Palladino az Arsenal célpontja

A 'Tuttosport' információi szerint az Arsenal ajánlatot készül tenni Raffaele Palladinoért. A 23 éves játékos Olaszország egyik legígéretesebb fiatal tehetsége, és a Feröer-szigetek ellen már a felnőtt válogatottban is bemutatkozhatott.

Raffaele Palladino

Tehetsége ellenére eddig nem tudott állandó kezdőpozíciót kiharcolni magának a Bianconerinél, hiszen a csatársorban olyan riválisai vannak, mint David Trezeguet, Alessandro Del Piero és Vincenzo Iaquinta. A bajnokságban eddig csak hét mérkőzésen léphetett kezdőként pályára, akkor is inkább a számára nem annyira fekvő középpálya bal, illetve jobb szélén.

Palladino érthetően elégedetlen jelenlegi helyzetével, ráadásul olyan pletykák is felröppentek, hogy a Juventus be akarja vonni abba az ügyletbe, melynek célja Amauri megszerzése.

Most úgy tűnik, az Arsenal lecsap a kínálkozó lehetőségre, és ajánlatot tesz a fiatal játékosért. Arsene Wenger, az Arsenal menedzsere már régóta figyeli Palladinót, hisz technikai képességeiben, gyorsaságában, és Palladino játékstílusa kitűnően illene a londoniak új játékához. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr464641472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tdnero 2008.01.04. 21:05:46

Nehogymár elengedjuk az új Del Pierot!!!!!!Ő nagy játékosa lessz a Juventusnak, és amúgyis Juve-Arsenal??? egyértelmu hogy a Juve!!!Az arsenal egy vesztes csapat alig nyernek valamit , mindig jok de nem eléggé.Glory Mu!!! Forza Juve!!!!

mmartin91 2008.01.04. 21:23:07

Sztem az hülyeség h vesztes csapat lenne.Jelenleg jobbak mint a Juve,jobb játékosokkal rendelkeznek,egy oda-visszavágós alapon simán kiütnének minket.Kíváncsi leszek mire lesznek képesek a nemzetközi szinten kiváló Milan ellen,sztem naon jó 2 meccs lesz.A középső védő párosuk(Toure-Gallas) jelenleg a világ egyik legjobbja,ott van a nagy3asnak becézett Hleb-Fabregas-Rosicky trió és egy jó formában lévő Adebayor elöl.Sztem egy ilyen csapat nem vesztes...

PaLLaDiNhO 2008.01.04. 21:33:14

tököndöföm magam ha ez igaz és elmegy.komolyan emo leszek (eddig nem voltam XD ) nem megy ő sehova lessz ő még kíváló csatár juve mezben hidjétek el nekem srácok ööö ,háttt, izéééé glory mu?? csak a juventus más nem!!! forza R.PaLLaDiNhO#20 4ever &juventus

tdnero 2008.01.04. 21:46:05

Szerintem az arsenal akkorse nagycsapat legalábbis nemakkora mint a juve.én nem azt mondtam hogy jelenleg jobbak hanem azt hogy jövöre már jobbak lesznek az arsenálnál.És páréven belul ismét ottlesznek a világ 4 legjobb csapata között.és remélem jövöre Manchester-Juve BL döntö lessz!! A manchesterrel pedig mibajod van Palladinho??

PaLLaDiNhO 2008.01.04. 21:53:54

hátsemmi végülis csak elöször meglepett de utána láttam a juvét is ugyhogy... csak én a juvén kivül nem nagyon szeretek más csapatot de persze természtersen nagyon szeretem nézni az arsenal és a M.U játékát is a spanyol foci viszont nem nagyon izgat :D hát nemlenne rossz télleg egy juve mu döntő... hmmm msot elgondolkoztam a régi szép időkön mien jó is volt 8ad döntőben (asszem) a juve - Mu bár kár h kikaptunk (ha jól tévedek...)

tdnero 2008.01.04. 22:02:07

Hát Palla énis csak az olasz és az angol bajnokságot szeretem és ezekböl is csak a Juve és a Manchester.ezért a két csapatért szeretem a focit mert nem csak egy klubbok hanem a klubbok!!

tdnero 2008.01.04. 22:05:32

Palla focizol valahol??

Daccc 2008.01.04. 22:20:09

En sem hinnem h szar csapat az arsenal! Emlekezzetek vissza az utolso BL meccsunkre! Na kiutott ki minket? Hat Arsenal! PEdig akkor volt az alitolagos fenykorunk

tdnero 2008.01.04. 22:32:04

De én nem azt mondtam hogy szar csapat!!!hanem azt hogy nemakkora hogy akár egy BL-t nyerjen vagy egy angol bajnokságot,most jok de szerintem elfognak fogyni a szezon végére a fiatalok.

RICh 2008.01.05. 01:16:16

Mondják meg Wengernek hogy Fabregasra szörre-szört alapon elcseréljük....:D!

Daccc 2008.01.05. 09:48:13

2 eve bl dontoben voltak majdnem meg is nyertek, es akko` is a csapat nagyresze fiatalokbol all! Es 2003ban nyertek bajnoksagot, de ugy h kozben 1szersem kaptak ki! Ez asszem egyedulallo a vilagon! De ne kesztessetek arra h most Arsenalrol beszelgessek no :)))

Edgár 2008.01.05. 13:02:54

Az angol bajnokság nekem azért tetszik, mert jó minbőségben közvetítik és jók a pályák, tetszik hogy olyan közel van a nézőtér, a spanyol bajnoksággal meg nekem az a bajom, hogy nem jó minőségben közvetítik. Egyébként én nem tudom, hogy Palladinho milyen játékos lehet, mert még nem láttam a posztján játszani...

PaLLaDiNhO 2008.01.05. 13:43:28

hát nekem is ez a bajom hogy nem nagyon játszott csatárt :S pedig egy pár kupa vagy kisebb tételű meccsnél beszállhatna...pl trezzel . nekem mondom nincs semmi bajom se a francia sem a német sem a spanyol se holland bajnoksággal de egyrészt hogy nincs sok kedvem megnézni őket csak ha valami nagy rangadó van pl ajax psvt vagy real barcát v. lyon O.L t megnézek de ez a max .és angolt is csak akkor nézek ha nem vagyok otthon mert nincs sport 2öm .. liverpooltol pedig feláll a szőr a hátamon (nem vagyok vmi szőrös gyerek:D ) de nem a ehysel tragédia miatt csak hanem az igazi B*zi angol felfogás miatt amit lázhattunk a VBn is hogy nem lehet ember módjára viselkedni a stadionon kivül (is) a poolnak vannak a legszánalmasabb ultrái a világon!! én nem focizok sehol ,viszont szertornázok már hogy tdnero kérdésére válaszoljak ...amugy te focizol vjol??tdnero?? aranyos mennyi egy+1 :D

juvem 2008.01.05. 13:59:27

neked egy + 1 van??? nekem mindig nehezet adnakXD huszonegy + 18 XD

RICh 2008.01.05. 13:59:47

Én szeretem az angol focit...és a Liverpoolt,az Arsenalt...és a Manchestert is,de csak a játékuk miatt!(a cselzit nem szaratem)

RICh 2008.01.05. 14:00:53

Jaa és a Barcát(játéka miatt) meg a Relat(multja miatt) is szeretem!

tdnero 2008.01.05. 14:01:22

Palla én focizok, szolnoki vagyok itt is focizok NB.III-ban.De lehet jövőre az NB.II-be.

asvééd 2008.01.05. 14:51:13

Szasztok srácok!!!Először is : Nagyn sajnálnám ha Palla elmenne,sztem van jövője,méghozzá fényes!!!akko meg má mé nem nálunk lenne az?????Másodszor : én a Juvén kivül csak "kiscsapatoknak" szurkolok és hányok a CSelzíí-Madrid-Bájern-Inter Hordától:))))!!!Az angol focival pont az a bajom mint Frguson mesternek,nevezetesen ülnek a nézők mint fasz a lakodalomban,és nem füllika foguk a szurkoláshoz!!!Komolyan mondom néha még azt is hallani amikor vki fingik!!Na jó perzse a gólnál van őrjöngés de azon kívül????Pont itt írta vki a Sandri halálakor hogy milyen pettyhűdten viselkednek,bezzeg ha átlépik az országhatárt......

nilsnoa 2008.01.05. 15:57:29

Nemkéne szerintem... a jövő Del Pierója...:) de csak kacsa :) ugyis...

juvem 2008.01.05. 16:59:09

ha nélkülözni tudnák akkor is max csak kölcsönbe adnák oda!! de az meg fölösleges

Dana 2008.01.05. 17:38:08

Valaki akit a Juve jövőjének tekintenek az 23 évesen ne menjen már el kölcsönbe. És ha tényleg a jövőnek számít a vezetőség szerint is akkor elmegy a fülük mellett az Arsenal ajánlata.

tdnero 2008.01.05. 21:21:59

hello Állitolag visszaakarjuk szerezni Marescát meg bejelentette a palermo hogy a juve előszerződést kötött Barzaglival!! szerintem mindkettő elférne főleg ha jövőre bl is lessz

csakajuve 2008.01.05. 21:54:16

egyébként nem tudja vki h mi van a stadionnal ( Delle Alpi), mert már 2007-re meg akarták csinálni (természetesen a vaci újat)????

Alex 10 2008.01.05. 22:18:04

Hol hallodtad tdnero?

tdnero 2008.01.05. 22:46:40

Olvastam.Nemtom igaz-e Maresca de a Barzagli ügy állitolag igaz de én biztosra nem mondom.De remélem a maresca ügy igaz.

asvééd 2008.01.06. 10:09:27

Akkor kérünk téged Lassus mester add meg a választ,nekünk tudatlanoknak hogy mi a helyzet a stadion ügyben:))))))?Én is hallottam hogy kisebb de fullosabb és szupibb lesz futópálya nélkül és meredekebb lelátóval,fedetten,hangulatosabban......Ja és Maresca is érdekelne,ő sztem nagyon elférne újból,sztem!Kövezzetek meg de nekem akkor is nagyon hiányzik Miccoli,de nem tudom miért ment el,Lassus?

csakajuve 2008.01.06. 12:57:09

ja és még annyi, h ma belenéztem az angol kupa aston villa vs man u meccsbe, és mellberg is jáccot. jobb szélen hátul volt, 15 percig láttam, de addig kb az ő oldalán volt kb 10 beívelés, a másikon addig 2. és nem is ott volt cronaldo, ahol ő, ráadásul úgy ott hagyta még a kínai párk dzsí szung is, hogy az na.... na én így meggondolnám, hogy ingyen is megéri-e, mert kajak mondom molinaro is jobb nála....

mnorba 2008.01.06. 13:27:14

Én láttam végig a meccset,és szerintem nem volt annyira rossz.Segítette sokszor a támadásokat.Egyébként a multkori meccsükön pedig fejesgólt szerzett,amit végül meg is nyertek vmelyik nagyobb csapat ellen.Már nem emlékszem,hogy kivel játszottak.

csakajuve 2008.01.06. 13:52:30

lehet, én nem láttam végig. arról én is hallottam, h fejelt 1 gólt és azzal nyertek, de arra is emlékszem, h ez volt a premier leagueban a 2. gólja.....

joe 2008.01.06. 15:30:26

Vazz....mostanában k*rva lassan kerülnek fel a hírek.

juvem 2008.01.06. 22:51:02

űááááh VDV - "Csak a Juvéhoz, csak a Juvéhoz írok alá" NYÁRON MÁR TUTI MIENK

tomfo 2008.01.07. 22:25:33

tdnero már ne is haragudj de kicsit jobban is utánnanézhetnél az Arsenalnak, mielőtt "pocskondiázod". csak hogy segítsek a hsz-ed (hozzászólás) esetleges korrigálásához Arsenal: 13 bajnoki cím 10 FA cup (ami sokkalta rangosabb, mint az olasz kupa ezt mindenki elismeri, hisz a világ egyik legrangosabb kupájának tartják a szakírók.) 2 ligakupa és egyből egy elbukott BL döntő. aztán ne feledkezzünk meg arról, hogy kik is játszottak abban a gyenge Arsenalban még pár éve: Henry aki 3szor lett aranycipős, Pires akik középpályás létére csatárokat megszégyenítő mennyiségű gólt termelt, Vieira aki a Juve-ba igazolt és még sorolhatnám Sol Campbell-t vagy Toure-t vagy egy sor játékost. vesztes csapat az Arsenal? Bármennyire is fúrcsa lesz a számodra számomra nagyon szimpatikus a Juve, ahogy az Arsenal is, de vannak tények amelyek mellett nem mehet el az ember. Jobban megállja a helyét, ha azt mondjuk a te MU szimpátiádnak köszönhető ez a nézőpont. Azt mondtad az Arsenal nincs olyan nagy csapat, mint a Juve, de az MU-t egy szintre raktad a hsz-ed végén vele. MU 16 bajnoki cím 11 FA cup győzelem 2 ligakupa és igen kétszer bejutottak a BL/KEK döntőjébe s abból 2szer nyertek is. nincs olyan nagy különbség a két csapat között.az angoloknál több nagy, vagy nagymultú klub van, mint az olaszoknál így azok eredményei a hazai bajnokságokat tekintve igazából nem összehasonlítható.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása