Zebina: "Elszánt vagyok"

A sérülés miatti hosszú kihagyás ellenére a védő elárulta, hogy keményen harcol, hogy visszanyerje régi formáját.

Zebina

"Fizikáklisan még most is csak 80%-os vagyok. Számos mozgás van, amihez újra hozzá kell szoknom, de remélem, hogy hamarosan visszatérhetek. Ezek sajnálatos dolgok, de megtörténhetnek egy játékos pályafutásában. Bárcsak ne történtek volna ezek a dolgok, de mindenre elszánt vagyok, mindent el akarok követni, hogy visszanyerjem a kondíciómat."

Jonathan Zebina keményen edz a sérülésekkel teli másfél év után, hogy újra formába lendüljön. A sérülések elleni harc nem volt könnyű; a visszatérő problémák a Napoli elleni idegenbeli meccs alatt is nehézségeket okoztak neki. Az 1-1-es döntetlennel végződött meccs első félidejében már melegített, hogy csereként beálljon, de aztán megtagadta a játékot, miután Nicola Legrottaglie komoly sérülést szenvedett. Jonathan a ma délutáni sajtótájékoztatón ragadta meg a lehetőséget, hogy döntését megmagyarázza.

"Egész héten edzettem a mérkőzésre, de pénteken és szombaton újra éreztem a fájdalmat. Vasárnap reggel a főnök megkérdezte, hogy tudom-e vállalni az utazást, és mert nyolc játékosunk sérült volt, a csapat pedig nehézségekkel küzködött, igent mondtam. Ez hiba volt, nemet kellett volna mondanom. A meccsen akkor kezdtem melegíteni, mikor Nicola először sérült meg, de megint éreztem a fájdalmat. Aztán mikor Nicola hordágyra került, a Prof (Pintus erőnléti edző) megkérdezte, be tudok-e állni. De a másfél éves sérülés, és a pályán történt események miatt éreztem, hogy képtelen vagyok rá. A hosszú kihagyás miatt nem akartam kockáztatni, a saját és a klub érdekei is így kívánták. Milyen haszna van egy sérült Zebinának? Az eredeti döntésem arról szólt, hogy segítsek a klubnak, de nagyon sajnálom, hogy így alakult."

Jonathan ezután a Genoa ellen kiállított Pavel Nedved ötmeccses eltiltásáról beszélt.

"Normál körülmények között azért kapsz ötmeccses eltiltást, ha verekszel, leköpsz valakit, vagy inzultálod a játékvezetőt. Pavel szerelése nem tűnt ilyen súlyosnak, szóval úgy gondolom, hogy ez a büntetés nagyon túlzó. Igazán sajnálatos, hogy nagyszerű formában van, és mindannyian tudjuk, milyen fontos a csapat számára."

A Juventus szerencséjére több fiatal játékos is kész pályára lépni.

"A fiatalok igazán tehetségesek, és tényleg hiszem, hogy mindannyiukban megvan a képesség, hogy a legmagasabb osztályban játszanak. Ez a csapat nem csak a tizenegy kezdő játékosról szól, ebben az évben mindenki egyformán fontos, és eddig mindenki rendelkezésre állt, ha szükség volt rá. Megvan bennünk az a képesség, hogy jobbak legyünk mindenkinél."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr264640113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása