A Palermo elleni keret

Claudio Ranieri 19 játékost hívott be a Palermo ellen készülő keretbe. Zdenek Grygera kihagyja a mérkőzést.

kapusok: 1 Buffon, 12 Belardi

védelem: 2 Birindelli, 5 Zebina, 19 Criscito, 28 Molinaro, 33 Legrottaglie

középpálya: 4 Almiron, 6 Zanetti, 7 Szalihamidzsics, 8 Camoranesi, 11 Nedved, 23 Nocerino, 30 Tiago, 32 Marchionni

csatárok: 9 Iaquinta, 10 Del Piero, 17 Trezeguet, 20 Palladino

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr864641336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juvem 2007.11.24. 18:09:44

Kb így kéne(bár a védelemben nem vok biztos h így kéne): Buffon Zebina - Criscito - Legrottaglie - Molinaro Camoranesi - Nocerino - Tiago - Nedved Iaquinta - Trezeguet az a baj h most nem lesz vmi jó a védelem chiellini hiányzásával:S de tiago és jaki mostmár kezdhetne sztem!!!!

Ismeretlen_22017 2007.11.24. 18:19:05

Szerintem is jó lenne ez a felállás... talán Nedved helyett majd jöhetne Palladino

Zangif 2007.11.24. 19:29:18

Nagyábol énis egyetértek, csak Zebina helyett inkább Birindellit kezdtném...

Ismeretlen_82677 2007.11.24. 21:12:20

Hjajj nekunk!nagyon gyenge a vedelmunk.De amugy a felallas nekem is tetszik! NO ZANETTI ! ! ! ! !

juvem 2007.11.25. 00:28:33

hát igen de zanetti tuti kezdő! zebina meg birindelli között gondolkodtam mert hát most ez már szimpátia kérdése mert sztem kb ugyanaz a súlycsoport de a védelem chiellini nélkül!?!?! nem a legjobb legalább 1 andrade lenne még... ja és LAssus gondolkodtam palladino - nedved között is... de sztem nedved lesz a kezdő vagy nem tom de cserélni fogják egymást az tuti

mnorba 2007.11.25. 10:35:47

Hát igen!A védelmünk elég gyenge,éppen ezért a középpályának is sokat kell majd segíteni a védekezésben!Márpedig védekező középpályásként Ranieri legtöbbször Zanettit részesíti előnyben,szerintem most is ő kezd.De legyen nektek igazatok Tiagoval kapcsolatban.Bár ő inkább előre játszik.

Edgar 2007.11.25. 12:12:32

Szerintem Salihamidzic játszhatna jobbhátvédet Grygera helyén, már volt rá példa, akkor se Zebina, se Birindelli nem kell a kezdőbe. Nekem egyikőjük se szimpatikus. szerintem: Buffon Salihamidzic-Criscito-Legrotaglie-Molinaro Camoranesi-Tiago-Nedved Iaquinta-Trezeguet-Palladinho

Dana 2007.11.25. 13:12:06

Palermo remekül kontrázik, és Ranieri nem fog kockáztatni. Bár az igaz hogy ha igy állunk fel akkor valszeg mi irányítanánk a játékot. Ranieri nem igy fog felállni (sajnos vagy nem majd kiderül) Zanetti kedvencét tuti játszatni fogja, és Tiago megint nem fog játszani. (sajnos) 4-4-2 es felállást jósolok Iaquinta Treze párossal.

DJKGB 2007.11.25. 13:22:25

Sziasztok! Remélem, hogy Brazzo fog kezdeni zebina helyett. Szerintem most, hogy Grygera sincs, ő a legjobb "jobb hátvéd" ! Szerintem Alex-Trez fog kezdeni! Ja és Zanetti is tuti kezdő, mert ilyen védelemnél kell aki még védekezik, én örülnék egy Tiago-Zanetti párosnak! Valamelyik meccsen nagyon jól megértették egymást!!4 Szóval, szerintem: Buffon Brazzo-Criscito-Legrotaglie-Molinaro Camoranesi-Zanetti-Tiago-Nedved Alex-Trezeguet

mmartin91 2007.11.25. 14:48:23

Én így állítanám föl a gárdát és ez lenne a legjobb: Buffon Salihamidzic-Legro-Criscito-Molinaro Camo-Nocerino-Tiago-Nedved Iaquinta-Trezegol Így nem kéne se Birindelli,se Zebina,egyébként én a kettő közül Zebinát favorizálnám mert jobb mint Birindelli.A középpályán tuti jáccik majd Zanetti meg Nocerino is,elöl meg Alex kezd majd Trezzel. Ranieri így rakja majd össze a gárdát: Buffon Salihamidzic-Legro-Criscito-Molinaro Camo-Nocerino-Zanetti-Nedved Trez-Alex

zsoti 2007.11.25. 22:05:13

Végre jól játszunk!:) 4-0!:)

juvem 2007.11.25. 22:29:17

4-0nál jobban:D 5-0:P:D

mmartin91 2007.11.25. 22:40:30

Grat.a csapatnak,naon szép játékkal nyertünk ma este,szép volt! Mindenképpen ki kell emelni Trez,Iaquinta,Alex,Criscito,Molinaro,Nedved és Marchionni teljesítményét is.Ők voltak a ma este legjobbjai.Kellemesen csalódtam Zebinába is,jól ellátta a feladatát és segítette a támadásokat is.A meccs legjobbja nálam Nedved attól függetlenül h nem lőtt gólt sztem egyértelműen ő volt a mezőny legjobbja és a végén csinált egy 11-est is.A csapat leggyengébb pontja mondhatni szokás szerint Zanetti volt aki ma este sem csinált semmit de egy ilyen szép győzelem után sztem senkit se szidjunk.Arra is naon jó volt a meccs h mindenki láthatta h Barzagli mire képes.Az első két gól egyértelműen az övé volt hisz Trez-t nem fogta a szögletnél az első gólnál,a másodiknál pedig Iaquinta róla szerezte a gólt.

Dana 2007.11.25. 22:43:55

Bravissimo! Grande!! nagyon tetszetős volt, csak igy tovább. És persze Del Piero jó látni hogy kezd magára találni csak igy tovább il Capitano. Nálam ő volt ma a nyerő. Felpörgette a játékot a végére és látványos volt a játék az utolsó percig. Forza JUVE!!

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.11.26. 15:40:18

Nagyon jól játszott a csapat, kissé meglepődtem, hogy ennyire elvertük a Palermót. Zebina is jó teljesítményt nyújtott, ahogyan az egész védelem is. Zanetti tényleg gyenge volt, az ő posztjára mindenképp kell valakit igazolni. Tiagót viszont nagyon sajnáltam, hogy nem kapott lehetőséget. A mérkőzés után, az öltözőbe menet még mutatta a kamera, ahogy Camoranesi mögött kullogott, és szomoróan nézte, ahogyan Camo nevetett... szegény... Késő délután lesz frissítés... csak érjek már haza.

RICh 2007.11.26. 16:03:22

Megfejtettem miért volt a csapat ennyire überkirály:Zanetti nevét 4X halottam és közben 6X ért labdába(Lehet hogy 10X is hozzáért de azok játékon kivül voltak)!!!!!Én nem gondoltam hogy ennyire megalázzuk a Palermo-t és azt föleg nem hogy ilyen szépen is jáccunk!Chrisito ismét bebizonyitottam hogy ö igenis jó védő....Amauri mozdulni sem tudott melette!Kicsit csalodott voltam amiért nem jácott Tiago(nem szeretem de kiváncsi voltam rá)Igy kell mindin mecsen jáccani és nem kérdés a bajnoki cím!!!!!!!!!!

mnorba 2007.11.26. 16:38:49

Nekem is nagyon tetszett a játék,főleg a második félidőben!Zebina jó teljesítményt nyújtott,sokat játszott előre,és tényleg nem látszott rajta a kihagyás!Legro és Criscito is jól védekezett,Molinaro fejlődőben,de azért Chiellinit nem fogja kiszorítani!Iaquinta megérdemelte,hogy kezdőbe került,és lám meg is hálálta!A második félidőre egy kicsit elfáradt.Del Piero csodaszép gólt lőtt!Ilyeneket szeretnénk látni még!Szerintem Trezeguet-re,a gólja ellenére,ráférne egy kis pihenő.Azt vettem észre,hogy sokszor elégedetlenkedett,mérgelődött,mikor nem játszották megi,vagy éppen pontatlanul passzoltak.

mmartin91@citromail.hu 2007.11.26. 17:33:20

Még ne pihenjen Trez mert szombaton Milan-Juve!!!Egyébként mi volt az a konfliktus Del Piero és Palladino között a meccs vége felé?Vki tudja?pl.Lassus

mmartin91 2007.11.26. 17:34:12

véletlen az e-maielemt írtam be,sorry...

juvem 2007.11.26. 18:37:34

jó volt nagyon a csapat végre marhionni is jáccott aminek már nagyon is ideje volt !!! jól jáccott és lőtt is gólt Nedved végre hozta amit ő tud!!! DeL P. hááát 1 szóval capitano:D trez gólja sztem kúva jó volt:P:D na mind1 mionden jó volt csak zanetti -tiago csere kellett volna

RICh 2007.11.28. 16:01:37

Nem Zanetti Tiago csere kelett volna hanem zanetti padon kellett volna....sztem Zanetti ott nyujtja a legjobb teljesitményt....:P

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9915) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4140) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása