdő.De sztem sajnos ez soha nem fog bekövetkezni,sajnos nincs azon a szinten h kezdő legyen a Juventusban.

Dana 2008.01.15. 17:07:34

Nedvedet szrintem őt most pihentetni kéne hisz 2 napja játszottunk meccset.Helyére Palla Molinaro helyett Birindellit játszattnám. Tiago helyett Saliham de ő lenne szélen és Marchionni lenne az irányító.

PaLLaDiNhO 2008.01.15. 19:40:33

az a baj srácok h elfelejtitek hogy nem annyira tud érvényesülni a jobb oldallal palla ugyhogy sztem kcsit fölösleges dolog kritizálni nem akarom most őt védeni (de igen egyébként akarom!!) ,de pl inter ellen is nagyon hajtott nem volt sok jó beadása de a végén mégiscsak ő adta jakinak h vegye le camonak.... ez pl olyan mint amikor szidjuk nocerinot h mekkora suttyó balf@sz de közbe ő se tud semmit csinálni bal oldalon!amugy sztem jó lessz még nekünk ez a nocerino gyerek a meccsel kapcsolatban pedig sztem nyerni fogunk ha nem is olyan simán ,mostmár jó lenne ha támadóként lépne pályára PaLLaDiNhO forza palla!!!

Angyal Bandi 2008.01.15. 21:36:01

Milyen a meccs? Sajnos nem tudom nézni, csak a livescorra tudok ránézni, de szomorúan látom, hogy 2:2?

Ismeretlen_22017 2008.01.15. 21:43:15

Szerintem a Juve 2-0 után lebecsülte az Empolit. Tiago, Grygera és Boumsong újra bizonyítja, mekkora játékos. Ennyi hulladék embert, mint most a csapatban... hihetetlen. Chiellini kiválása után ez a védelmünk: Birindelli, Grygera, Boumsong, Molinaro Egyértelműen látszik, hogy ha nincs Chiellini és Legro, akkor a védelmünk átjáróház. Kíváncsi vagyok, mi lenne, ha eltiltás, vagy sérülés miatt így kellene játszani a bajnokságban is. 4. hely.... ja...

Elodv 2008.01.15. 22:50:02

Ez szánalmas vol,5:0 ra kellett volna nyerni,ilyen formában , amit mostis és a 7végén is mutatott a juventus, jó ha az elején valahol ott leszünka végén...Nagyon kellenek azok a téli igazolások.

mmartin91 2008.01.15. 22:56:28

Elég gáz volt a meccs mert simán nyernünk kellett volna több góllal de pörgős meccs volt,rég nem láttam már ilyen jó Juve meccset.A hátsó alakzatunk naon szar volt.Egyébként vki mondja már el lécci h Chiellinivel mi történt mert pont nem láttam,előre is köszi.Nedvednek meg Iaquintának megköszönhetjük a győzelmet.Tiago ismét remekelt,jó szokásához híven.Marchionni és Brazzo sztem nem voltak rosszak a középályán,Zanetti sztem elveszett a pályán.Elöl Iaquinta naon csúcsszuper volt,Palla naon gyenge volt,Alex lőtt egy tizi gólt de az a ziccer a vége felé naon gáz volt.Belardit gyorsan el kell takarítani mert kurva gáz és Mirantét visszahozni.FORZA JUVE!!!

juvem 2008.01.15. 23:28:34

Dacccnak üzenem h igen Tiago Tkp-nak már jáccata úgy ranieri! és még fogja is!!! nem is tom melyik meccsen bizonyított 1 picit h jó játékos monnyuk azóta nem mutattott semmit na mind1 azon a meccsen is ott jáccott!!!

Ismeretlen_22017 2008.01.15. 23:37:27

mmartin91: Zanetti nem veszett el a pályán, ilyen a posztja. Nem látványos, de hasznosan szűr. Egy mérkőzésen próbáld meg figyelni, miket csinál. Nagyon jól passzol (pl. most is az ő átadásából született asszem a második gól), jól szerel. Nem ő itt a gyenge láncszem, hanem a védelem.

juvem 2008.01.16. 13:04:46

jajajaa ezt én is mondom néha h úgy néz ki zanetti mintha szart sem csinálna de ami a feladata azt rendesen véghez viszi ő adja el a legkevesebbet a labdát és ő szerel a legtöbbet persze chiellini és legro után de nekik csak ez a dolguk és ők védők!

mnorba 2008.01.16. 18:16:26

Teljesen egyetértek veletek!A védelem Chiellini kiválása után totál káosz volt!Grygera mellől rúgták mind a 3 gólt,szerintem ő volt a leggyengébb,remélem nem lesz többet középső védő!Most jó lett volna Criscito,ha nem adják kölcsön!Zanetti az egyik legjobb volt!Rengeteget futott,sok labdát szerzett,sokat köszönhetnek neki a védők!Marchionni inkább az első félidőben remekelt,a másodikra leeresztett.Palladino nem sokat mutatott,de legalább játszhatott csatárt.Iaquinta hatalmas volt,látszott rajta,hogy mennyire akar bizonyítani. Ebből a meccsből is látszott,hogy bizony erősíteni kell a keretet!Mihamarabb!Remélem a vezetőség is így gondolja!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása