65 millió euró új igazolásokra

A 'Corriere dello Sport' szerint a Juventus nyáron 60-65 millió eurót költ majd új igazolásokra, akik mindenképp klasszis játékosok lesznek.

Juventus FC

A pénzösszeg jelentős része a Palermo két játékosára, Amaurira és Andrea Barzaglira mehet el. Mindkét játékos iránt érdeklődik az Inter és a Milan is, ám a Palermo elnöke, Maurizio Zamparini éppen tegnap jelentette ki, hogy ha megválik két játékosától, csakis a Bianconerinek hajlandó őket eladni. Amauri és Barzagli megszerzése érdekében a Juventus Sergio Almiront és Marco Marchionnit adná a Palermónak.

Bár az utóbbi napokban olyan hírek is napvilágot láttak, melyek szerint a torinóiak már nem érdeklődnek a Lokomotiv Moszkva szerb védője, Braniszlav Ivanovics iránt, a 'Corriere dello Sport' nem zárja ki annak lehetőségét, hogy a Juventus mégis megpróbálja majd a nyáron elcsábítani a fiatal tehetséget.

Ha ez mégsem sikerülne, a védelem megerősítésére kinézett másik jelölt az Udinese fiatal kolumbiai játékosa, Cristian Zapata. Persze nagyon valószínűnek túnik, hogy rajtuk kívül mindenképp Torinóba költözik Olof Mellberg, az Aston Villa svéd védője is.

Ami pedig a középpályát illeti, Claudio Ranieri igazán minőségi játékossal akarja megerősíteni a csapatot. Az ide kinézett jelöltek: Mohamed Sissoko, Javier Mascherano, Gilberto Silva, Frank Lampard, Diego és Rafael Van Der Vaart.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr774641452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakajuve 2007.12.28. 20:17:56

ez nagyon jó lenne, mert végre rendes játékosokat is tudnánk igazolni!!!! de ha a középpályára minőségi játékosokat akarnak hozni, akkor a védelembe is azokat kéne...

PaLLaDiNhO 2007.12.28. 20:22:06

sztem ebböl simán megvesszük VDVt zapatat nem ismerem mondjuk nehéz döntés hogy barglzagi vagy zapata-e na mind1 remélem jó erősités lenne védelemben ,el tudnám képzelni h 2 védőt is veszünk ezzel szemben csatár nem kell akire még sztem szükségünk lehet az Quagliarella ha nyárig még bizonyitja h közénk való tehát- VdV 15-20 M -védő/k 13-30 M +még 1 ajándékmeglepetés

mmartin91 2007.12.28. 21:15:41

Jól hangzik ez a 65 milka,nekem teccik.Igen,az egyértelmű h Vaartot megvesszük ebből a pénzből.A védelembe én mindenképp Zapatát hoznám,fiatalabb,gyorsabb,jobb védő mint Barzagli.A modern kor középső védőjét testesíti meg a kolumbiai.Mellberg sztem tuti jönni fog és akkor a használhatatlan Boumsong elmegy Torinóból.Vkp poszton Gilberto-t naon nem kéne erőltetni,alibit jáccik az Arsenalban is ha beteszi Wenger,lassú,körülményes,olyan mint Barzagli csak épp a középpályán.Én továbbra is Momo-t favorizálom és sztem ő is fog jönni mert ő árfekvésben is jó nekünk és sztem lehet h már télen jön és akkor Almiron meg már télen megy.Mascherano nem fog jönni sztem mert a kivásárlási ára 17 mio.font és ezen is megy a vita Benítez meg a tulajdonosok között,mert Rafa akarja,az amerikaiak meg ennyiért nem.Quagliarellával én is kiegyeznék mert Camo naon sérülékeny és ő talán megfelelően tudná pótolni. Nézzük: van der Vaart(17-18) Zapata(18-20) Sissoko(12-15) Quagliarella(nem tom mennyi lehet,talán 15) ez így durván 68,dehát az eladásokból is folyna be kb.30 misi,szal ezzel a 65 misivel amit költhetünk új dimenzió is kezdődhet Torinóban:)

RICh 2007.12.29. 12:54:26

Diego:25kb Zapata:18kb Banega:15 Azt még nyáron Agüero! Barzaglit és Zaccardo-t a mégia teszi nagyá,föleg Barzagli-t,Zaccardo talán még tud valamit..... ----------------------Buffon-------------------------------- --Grygera???---Zapata--Ciellini--------Molinaro?? ------------------------Banega----------------------------- Camoranesi----------------------------------Giovinco- -------------------------Diego------------------------------- -------------Trezegool--------Agüero(Alex)------------ Igy még a Bl-ben is jók lennénk...legalábbis továbbjutnánk,ha nem egy halálcsoportba kerülnénk be!

RICh 2007.12.29. 12:55:32

CSak szélsövédökkel vagyunk szarba...

mnorba 2007.12.29. 20:42:10

Szerintem Van Der Vaart fog jönni irányítónak,Lampard vagy Gilberto Silva védekező kp-nak.Rajtuk kívül,ha Ivanovicsot nem sikerül megszerezni,még két középső hátvédet fognak igazolni,és akkor Chiellini lesz a bal,Grygera pedig a jobb hátvéd.Valószínű Mellberg,ill. Barzagli lesz az a két védő.Bár én jobban örülnék,ha Zaccardo-t hoznák jobb hátvédnek.

Huszy 2007.12.30. 14:57:16

Lampardot védekező kp-nak? Te viccelsz? Sztem ha ezt meghallja Lampard - amit mnorba írtál - inkább végig ülne egy szezont a "cselzí" kispadján, minthogy védekező kp-t játszon a Juvéban. Nála támadószelleműbb középpályás kevés van. Nekünk Diego lenne a legjobb húzás, de sztem a brémaiak nem fogják nekünk eladni, de egy VDV nagyon kellene, sztem jővőre a Bl-bel már a Juve az ő írányításával fogja laposra verni a Barcát, meg a többi "nagy" csapatot. Lassus, szted? Forza Juve!

RICh 2007.12.30. 15:07:04

Háát a Barcát nem hiszem hogy laposra vernénk ha csak a tulajok nem pumpálnak bele a juvéba kb 300Milliót!:D

asvééd 2007.12.30. 15:09:10

hát én egyáltalán nem vagyok hasra esve ettől az Amauri gyerektől,tavaly ment neki de idén egy momentuma nem volt,lehet hogy nem láttam minden Palermo összefoglalót,de sehol nem magasztalják!!!

RICh 2007.12.30. 18:37:53

Sztem se valami nagy szám....inkább Huntelaar!

RICh 2007.12.30. 18:38:29

Vagy méginkább Agüero....de tul drága lett:(

norbisillo 2007.12.30. 19:36:27

hát agüero nem naon fog jönni mert az atletico kijelentette hogy 55 milka ami elég komoly. ezenkívül van der vaarton kívül most komolyan érdeklődünk lahm illetve daniel jensen iránt. hát nem tudom...

norbisillo 2007.12.31. 08:57:56

lahm teljesen ingyen lenne mivel nem akart hosszabítani a bayernnel.

mnorba 2008.01.01. 14:29:58

Igazad van Huszy!Lampardot én középső középpályásnak gondoltam a Juvéba,Van der Vaart mögött,de ha jobban belegondolok,akkor a vezetőség vagy a hollandot,vagy Lampardot választja.Valószínű,hogy a kettő együtt nem fog menni!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása