Iaquinta elégedett

Vincenzo Iaquinta úgy érzi, hogy elérte karrierje csúcsát, és ezért hálával tartozik Luciano Spallettinek, aki azzá a játékossá tette, akit ma láthatunk.

Vincenzo Iaquinta

A 27 éves csatár a nyáron csatlakozott a Bianconerihez, és eddig kitűnően szerepelt, hét forduló alatt négy gólt szerzett. A világbajnok játékos az olasz alacsonyabb osztályú ligákban gyűjtötte tapasztalatát, játszott - többek között - a Reggiolo, a Padova és a Castel di Sangro csapatában is. 2000-ben csatlakozott az Udineséhez, és ott Luciano Spalletti irányítása alatt kezdett el tündökölni.

"A Serie C-ben játszottam, és 20 évesen érkeztem a Serie A-ba. Az idény végén mutatkozhattam be, gólt is szereztem, de nem voltam boldog. Egyre jobb akartam lenni. Nem volt könnyű dolgom olyan lentről érkezve a legjobbak között játszani. Azután Spallettinek köszönhetően elkezdett kibontakozni a tehetségem, és ezért óriási hálával tartozom neki. Őszintén szólva sohasem gondoltam volna, hogy csatlakozhatom a Juventushoz, de amikor meghallottam, hogy érdeklődnek utánam, és aztán a szerződés kötés is egyre közelebb került, hihetetlenül boldog lettem. A Juventusban játszani egy futballista számára a legjobb dolog. Nem félek a kihívásoktól, sőt épp ellenkezőleg. Arra ösztönöznek, hogy még jobb legyek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr544641178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása