Tacchinardi: "Del Piero szenvedni fog"

Alessio Tacchinardi, a Juventus egykori játékosa szerint Del Piero szenvedni fog attól, hogy nem kap állandó játéklehetőséget.

Tacchinardi - jelenleg a másodosztályban szereplő Brescia játékosa - 13 év után most nyáron távozott végleg a Bianconeritől. Az elmúlt két évtől eltekintve, amikor kölcsönben szerepelt a Villareal együttesénél, Tacchinardi majdnem egy évtizedet töltött el a klubnál Del Piero csattársaként, és vele együtt nyert öt bajnoki címet és egy Bajnokok Ligája serleget.

Alessio Tacchinardi

"Del Piero éveken keresztül alapember volt. Ő egy olyan játékos és ember, aki 20 éves kora óta a nyugalom és higgadtság szimbóluma."

Az utóbbi időben azonban nem mindig léphet kezdőként pályára, mivel Claudio Ranieri inkább Vincenzo Iaquintát és David Trezeguet-t részesíti előnyben.

"A bajnoki büszkeség nem engedi, hogy a padon ülj. Csalódottan látom, hogy nem kap kezdőként lehetőséget, de ilyen a futball. A legtöbb csapatnál ezt egyszerűen el kell fogadni, de tudom, hogy legbelül nagyon fáj ez neki. Úgy gondolom, hogy sok csapat szívesen leigazolná. Még most is erőt képvisel, egy fiatal játékos motiváltságával és lelkesedésével rendelkezik."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr44641375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_75985 2007.12.06. 21:30:13

Azért az benne van,hogy Piero mester már lassan matuzsálem lesz,így én se játszatnám.Pedig nekem gyermekkorom ideálja volt.

DJKGB 2007.12.06. 22:23:21

Cserepadon ül, ha beáll gólt, gólokat lő, gólpasszt ad... Ha jól láttam ma is az ő gyorsan elvégzett szabadrugásából lőtt gólt Iaquinta... Szóval Alex még mindig Istencsászár! De sajnos ő sem fiatalodik... Egyébként ezt a Giovinco srácot még a télen vissza kell hozni a Juveba, Almiront meg elküldeni a faszba, de szerintem Tiagot is viheti magával...

Ismeretlen_22017 2007.12.06. 22:30:56

Gondoltam, írjuk inkább az Empoli elleni keret bejegyzéshez a mérkőzés kommentjeit, de mindegy, ide is jó lesz. Személy szerint én azt kívánom, hogy ez a pöcs Almiron és Tiago húzzon innen a faszba, a lehető leghamarabb, Del Piero pedig üljön csak nyugodtan a padon, tőlem akár az egész szezonban. És végre igazi játékosokat kellene igazolni, nem ilyen híg fosokat, mint akik ma játszottak. Ranieri is mehet, remélem Lippi jön helyette. A legkétségbeejtőbb az egészben, hogy az alapjátékosoknak nincs alternativájuk. Ha valaki pihen, vagy sérült, nincs helyettese.

Doki 2007.12.07. 00:09:47

Abban én is egyetértek, hogy sem Almiron sem Tiago nem kell.Az is biztos hogy azt a Giovinco gyereket már el kell onnan hozni, itt az ideje hogy Juve mezt huzzon magára a Seria A-ban.Még egy kicsit hiznia kell de ugy fogja betekerni a védőket hogy csak na. Ranierit viszont nem kuldenem el.Ez az Ő hibája is volt hogy most kikapott a csapat, de egy meccsből még ne legyen vég.Sztem bocsánatot fog kérni, mert ez egy technikai baki volt.S szerintem ha már igy összerakta a csapatot akkor hadd legyen tovább is ő.Ha tartósan nem megy majd, akkor igen, el lehet küldeni.De ez a vereség jókor jött, még mielőtt átestek volna a ló másik oldalára! Lippi meg most sztem el van szálva magától hogy VB-t is nyert.Ha akarta volna akkor már a szezon elején elvállalta volna a Juvet.Sztem pont emiatt rugtak ki Deschampot. Hajrá JUVE!! menni fog az ....

kowa 2007.12.07. 00:57:11

Lassus miez a negatív rosszalló hozzáállás??? Nem szoktál te ilyeneket írni!!!!!!!!! Te mindíg jószándékú meg bíztató kommenteket nyomattál mostmeg fikázod a császárt (alexet) Almiron meg Tiago megis érdemlik a fikát ezután a meccs után ezt elismerem de ez tüled nem megszokott :P nah mind1 jónagy fos 1 meccs volt az tény én monnyuk jól berúgtam alatta havernál de még részegen is szar volt na talán szódával elment de úgyis neccesen :P

kowa 2007.12.07. 00:59:25

A tüledért sry természetesen tőled akart lenni csak alig látok aza helyzet de ahoz képest elég jól írtam le amit akartam hehe :)

vizi8 2007.12.07. 08:53:52

Del Piero a tegnapi meccsen bebizonyította nem való kezdőbe. Almiron egy nulla, viszont Tiago Nocerinoval jól játszott a második félidőben.

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.12.07. 09:25:49

kowa: igen, bocs a kirohanásomért, de iszonyatosan ideges voltam tegnap a csapatra. Alex sajnos nem játszott jól, valamiért nem találja önmagát. Rengeteg rossz átadása volt, önkényesen cselezgetett, aminek többnyire az lett a vége, hogy simán leszerelték. Oké, hogy az ő szabadrúgásából született a gól, de ez nagyon kevés. Úgy érzem, hogy inkább kárára van a csapatnak, mint hasznára. Almiron pedig egyszerűen kritikán aluli, egy óriási nulla, de nagyjából Tiagóról is elmondható ugyanez.

mmartin91 2007.12.07. 10:12:59

Igen,nekem is naon meglepő volt tegnap mikor olvastam Lassus hozzászólását h mennyire kikelt magából,mondjuk megértem mert télleg naon gyengék voltunk és a 2-1 ránk nézve hízelgő.Sztem ha eladnánk Almiron-t meg Tiago-t akkor abból a pénzből pont meg tudnánk venni Sissoko-t a Pooltól.Én úgy saccolom h a 2 nyári "sztárigazolásért" összesen 18 misi körül kapnánk amiből bittos kijönne Momo ára és akkor már van egy 1.osztályú védekező középpályásunk.A támadó középpályásnál én Diegóra szavazok csakhát az ára 30 misi körül van ami nem kevés.Alexet meg én is egyértelműen padra ültetném mert Iaquinta sokkal többet tesz a csapatért és hát most is ő szerzett gólt.És még annyi h nyáron Giovinco és Marchisio mellett még Mirantét is vissza kéne hozni a Samptól.

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.12.07. 11:39:17

Tán most először értek egyet minden szavaddal (betűddel) mmartin91.

PaLLaDiNhO 2007.12.07. 15:48:51

hát srácok én nem is nagyon vártam mást most igy elgondolkozva a dolgon (utólag)ettől a meccstöl .biztos voltam bene hogy ranieri bácsi nem rakja össze az empoli ,pedig hiába mondják ott is hogy csak a bajnokság most jol összerakta a csapatot az uj az (érdekes kinzetű)edző lényeg a lényeg (osztályoztam egy kicsit ne haragudjatok :P belardi : nem szivbajos golokrol nem tehet ,könyörgök ne laposan passzoljon már mindig :S védelem crisito :nagyon tetszett nagy kedvencemmé lépett már elö pár meccsel ezelött is grygera :nekem eddig "köbö" szinpi volt mostár annyira nem (lassú nagyon :S almiron : töle telhetöt sztem megtette a kiállitás meglátásom szerint a rugdosodás és nem az a rugás volt tiago :nemtom mit szidjátok voltak nagyon jo passzai 15röl be kellett volna paskolni na mind1 alex :nem volt sok területe a mesternek de azért a meccs szionvonalához képest nem volt annyira rossz ha öszevetjük pl almironnal jaki isten csaászár nagyon jó vétel volt de feltönt hogy mindig okosan játszik nem akart ő a végén nagy golt rugni és nagyon okosan csak beguritotta .bravo összesitve alex=kispad (tuticsere)palla rossz passzok de szélsőnek MÁRIS jó (támadó legyen belőle!) tiago cinkes nem tudok vele kapcs dülöre jutni noce egész jó volt almiron sztem köclcsönbe ennyi jonapot most megmondtam a frankot és büszek vagyok magamra

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.12.07. 15:52:51

Annyira, hogy egyből háromszor is elkükdted a kommentet? :) mind1, kiszedtem kettőt :)

PaLLaDiNhO 2007.12.07. 16:03:36

már megint:S sry jobb mint a 30 javulok :D XD

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása