Birindelli a jövőjéről és Capelloról

Alessandro Birindelli, a Juventus védője elmondta, hogy visszavonulása után szívesen maradna a klubnál.

"Remélem, hogy a Juventusnál fejezhetem be pályafutásomat. Persze csak akkor, ha a klub is így gondolja, és megérdemlem. Visszavonulásom után gyerekekkel szeretnék foglalkozni. Az jár a fejemben, hogy Juventus futball iskolát nyitok."

Alessandro Birindelli

Birindelli azt is elmondta, hogy tavaly távozni akart a klubtól amiatt, ahogyan a volt edző, Fabio Capello bánt vele.

"Nem szeretnék az edzői stílusáról beszélni, de emberi szempontból sosem voltunk jóban. Az elmúlt években egy térdsérülés miatt nem játszhattam sokat. Viszont a felépülésem után is ez maradt a helyzet, Capello úgy döntött, hogy nem érdemlek meg egy esélyt. Mindenféle megbeszélés nélkül kihagyott a csapatból, nem bizonyíthattam be, hogy felépültem, és hasznos lehetek még a csapatnak. Nagyon megsértett, óriási mennyiségű harag gyülemlett fel bennem, mélyen megbántott engem."

"Azután májusban azt mondta, hogy keressek másik klubot, mivel nem szerepelek a további terveiben. Elkezdtem nézelődni, a Monaco és a Salzburg is tett ajánlatot. De végül Alessio Secco vette át az irányítást, és a szezon előtt megkérdezte, hogy nem maradnék-e mégis. Azt válaszoltam neki, hogy akár a Serie C-ben is." 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr494640365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása