Thuram: „Megvannak a játékosaink a jobb eredményhez”

thuram_khephren_golt_unnepel.JPGKhéphren Thuram két megmozdulásával előnybe hozta csapatát, ám a Juventus középpályás ennek ellenére nem lehetett teljesen boldog, hiszen a csapatnak ismét csak döntetlenre futotta.

„Dühös vagyok a döntetlen miatt. Az első két gólomat szereztem a klub színeiben, de bárcsak ne lőttem volna gólt, ha megnyerjük a meccset.

Ezek a védelmi hibák fájnak, jól játszottunk, de ilyen a futball. Fiatal csapat vagyunk, meg kell találnunk a megfelelő egyensúlyt.

Betörések? Igen, szabadabban törhetek a kapu felé. Jobban ismerem a csapattársaimat és a stadiont, jó, hogy az edző megkér, hogy éljek ezekkel a lehetőségekkel, ez a csapat javára szolgál..

Az ünneplésem? Nincs egy adott ünneplésem, mivel nemigen szoktam gólt lőni. Az elsőnél úgy ünnepeltem, mint a bátyám, a másodiknál pedig egy videofelvétel ugrott be, amin Carlos Tévez így ünnepel a Fiorentina elleni gól után.

A bátyám első gólját a Fiorentina ellen szerezte, apám pedig az első öngólját? Apukámról nem tudtam, de ő nem tud gólt lőni, szóval így logikus, hogy öngólt lőtt.

Mi hiányzik a csapatból? Hogy jobban megtartsuk a labdát, amikor az ellenfél kapuja előtt vagyunk, hogy személyiséggel és magabiztosan játsszunk, mert megvannak hozzá a játékosaink. Fiatal csapat vagyunk, és folyamatosan fejlődnünk kell.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6818762696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabi 69. 2024.12.30. 00:50:48

Olvasom a kommenteket a meccs után. Nem nézem a Fior. meccseit. Csak ha velünk játszanak. Az utóbbi években nem játszottak rosszul de a támadó harmadban még nálunk is gyengébbek voltak. Szerintem ebben fejlődtek. Nem véletlenül álnak így. De egy kis szerencsével simán nyerhettünk volna. Lehúztatok több játékost. Concencao? A City meccsen kettőzték. Azóta is kettőzik. Szerintem nézték az ellenfelek azt a mérkőzést. Ráadásul most kapott egy kullancsot a nyakába aki csak őt követte és még a kettőzést is megkapta. Így is azon múlt hogy nem adott gólpasszt hogy bent nem követték időben. Szerintem így is veszélyes volt. Vlahó? Igen lehetne sokkal jobb! De ha a lövése be megy akkor most ő lenne a király. De sajnos a fociban nincs "ha". Összességében jobbak voltunk de azért nem adnak három pontot. Szerintem ma sokkal gyorsabbak voltunk a támadás építésben is és pontosabbak is. De valamiért az eredményesség hiányzik.

Gabi 69. 2024.12.30. 00:59:25

Ja még annyit hogy a kapott gólok elkerülhetőek voltak. Jók a védőink de mintha nem lenne vezérük aki irányítja őket. Helyezkedési hibák vannak. Ezért hiányzik nagyon Breme. Ő jobban írányítana.

rabsic02 2024.12.30. 08:55:38

@Gabi 69.: egyetértek. Ekkora egyéni hibákkal nem tudom mit lehet csinálnia egy edzőnek. Amit nem értettem, az Yildiz padoztatása. Összességében szerintem jó meccset hoztunk, kár a védekezésben elkövetett hibákért.

Gaben Smith 2024.12.30. 09:31:17

@Gabi 69.: egyetertek egy kivetellel.
Amikor a csatarodnak ennyire nincs kihatasa a jatekodra akkor bajba vagy.
Marpedig akarhonnan nezem Vlahovic lathatoan tobbet vesz el a csapattol mint amit ad. Olyan mintha egy emberrel kevesebben lennenk.
Oke ,hogy nem nagyon lo golokat es kihagyja a helyzeteit ,de egyszeruen használhatatlan a jatekban is. Mintha egy nagy ugyetlen ogre birkozna meccsrol meccsre.

Gabi 69. 2024.12.30. 10:55:42

@Gaben Smith: Ebben is egyetértek veled. Én valamikor hetekkel ezelőtt már le írtam hogy szerintem Milik jobban illene ebéd a játéba. Még Nicoban reménykedem hogy be tudják építeni befejező csatárnak. Ha nem akkor mindenképpen igazolni kell egy labda biztos ügyes gyors csatárt. De az sem lesz egyszerű.

Andras74 2024.12.30. 11:00:04

Papíron mindenkèppen sokat erősödött a keret.
Viszont a pontokban ebből semmi nem látszik.
Ha nem érjük el a Bl indulást érő helyet, akkor meg fog rogyni a Klub.
Hasonló lesz a helyzet, mint amikor kizárták a csapatot a Serie A-ból. Kb. olyan mélységekből kell akkor újra építeni mindent.

Gabi 69. 2024.12.30. 11:18:54

Az a baj hogy a vezetőség is azt várja hogy egyből működjön mert kell a bevétel. Mi is azt várjuk hogy nyerjünk sorozatban. De a körülményekhez képest pedig nem haladunk rosszul. Ennek a csapatnak szinte már alapja sem volt. Alig maradt játékos aki megüti a szintet amire fel akarjuk építeni a csapatot. Kevés az idő pedig pont arra lenne szükség.

MdewC 2024.12.30. 11:38:32

A világ legdrágább amatőr csapata vagyunk.
Igazi nagybetűs lúzerek.

Ezek lettünk mi.

Nálam kb 3 meccse fogyott el a türelem, amikor Cambiaso belevezette a védőkbe. A City meccsen inkább csak nevetni lehetett, hogy ott bezzeg kijött a lépés, utána meg nem bírunk megverni egy Veneziát. Sztem ez szánalmas ezen a szinten. Ahova itt fejben elhelyezzük magunkat. Most egy Románál ez lehet belefér vagy Lazionál…

Nem az edzőt hibáztatom, nálam Bremer sérülése volt a szezon “vége”, hanem úgy szumma az egész brigádot egy túlfizetett amatőr szarnak látom.

Sorry ha ezzel vkit megbántok, tudom, az igazság fájdalmas néha.

Juve…

Galbandi 2024.12.30. 12:30:36

@Gaben Smith: 'Marpedig akarhonnan nezem Vlahovic lathatoan tobbet vesz el a csapattol mint amit ad. Olyan mintha egy emberrel kevesebben lennenk.'

Úgy tudom, januárban visszatérhet Milik, én abban bízom (amolyan utolsó szalmaszál), hogy a rotálás meg a versenyhelyzet jó hatással lesz Vlahovic játékára, bár nyilván azt nem lehet várni a lengyeltől, hogy fél év kihagyás után váltsa meg a világot.

Valahol olvastam, hogy Amorim azt kérte a MU vezetőségétől, hogy januárban szabaduljanak meg Zirkzeetől, mert nem illik bele az elképzeléseibe. Ez persze könnyen lehet, hogy csak kacsa, de ha mégis igaz, akkor Giuntoliék legalábbis megvizsgálják a lehetőségét annak, hogy kölcsönbe elhozzák a szezon második felére, ha a United belemegy egyáltalán ilyen egyezségbe. Valószínűleg a védelem rendbetétele normál esetben prioritást élvezne a komoly sérülések miatt, de most már egyértelműen látszik, hogy túl merész vállalkozás volt nekivágni egy hatvan meccses szezonnak a Vlaho-Milik párossal, valamit ezzel a problémával is kezdeni kell tehát.

Andras74 2024.12.30. 12:51:42

@MdewC: tökéletes megfogalmazás: a világ legdrágàbb, amatőr csapata.... Sajnos. Amatőr edzővel, teszem hozzá.

Leram7 2024.12.30. 13:16:53

Az a kérdés, hogy meddig tart a türelem.
Eldöntötték, hogy Motta kap 1-2 évet építkezni. Vagy van egy minimum szint, ami alatt elküldik.

Januári program: Milan, Torino, Atalanta, Milan, Brugges, Napoli, Benfica
Kb nincsen könnyű meccsünk. Megéli Motta a februárt? Van B terv edzőnek?

babo0410 2024.12.30. 13:58:16

@rabsic02: gondolom Yildiznek is kell néha pihennie. Ennyi a padoztatása. És nem wlől voltak gondok. Meg inkább az a gond, ha kicsit gyorsabban játszunk, akár 3-4 gólt is szerezhettünk volna. És akkor ezek az egyéni hibák nem fájnának ennyire.

babo0410 2024.12.30. 14:01:57

@Andras74: Ez egy hatalmas marhaság. Fiatal a csapat, fiatal az edző, teljesen új a keret. Tanulási folyamatban vagyunk. Lesz ez sokkal jobb is. Összesen 9 pontra vagyunk az Atlantától ebből még bármi lehet. Biztató jel, hogy ha nincs Cambiaso elcsúszása, nyertünk volna. Javult a játékunk. Motta némileg változtatott.

Mark Szabo 2024.12.30. 14:05:05

@MdewC: Teljesen igazad van. Az igazság az hogy nincs olyan hogy egy hibás.

Mark Szabo 2024.12.30. 14:15:15

@Gabi 69.: A kis portugál a legjobb játékosunk. Ne húzd fel magad 90% azt sem tudja miről beszél.

Mark Szabo 2024.12.30. 14:16:36

@babo0410: Imádom az optimizmusodat. Kell ilyen is az oldalra. Én sajnos már nem vagyok optimista, de nem is az hogy beléd kötök hanem örülök neked. Komolyan!

west30 2024.12.30. 15:17:10

@Mark Szabo: Ebben az esetben ertheto a gyenge szereplese a csapatnak.O a Juventus Dokuja,fel sem hogy mi van korulotte.

Joachim21 2024.12.30. 15:21:23

@babo0410: Sassuolonál a Seria B-ben menő amit leírtál , ez a Juventus. Már te sem érted mit jelentett ezt egykor.

Milan kirúgta Fonsecat és megszerezték Concencaio-t a helyére. Kíváncsi vagyok ez blokkolja-e Francisco végelgesítését, vagy ezzel is beszoptuk.

Kellene nekünk Terzic a Dortmundi csapatával. Anno nem véletlen ment az a középszerű gárda a BL döntőig. Nekünk is olyan edző kellene, aki tud szarból várat építeni, modern támadó focival, Motta megbukott és hatalmas csalódás. Elsősorban amiatt mert semmi előrelépés 6 hónap alatt. A sérülések pedig neki és a stábnak köszönhetőek, túl vannak hajtva edzésen a játékosok, de persze van aki ezzel takargatja a nyilvánvalót.

"Szuper liga, arab pénz, te szép álom hová mész?"

Shyr Kahn 2024.12.30. 15:32:41

@babo0410: ++
A jatek joval jobb volt es azon kell faradozni, hogy meg tudjuk tartani a vezetest, magyaran a vedekezesunk hibadzik, amit a teli mercato tud megoldani.
Amig nincs Antonio Silva + egy rutinosabb vedo, hiaba varunk folyamatos gyozelmeket. A tamadoink sztem kisebb problemat jelentenek, de valoban hianyzott a harmadik gol es siman lohettunk volna meg egyet legalabb.
Dominaltuk a merkozest, de az eredmenyen ez nem latszik meg. Legalabb 2 gollal jobbak voltunk pedig.

Shyr Kahn 2024.12.30. 15:35:55

@Joachim21: Varjuk ki a veget mit fog hozni a Milannal az uj edzo. Lesz 1-2 merkozes es a kisebb fellendules utan ugyanott lesznek mint elotte? En erre tippelek.
Mindenki mutogat a Milan-ra, hogy milyen tokosek, hogy valtottak... de mire fel?

Ha Conceicao veglegesitese e miatt befurdik, akkor eleg amator a Conceicao csalad. Nyilvan semmi koze mar igy az apanak a fiuhoz. Mindketto felnott, profi ember. Nem is ertem a feltevest.

Joachim21 2024.12.30. 15:44:33

@Shyr Kahn: Pedig egyértelmű, ha garantált kezdő leszel, több pénzt kapsz és az apád az edző, te hova igazolnál szívesebben? Teljesen érthetetlen felvetés.

Kean és Huijsen mellett Rovella is egyre több figyelmet kap (a Lazioban). Úgy látszik a volt tehetségeinknek elég volt eligazolni, hogy szárnyakat bontsanak. Mbangula felkészül..., vicc ez az egész.

Leram7 2024.12.30. 15:51:26

@Shyr Kahn: Normál helyzetben új edzővel, új csapattal a fior, milan, roma ellen belefér a döntetlen.

Viszont itt egy olyan helyzet van, ami égő kerettől függetlenül.

Decemberben: lecce, bologna, venezia, monza, fiorentina ellen összesen 1 győzelem és 7 pont össszesen.
Minimum 13 pontot kellett volna szerezni ezeken a könnyű meccseken.

Ez a januári program: Milan, Torino, Atalanta, Milan, Brugges, Napoli, Benfica.
A Motta a kiscspatok ellen leégett, mindenki látja, hogy tudnak döntetlenzni ellenünk. Most közép és erőssebb csapatok jönnek.

Itt ha egy csúnya január jön, a szezonnak vége. Már most is nehézkesnek tűnik a BL hely.

@babo0410: Olyan csapatok ellen nem tudunk nyerni, akiket simán tartalékosan verni kéne. Ez a helyzet szint alatt van. Alapból az elvárt győzelmek sem sikerülnek. így még BL helyet sem lehet elérni.

Van egy fiatal tanuló csapatod, ez oké. De vannak kötelező eredmények egy nagy csapatnak. Sokadik kudarc után fel kell tenni a kérdést, hogyan fogunk nyerni? Én nem látom, hogy hogyan.

Shyr Kahn 2024.12.30. 15:59:56

@Joachim21: Remelem nem ilyen infantilisek gyulekezete a Conceicao csalad. Bar sajnos Europaban ez jellemzobb, mint Amerikaban. Egyebkent a posztja sem feltetlenul ures. Majd a papa beteszi a kezdobe? Nevetseges lenne es a keret sem nezne jo szemmel, hogy kivetelezne az Apuka a fiacskajaval. Ez egyszeruen nem igy mukodik.

"Kean és Huijsen mellett Rovella is egyre több figyelmet kap (a Lazioban). Úgy látszik a volt tehetségeinknek elég volt eligazolni, hogy szárnyakat bontsanak. Mbangula felkészül..., vicc ez az egész." - a Juventusban joval nagyobb a nyomas, mint a mostani csapataikban, igy szamomra nem meglepo, hogy jobban teljesitenek. Mbangula nem feltetlenul lesz eladva az utolso merkozeseket latva. De beszeljunk kicsit a szupertehetseg Soulerol a Roma-ban. Iling Junior a Bologna-ban? Erdemes kicsit a teljes kepet megnezni. Van egy rakat jatekosunk, akiknek nem megy masik csapatban sem. Meg a kisebb nyomas ellenere sem. Altalaban azoknak megy, akiknel a csapat is megy. A Lazio peldaul eleg jol megy, pedig nem is Tudor ul a padon naluk. A Roma eseteben is latszi, hogy nem DDR volt a gond, de szerencsetlen oreg Ranieri-t mindig be lehet vetni, ha nincs mas.

Shyr Kahn 2024.12.30. 16:16:54

@Leram7: Beszeljunk arrol, hogy melyik csapat vitt el tolunk 3 pontot. Oke, oke... ez nem minden, valojaban mara megszokott dolog, de megis mutat egyfajta tartast es ugyanakkor egyfajta problemat is. Nem-e korrekt feltetelezni, hogy ha a velt problemat betomjuk (lyukas vedelem), akkor jobban mehetnek a dolgok?

"Decemberben: lecce, bologna, venezia, monza, fiorentina ellen összesen 1 győzelem és 7 pont össszesen.
Minimum 13 pontot kellett volna szerezni ezeken a könnyű meccseken." - A Lecce, Venezia, Monza harmast verni kellett volna. Itt nincs vita. Ez 9 pont. A Fiorentina es Bologna eseteben nem mondanam, hogy az X rossz eredmeny a keret lyukassagat latva.

"Itt ha egy csúnya január jön, a szezonnak vége." - nem erzem, hogy a veretlensegunket elveszitenenk ezek utan sem. Akarmilyen is a sorsolas. Sot! A mercato fuggvenyeben februarra varnek fellendulest (kb egy honap, amig az uj jatekosok picit belelendulnek). Januar masodikan nyilik a mercato. Az elso heten... azaz a Torino elleniig vegre lehet szerencsetlen Gattinak es Kalulunak csereje. Remelem Giuntoli is erzi, hogy a vedelem megerositesevel mar nem lehet tovabb varni es lepni kell mar az elso napokban. Anotnio Silva nem egy nagy jatekos, nincs is a Benfica kezdojeben rendszerint, de meg nagyon fiatal es van benne potencial. En nem tole varnek stabilitast, hanem egy rutinosabb vedotol. Legyen az Hancko, vagy barki mas.

Neztem a Napoli makos merkozeset. Ez nem az elso ilyen nekik. A mai format nezve a januari Torino, Milan, Atalanta, Napoli negyesbol az Atalanta tunik a legerosebbnek. A Torino lejtmenetben. Oket utni kellene meg a mai kerettel is. 8 pontot mondanek, legrosszabb esetben 6 pont ez a negyes. A Milan kerdojel, de nem szamitok naluk sem hosszabb fellendulesre, igy akar meg el is kaphatoak. Milan, Torino - 6 pont nalam, de 4 rosszabb esetben. A Napoli, Atalanta meg X.

Rodri13 2024.12.30. 16:20:25

@Leram7: + még ebben lehet egy szuperkupa döntő is. Mottat még nyilván hagyni fogják építkezni mert gondolom az első szezonjaba nem fogják ki csapni még ha meg is érdemelné. Ha ebből egy európa liga vagy konfetti liga lesz akkor sem fogják meneszteni

Leram7 2024.12.30. 16:38:16

@Shyr Kahn: Én nem gondolom, hogy egy védő megoldja a problémát.
Ha jön egy jó szélső védő még az talán segítene. De támadó sem ártana.

Én viszont azt nézem, hogy a jelen kerettel mit főzött az edző. Ez szint alatt van jelenleg még a sérületeket nézve is. Tömeges döntetlen, esélytelen kiscsapatok ellen, kevés helyzettel.

Véleményem szerint az igazi probléma a csapat egyarcúsága és a sablonos felállás támadásban.

Nagyon remélem, hogy már lesz valami eredmény. Motta most eredménykényszerben van.

@Rodri13: Ha a januárt túléli, akkor a szezon végéig biztos kihúzza, de ha egy katasztrófális január jön, akkor szerintem ki fogják rúgni.

Shyr Kahn 2024.12.30. 16:49:43

@Leram7: En azt nezem, hogy mi az alap. Az alap az, hogy a kulcsjatekosok hianya ellenere sem kaptunk ki. Ha kikapunk, akkor lesz majd gond. Addig latom a tartast a csapaton.

"Ha jön egy jó szélső védő még az talán segítene." - Cabal hianya miatt, vagy mert Danilo valoszinu lep? Az hogy Cambiaso toketlen a serulese utan egy dolog, de rendszerint elotte O volt az egyik legjobban teljesito jatekosunk. A masik oldal Savona-val rendben vagyunk es Danilo is egy opcio amig meg itt van. Amennyiben a brazil megy, kell majd jatekost igazolni szelso vedonek. Remelhetoleg ezt Giuntoli is latja.

"Én nem gondolom, hogy egy védő megoldja a problémát." - a teljes problemat nem oldja meg, de joval stabilabba tehet bennunket. Igy kell igazolni es a stabilitas utan valoszinu kevesebb olyan golokat kapunk majd be, mint amilyeneket a hetvegen kaptunk. Az abban az esetben harom pontot jelentett volna. Es mondjuk a Lecce ellen is azt jelentett volna, mert ott is vedelmi hiba miatt kaptunk golt az utolso percekben. Ez +4 pont, amivel a negyedik helyen lehetnenk. Ennyin all a BL hely. Ha nincs stabil vedelmed, az egeszet megette a fene. Tok mindegy ki az edzo... ezt most megmondom. Ha lesz edzocsere, es nem lesz uj jatekos, akkor is ezt latjuk majd... talan meg rosszabbat is, mert most legalabb meg veretlenek vagyunk, de egy uj edzovel, es hasonloan be nem tomott vedelemmel a csapat a tartasat is elveszitheti.

babo0410 2024.12.30. 18:31:01

@Joachim21: Hány évig volt Pool a 8. helyen, mire Klopp játéka, tevékenysége beérett? Szerintem türelem kell. Mire megyünk azzal, ha folyton kirugdosduk az edzőt? Jobb lesz attól? Fél évente edzőváltás? Szerintem inkább bizalom és támogatás kell most. Lesz ez sokkal jobb is!

west30 2024.12.30. 19:49:33

@Shyr Kahn: Pedig a tegnapi vagy a Leccse elleni komediazas nem a tartasrol szolt szerintem.A 11 dontetlen pedig botranyos forgathatjuk barmelyik iranyba.Ha most a rengeteg x heylett becsuszott volna vagy 3-4 vereseg,de ennyit nyert is volna a csapat,nagyon nem igy neznenek ki a dolgok.

Rodri13 2024.12.30. 20:23:06

@babo0410: a türelem az kb mindenkinél elfogyott 1 pontokkal semmire nem megyünk, oké megvan a veretlenseg de egy lecce,empoli,cagliari,venezia,parma elleni meccsekbol amiket nyernie kellett volna a csapatnak 15 pontból 5ot értünk el és ha hozzá tesszük a tegnapit akkor 18bol 6 pont és a legnagyobb csoda, hogy még így is 9 pontra van az első hely.

Minden képpen kell változás mert ez eddig gyengusz ,hasonlóan kezdtük ezt a szezont mint a 2015/16ost annyi különbséggel hogy itt dontetlenek születnek ott meg nagyrészt ezek vereségek voltak és sikerült megnyerni a scudettot

Reméljük igazad lesz, hogy lesz ez még jobb is!! Hátha ránk cáfol motta

Mark Szabo 2024.12.30. 20:52:23

@west30: Tessék? Mit fel sem? Bocs tényleg nem értem.

Hiribi27 2024.12.30. 21:37:39

Nem szoktam hozzászólni sokat a blogon, mert sokszor feleslegesnek érzem. Tulajdonképpen van két tábor: 1. Minden rossz, 2. Legyen türelem.
Szerintem nem minden rossz. Vannak kifejezetten pozitiv meglepetések: pl Thuram, Cambiaso( igen, ő, 2-3 hiba, még ha pontok is mentek el rajta nem befolyásolja a véleményemet.), Yildiz ( ha a helyén játszik), Loca, Calulu. a kis portugál.És nagyjából ennyi. Vlaho, Luiz, Danilo, Cabal értèkelhetetlen, Koop, Gonzalez a sérülésük miatt kérdőjel, de inkább pozitiv, Meki és Gatti hozza, amit tudnak. A 2 kapus rendben van. 2. Nincs türelem. Ez a Juventus, nem a Lazio, meg a Fior:itt eredmények kellenek, szóval nincs türelem.
Auguszusban mindenki kinevetett és belémszállt, amikor azt mondtam, hogy hiba volt Mottat kinevezni. Akkor egyedül voltam ezzel a véleményemmel ezen a blogon. Én Contet szerettem volna. Igen, ő kiszámíthatatlan, hisztis, lelépett volna 1-2 év múlva, de összerakta volna a csapatot, az biztos. Utána talán jöhetett volna Motta. Ennek a csapatnak kellett egy vérfrissítés a játékosok terén, edzőnek viszont egy tapasztalt trénert kellett volna kinevezni. Nem csodálkozom az eredményeken. Nagyjából ezt vártam.

Mark Szabo 2024.12.30. 22:01:56

@Hiribi27: Ó van itt még több tábor. Van egy "én megmondtam" és egy Allegri szekta is.

west30 2024.12.30. 23:59:54

@Mark Szabo: Fel sem nez :),valaki adhatna neki egy nyakast edzesen hogy emelje fel a fejet vegre .

Shyr Kahn 2024.12.31. 00:50:15

@west30: @Rodri13: Botranyos es kell valtoztatas, azt en is igy latom, de veletek ellentetben en ugy gondolom, hogy nem Motta jelenti a szuk keresztmetszetet, hanem a keret... foleg a hatso alakzat. Ha megnezzuk a seruletek szamat Novemberben es December elejen, akkor maris lathatjuk, hogy miert szavazok turelmet es bizalmat Motta es a csapat szamara.
Nem emlekszem olyan szezonra az elozo 20 evbol, amikor is ket belso vedovel alltunk volna fel kenyszerbol az osszes merkozesunkon (ugy, hogy a legerosebb belso vedonk a kozelben sincs), cserelehetoseg nelkul. Talan Ranieri idejeben az Andrade fele serules volt hasonlo, de ott azert volt cserenk. Ez azert teny es nem lehet figyelmen kivul hagyni. Arra is regen volt pelda, hogy a szelso vedo pozicioban egy olyan jatekos jatszon, aki talan meg sosem tette ott korabban (McKennie).

A dontetlenek es az egy pontok is pontok egyebkent. Tobb mint a semmi. Ha veresegunk lett volna/lenne, mar reges regen elfogyott volna a turelem, csakugy, mint ahogyan ez meg is tortent a Milan eseteben. A dontetlenek azt mutatjak, hogy a csapatnak van tartasa es minden esetben kepes volt visszakapaszkodni. Ami valtozast lathattunk most, hogy kicsit szelesebb lett a padunk a kozeppalyan/9-es sorrban, hogy mi szerezzuk meg a vezetest es vagy nyerunk, vagy elbenazzuk es az ellenfel jon fol rank. A kozott van kulonbseg, hogy te futsz az eredmeny utan, vagy az ellenfelnek kell ugyanezt megtennie. Ez azt mutatja, hogy maris van fejlodes a visszateroknek koszonhetoen... de nem a vedelemben sajnos. Most ha a belso vedo poziciokban lesz minosegi csere es kepesek leszunk beilleszteni oket 1 honapon belul, akkor maris johetnek azok az elveszett pontok, amiket eppen a gyenge/elfaradt vedekezes miatt kaptunk.

@Hiribi27: Motta a Bologna-t is egyedul rakta ossze. Csapatepitesre alkalmas, de nem villamgyors. Conte gyorsan versenykepes csapatot formal es ez teny. Ugyanakkor nem erzem a Napoli jatekat sem modernek, sem latvanyosnak. A Juvenal csak az eredmeny szamit? 10 eve neztuk Allegri focijat, ami kezdetben nagyon eredmenyes volt, megis 2020 korulre valami egyebet szerettunk volna. Kisse szerethetobb focit. Ennek az oka nagyon egyszeru, a latvanyos foci vonzobb a fiatalok koreben es sajnos uj szurkolobazis nelkul nem igazan van ertelme a jovorol beszelni. CR egyebkent ebbol a szempontbol ertheto dontes volt, meg ha nem is ugy sult el a hatekonysaga, mint ahogyan szerettuk volna.
Motta focija a labdabirtoklasra epul, es mint ilyen sokszor tobb lehetoseget rejt magaban, igy latvanyosabb mint a korabbi focink. Annak ellenere is, hogy a tamadasepiteseink lassabbak voltak. Most egyebkent kicsit vertikalisabb lett es kozepen Thuram peldaul nagyon szep betoreseket produkalt, amivel a szelekrol kicsit levettuk a terhet. Ez a vonal tetszetos es kicsit kiegyensulyozottabb tamadojatekot eredmenyez. Szoval en latom a fejlodest es az attraktivabb foci alapjait, de betonszilard vedelem nelkul az egesz nagyon sebezheto.

Shyr Kahn 2024.12.31. 00:51:09

@Rodri13: Pardon, latom te sem Motta levaltasa mellett allsz. Picit felreolvastalak. Mea culpa.

Shyr Kahn 2024.12.31. 01:01:34

@west30: Talan nem is nektek szolt a kommentem, hanem annak a tabornak, ami egyertelmu edzocseret var mar merkozesek ota... kicsit probaltam megvilagitani masik szempontbol, hogy en mikent latom a torteneseket es mikent latom a kozeljovot.

Rodri13 2024.12.31. 01:48:54

@Shyr Kahn: nagyjából ugyan úgy vagyok most mottaval mint anno sarrival :)

Hiribi27 2024.12.31. 04:30:03

@Rodri13: én már augusztusban úgy voltam vele, mint Pirloval. Semmi esélyt nem láttam a csapatépítésre. Sràcok! A fiornál Palladino az edző. Hànyszor játszott nálunk? Milyen játékos-klub tapasztalata van? Egy alsó közèpcsapat szintje egy ilyen edző, nem a Juventusé.
Reménykedjetek nyugodtan, meg legyetek türelmesk. :)

Hiribi27 2024.12.31. 04:33:57

@Shyr Kahn: kérlek nézd vissza a Bologna meccseinek statjait. Rúgott gólok? ( oke kevés gólt kaptak) támadásélpítés, előrepassz, kulcspassz, semmi. Nem tudom mégis mit vártatok tőle?!

Shyr Kahn 2024.12.31. 07:20:55

@Hiribi27: A statisztika egy fontos dolog a sok kozul, de nézni is kell am a mérkozeseket, mert azok a statisztikan felul sok mindent megmutatnak. En peldaul neztem a Bologna merkozeseit februartol kezdve es nekem nagyon teszett es tetszik is a labdabirtoklasra es stabil vedekezesre tamaszkodo jatek.
De ha mar statisztika, kerlek nezd meg, hogy a Bologna mikor szerepelt utoljara BL-ben Motta iranyitasa elott.... ha mar megnezted, akkor tudod, hogy miert remeltunk es remelunk sokat Motta iranyitasa kapcsan.

Mark Szabo 2024.12.31. 09:34:32

@west30: Ő az összes támadásunk. Nem csoda ha hibázik.

Lanzafame 2024.12.31. 13:25:11

@Shyr Kahn: teljesen egyetértek, nem is értem ezt a felvetést apa és fia kapcsán.

west30 2024.12.31. 15:17:29

@Shyr Kahn:Nem csak rossz dolgokat csinal Motta egyertelmu, a vedelmet korrektul osszerakta peldaul,Bremer nelkul azert ez egy eleg kozepszeru hatvedsor.Egy szembetuno problema hogy Locatelli nagyon visszalep,mert a vedok nem tudnak focizni,Gatti pedig feljebb lep labdakihozatalkor,es ezzel gyakorlatilag 1 emberrel kevesebben vannak mikor a Juve hozza fel a labdat.

west30 2024.12.31. 15:19:28

@Mark Szabo: O nem hibazik,hanem esz nelkul jatszik,viszont ez nem csak az o hibaja,nem ertem miert nem szolnak neki csapaton belul vagy eppen az edzo.

Mark Szabo 2024.12.31. 17:47:47

@west30: Észnélkül vagy sem ő a legjobb játékosunk jelenleg

Rikoo 2024.12.31. 18:04:18

@Shyr Kahn: Oké, de ez nem a Bologna, hanem a Juventus. És ehhez mérten kell nézni az eredményeket illetve azt is figyelembe kell venni, hogy milyen minőségű játékosok érkeztek nyáron.

Shyr Kahn 2024.12.31. 18:34:02

@Rikoo: En csupan azt irtam, hogy az alapjan remeltuk/remelem, hogy a Juvenal is jol teljesit, amit lattam tole a Bologna-nal.
"És ehhez mérten kell nézni az eredményeket illetve azt is figyelembe kell venni, hogy milyen minőségű játékosok érkeztek nyáron." - igaz, ugyanakkor azt is erdemes figyelembe venni, hogy a keretunkbol mennyi jatekos volt/van elerheto es mennyi idot kell tolni kulcsjatekosok nelkul. Tehat az egy szep dolog, hogy kik erkeztek, de ha egy reszuk bevethetetlen, akkor nem sokat szamit az a fele a jatekosoknak, akik gyakorlatilag minimalis, vagy semmilyen idot nem jatszottak.

Shyr Kahn 2024.12.31. 18:41:30

Milik - egyetlen percet sem jatszott
Bremer - oktober ota serult
Cabal - november ota serult
N Gonzalez - oktobertol december vegeig serult volt
Koop - kiesett 5 merkozesre serules miatt + utolso pillanatban erkezett
Thuram - kiesett 3 merkozesre serules miatt
Cambiaso - 3 merkozes
Savona - 1 merkozes
Conceicao - 2 merkozes

A listabol kulonosen fajo Bremer, Cabal, Milik es N. Gonzalez serulese, de Koop kiesese sem volt rovid es nyilvan nem jott tul jol.

Ha ezt a listat megnezzuk es azt, hogy Gatti, Kalulu kettos gyakrolatilag minosegi csere nelkul kellett, hogy vegigjatsza Bremer serulese ota a merkozeseket, akkor sztem jogosan felmerulhet az emberben, hogy a vedelem lyukassaga kulcsfontossagu volt az elozo honapokban.

Juvino 2025.01.01. 14:02:04

@Shyr Kahn: Es meg nem is irtal Luiz es Vlaho seruleserol

Rikoo 2025.01.01. 20:41:21

@Shyr Kahn: Amiben közrejátszódhat az ő hülyesége is ezt ne felejtsük el. Nyáron extra kemény alapozás volt, az első napokban 15-en lettek rosszul.
Ősszel tele volt a csapat izomsérüléssel, nem lehet hogy van összefüggés az edzésmódszer és az izomsérülések között?
A 2 keresztszalag-szakadás tényleg nagyon problémás, főleg Bremeré, mert szerintem ő a keret legjobb játékosa.
Abban viszont neki is szerepe volt, hogy elküldte Djalót, Ruganit és Facundo Gonzálezt nyáron és emiatt nem volt meg a létszám a védelemben.

Szörnyű volt ez az ősz, nagyon gyorsan kiszálltunk a Scudettoból való versenyből, pedig az én véleményem az, hogy egyáltalán nem rosszabb a keret minősége jelenleg, mint bármelyik másik olasz csapaté.
Kell még pár igazolás, de bőven bőven versenyképes kellene legyen ez a jelenlegi Juventus., ehelyett borzalmasak az eredmények és minden hazai meccsen jönnek szokás szerint a fütyülések a szurkolóktól, ami nagyon nem jó ómen...

Shyr Kahn 2025.01.01. 20:54:21

@Rikoo: Lehetett Motta-nak is szerepe az izomserulesekben, de erdekes modon a Bologna-nal nem volt ilyen problema. Sot! Az akkortajt mar igen veszelyesse valt Calafiori serulessorozat sem folytatodott. Ez persze nem jelenti azt, hogy itt nem kovethetett el hibat, de nem feltetlenul O a felelos a serulesekert. Ezt igazabol nehez egyertelmuen kijelenteni, mert nem tudjuk, hogy mi/ki a felelos az egyes serulesekert es hogy mi is tortent a jatekosokkal. Van egy eronleti stab es nyilvanvaloan az O felelpsseguk, hogy kiertekeljek ezeket es jelentsenek Motta-nak. Ha rossz a jelentes, akkor nem igen tud Motta mit csinalni.
Nem tudom azt sem, mennyire akarta elkuldeni az osszes emlitett vedojatekost, vagy csupan kenyszerbol kellett elkudelnie a klubnak X darab jatekost fuggetlenul a pozicioktol es Ok nem tuntek eleg felkeszultnek a szemeben. Ami persze nem menti fel teljesen, de megint csak nem tudhatjuk a teljes hatteret.
Ha hibas is a dolgokban, neki is tanulnia kell es velhetoen tanul is, de az ilyen hibakbol ugy tudsz tanulni, hogy a kovetkezo nyaron nem kovetsz el hasonlokat. Ev kozben nincs lehetoseged megmutatni, hogy mar maskent csinalnad. Ettol meg a lyukas keret es vedelem ugyanugy ott volt/van, ami miatt a sok dontetlen magyarazhato.
Az adott helyzetnek es merkozeseredmenyeknek nem sok koze van a rossz edzoi elkepzeleshez/strategiahoz/taktikahoz, mert a kenyszer bizonyos jatekosok jatszatasara ott volt es ott van.

Rikoo 2025.01.01. 21:32:27

@Shyr Kahn: Engem továbbra sem a Bologna érdekel, hanem az ami a Juventusnál történik.
Ennél a klubnál van a legtöbb pénz Olaszországban, mégis a sportszakmai résszel már hosszú ideje komoly problémák vannak, ez az idei eddig a mélypont eredményekben. Végső soron pedig az eredmények számítanak.
Egy nagy csapatnál ilyenkor már edzőváltás szokott történni. De hogy ne is menjünk messzire, nézzünk rá a Serie A-ra. A Roma-nál már a 3. edző van, a Milan is most váltotta le a nyáron kinevezett edzőjét.

Rikoo 2025.01.01. 21:36:02

Igazából az egyetlen óriási szerencséje, hogy a Juventusnál ez nem gyakori. Allegrit is kellett volna küldeni a 2. ciklusának 2. szezonjában, mégsem történt ez meg.
Ha nem elégedettek, akkor szezon végén lehet váltás legkorábban, mint ahogy el is küldték Sarrit és Pirlot 1 év után.

Shyr Kahn 2025.01.02. 08:04:23

@Rikoo: Fel ev utan nem szoktunk elkuldeni edzot. Utoljara Ferrara-t kuldtuk el fel ev utan, de az akkori statisztika meg se kozeliti a mostanit, hiszen Ferrarra a bajnoksagban a csapat 8. veresege utan lett elkuldve. E mellett volt 10 gyozelmunk es 3 dontetlenunk. A BL-t es a Kupat is figyelembe veve Ferrara-t akkor kuldtek el, amikor 15 gyozelem melle, 10 vereseg es 5 dontetlen tarsult. A tendencia pedig ebbol a 15 gyozelembol ugy nezett ki, hogy az elso negy merkozest a bajnoksagban megnyertuk, utana folyamatosan egyre gyengebben szerepeltunk. Kizugtunk a BL-bol es a Kupabol is kesobb.

Amit meg ehhez hozzatennek, hogy abban az idenyben sem a vedelemben, sem a kozeppalyan, sem a csatarsorban nem volt olyan serulessorozat, mint most. A vedelembe egyenesen volt egy aranylabdasunk (Cannavaro jott vissza a Margitbol).

A csere Zaccheroni-ra sem sikerult, mert aranyaiban meg fellendulni sem tudott a csapat es folytatta a keservesen rossz menetelest minden idok egyik legrosszabb Juventus szezonjat produkalva.

Azota persze jott egy ujabb vezetoseg, majd meg ujabb nem is oly reg...

A tendenciank most ehhez kepest jobb, mert meg ki sem kaptunk. A BL-t is figyelembe veve van 10 gyozelmunk 13 dontetlenunk es egy veresegunk, de a gyozelmek es a dontetlenek kb hasonloan valtogatjak egymast. Vereseg pedig egy csuszott be. Kulonosen azota van sok dontetlenunk, amiota Bremer nincs a csapatban.

Ha egy sikeres teli mercato utan es az ev vegeig nem forditjuk meg a gyozelmek es dontetlenek aranyat (az elegendo lenne a 4. helyre), akkor valoszinu elbucsuznak Motta-tol ez nem is kerdes. Addig meg van nemi ido, es remelhetoleg erkezik egy ket erosebb vedo es ezzel egyutt egy-ket erosebb, stabilabb merkozes.

venember83 2025.01.02. 09:38:11

@Rikoo: az elmúlt éveket tekintve a Milan s a Roma nagycsapat?

OnodiJ 2025.01.02. 11:49:11

@venember83: Miért? Ha itt egyesek az Atalantához és Bolognához hasonlítják a Juventust akkor bizony a Milan és Roma is nagy csapat......

Rikoo 2025.01.02. 13:52:14

@venember83: Direkt olasz példát hozhattam volna. De nyilván a Real Madrid, Barcelona, Bayern München trióra gondoltam elsősorban.
Ott egy ilyen szezonkezdés után már edzőváltás szokott lenni.

Rikoo 2025.01.02. 14:08:20

@Shyr Kahn: Ezért is mondom, hogy az ő szempontjából szerencse, a Juventus nem szokott évközben edzőket elküldeni. Igaz nagyon sokáig ilyen probléma fel sem merülhetett, hiszen 1 évtizeden keresztül egyeduralkodó volt a csapat Olaszországban.

De egy Bayern Münchennél vagy Real Madridnál fel sem merülhetne az hogy maradjon új edzőként egy ilyen ősz után.
Innen is látszódik, hogy a Juventus továbbra is le van maradva az élmezőnytől Európában, hiába az elmúlt évtizedek alapján a 4. helyen áll a klub eredmények szempontjából.

Nem csak a védelmet érzem problémának, az egész keret menedzselését. Yildiznek megemelték a fizetését és megkapta a 10-es mezt, ehhez képest az a realitás, hogy balszélsőként egy kispados játékos szintjét hozza, pedig ő még elérhető is volt egész ősszel.

Rikoo 2025.01.02. 14:19:04

@Shyr Kahn: De őszintén nekem a legnagyobb problémám, hogy ennek a csapatnak nincs is meg a karaktere. Ezért is nem jönnek a győzelmek. Felépültek a sérültek, mégis folytatódnak a sz@r eredmények.
Tavaly legalább az Inter/Empoli meccsig volt egy győztes mentalitás az extra fos játék mellett is és ezért volt esély a Scudetto-ra, ami aztán kártyavárként omlott össze, de mégis visszajött az Atalanta elleni Coppa döntőben.
Most hiába a jobb képességű játékosok, olyan mintha egy full lúzer csapat lennénk.
Semmit nem érnek a szép labdakihozatalok, ha totál súlytalan a csapat. Nem érződik a tűz a játékosokon, nem látszódik a pályán az, hogy ez a csapat éhes lenne a győzelemre.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3531) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (974) elemzés (40) előzetes (891) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10275) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2504) meccsek (4336) mercato (4284) nyilatkozat (7688) Olasz Kupa (335) összefoglaló (437) pletyka (4300) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (306) video (228) Címkefelhő
süti beállítások módosítása