A bajnoki veretlenségét továbbra is őrző Juventus egyelőre képtelen megtörni a döntetlenek sorozatát, de kedd este már egy új sorozatban méretteti meg magát.
Thiago Motta csapata az Olasz Kupa nyolcaddöntőjében a Cagliari együttesét fogadja Torinóban, s a továbbjutásról egyetlen mérkőzés dönt majd. Amennyiben a zebramezesek sikerrel veszik ezt az akadályt, a legjobb nyolc között a Fiorentinát búcsúztató Empoli lesz az ellenfelük.
A Juventus keretéből természetesen továbbra is hiányzik majd a szalagsérülés miatt az egész szezonra kieső Gleison Bremer és Juan Cabal, ahogyan Douglas Luiz és Andrea Cambiaso is kihagyja a Cagliari elleni találkozót, Arkadiusz Milik pedig várhatóan majd csak januárban teszi tiszteletét a keretben.
A 21:00-kor kezdődő mérkőzést az ARÉNA 4 közvetíti majd élőben.
A Juventus 19 fős kerete a következő:
Kapusok: Perin, Pinsoglio, Di Gregorio.
Védők: Gatti, Danilo, Kalulu, Savona.
Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Thuram, Fagioli.
Csatárok: Conceição, Vlahović, Yıldız, González, Adžić, Weah, Mbangula.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mark Szabo 2024.12.17. 18:27:01
TakacsM 2024.12.17. 19:09:20
Gaben Smith 2024.12.17. 19:19:14
Ha igy lesz kivancsi leszek ,hogy hatrebb vonva hogy fog mukodni a holland es kozepen a torok.
Sztem telitalalat lesz de ez csak egy megerzes.
ggbuffon 2024.12.17. 19:20:42
De meglepne ha Locatelli kimaradna.
west30 2024.12.17. 20:01:33
Apuleius 2024.12.17. 20:01:57
JeetTrader 2024.12.17. 20:11:48
Kivancsian várom.
Leram7 2024.12.17. 20:15:13
Nagy negatívum, hogy Motta Fagiolit most sem teszi be.
alexGicamo 2024.12.17. 20:23:26
Úgy gondolom,hogy ez is egy megnyerhető kupa, amiért küzdeni lehet .
Szóval, hajrá, fiúk !
kidelpiero 2024.12.17. 20:33:33
Gaben Smith 2024.12.17. 20:39:08
Van 38 bajnoki
Minimum 10 BL ( dontoig 14 )
Szuperkupa 2
Fifa Kupa minimum 3 max vagy 8 (de ez csak tipp )
Ez igy 53 meccs de 60x is …
Kell erre meg vagy 5 olasz kupa meccs?
Presztizse nincs ,penzdijazasa se en elengednem.
alexGicamo 2024.12.17. 20:43:22
Mindig is lenézték ezt a sorozatot , ismétlem : én nem !
FINO ALLA FINE !!!
venember83 2024.12.17. 20:58:39
Il Bianconero: Douglas Luiz esetében Continassa munkatársai megnyugtató értesülésekkel szolgáltak, nem újult ki az izomsérülés, a játékos a terhelés mérséklése miatt került ki a keretből. A Manchester City ellen játszott 5 percet, majd a Venezia elleni 25 perc után a brazil enyhe kellemetlenségre panaszkodott. A technikai és az orvosi stáb döntése az volt, hogy elővigyázatosságból inkább nem nevezik a keretbe, pihentetik, hogy elkerüljék az újabb problémákat.
Andras74 2024.12.17. 20:59:59
Idén más úgysem reális.
alexGicamo 2024.12.17. 21:02:12
Én már csak ilyen romantikus futballszurkoló vagyok, akinek a szemében minden meccs ugyanolyan fontos, pláne minden megnyerhető kupa . :-)
Gaben Smith 2024.12.17. 21:06:37
babo0410 2024.12.17. 21:13:55
Juventino86 2024.12.17. 21:14:46
venember83 2024.12.17. 21:17:28
Wizzurah 2024.12.17. 21:19:13
Gaben Smith 2024.12.17. 21:19:55
A legnagyobb hianyerzetem ,hogy nem latni iden sem a fejlodesi ivet. Megrekedtunk.
Valami itt nagyon nem stimmel.
Gaben Smith 2024.12.17. 21:24:12
ggbuffon 2024.12.17. 21:26:09
ggbuffon 2024.12.17. 21:27:15
Mark Szabo 2024.12.17. 21:44:09
babo0410 2024.12.17. 21:46:07
Juventino86 2024.12.17. 21:46:56
danimester1 2024.12.17. 21:49:36
ggbuffon 2024.12.17. 21:50:09
Ha ilyen meccsekkel lenne tele a szezon semmi baj nem lenne. Igaz egy vergyenge Cagliari ellen, de van elkepzeles, van sebesseg, de tele van meg a jatek hibakkal.
Az mindenesetre erdekes h par hete meg Mckennie es Koopmeiners csatart jatszott a szerb hianyaban felvaltva, most meg kb.ketten latjak el a balhatved szerepkort.
ggbuffon 2024.12.17. 21:51:51
Ertem en, mert latvanyos amit csinal, de rengetegszer oncelu, nem passzol idoben (mar ha passzol) ratekeredik a labdara stb. Sztem egy halom tamadast ma egyszeruen megakaszt ezzel az onceluskodassal.
Zsupi44 2024.12.17. 21:52:18
Yildiz ilyen szarul idén szerintem kb. egyszer sem játszott. Vagy eladta, vagy elvesztette a labdát, a gólpasszát meg a balról adta, ahonnan mindenáron be akarjátok hozni középre.
Ami nekem tetszik, hogy Loca és Meki sokkal labdaügyesebbek mint Gatti vagy Danilo.
Az olasz kifejezetten jól mutat ott.
Hiányzik még egy csatár, mert a kis portugál folyamat kettőzik, egyszerűen tarthatatlan ma is.
Messze a legjobb volt az első felesben.
Mbangula le, Yildiz ki balra, Nico meg mehet Vlaho mellé...
babo0410 2024.12.17. 21:53:54
ggbuffon 2024.12.17. 21:55:54
Locatellit kb barhova teszed iden, jol jatszik.
kidelpiero 2024.12.17. 21:56:46
ggbuffon 2024.12.17. 21:58:36
Egyelore neha uaolyan agyatlan mint barmilyen portugal szelso az elmult 25 evbol. (Figon es Ronaldon kivul). Maskerdes h a mi steril jatekunkban ez ude szinfoltnak tunik.
Juventino86 2024.12.17. 21:58:38
Zsupi44 2024.12.17. 22:01:19
Yildiznek az első felesben vagy 8-10 labda eladása, vagy vesztése volt.
Konkrétan alig volt értékelhető megmozdulása.
A gólpaszt balra kihúzódva adta, és onnan tört középre.
Fizikailag gyenge, elnyomják és rengeteg támadás indult a lbadaveshtéséből, ami ha nem egy Cagliari az ellenfél, akkor nagyon sokba kerülhet.
A török válogatottban is a szélén játszik bár nyilván Montella is egy hülye...
ggbuffon 2024.12.17. 22:01:22
Savona folyamatosan megy fel vele, de kb 2x ha passzolt neki, azt is tobbnyire azert mert addig szarakodik, h lekettozik, na meg vissza tud rendezodni a Cagliari vedelme is es onnan nehezebb dolga van Vlahoviceknak is.
juve2121 2024.12.17. 22:02:39
Leram7 2024.12.17. 22:02:46
Egyébként 1 meccsen nem látni még sok mindent, de jó jel, hogy Motta belenyúlt a csapatba.
Azt se felejtsük el, hogy gödörben lévő csapaton ugyanazon játékosok átpozícionálása az önbizalmat nem oldja meg.
Az elveszett önbizalom és mentalitás helyreállítása csak győzelmekkel és gólokkal lehetséges. Egyenlőre örüljünk neki, hogy Motta is elkezdte látni a bajt.
Mbangula sokkal jobban tetszik nekem a szélen, mint Yildiz.
Locatelli a védősorban pedig jó ötlet ezen a meccsen.
Rikoo 2024.12.17. 22:03:06
Mindenki jobban jár akkor, ha inkább értékesíti a klub és érkezik 2 balszélső helyette.
Gyémánt ide vagy oda, de gólok, gólpasszok és kulcspasszok nélkül semmit nem érünk vele.
ggbuffon 2024.12.17. 22:03:22
A felszezont lenyomta a vonal melle szamuzve kis tulzassal, majd most azt varod h egyik pillanatrol a masikra akklimatizalodjon es hozzon patika teljesitmenyt.
Nekem semmi bajom az ilyen meccsekkel, csak ezt Csiagu hamarabb is felmerhette vna h vmit lepni kell. Lehet tele lesz meg hibakkal stb, de az nem vezet sehova amivel eddig probalkozott.
juve2121 2024.12.17. 22:03:36
Sajnos egyet értek!
Zsupi44 2024.12.17. 22:03:47
Az egyetlen akiben ma is váratlan van.
Erre ma sem. Yildiz, sem Mbangula nem képes.
Folyamat kettőzik nem véletlen.
Ha bent nem egy szem csatár lenne még jobban élne...
babo0410 2024.12.17. 22:03:52
ggbuffon 2024.12.17. 22:05:04
Zsupi44 2024.12.17. 22:06:23
Nem azzal van a bajom, hogy keresi a helyét, bár pont ti szajkózzátok, hogy az a posztja.
Hanem, hogy az első felesben nem volt gyak jó Megoldása középen.
De ha nyerünk maradjon. Nekem mindegy, hogyan csak lendüljünk bele.
Leram7 2024.12.17. 22:07:39
ggbuffon 2024.12.17. 22:09:24
Nyilvan el tud jatszani baloldalon tukorszelsoben is es tud hozni egy masszivnak mondhato atlagot, de akkor pont nem jonnek ki azok a skilljei ami miatt mindenki odaig van erte.
Zsupi44 2024.12.17. 22:10:56
Nem azzal van a bajom, hogy keresi a helyét, bár pont ti szajkózzátok, hogy az a posztja.
Hanem, hogy az első felesben nem volt gyak jó Megoldása középen.
De ha nyerünk maradjon. Nekem mindegy, hogyan csak lendüljünk bele.
Ezt...
Zsupi44 2024.12.17. 22:12:06
Szóval ezt... ?
Mark Szabo 2024.12.17. 22:12:10
juve2121 2024.12.17. 22:14:57
danimester1 2024.12.17. 22:15:35
Rikoo 2024.12.17. 22:16:12
Mark Szabo 2024.12.17. 22:16:30
danimester1 2024.12.17. 22:16:37
babo0410 2024.12.17. 22:18:32
Mark Szabo 2024.12.17. 22:18:32
ggbuffon 2024.12.17. 22:21:13
Mark Szabo 2024.12.17. 22:22:39
Mark Szabo 2024.12.17. 22:24:09
kidelpiero 2024.12.17. 22:25:29
ggbuffon 2024.12.17. 22:25:32
Annyit irtam h borzasztuan oncelu amit csinal amellett h latvanyos. Es ez eleg sokszor fekezi a tamadojatekunkat barmilyen hulyen is hangzik.
juve2121 2024.12.17. 22:26:48
Lassan lassan visszatér mindenki!
Mark Szabo 2024.12.17. 22:27:18
danimester1 2024.12.17. 22:28:48
ggbuffon 2024.12.17. 22:28:58
De rengeteg pelda van a portugal futballbol ezekre a szelsokre, h agyat nem novesztettek melle es maradtak a cselgep kategoriaban (quaresma, nani, de leao is hasonlo)
De cafoljon ram.
Mark Szabo 2024.12.17. 22:29:52
juve2121 2024.12.17. 22:30:10
Pl én Gonzalezt jobb játékosnak tartom! Valahogy tudatosabbnak látom!
de hát, Consi is nagyon fiatal, ha lehiggad, ki tudja....?
ggbuffon 2024.12.17. 22:30:26
Mark Szabo 2024.12.17. 22:30:47
juve2121 2024.12.17. 22:31:28
igen igen, ezt sem lehet tagadni! De ha néha higgadtabb lenne, jobban "látna" többre menne, mint a rohanással!
Mark Szabo 2024.12.17. 22:32:34
ggbuffon 2024.12.17. 22:32:35
Igen o volt, bar tul sok haszonnal nem jart. Ma megvan elorefele a temponk, a Cagliari partner is a nyiltabb jatekban. Ennek ellenere 20bol 18szor ratekeredik a labdara, nem passzol idoben vagy egyaltalan nem.
Ettol fuggetlenul szel dolgokat csinal de a csapat szempontjabol ma lehet nem ez a leghasznosabb amit csinalhat.
juve2121 2024.12.17. 22:33:51
Mark Szabo 2024.12.17. 22:34:37
ggbuffon 2024.12.17. 22:35:43
Mark Szabo 2024.12.17. 22:36:12
Mark Szabo 2024.12.17. 22:37:35
juve2121 2024.12.17. 22:38:46
Mark Szabo 2024.12.17. 22:39:48
ggbuffon 2024.12.17. 22:39:58
Doglesz Luisz ugy latszik ma se nagyon kap idot.
juve2121 2024.12.17. 22:40:17
Lehet én elfogult vagyok!
juve2121 2024.12.17. 22:41:56
ggbuffon 2024.12.17. 22:42:05
Mark Szabo 2024.12.17. 22:42:23
Gaben Smith 2024.12.17. 22:45:47
ggbuffon 2024.12.17. 22:45:57
ggbuffon 2024.12.17. 22:47:14
Zsupi44 2024.12.17. 22:47:14
juve2121 2024.12.17. 22:48:34
babo0410 2024.12.17. 22:49:07
juve28adam 2024.12.17. 22:49:38
Zsupi44 2024.12.17. 22:50:21
gomorra21 2024.12.17. 22:52:06
Mark Szabo 2024.12.17. 22:52:08
Piettro85 2024.12.17. 22:52:25
gomorra21 2024.12.17. 22:53:50
Juvino 2024.12.17. 22:54:24
Mark Szabo 2024.12.17. 22:57:12
babo0410 2024.12.17. 22:57:35
ggbuffon 2024.12.17. 22:58:46
De legalabb belenyult vegre a csapatba.
A ven koklerrel meg 6ponttal alltunk jobban tavaly mint iden.
Ettol a tulzott hurraoptimizmustol meg ertekiteletektol ver ki a viz.
Mark Szabo 2024.12.17. 23:01:13
Rikoo 2024.12.17. 23:03:18
Tele van a keret minőségi játékosokkal.
Mark Szabo 2024.12.17. 23:06:11
James Zabiela 2024.12.17. 23:09:33
Mark Szabo 2024.12.17. 23:12:32
ggbuffon 2024.12.17. 23:16:30
Gaben Smith 2024.12.17. 23:20:13
Mark Szabo 2024.12.17. 23:20:53
Shaky79 2024.12.17. 23:21:45
gomorra21 2024.12.17. 23:22:51
Nico visszatérésével már nem vagyunk annyira két dimenziósak.
Mark Szabo 2024.12.17. 23:28:01
kidelpiero 2024.12.17. 23:29:08
Mark Szabo 2024.12.17. 23:31:39
kidelpiero 2024.12.17. 23:38:38
Mark Szabo 2024.12.17. 23:42:26
Mark Szabo 2024.12.17. 23:43:53
Mark Szabo 2024.12.17. 23:45:42
Marci04 2024.12.17. 23:46:44
Wizzurah 2024.12.17. 23:51:17
gomorra21 2024.12.17. 23:52:58
Azért az elég szánalmas, hogy egyesek a közös kedvenc csapatunk szurkolóinak provokálásában lelik az örömüket. Pedig nyert a csapatunk..
Motta most az edző. Az övé a dicsőség, de az övé a kritika is, ha rossz időszakot él meg a csapat. Ez nem annyira bonyolult.
Mark Szabo 2024.12.17. 23:55:08
Mark Szabo 2024.12.17. 23:57:46
Wizzurah 2024.12.17. 23:58:23
Mark Szabo 2024.12.18. 00:00:30
kidelpiero 2024.12.18. 00:04:40
gomorra21 2024.12.18. 00:11:51
(A hallegrizés ráadásul olyan, mint rugdosni egy döglött lovat.)
Mark Szabo 2024.12.18. 00:16:03
babo0410 2024.12.18. 00:17:06
Eddig nem ment, amivel próbálkozott. Most kipróbált mást. Majd elválik, hogy mi a jó. Ne egy meccs alapján ítéljük meg. Meg ne magadat fényezd, mert biztos lehetsz benne, hogy ezek az ő és stábja elképzelései. De tudjuk, te megmondtad! Csiágu, meg kókler...
kidelpiero 2024.12.18. 00:26:20
gomorra21 2024.12.18. 00:40:36
kidelpiero 2024.12.18. 00:48:48
Rodri13 2024.12.18. 00:55:56
Tehát ott tartunk,hogy motta kapott egy rahedli új igazolást amiből eddig 4 sült el jól di gre, conceicao, kalulu és thuram
Koop talán most kezdi vissza nyerni az atalantás formáját, nico lőtt ma egy szép gólt, volt egy jó meccse a psv ellen azon kívül sérülés , d.luiz egyenlőre egy pénz kidobás volt ,de reméljük elkezd végre focizni , conceicao eddig az én vélemény szerint a szezon legjobb játékosa nálunk
Sokan mondjátok, hogy a szerbet el kéne adni stb... de szerintem pont ,hogy mellé kéne egy csatár mondjuk egy david-vlaho duo nem nézne ki rosszul. Yildiz méltó a 10-es mezhez őt még 100millaert se engedném el
Jó lesz ez ! van még bőven meccsünk most már kellenének a győzelmek! Fino alla fine!! És hajrá motta!!!
babo0410 2024.12.18. 03:40:49
És igen, 10 millió futballszakértő országa vagyunk, mindenki ,,jobban szokta tudni", mint az edző. Szerintem Yildiz akkor is inkább szélső, mert mindig kihúzódik szélre, és a gólpassz is onnan jött. De felőlem, ha középen játszik, és úgy nyerünk, nekem mindegy. De én azt látom elnyomják özépen. Kíváncsi vagyok mennyit fog Yildiz középen játszani.
@gomorra21: Ez nagyon igaz. Most tud motta kísérletezni, mert most van kikből válogatni.
ggbuffon 2024.12.18. 03:58:02
alexGicamo 2024.12.18. 04:26:47
Azt a mindenségit ! Gyönyörű volt ! Ahogy vezette a labdát ( gyorsvonat ) és ahogy bevarrta !
Soha rosszabbul !
Gratula a csapatnak !
Csak így tovább !
Shyr Kahn 2024.12.18. 06:10:02
Szep meccs volt. Az elso golig szenvedos, a masodik goltol felszabadult. Az eddigi merkozeseink alapjan egyertelmuen latszik, hogy az elso golig a csapat szenvedve akar vezetest szerezni es ez sokszor megbosszulja magat. Merevek ekkor a sracok. Ez a felallastol fuggetlenul igy van/volt.
Sokan irtatok, hogy Koop jobb lenne melyen. Jobb volt? (sztem nem, sot) Persze latni kellene meg ott tobbszor is, hogy osszealljon a kep es ujra "visszaszokjon" a melyebb poziciora, de ennek ellenere is ketlem, hogy az lenne a pozicioja.
Sokan irtatok (kezdetben en is, de kesobb raeszmeltem, hogy a szelen sem olyan rossz), hogy Yildiz jobb lenne kozepen? Jobb volt? Volt neki nehany jo passza es labdatartasa, de rendszerint szelre probalt kivaltani. Talan berogzodes, nem tudom. Kellene neki meg nehany merkozes ott, hogy eldonthessuk.
Nalam az adu asz Loca. Hihetetlenul bejon neki a Motta fele foci es kihagyhatatlan a csapatbol. Jatszhat O belso vedot, vagy hatratolt kp-t, de hihetetlen stabilitast ad a csapatnak, mind a ket pozicioban.
Conceicao egy cselgep es sokszor pontosan a kiszamithatatlan cselezesek es betoresek jelenthetik a kulonbseget. A rovid passzain meg mindig van mit javitani, de rajta lathato, hogy ha valt ritmust es nem sablonos modon probal meg betorni, akkor akar 2 vedot is be tud csapni. Bravo!
Nico Gonzalez: az a gol, a tudatos mozgas es elfutas, a felpillantas es az atemeles: klasszis teljesitmeny! Az elso merkozese nalunk iszonyat rossz volt, de az utolso nehany (a serulese elott), iszonyat jo. Remelem ez utobbi fog konzisztens modon kijonni belole es ha igen, akkor O lehet a leghatekonyabb tamado jatekosunk.
Vlaho "mindig elpattan tole a labda", olyan szepen vette at a kozeptavu ativelt passzot, hogy orom volt nezni. Meg egyszer: sok a fizuja, kb felet erne meg, de ettol meg nem tartom rossz jatekosnak. Fizikalisan eros, relative gyors... kicsit kiszamithato. Pl a kapus mellett elhuzva a labdat... a kapus jol helyezkedett, mert elhuzni csak kisodrodva lehetett... meh... rossz dontes. Amugy lehetett volna harom golja is a merkozesen. Kicsit kiszamithatatlannak kellene lennie... lasd Gonzalez goljat. A kapus hibazott, siman ki lett hasznalva, de akkor sebesseggel varatlan volt az atemeles, amihez nagyon-nagyon jo technikai kivitelezesre volt szukseg.
Ehhez a McKennie full-back, Loca belso vedo felallashoz kellett a tokosseg. Bravo!
Evoken 2024.12.18. 07:52:18
kidelpiero 2024.12.18. 07:57:38
Zsupi44 2024.12.18. 07:59:07
a gond a minősítésekkel van. Allegri meg általában úgy kerül ide , hogy ideteszik , hogy a csapat tavaly óta semmit nem fejlődött sőt...
Na most ez a ki ütött először tipik esete.
Szerintem Allegriről is releváns beszélni , de csak méltósággal.
Nem lehet Motta eddigi szereplését úgy megítélni, hogy nem vesszük honnan indult a csapat.
Ami a meccset illeti szerintem is korai a hurráoptimizmus ezt úgy írom , mint aki egyébként pozitívan áll a dolgokhoz , egyszerűen azért mert az első feles kimondottan gyengére sikerült.
Az örömteli, hogy a sérültek kezdenek visszajönni , és több lehetőség lesz rotálni és meccs közben változtatni. De most már kellenek a 3 pontok. Rádadásul idén még két kimondottan fontos meccsünk lesz főleg a Fio ellen lehetne visszajönni a BL-ért folytatott harcba. De a helyzet az , hogy ha ezeken a meccseken nem lesz meg a 6 pont , akkor mindenki keserű szájízzel fog visszatekinteni Motta 24-es szereplésére nálunk.
Amúgy tegnap azon gondolkodtam , volt havalaha is ennyi ballábas játékosunk?
Cambiasso, Conceisao,Vlaho, Koop, Nico .
Komoly sor.
Tegnap még az is kiderült Faggioli-nak reszeltek nálunk. Szerintem Ő megy a télen...
gomorra21 2024.12.18. 08:06:12
Yildiz talán így is gyakran megy ki a szélre (ezt az első meccsein is csinálta), de az biztos, hogy neki sokkal jobban áll az, hogy a sorok között játszon.
Shyr Kahn 2024.12.18. 08:59:41
@gomorra21: Ahogyan Motta is mondta: Yildiz most tul sok labdat veszitett kozepen. Nem tudom, hogy hosszu tavon is ezt produkalna-e, vagy sem. A lenyegi mondanivalom a Koop es Yildiz fele poziciokkal kapcsaolatban az, hogy nem kell leirni oket sem elol (Koop), sem a szelen (Yildiz). A jo jatekosok eleg fluidok es sok poziciot kepesek lefedni. Lasd Loca-t is, aki nem tudom volt-e valaha belso vedo a felnott karrierje soran. Visszaterve Koop-ra es Yildiz-re. Mind a kettonek volt mar relative jo merkozese mindket pozicion, vagy meg inkabb... egyikuknek sem volt jobb a mostani pozicio, mint a korabbi. A szabadrugast lehet Koop kapta volna poziciojatol fuggetlenul is.
En oszinten tobbet varok mind a kettotol a palyan valo elhelyezkedesuktol fuggetlenul. Nem voltak a legjobbak kozott most sem. Egy-egy merkozesen latunk majd toluk fellangolast es remelhetoleg ez a fellangolas majd egyre gyakoribb lesz, ami vegul konzisztense vallhat.
Ami a trequartitsa poziciot jelenti, sztem oda nincs igazan megfelelo jatekosunk. Sem Koop-ot, sem Yildiz-t tartom nem megfelelonek oda, de N Gonzalez vissztertevel egyre tobb szelsonk bevetheto, igy nem lepne meg, ha vegul Yildiz ottragadna kozepen es Koop hatra kerulne.
gomorra21 2024.12.18. 09:15:56
De ennyi rizikót egy kicsi csapat ellen nyugodtan vállalhatunk. Cserébe a támadásaink is veszélyesebbek.
Shyr Kahn 2024.12.18. 09:35:15
Kozepen a labdavesztes veszelyes, de inkabb hatrabb (Thuram, Koop es a ket belso vedo eseten) es nem feltetlenul az elso zonaban. A labdaveszteseibol nem volt problemas ellentamadas emlekeim szerint.
Nalam egy trequartitsa szamara inkabb az a feladat, hogy jol szolgalja ki a csatart es/vagy ket szelre osztogassa labdakat. Egyiket sem sikerult jol teljesitenie. Az eddigiek alapjan sem Koop, sem Yildiz nem jeleskedik ebben a feladatkorben.
gomorra21 2024.12.18. 10:06:48
Nekem tetszik az a konzervatív felfogás, hogy a szélső legyen gyors. Minél gyorsabb a játékunk, annál nehezebben tud rendezetten felállni a védelem. Egy olyan technikás, jól szervező játékos, mint Yildiz pedig próbáljon minél inkább a játék középpontjához közel kerülni. Ez nem mindig a mértani közép.
Szerintem egy trequartista fog a legkevésbé egyik meccsről a másikra beválni. Nem osztogatott kiemelkedő passzokat? Kulcspassz szinten nem. De összekötötte a csapatrészeket. A mozgásából ítélve jól érzi magát ebben a szerepkörben, és nem olyan görcsös, mint a holland. 19 éves, sokat fejlődhet még
Wizzurah 2024.12.18. 10:15:49
Örülni kéne a tegnapi eredménynek és ennyi, hogy volt változtatás, van remény. Az építő jellegű kritikák teljesen jogosak, mert szerintem senki sem erre számított. Remélem a tegnapit át fogják tudni vinni a bajnokságban is, ott kell nagyon sűrgősen javítani.
kidelpiero 2024.12.18. 10:40:38
Igy vagyok ggbuffonnal is, sztem sok ostobasagot ir, de legalabb konzekvens, es azert ha akarja, az ember ki tudja a sok szarjabol szedegetni a mazsolat. Volt sok olyan eszrevetele amivel egyetertettem/igaza volt. Raadasul o azert az adott sziturol mondja el a velemenyet...
Mark Szabo 2024.12.18. 12:40:47
bulldeo 2024.12.18. 12:59:41
Mark Szabo 2024.12.18. 13:39:23
Mark Szabo 2024.12.18. 13:50:17
bulldeo 2024.12.18. 14:10:28
Amikor lejátszunk egy meccset, ezek a személyek érintettek benne.
Mark Szabo 2024.12.18. 14:14:15
bulldeo 2024.12.18. 14:37:39
kidelpiero 2024.12.18. 14:39:51
Az edzovel is igy vagyok, ha egy meccsen nem ertek vele egyet leirom. Ha jol teljesit a csapat akkor azt is. Ha pedig tele van a tokom akkor leirom h takarodjon
Mark Szabo 2024.12.18. 14:41:37
Mark Szabo 2024.12.18. 14:42:57
Mark Szabo 2024.12.18. 14:45:14
Shyr Kahn 2024.12.18. 15:33:44
Yildiz ezt a segitseget nem kapta meg szelsokent. Egyebkent Yildiz a masik oldalra nem segitett ki, ezert is tunt kicsit idegennek neki a kozep, mert erezhetoen huzott az "oldalara", de ahogy irtam ez jol jott ki, mert Mbangula-nak kellett a support es ebbol szuletett vegul (kicsit makos modon) az elso golunk is. Alapvetoen erre lenne szuksegunk. Koop is valtott ki szelre egyebkent, amikor elol jatszott, de sajnos nem szuletett belole overlap egyszer sem, valamint kenyszerito is kevesszer es kevesbe hatekony sziutaciokban. Koop pontosan ezert nem jo trequartista, O sem tud jatekot szervezni. Yildiz-nel nem tudom mennyire ad-hoc jellegu volt a dolog. Idovel lehet jobban belenone, mint Koop, de ennek eldontesere latni kellene meg ebben a pozicioban nehanyszor. Egyelore egyiket sem erzem alkalmasnak erre a posztra.
gomorra21 2024.12.18. 16:15:02
Azzal, hogy mindkét oldalon 1-1 gyors szélső van, egyszerűen könnyebbé tesszük a dolgunkat.
Szerintem az tudatos, hogy Yildiz inkább balra játszik: Mottának a Bolognánál is volt ez a brazilos, aszimmetrikus felfogása, ahol a bal oldalon nagyobb szerepe volt az összjátéknak, míg a jobb oldalon ezzel területeket nyíltak. Szerintem erre tartunk mi is, és Yildiznek ebben kulcsszerepe lehetne. De nem szélről indulva.
Érdemes megnézni, hogy hova tud eljutni Chico, ha becselezi magát a 16-oson belülre, és Yildiz hova. Chico pillanatokon belül az alapvonalnál van. Ha jobban összeszoknánk, innen egy tudatos visszapasszal a második hullámot nagyon jó helyzetbe tudná hozni. Erre képes lehet még Weah, és Mbangula is, mert bennük nagy sebesség van. Képes lehet Nico. De nem képes Yildiz.
Viszont ő meg be tudja verni.
Shyr Kahn 2024.12.18. 16:36:04
Ami az asszimetriat illeti, ez igy van, de mindket oldalon szukseg van ra, ezert sem ertettem az elozo merkozeseken, hogy Danilo miert nem lep fel tobbszor Conceicao-nak segiteni. Na most ez megvolt (Savona megcsinalta nehanyszor), de nem volt hatekony a dolog, mert Savona picit lassu meg ehhez a kombinativ jatekhoz. A masik oldalon ket gyorsabb jatekos Mbangula es Yildiz ezt jobban megoldotta.
Ettol fuggetelenul Savona segitsege eleg volt ahhoz, hogy Conceicao be tudjon torni, mert Savona ezekben az alkalmakban elvitt egy-egy vedot azon az oldalon, igy kicsit tobb terulete volt a portugalnak (nezd vissza a raloveset az elso felidoben, ahol egy embert kell kozepen megvernie, mert Savona kivitt egy masikat a szelre). Ez az amit hianyoltam, de Savona kicsit lassabb a beadasok/cselek kivitelezeseben (meg igy is gyorsabb, mint Danilo), igy Ok ketten kevesbe hatekonyak es a portugalnak kell egyedul kialakitani a helyzeteket EGY vedovel kevesebb ellen, ami viszont tok jo.
A tudatos visszapassz Mbangula eseten mukodott, de nem igen volt belole helyzetunk, ezert is valthatott Motta a masodik felidoben, amikor is Conceicao mar a kontrara epitve (a Cagliari jobban kinyilt), tobbszor lenduletbol 1v2 szituban ert a tizenhatoshoz. Ez a ket vedo is rendszerint lazan allt fel/zsokezott a sebesseg miatt. Aztan Weah es N Gonzalez behozatala dinamikat csempeszett a kozepso jatekba (Weah szeret kozepre betorni, meg a szeleken is elmenni... elegge sokszinu jatekos, igy tok jol szethuzza az ellenfel vedelmet, majd ezzel maganak, vagy egy csapattarsnak rendszerint helyet teremt).
Conceicao rovid lapos passzai nem mukodnek. Sztem a statisztika is eleg jol megmutatna ezt, de neki nem ez a mufaja, igy a visszapasszai kozul is megakadt jonehany. A beadasai azonban veszelyesek tudnak lenni.
gomorra21 2024.12.18. 17:43:27
Az első gólhoz négy játékosunknak kellett: Vlaho, aki berúgta, Yildiz, aki bepasszolta neki, Koop, akitől a hosszú indítás jött, és Mbangula, aki jól vette észre az üres területet, és a helyzetet. Berohan, lekezeli a labdát, és beviszi a 16-oson belülre. Neki biztos, hogy még sokat kell fejlődnie, hogy egy igazán hasznos játékos lehessen, de típusra szerintem ez a játékos kell nekünk itt a szélen. Ha Nico tudna ezen az oldalon játszani, az nagy fegyvertény lenne.
Yildiz a 16-os belülre kerülve már nagyszerű opció. Egy csel, egy lövés, vagy bepassz. Ezt nagyon jól meg tudja csinálni innen, ebben igazad van. Csak szerintem a szélső feladata ennél komplexebb, és mivel Yildiz nem szélsőként gondolkozik, ezért aztán a széljáték a bal oldalon nem könnyíti a többiek játékát. Erre még rárakódik Cambiaso, aki szívesebben tör be, mint hogy szélesítsen. Ha hatékonyan akarunk támadni, kell egy olyan játékos ezen az oldalon is, aki ösztönösen az üres területeket támadja.
Shyr Kahn 2024.12.18. 21:17:49
"Erre még rárakódik Cambiaso, aki szívesebben tör be, mint hogy szélesítsen. " - sajnos ez igy van. Ritkan segiti ki Yildiz-t a szelen, pedig szukseg lenne ra.
gomorra21 2024.12.19. 00:46:52
Elméletileg persze lehet, hogy igazad van, és egy zseniális trequartistával meg egy klasszikusabb szélső védővel hozhatna gólzáporos klasszis formát is a szélen, de ismerjük a keretet, és ha Motta ragaszkodik ehhez a poszthoz (márpedig ragaszkodik), akkor Yildiz a legjobb opció. Legalábbis a már említett kis és középcsapatok ellen, akiken elszórtunk egy rakás pontot. A győzelemre játszó nagyobb csapatok ellen jó lesz Yildiz a szélen.
(Emlékszem, hogy te Fagiolit szeretted volna ezen a poszton látni, de ő olyan mentális szakadékban bolyong, hogy ennél sokkal kisebb feladatokba is beletörik a bicskája.)
Rikoo 2024.12.19. 12:44:31
Teljesen más az, amikor kötelezően kint kell lennie a vonal mellett és tartania a pozícióját illetve amikor középen bejátszhatja az ellenfél térfelét.
Számtalan példát lehetne felhozni a múltból erre, de nézzünk egy mostanit.
Cole Palmer a City-ben a szélen játszott és abszolút nem látszódott benne az a potenciál, mint amit most mindenki láthat a Chelsea-ben, amikor középen játszik.
Ilyen játékosok kellenek a mostani topfociban a középcsatár mögé.
Musiala, Wirtz, Palmer, Foden, Yildiz stb.
Shyr Kahn 2024.12.19. 17:23:21
@Rikoo: Nem ertek egyet. Yildiz semmivel sem volt jobb kozepen. Az elso gol akkor szuletett, amikor a szelso Mbangula ki lett tamogatva altala. Ez az ami hianyzik akkor, amikor O to be a tizenhatos korulre... senki nincs korulotte, aki atvenne a labdat. Egyebkent kicsit makos szitu volt, mert Mbangula harom vedoje atvaltott Yildizre, csak az a leheletnyi kis hely, amin beadta Vlaho-nak eppen eleg volt. Amugy ezen kivul nem sok mozzanatot lehet felidezni, amikor jol elt volna kozepen.
A kozepso jatek az egyik legbonyolultabb, mert kozepen tomorul a legtobb vedo. Az szeleken altalaban tobb a hely, amit manapsag meg tudnak oldani bekettozessel. Ez nem feltetlenul a gyorsasagrol szol. Ahogyan irtam Conceicao elso szep betoresenel es lovesenel is latszik, hogy Savona elvitt egy embert mellole. Ugy kicsit egyzerubb, mint ket emberrel a nyakadon.
A kontratamadasoktol eltekintve kozepen szinte mindig legalabb ket vedod van a kompaktsag miatt. Oda olyan jatekosok valok, akik lekotik a ket vedot es a mellettuk befuto jatekosoknak, vagy szelre uresebb embernek ki tudjak passzolni a labdat. Annak a lehetosege, hogy becseleznek egy statikusabb jatek eseten, majdnem zero. Tul kicsi a hely ahhoz kozepen es a gyorsulashoz tul keves a hely. Kozepen es szelen is szukseg van a kombinativ jatekra, de kozepen meg inkabb. Erre nem alkalmas Yildiz, mert a passzjateka egyelore nincs a megfelelo szinten. O inkabb betorni es cselezgetni szeret, ami kozepen nagyon nehezen mukodik es eleg nagy hiba szuksegeltetik hozza az ellenfel vedelmebol, de mivel a Serie A csapatok (es ugy altalanopssagban a modern europai foci mostansag) meg mindig a vedelmuk kapcsan a legerosebbek, ezert ez hatvanyozottan nehez.
Ahogyan irtuk Yildiz fiatal. Talan bele tudna noni a jatekszervezo feladatkorbe, de oda inkabb olyan jatekos valo, mint Nico Paz, akinek a passzjateka es palyan latasa, mar most sokkal jobb, mint sok idosebb jatekosnak azon a poszton.
gomorra21 2024.12.19. 17:52:42
Világos, hogy neked Nico Paz tetszene ott, de meglepődnék, ha a Monza ellen szerepelne a kezdőnkben.