Buffon kitűnően teljesített

A Bianconeri 1-es számú játékosa: "Csak azt csináltam, amihez a legjobban értek. Boldog vagyok, hogy hozzájárultam a győzelemhez."

Gigi Buffon igen elfoglalt volt tegnap este, főleg a máodik félidőben. Nagyszerű védéseivel megmutatta, milyen fontos tagja a csapatnak. Miután a mérkőzés végén nagy tapsot kapott, így nyilatkozott:

"Csak azt csináltam, amihez a legjobban értek. Boldog vagyok, hogy hozzájárultam a győzelemhez. A legnehezebb védésem Fava labdája volt, mivel csak későn láttam meg a labdát."

Azután a mérkőzésről így beszélt: "Éreztük a nemzetközi meccsek hatásait. Nehezen lendültünk bele a játékba, de a második játékrészben még több bajunk volt.

Aranylabdás esélyeiről a következőket mondta: "Egyelőre nem tudok mit mondani, csak annyit, nagy megtiszteltetés ez nekem, mivel egy kapusnak mindig nehezebb dolga van."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr294639972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása