Mirante: "Fontos, hogy mindig felkészült legyek"

A délután rengeteg pozitívuma mellett Antonio Mirante - Buffon eltiltása miatt léphetett pályára - remek teljesítménye és Venitucci debütálása érdemel külön említést.

A kapus így beszélt a mérkőzés után:

"A bekapott gól után szerencsére gyorsan vissza tudtunk vágni. Meglehetősen nyugodt voltam, bár a meccs elején még volt okom az idegeskedésre. Keményen koncentráltam, és a csapattársaim is nagy segítséget jelentettek. Fontos, hogy mindig felkészült legyek. Még akkor is, ha nem kell túl sokat védeni, akkor is alapvető, hogy ha kell, akkor jól teljesítsek."

Venitucci nem igazán tudta elrejteni érzelmeit a kamerák előtt:

"Még mindig nem hiszem el, annyira boldog vagyok. Mikor Deschamps szólt, hogy kezdjek el melegíteni, nem hittem el, hogy ez a valóság. Mikor beálltam, már sokkal nyugodtabb voltam. Csak az edzőm, Chiarenza tanácsait követtem, aki azt mondta, hogy játszak egyszerűen."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr354640091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása