Visszatér a Jeep?

elkann_john_jeep_feliratos_juve-mezben.jpgA Calcio e Finanza értesülései szerint a Stellantis csoporthoz tartozó Jeep (amelynek többségi részvényese az Exor, az Agnelli-Elkann holding) állítólag fontolgatja, hogy meglepetésszerűen visszatér a Juventus mezszponzoraként. A SportBusiness arról számolt be, hogy a Visit Detroit turisztikai hivatallal karöltve térhet vissza a jól ismert autómárka.

A két fél állítólag előrehaladott tárgyalásokat folytat az Öreg Hölgy vezetőségével egy olyan megállapodásról, amelynek értelmében a két márka közösen jelenne meg a férfi és a női első csapat mezén egyes mérkőzéseken. A cél az, hogy az üzletet még a júniusban az Egyesült Államokban megrendezésre kerülő klubvilágbajnokság kezdete előtt lezárják és megvalósítsák. Várhatóan azonban a torna során minden mérkőzésen csak a két márka egyike jelenhet meg, mivel a szabályok tiltják, hogy egyszerre két főszponzor jelenjen meg a mezeken.

A Serie A a maga részéről engedélyezi a mezek társszponzori megállapodását. A jelenlegi szezonban a Lecce, a Cagliari és az Udinese két márkát reklámoz a mezükön, míg a Napoli már korábban is hasonló megoldást alkalmazott. Ha a megállapodások létrejönnek, és a csapat kvalifikálja magát a következő Bajnokok Ligájába, akkor az egy főszponzorra vonatkozó limit az UEFA-versenyeken is érvényes marad.

A SportBusiness forrásai szerint a turizmus és az autóipari márkák között természetes a rokonság, mivel a Jeep Detroitban rendelkezik gyártóbázissal. A michigani várost gyakran Motor Cityként emlegetik az autóiparban betöltött jelentősége miatt, míg a Juventus és a Stellantis Fiat márka székhelye Torinóban van, amely az olasz autóipar szívének számít.

Az a benyomás, hogy a két szervezet hajlandó megosztani a mezszponzori jogokat, mivel egyikük sem lenne képes egyedül kielégíteni a klub pénzügyi igényeit. Másrészt azt is meg kell jegyezni, hogy a közös megállapodás még mindig elszállhat a globális pénzpiacok instabilitása miatt, amelyet a Trump-kormányzat védővámpolitikája okozott.

A Juventus tavaly augusztusban jelentette be, hogy a Save the Children nemzetközi civil szervezet márkajelzése megjelenik a férfi és női mezeken, miközben folytatódott a szponzor keresése, amelyik megfelelő összeget fizetne a mezen való helyért. Ezt követően a női csapat a 2024/25-ös szezonra érvényes mezszponzori megállapodást kötött a TikTok platformmal.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6918836100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wizzurah 2025.04.09. 00:35:23

Már csak a logót hozzátok vissza!

szabo2323 2025.04.09. 08:50:58

És mennyi lóvét hozna azt nem lehet tudni? Sok pénz kell! ?

Kasabai 2025.04.09. 11:56:22

@Wizzurah: +1, annyira szeretném vissza a 2004 előtti klasszikus címert. Bár én már a harmadik mezen használt 80-as évekbeli logónak is nagyon örültem.

Ethan Hunt 2025.04.09. 19:02:03

Nincs a Stellantisnak valami más menőbb márkája, amit a mezünkön hordhatnánk, mint ez az ótvaros Jeep?

Vagy mi a túróért nem lehet megkérni a Tethert, hogy egy nagyvonalú éves összegért őket reklámozzuk...

Hogy a jövő évi vonalkódra emlékeztető röhejes csíkozású hazai mezünkről ne is beszéljünk, amire képes volt rábólintani valami idióta nálunk... Miért kell hozzányúlni a klasszikus csikozásunkhoz? Miért nem lehet a 2. meg 3. számú mezeken próbálgatni a különféle elmebajokat?

venember83 2025.04.09. 19:11:26

@Ethan Hunt: nem, a Stellantis is elég nagy gondban van. Ha gonosz akarnék lenni, akkor a Stellantis kvázi életképtelen márkák csoportja.

Joachim21 2025.04.09. 19:24:17

Azt kéne kitenni a mezre hogy "Cheap", ezzel bátorítva a potenciális szponzorokat. :D AZ egész lényege az lett volna idén, hogy külső forrást bevonni, nem pedig egyik zsebből a másikba tenni a pénzt, de ez a tehetségtelen vezetés erre is képtelen volt.

alexGicamo 2025.04.10. 03:34:01

Jó lenne , ha már találnánk egy tisztességes mezszponzort , azért elég röhej a hiánya !
A régi címer meg úgy hiányzik, mint víz a sivatagban !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1918) bajnokság (3617) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (1013) elemzés (40) előzetes (909) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1711) játékosokról (10393) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2523) meccsek (4448) mercato (4319) nyilatkozat (7799) Olasz Kupa (338) összefoglaló (453) pletyka (4341) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (318) video (243) Címkefelhő
süti beállítások módosítása