A Calcio e Finanza értesülései szerint a Stellantis csoporthoz tartozó Jeep (amelynek többségi részvényese az Exor, az Agnelli-Elkann holding) állítólag fontolgatja, hogy meglepetésszerűen visszatér a Juventus mezszponzoraként. A SportBusiness arról számolt be, hogy a Visit Detroit turisztikai hivatallal karöltve térhet vissza a jól ismert autómárka.
A két fél állítólag előrehaladott tárgyalásokat folytat az Öreg Hölgy vezetőségével egy olyan megállapodásról, amelynek értelmében a két márka közösen jelenne meg a férfi és a női első csapat mezén egyes mérkőzéseken. A cél az, hogy az üzletet még a júniusban az Egyesült Államokban megrendezésre kerülő klubvilágbajnokság kezdete előtt lezárják és megvalósítsák. Várhatóan azonban a torna során minden mérkőzésen csak a két márka egyike jelenhet meg, mivel a szabályok tiltják, hogy egyszerre két főszponzor jelenjen meg a mezeken.
A Serie A a maga részéről engedélyezi a mezek társszponzori megállapodását. A jelenlegi szezonban a Lecce, a Cagliari és az Udinese két márkát reklámoz a mezükön, míg a Napoli már korábban is hasonló megoldást alkalmazott. Ha a megállapodások létrejönnek, és a csapat kvalifikálja magát a következő Bajnokok Ligájába, akkor az egy főszponzorra vonatkozó limit az UEFA-versenyeken is érvényes marad.
A SportBusiness forrásai szerint a turizmus és az autóipari márkák között természetes a rokonság, mivel a Jeep Detroitban rendelkezik gyártóbázissal. A michigani várost gyakran Motor Cityként emlegetik az autóiparban betöltött jelentősége miatt, míg a Juventus és a Stellantis Fiat márka székhelye Torinóban van, amely az olasz autóipar szívének számít.
Az a benyomás, hogy a két szervezet hajlandó megosztani a mezszponzori jogokat, mivel egyikük sem lenne képes egyedül kielégíteni a klub pénzügyi igényeit. Másrészt azt is meg kell jegyezni, hogy a közös megállapodás még mindig elszállhat a globális pénzpiacok instabilitása miatt, amelyet a Trump-kormányzat védővámpolitikája okozott.
A Juventus tavaly augusztusban jelentette be, hogy a Save the Children nemzetközi civil szervezet márkajelzése megjelenik a férfi és női mezeken, miközben folytatódott a szponzor keresése, amelyik megfelelő összeget fizetne a mezen való helyért. Ezt követően a női csapat a 2024/25-ös szezonra érvényes mezszponzori megállapodást kötött a TikTok platformmal.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kasabai 2025.04.09. 11:56:22
Ethan Hunt 2025.04.09. 19:02:03
Vagy mi a túróért nem lehet megkérni a Tethert, hogy egy nagyvonalú éves összegért őket reklámozzuk...
Hogy a jövő évi vonalkódra emlékeztető röhejes csíkozású hazai mezünkről ne is beszéljünk, amire képes volt rábólintani valami idióta nálunk... Miért kell hozzányúlni a klasszikus csikozásunkhoz? Miért nem lehet a 2. meg 3. számú mezeken próbálgatni a különféle elmebajokat?
venember83 2025.04.09. 19:11:26
Joachim21 2025.04.09. 19:24:17
alexGicamo 2025.04.10. 03:34:01
A régi címer meg úgy hiányzik, mint víz a sivatagban !