Egyre aktívabb érdeklődés Diego iránt

A Juventus mindent elsöprő ajánlatot készül tenni a Werder Bremen brazil játékosáért, Diegóért. A legújabb pletykák szerint a Bianconeri 30 millió eurót ajánl az alacsony irányítóért.

Diego

A hírek szerint Alessio Secco, a torinóiak sportigazgatója jobban kedveli a brazil középpályást, mint a másik jelöltet, Rafael Van Der Vaartot, hiszen vele nagyobb eséllyel indulhatnának jövőre a Bajnokok Ligájában.

A Werder Bremen illetékesei folyamatosan ismételgetik, hogy a 22 éves Diego nem eladó, ám egy ekkora összeg, plusz Tiago esetleges játékjoga könnyedén meggyőzheti őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr94641418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_53881 2007.12.17. 08:15:30

30 milka??? Meglepődnék, rendesen...

mmartin91 2007.12.17. 15:45:51

Én is inkább Diegónak örülnék mint Vaartnak mert a brazil sokkal jobb játékos mint a holland és ráadásul nem sérülékeny.Ha mi adunk 30 misit + Tiago-t akkor sztem azt el fogja fogadni a Bremen.Ha Diego idejönne nyáron akkor bármi megtörténhetne a köv.bajnokságban.

RICh 2007.12.17. 16:22:47

Háát szerintem lehetne a Brémaiakkal "cigánykodni" 1 kicsit én max azt ajánlanám nekik hogy 30 milla aszt annyi,vagy 20milla+Tiago.....együtt a kettö az olyan mintha 40+++ milláért vennénk meg Diego-t!!!!De minenképp meg1eznék velük az biztos!Kell Diego.................Nem ilyen ki pöcsös "tehetségekre" kell épiteni aki vagy nagy játékos lessz vagy elsülyed a mélyesztöbe...olyanok kellenek akik fiatalok,de márt bizonyitottak!!

buub 2007.12.17. 17:23:27

Hát nem tudom, hoyg ketejük közül melyik. Én minkettőt nagyon szeretem, hihetelten amit a labdával tudnak. Akkor fog kiderül szeritnem csak, hogy melyik a jobb választás amikor az egyik ideigazol. A játék alapján kiderül, hogy be tudott-e illeszkedni avagy jobb lett volna a másik. Bár remélem ilyen nem fordul elő.

buub 2007.12.17. 20:03:47

Bal back?? Ot van Chiellini, bár ő most középsőt játszik, Molinaro(bár őt én nem tartom valami jó játékosnak), illetve Crsicito ő viszont télleg az egyik legnagyobb tehetségünk.

Edgar 2007.12.17. 22:19:23

Szerintem a tolókocsis Camo még legalább négy évig simán elgurigázik ott a jobb szélen. a Juve egyik (vagy talán a legtechnikásabb játékosa. Nedved se fog még visszavonulni szerintem most meg főleg nem hogy BLben indulnak. Középső kp kell sztem csak kpból, én inkább Lampardra voksolnék, és van der Vaartra, de ha Diego jön asse semmi(bár szerintem ő reálos lesz)

mnorba 2007.12.18. 14:56:13

Oké, jöjjön Diego,de szerintem Tiagot ne vonjuk bele az üzletbe!Ha már kellene játékost adni érte,akkor inkább Almiront!Tiago szerintem még fejlődni fog,és alapember lesz,csak kell még neki egy kis idő!

csakajuve 2007.12.18. 16:00:26

teljesen egyetértek mnorbaval....Tiagot kár lenne eladni, mert a Lazio ellen a középpályát összetartotta rendesen...Diego már megmutatta h mit tud és ha most nem vesszük meg akkor jövőre min 50-et kérnek érte!!!egyébként már most a világ egyik legjobbja:)))))

mmartin91 2007.12.18. 16:02:50

Én azt mondom h Nedved sztem nem vonul vissza az idény végén és beleáll még1 szezonba,ami naon jó hiszen idehozzuk Giovinco-t és majd 1 év múlva mikor a cseh csillag visszavonul,akkor lesz majd kezdő a fiatal olasz.És ez még azért is naon jó mert 1 év alatt jáccik majd a BL-ben is és lesz tapasztalata.Én elég sokat látok ebben a srácban,pedig én nem szoktam fiatalokat ajnározni.Camoranesi sztem is el lesz még a jobbszélen,de én azt csinálnám h idehoznám Quagliarellát Udinéből és ha Camo sérült(sokszor előfordul)akkor ő jáccana kezdőként és később lehetne kezdő is ha tényleg úgy teljesít ahogy gondolom.Ami meg Diego-t illeti,egyértelmű h ő kell nekünk mert sokkal jobb mint Vaart,fiatalabb mint Lampard és olcsóbb mint Agüero és persze abszolut nem sérülékeny ami naon fontos.Egyébként ha az Atletico megválna Agüerótól,azok kérnének érte 40 misit sztem(a kora miatt is.)A felsoroltak közül egyébként egyértelműen Diego a legjobb játékos.Sztem Chiellini-t hagyni kéne középen és venni mellé egy Zapatát,no meg egy balbekket mert Molinaro gyenge a kezdőbe.Balbekk tippem Drenthe,aki sztem naon jó játékos csak a buzi Realban a buzi Suszter nem jáccatja mert balfasz(mármint Suszter a balfasz.)

juvem 2007.12.18. 16:19:08

jajaja drenthet én is csípem az eléggé állat!!! az jó védőnek is meg védekező középpályásnak is!!! kicsit olyan davidsos dejavu a gyerek!!!

buub 2007.12.18. 16:43:59

mmartin91 nem tudom milyen alapon hasonlítod össze, Diegot és Agüerot. Mert a posztjuk is más. Szóval itt már emgbukott, hogy meikük olcsóbb meg minden. Én azt mondom, hogy jó lenne Diego, de én nagyon szeretem Vaartot, a legjobb mindkettejükben, hogy csapatjátékosok ami nekeünk kell is, mert egy önző C ronival mi a fazsra mennénk. Drenthe az hát. Ő is jó télelg, de kellen már valami olasz tqag is az iagozális listára, emrt sirva fakadok, ha a csapat fele nem olasz lesz, a másik fele meg lehet holland és akk jól van. :)

Ismeretlen_53881 2007.12.18. 17:33:53

Drenthe szvsz nagyon nem kellene, az egy állat.

passerby 2007.12.18. 18:52:24

Van benne valami, hogy állat, meg nekünk állatból úgyis itt van Chiellini nem kell még egy.

mmartin91 2007.12.18. 20:33:19

Milyen alapon hasonlítom össze??? Ha te azt mondod h Agüero és Diego posztja teljesen más akkor minek kéne nekünk Agüero?Nekünk irányító kell és kettejük közül kétségkívül Diego az aki biztos h irányító.Tehát ebből kiindulva ha a 2 ember posztja más,és tudjuk h a brazil irányító,akkor mégegyszer:Minek nekünk Agüero????????

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása