Tiago tényleg távozhat

Úgy tűnik, tényleg elképzelhető, hogy Tiago Mendes januárban elhagyja a Juventust. A portugál játékos eddig nem jutott sok lehetőséghez, mivel nem tudott beilleszkedni Claudio Ranieri taktikai elképzeléseibe. Emiatt rengeteg szurkolói és újságírói kritika érte, és nagy valószínűség szerint a játékost megelégelte ezt.

Tiago

"Ha így mennek tovább a dolgok, januárban távozom. Beszéltem Ranierivel, és elmondtam neki, hogy nem vagyok boldog, nem ezért jöttem Torinóba. A Bianconerivel eltöltött eddigi szezonom csalódás. Azt gondoltam, hogy mindig kezdő leszek, de pont az ellenkezője történt. Eleinte tényleg fáradtnak éreztem magam, de aztán az idény kezdetére formába lendültem, de Ranieri mégis másoknak adott lehetőséget."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr54641197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daccc 2007.10.19. 22:18:46

A f*sz kivan mar na! tuggyuk h jo jatekos es az ien eselyesebb meccseken mint pl a Genoa is lesz kezdo kene legyen!

DJKGB 2007.10.20. 10:06:56

Nem tudom, nekem annyira nem fog hiányozni, mert eddig sem játszott...Lyonban nagyon jó volt, örültem, hogy leigazoltuk, de nélküle is ment nagyjából a játék. felkészülési meccseken pocsék teljesítményt nyújtott... Viszont azért én is adnék neki még egy esélyt, hogy bizonyítson, pl. az ilyen genoa elleni meccseken és lehet meghálálná...

PaLLaDiNhO 2007.10.20. 10:11:27

egyet értek.... szerintem is legfőképp azokba az emberekbe kéne fektetni a bizalmat nem nocerinot és almironba (hozzáteszem jó játékosok...) de több lehetőséget kellene adni az egyik "legnagyobb igazolásunknak mert tényleg igaza van hogy nem kap lehetőséget .Esetleg bár lehet hogy ez baromság jóörg nedved hlyett be lehetne vetni...camoranesi párjaként és ha jól összeszoknának lenne egy nagyon jó belső kp sorunk ,én azonban abban bizok hogy most ezen a meccsen ha nemis 90percet de minimum félórát ad neki a mester...vélemények ezzel kapcsolatban??? apropó camo még sérült???

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.10.20. 11:05:19

Camo még sérült, talán november elején térhet majd csak vissza, ugyanúgy, ahogyan Marchionni is (állítólag ő elég gyenge formában van a hosszú kihagyás miatt). Egyébként úgy vettem észre, mindenki lebecsüli kissé a Genoát, pedig nem kellene....

Ismeretlen_74763 2007.10.20. 12:47:00

A Genoa jó! Eddíg meglepetés csapat a hatodikak asszem.

mnorba 2007.10.21. 09:24:23

Egyetértek azzal,hogy több lehetőséget kellene adni Tiagonak,hisz tehetséges játékos,bár Ranieri láttja nap mint nap az edzéseken.Az ügynöke is azt nyilatkozta nem rég,hogy nincs jó kondiban.Én bízom benne,hogy hamarosan formába lendül,és játszhat!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása