Ibrahimovics: "Miért hagytam el a Juventust"

A torinói ellenséges fogadtatás után Zlatan Ibrahimovics arról beszélt, miért hagyta el tavaly a Juventust. A bundabotrány kirobbanása után óriási felháborodást váltott ki Torinóban, hogy a svéd csatár a Bianconeri egyik legnagyobb riválisához, az Interhez távozott.

Zlatan Ibrahimovics

"Egyszerűen csak nem akartam a Serie B-ben játszani. Két bajnoki címet szereztem a Bianconerivel, de ezután rengeteg minden történt, és minket a másodosztályba száműztek. A Bajnokok Ligájában akartam játszani, nagyon vágytam a nagy mérkőzésekre. Ezt viszont nem kaphattam volna meg a Serie B-ben. Tudtam, hogy legalább egy év kell a visszatéréshez, így azt gondoltam, nem lenne a legjobb ötlet, ha maradnék. Korábban is gondoltam már arra, hogy távozom a csapattól, ezért nem újítottam meg a szerződésemet, a történtek csak a végső lökést adták meg. Az Inter csak egyike volt az érdeklődő együtteseknek. Ugyanúgy, mint amikor elhagytam a Malmö csapatát, és az Ajaxhoz igazoltam, most az Inter volt a leggyorsabb."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr334641274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asvééd 2007.11.07. 08:46:36

Ibra Kinyalhatod!!!!Elhagyni a süllyedő hajót sztem nem BL kérdés!!!De aztán később nehogy meggondold magad, a Juve remélem örökre bezárta előtted kapuit!!!!

Shyr Kahn 2007.11.07. 11:08:43

Igazából azzal nincs gond, hogy elszerződött, hiszen ugyanezt tette sok más játékosunk is, de könyörgöm, miért pont az Interhez? E miatt tartom árulónak őt és Vieira-t is. Ha vár egy kicsit más csapattól is érkezhetett volna ajánlata és akkor most nem anyázzuk ezerrel...

szeszi 2007.11.07. 12:31:50

Szerintem meg jó h lement annó. El kellett adni azt aki nem volt fontos, meg a vezetőségnek is volt jobb dolga akkor mint h vele szarozzon. Meg kellett győzni az igazán nagyokat, h tartsanak velünk a SBbe is. Nem volt 1 kulcsfigura mint Camo v Nedved v Buffon..Alexről nem is beszélve... Vieira...ő sem töltött itt sokat, és nélkülözhető volt szintén. Nem mondom h nem lenn-e jobb ha ittlennének, de gondoljatok csak a fizetéseikre. kb tönkre menne a klub ha ittmaradtak volan...ők biztosan nem mentek volna bele csökkentésbe, ez tuti!!!

zol 2007.11.08. 10:41:25

Ez a versike tetszik! :)) Valójában azonban egyáltalán nem baj, hogy elment. Eleve szar volt, alig lőtt gólt! (Alex a kispadról dupla annyit termelt, ha Capello volt szíves becserélni.) S Ibrahimovic személyisége valahogy nem passzolt a Juvéhez, sose' éreztem odatartozónak. Szerintem oda került, ahová a személyisége pontosan illeszkedik! Ibrahimovic egy tipikus Inter játékos, ezért volt furcsa őt zebrában látni. Örülök, hogy ott van!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása