Majdnem sikerült a 6. győzelem

Tegnap este nem sikerült megszerezni a 6. Trofeo Birra Moretti győzelmet. A csapat Del Piero góljával ugyan legyőzte a Napolit, de az Intertől egy korai góllal kikapott, annak ellenére, hogy megint sikerült rengeteg helyzetet kialakítani.

A Bianconeri egy győzelemmel és egy vereséggel, valamint rengeteg hasznos információval tér haza. Ezeket a tapasztalatokat kielemezve és értékelve a tegnapinál még meggyőzőbb teljesítményt nyújthat majd a csapat szombaton Cesenában, a Roma ellen.

Birra Moretti Kupa

11. TROFEO BIRRA MORETTI

1. mérkőzés: NAPOLI- JUVENTUS 0-1

Gólok: Del Piero 27'

Sárga lapok: Criscito, Tiago, Maldonado

Bíró: Stefanini

NAPOLI: Iezzo; Maldonado, Cannavaro, Domizzi; Garics, Hamsik, Gargano, Dalla Bona, Savini; Lavezzi, Calaiò

Edző: Reja

JUVENTUS: Belardi; Birindelli, Andrade, Criscito, Molinaro; Nocerino; Almiron, Tiago; Iaquinta, Trezeguet, Del Piero

Edző: Ranieri


2. mérkőzés: NAPOLI - INTER 0-2

Gólok: Sztankovics, Suazo


3. mérkőzés: INTER - JUVENTUS 1-0

Gólok: Cesar 2'

Sárga lapok: Andrade, Nocerino, Solari

Bíró: Rocchi

INTER: Toldo; Fatic, Desenclos (Filippini 32'), Rivas, Cesar; Bolzoni, Filkor (Pedrelli 41'), Solari, Jimenez; Adriano, Cruz

Edző: Mancini

JUVENTUS: Belardi; Zebina (Birindelli 9'), Boumsong, Andrade, Molinaro; Szalihamidzsics, Nocerino (Olivera 25'), Zanetti, Almiron; Palladino, Zalayeta

Edző: Ranieri


Végeredmény: 1. Inter 6 pont, 2. Juventus 3. pont, 3. Napoli 0 pont

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr384640933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_22017 2007.08.09. 19:59:32

Várnám a véleményeteket a csapat tegnapi játékáról. Aztán persze majd én is elmondom, mit gondolok róla :)

Daccc 2007.08.09. 23:29:11

Szepen jatszodtunk de az az igazsag h szerencsenk sem volt! Palladino nem is volt leshelyzeten, abbol gol is alakulhatott volna ki, meg zalayeta lovesenel szerencseje is volt Toldonak! Kb. ennyi

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.08.10. 10:36:10

Na jó, látom nem mozgatott meg titeket ez a dolog. Szóval akkor az én véleményem. A Napoli ellen szerintem nem voltunk rosszak, de azért kiemelkedőt sem nyújtottunk. Többé-kevésbé mindenki jól végezte a dolgát. Viszont az Inter elen én úgy látom, hogy nagyon gyengék voltunk. A védelem az elején összeszerencsétlenkedte a gólt, de utána nem volt nagyobb hibájuk. Középpálya gyakorlatilag nem volt, és én Palladinóban is nagyot csalódtam a tavalyi év után. Pl. arra sem emlékszem, hogy Szalihamidzsicsnek volt-e egyáltalán egy normális megmozdulása. Ellentétben carlos44 véleményével, szerintem Iaquinta nem volt rossz vétel, jól mozgott, van benne fantázia. A VB-ről én sokkal sablonosabb játékosra emlékeztem.

Zangif 2007.08.10. 11:17:59

Hát én csak azér nem irtam mer nem láttam a meccseket:S:S Am. Iaquinta kezd nekem is csalodást okozni, lehet h jol mozog de a barátságos meccseken má annyi golt löhetett volna mint állat, udineseben jobbant ment neki, mongyuk még össze kell szokni a társakkal.

RICh 2007.08.10. 13:11:46

Valaki árolja má el nekem hogy mennyiért vették Iaquintát!!!!!!!!!

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2007.08.10. 14:10:22

Itt a link egy régebbi bejegyzésemhez, RICh, elvileg az itt szereplő árért került ide: http://href.hu/x/39wl

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása