Ranieri: "Elégedett vagyok ezzel a győzelemmel"

Claudio Ranieri úgy fejezheti be az évet, ahogyan szerette volna. Csapata legyőzte a Sienát is, és újabb lépést tett előre a tabellán, és egyike maradt az Inter két üldözőjének.

Claudio Ranieri

Ranieri a következőket mondta a 'Juventus Channelnek':

"Elégedett vagyok a csapattal és a győzelemmel is. A mérkőzés olyan nehéz volt, mint amilyet vártam. A Siena jól védekezik, széthúzzák a játékot a szélekre, ezért is örülök, hogy így sikerült győznünk. Azért döntöttem Szalihamidzsics mellett, mert nagyon jó formában van; tudtam, hogy meghálálja a bizalmamat. Tiagóval is elégedett vagyok, bár 90 perc játékhoz még nincs teljes erőnléti állapotban, de csak időre van szüksége. Az Inter nyerte a milánói derbit? Fontos volt számunkra, hogy tartsuk velük a lépést a téli szünet előtt. A bajnoki címmel kapcsolatban még egyszer elmondom: a Nerazzurri kezében van, csak ők tudják elveszíteni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr424641435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása