A bajnoki veretlenségét továbbra is őrző Juventus egyelőre képtelen megtörni a döntetlenek sorozatát, de kedd este már egy új sorozatban méretteti meg magát.
Thiago Motta csapata az Olasz Kupa nyolcaddöntőjében a Cagliari együttesét fogadja Torinóban, s a továbbjutásról egyetlen mérkőzés dönt majd. Amennyiben a zebramezesek sikerrel veszik ezt az akadályt, a legjobb nyolc között a Fiorentinát búcsúztató Empoli lesz az ellenfelük.
A Juventus keretéből természetesen továbbra is hiányzik majd a szalagsérülés miatt az egész szezonra kieső Gleison Bremer és Juan Cabal, ahogyan Douglas Luiz és Andrea Cambiaso is kihagyja a Cagliari elleni találkozót, Arkadiusz Milik pedig várhatóan majd csak januárban teszi tiszteletét a keretben.
A 21:00-kor kezdődő mérkőzést az ARÉNA 4 közvetíti majd élőben.
A Juventus 19 fős kerete a következő:
Kapusok: Perin, Pinsoglio, Di Gregorio.
Védők: Gatti, Danilo, Kalulu, Savona.
Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Thuram, Fagioli.
Csatárok: Conceição, Vlahović, Yıldız, González, Adžić, Weah, Mbangula.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ggbuffon 2024.12.17. 22:42:05
Mark Szabo 2024.12.17. 22:42:23
Gaben Smith 2024.12.17. 22:45:47
ggbuffon 2024.12.17. 22:45:57
ggbuffon 2024.12.17. 22:47:14
Zsupi44 2024.12.17. 22:47:14
juve2121 2024.12.17. 22:48:34
babo0410 2024.12.17. 22:49:07
juve28adam 2024.12.17. 22:49:38
Zsupi44 2024.12.17. 22:50:21
gomorra21 2024.12.17. 22:52:06
Mark Szabo 2024.12.17. 22:52:08
Piettro85 2024.12.17. 22:52:25
gomorra21 2024.12.17. 22:53:50
Juvino 2024.12.17. 22:54:24
Mark Szabo 2024.12.17. 22:57:12
babo0410 2024.12.17. 22:57:35
ggbuffon 2024.12.17. 22:58:46
De legalabb belenyult vegre a csapatba.
A ven koklerrel meg 6ponttal alltunk jobban tavaly mint iden.
Ettol a tulzott hurraoptimizmustol meg ertekiteletektol ver ki a viz.
Mark Szabo 2024.12.17. 23:01:13
Rikoo 2024.12.17. 23:03:18
Tele van a keret minőségi játékosokkal.
Mark Szabo 2024.12.17. 23:06:11
James Zabiela 2024.12.17. 23:09:33
Mark Szabo 2024.12.17. 23:12:32
ggbuffon 2024.12.17. 23:16:30
Gaben Smith 2024.12.17. 23:20:13
Mark Szabo 2024.12.17. 23:20:53
Shaky79 2024.12.17. 23:21:45
gomorra21 2024.12.17. 23:22:51
Nico visszatérésével már nem vagyunk annyira két dimenziósak.
Mark Szabo 2024.12.17. 23:28:01
kidelpiero 2024.12.17. 23:29:08
Mark Szabo 2024.12.17. 23:31:39
kidelpiero 2024.12.17. 23:38:38
Mark Szabo 2024.12.17. 23:42:26
Mark Szabo 2024.12.17. 23:43:53
Mark Szabo 2024.12.17. 23:45:42
Marci04 2024.12.17. 23:46:44
Wizzurah 2024.12.17. 23:51:17
gomorra21 2024.12.17. 23:52:58
Azért az elég szánalmas, hogy egyesek a közös kedvenc csapatunk szurkolóinak provokálásában lelik az örömüket. Pedig nyert a csapatunk..
Motta most az edző. Az övé a dicsőség, de az övé a kritika is, ha rossz időszakot él meg a csapat. Ez nem annyira bonyolult.
Mark Szabo 2024.12.17. 23:55:08
Mark Szabo 2024.12.17. 23:57:46
Wizzurah 2024.12.17. 23:58:23
Mark Szabo 2024.12.18. 00:00:30
kidelpiero 2024.12.18. 00:04:40
gomorra21 2024.12.18. 00:11:51
(A hallegrizés ráadásul olyan, mint rugdosni egy döglött lovat.)
Mark Szabo 2024.12.18. 00:16:03
babo0410 2024.12.18. 00:17:06
Eddig nem ment, amivel próbálkozott. Most kipróbált mást. Majd elválik, hogy mi a jó. Ne egy meccs alapján ítéljük meg. Meg ne magadat fényezd, mert biztos lehetsz benne, hogy ezek az ő és stábja elképzelései. De tudjuk, te megmondtad! Csiágu, meg kókler...
kidelpiero 2024.12.18. 00:26:20
gomorra21 2024.12.18. 00:40:36
kidelpiero 2024.12.18. 00:48:48
Rodri13 2024.12.18. 00:55:56
Tehát ott tartunk,hogy motta kapott egy rahedli új igazolást amiből eddig 4 sült el jól di gre, conceicao, kalulu és thuram
Koop talán most kezdi vissza nyerni az atalantás formáját, nico lőtt ma egy szép gólt, volt egy jó meccse a psv ellen azon kívül sérülés , d.luiz egyenlőre egy pénz kidobás volt ,de reméljük elkezd végre focizni , conceicao eddig az én vélemény szerint a szezon legjobb játékosa nálunk
Sokan mondjátok, hogy a szerbet el kéne adni stb... de szerintem pont ,hogy mellé kéne egy csatár mondjuk egy david-vlaho duo nem nézne ki rosszul. Yildiz méltó a 10-es mezhez őt még 100millaert se engedném el
Jó lesz ez ! van még bőven meccsünk most már kellenének a győzelmek! Fino alla fine!! És hajrá motta!!!
babo0410 2024.12.18. 03:40:49
És igen, 10 millió futballszakértő országa vagyunk, mindenki ,,jobban szokta tudni", mint az edző. Szerintem Yildiz akkor is inkább szélső, mert mindig kihúzódik szélre, és a gólpassz is onnan jött. De felőlem, ha középen játszik, és úgy nyerünk, nekem mindegy. De én azt látom elnyomják özépen. Kíváncsi vagyok mennyit fog Yildiz középen játszani.
@gomorra21: Ez nagyon igaz. Most tud motta kísérletezni, mert most van kikből válogatni.
ggbuffon 2024.12.18. 03:58:02
alexGicamo 2024.12.18. 04:26:47
Azt a mindenségit ! Gyönyörű volt ! Ahogy vezette a labdát ( gyorsvonat ) és ahogy bevarrta !
Soha rosszabbul !
Gratula a csapatnak !
Csak így tovább !
Shyr Kahn 2024.12.18. 06:10:02
Szep meccs volt. Az elso golig szenvedos, a masodik goltol felszabadult. Az eddigi merkozeseink alapjan egyertelmuen latszik, hogy az elso golig a csapat szenvedve akar vezetest szerezni es ez sokszor megbosszulja magat. Merevek ekkor a sracok. Ez a felallastol fuggetlenul igy van/volt.
Sokan irtatok, hogy Koop jobb lenne melyen. Jobb volt? (sztem nem, sot) Persze latni kellene meg ott tobbszor is, hogy osszealljon a kep es ujra "visszaszokjon" a melyebb poziciora, de ennek ellenere is ketlem, hogy az lenne a pozicioja.
Sokan irtatok (kezdetben en is, de kesobb raeszmeltem, hogy a szelen sem olyan rossz), hogy Yildiz jobb lenne kozepen? Jobb volt? Volt neki nehany jo passza es labdatartasa, de rendszerint szelre probalt kivaltani. Talan berogzodes, nem tudom. Kellene neki meg nehany merkozes ott, hogy eldonthessuk.
Nalam az adu asz Loca. Hihetetlenul bejon neki a Motta fele foci es kihagyhatatlan a csapatbol. Jatszhat O belso vedot, vagy hatratolt kp-t, de hihetetlen stabilitast ad a csapatnak, mind a ket pozicioban.
Conceicao egy cselgep es sokszor pontosan a kiszamithatatlan cselezesek es betoresek jelenthetik a kulonbseget. A rovid passzain meg mindig van mit javitani, de rajta lathato, hogy ha valt ritmust es nem sablonos modon probal meg betorni, akkor akar 2 vedot is be tud csapni. Bravo!
Nico Gonzalez: az a gol, a tudatos mozgas es elfutas, a felpillantas es az atemeles: klasszis teljesitmeny! Az elso merkozese nalunk iszonyat rossz volt, de az utolso nehany (a serulese elott), iszonyat jo. Remelem ez utobbi fog konzisztens modon kijonni belole es ha igen, akkor O lehet a leghatekonyabb tamado jatekosunk.
Vlaho "mindig elpattan tole a labda", olyan szepen vette at a kozeptavu ativelt passzot, hogy orom volt nezni. Meg egyszer: sok a fizuja, kb felet erne meg, de ettol meg nem tartom rossz jatekosnak. Fizikalisan eros, relative gyors... kicsit kiszamithato. Pl a kapus mellett elhuzva a labdat... a kapus jol helyezkedett, mert elhuzni csak kisodrodva lehetett... meh... rossz dontes. Amugy lehetett volna harom golja is a merkozesen. Kicsit kiszamithatatlannak kellene lennie... lasd Gonzalez goljat. A kapus hibazott, siman ki lett hasznalva, de akkor sebesseggel varatlan volt az atemeles, amihez nagyon-nagyon jo technikai kivitelezesre volt szukseg.
Ehhez a McKennie full-back, Loca belso vedo felallashoz kellett a tokosseg. Bravo!
Evoken 2024.12.18. 07:52:18
kidelpiero 2024.12.18. 07:57:38
Zsupi44 2024.12.18. 07:59:07
a gond a minősítésekkel van. Allegri meg általában úgy kerül ide , hogy ideteszik , hogy a csapat tavaly óta semmit nem fejlődött sőt...
Na most ez a ki ütött először tipik esete.
Szerintem Allegriről is releváns beszélni , de csak méltósággal.
Nem lehet Motta eddigi szereplését úgy megítélni, hogy nem vesszük honnan indult a csapat.
Ami a meccset illeti szerintem is korai a hurráoptimizmus ezt úgy írom , mint aki egyébként pozitívan áll a dolgokhoz , egyszerűen azért mert az első feles kimondottan gyengére sikerült.
Az örömteli, hogy a sérültek kezdenek visszajönni , és több lehetőség lesz rotálni és meccs közben változtatni. De most már kellenek a 3 pontok. Rádadásul idén még két kimondottan fontos meccsünk lesz főleg a Fio ellen lehetne visszajönni a BL-ért folytatott harcba. De a helyzet az , hogy ha ezeken a meccseken nem lesz meg a 6 pont , akkor mindenki keserű szájízzel fog visszatekinteni Motta 24-es szereplésére nálunk.
Amúgy tegnap azon gondolkodtam , volt havalaha is ennyi ballábas játékosunk?
Cambiasso, Conceisao,Vlaho, Koop, Nico .
Komoly sor.
Tegnap még az is kiderült Faggioli-nak reszeltek nálunk. Szerintem Ő megy a télen...
gomorra21 2024.12.18. 08:06:12
Yildiz talán így is gyakran megy ki a szélre (ezt az első meccsein is csinálta), de az biztos, hogy neki sokkal jobban áll az, hogy a sorok között játszon.
Shyr Kahn 2024.12.18. 08:59:41
@gomorra21: Ahogyan Motta is mondta: Yildiz most tul sok labdat veszitett kozepen. Nem tudom, hogy hosszu tavon is ezt produkalna-e, vagy sem. A lenyegi mondanivalom a Koop es Yildiz fele poziciokkal kapcsaolatban az, hogy nem kell leirni oket sem elol (Koop), sem a szelen (Yildiz). A jo jatekosok eleg fluidok es sok poziciot kepesek lefedni. Lasd Loca-t is, aki nem tudom volt-e valaha belso vedo a felnott karrierje soran. Visszaterve Koop-ra es Yildiz-re. Mind a kettonek volt mar relative jo merkozese mindket pozicion, vagy meg inkabb... egyikuknek sem volt jobb a mostani pozicio, mint a korabbi. A szabadrugast lehet Koop kapta volna poziciojatol fuggetlenul is.
En oszinten tobbet varok mind a kettotol a palyan valo elhelyezkedesuktol fuggetlenul. Nem voltak a legjobbak kozott most sem. Egy-egy merkozesen latunk majd toluk fellangolast es remelhetoleg ez a fellangolas majd egyre gyakoribb lesz, ami vegul konzisztense vallhat.
Ami a trequartitsa poziciot jelenti, sztem oda nincs igazan megfelelo jatekosunk. Sem Koop-ot, sem Yildiz-t tartom nem megfelelonek oda, de N Gonzalez vissztertevel egyre tobb szelsonk bevetheto, igy nem lepne meg, ha vegul Yildiz ottragadna kozepen es Koop hatra kerulne.
gomorra21 2024.12.18. 09:15:56
De ennyi rizikót egy kicsi csapat ellen nyugodtan vállalhatunk. Cserébe a támadásaink is veszélyesebbek.
Shyr Kahn 2024.12.18. 09:35:15
Kozepen a labdavesztes veszelyes, de inkabb hatrabb (Thuram, Koop es a ket belso vedo eseten) es nem feltetlenul az elso zonaban. A labdaveszteseibol nem volt problemas ellentamadas emlekeim szerint.
Nalam egy trequartitsa szamara inkabb az a feladat, hogy jol szolgalja ki a csatart es/vagy ket szelre osztogassa labdakat. Egyiket sem sikerult jol teljesitenie. Az eddigiek alapjan sem Koop, sem Yildiz nem jeleskedik ebben a feladatkorben.
gomorra21 2024.12.18. 10:06:48
Nekem tetszik az a konzervatív felfogás, hogy a szélső legyen gyors. Minél gyorsabb a játékunk, annál nehezebben tud rendezetten felállni a védelem. Egy olyan technikás, jól szervező játékos, mint Yildiz pedig próbáljon minél inkább a játék középpontjához közel kerülni. Ez nem mindig a mértani közép.
Szerintem egy trequartista fog a legkevésbé egyik meccsről a másikra beválni. Nem osztogatott kiemelkedő passzokat? Kulcspassz szinten nem. De összekötötte a csapatrészeket. A mozgásából ítélve jól érzi magát ebben a szerepkörben, és nem olyan görcsös, mint a holland. 19 éves, sokat fejlődhet még
Wizzurah 2024.12.18. 10:15:49
Örülni kéne a tegnapi eredménynek és ennyi, hogy volt változtatás, van remény. Az építő jellegű kritikák teljesen jogosak, mert szerintem senki sem erre számított. Remélem a tegnapit át fogják tudni vinni a bajnokságban is, ott kell nagyon sűrgősen javítani.
kidelpiero 2024.12.18. 10:40:38
Igy vagyok ggbuffonnal is, sztem sok ostobasagot ir, de legalabb konzekvens, es azert ha akarja, az ember ki tudja a sok szarjabol szedegetni a mazsolat. Volt sok olyan eszrevetele amivel egyetertettem/igaza volt. Raadasul o azert az adott sziturol mondja el a velemenyet...
Mark Szabo 2024.12.18. 12:40:47
bulldeo 2024.12.18. 12:59:41
Mark Szabo 2024.12.18. 13:39:23
Mark Szabo 2024.12.18. 13:50:17
bulldeo 2024.12.18. 14:10:28
Amikor lejátszunk egy meccset, ezek a személyek érintettek benne.
Mark Szabo 2024.12.18. 14:14:15
bulldeo 2024.12.18. 14:37:39
kidelpiero 2024.12.18. 14:39:51
Az edzovel is igy vagyok, ha egy meccsen nem ertek vele egyet leirom. Ha jol teljesit a csapat akkor azt is. Ha pedig tele van a tokom akkor leirom h takarodjon
Mark Szabo 2024.12.18. 14:41:37
Mark Szabo 2024.12.18. 14:42:57
Mark Szabo 2024.12.18. 14:45:14
Shyr Kahn 2024.12.18. 15:33:44
Yildiz ezt a segitseget nem kapta meg szelsokent. Egyebkent Yildiz a masik oldalra nem segitett ki, ezert is tunt kicsit idegennek neki a kozep, mert erezhetoen huzott az "oldalara", de ahogy irtam ez jol jott ki, mert Mbangula-nak kellett a support es ebbol szuletett vegul (kicsit makos modon) az elso golunk is. Alapvetoen erre lenne szuksegunk. Koop is valtott ki szelre egyebkent, amikor elol jatszott, de sajnos nem szuletett belole overlap egyszer sem, valamint kenyszerito is kevesszer es kevesbe hatekony sziutaciokban. Koop pontosan ezert nem jo trequartista, O sem tud jatekot szervezni. Yildiz-nel nem tudom mennyire ad-hoc jellegu volt a dolog. Idovel lehet jobban belenone, mint Koop, de ennek eldontesere latni kellene meg ebben a pozicioban nehanyszor. Egyelore egyiket sem erzem alkalmasnak erre a posztra.
gomorra21 2024.12.18. 16:15:02
Azzal, hogy mindkét oldalon 1-1 gyors szélső van, egyszerűen könnyebbé tesszük a dolgunkat.
Szerintem az tudatos, hogy Yildiz inkább balra játszik: Mottának a Bolognánál is volt ez a brazilos, aszimmetrikus felfogása, ahol a bal oldalon nagyobb szerepe volt az összjátéknak, míg a jobb oldalon ezzel területeket nyíltak. Szerintem erre tartunk mi is, és Yildiznek ebben kulcsszerepe lehetne. De nem szélről indulva.
Érdemes megnézni, hogy hova tud eljutni Chico, ha becselezi magát a 16-oson belülre, és Yildiz hova. Chico pillanatokon belül az alapvonalnál van. Ha jobban összeszoknánk, innen egy tudatos visszapasszal a második hullámot nagyon jó helyzetbe tudná hozni. Erre képes lehet még Weah, és Mbangula is, mert bennük nagy sebesség van. Képes lehet Nico. De nem képes Yildiz.
Viszont ő meg be tudja verni.
Shyr Kahn 2024.12.18. 16:36:04
Ami az asszimetriat illeti, ez igy van, de mindket oldalon szukseg van ra, ezert sem ertettem az elozo merkozeseken, hogy Danilo miert nem lep fel tobbszor Conceicao-nak segiteni. Na most ez megvolt (Savona megcsinalta nehanyszor), de nem volt hatekony a dolog, mert Savona picit lassu meg ehhez a kombinativ jatekhoz. A masik oldalon ket gyorsabb jatekos Mbangula es Yildiz ezt jobban megoldotta.
Ettol fuggetelenul Savona segitsege eleg volt ahhoz, hogy Conceicao be tudjon torni, mert Savona ezekben az alkalmakban elvitt egy-egy vedot azon az oldalon, igy kicsit tobb terulete volt a portugalnak (nezd vissza a raloveset az elso felidoben, ahol egy embert kell kozepen megvernie, mert Savona kivitt egy masikat a szelre). Ez az amit hianyoltam, de Savona kicsit lassabb a beadasok/cselek kivitelezeseben (meg igy is gyorsabb, mint Danilo), igy Ok ketten kevesbe hatekonyak es a portugalnak kell egyedul kialakitani a helyzeteket EGY vedovel kevesebb ellen, ami viszont tok jo.
A tudatos visszapassz Mbangula eseten mukodott, de nem igen volt belole helyzetunk, ezert is valthatott Motta a masodik felidoben, amikor is Conceicao mar a kontrara epitve (a Cagliari jobban kinyilt), tobbszor lenduletbol 1v2 szituban ert a tizenhatoshoz. Ez a ket vedo is rendszerint lazan allt fel/zsokezott a sebesseg miatt. Aztan Weah es N Gonzalez behozatala dinamikat csempeszett a kozepso jatekba (Weah szeret kozepre betorni, meg a szeleken is elmenni... elegge sokszinu jatekos, igy tok jol szethuzza az ellenfel vedelmet, majd ezzel maganak, vagy egy csapattarsnak rendszerint helyet teremt).
Conceicao rovid lapos passzai nem mukodnek. Sztem a statisztika is eleg jol megmutatna ezt, de neki nem ez a mufaja, igy a visszapasszai kozul is megakadt jonehany. A beadasai azonban veszelyesek tudnak lenni.
gomorra21 2024.12.18. 17:43:27
Az első gólhoz négy játékosunknak kellett: Vlaho, aki berúgta, Yildiz, aki bepasszolta neki, Koop, akitől a hosszú indítás jött, és Mbangula, aki jól vette észre az üres területet, és a helyzetet. Berohan, lekezeli a labdát, és beviszi a 16-oson belülre. Neki biztos, hogy még sokat kell fejlődnie, hogy egy igazán hasznos játékos lehessen, de típusra szerintem ez a játékos kell nekünk itt a szélen. Ha Nico tudna ezen az oldalon játszani, az nagy fegyvertény lenne.
Yildiz a 16-os belülre kerülve már nagyszerű opció. Egy csel, egy lövés, vagy bepassz. Ezt nagyon jól meg tudja csinálni innen, ebben igazad van. Csak szerintem a szélső feladata ennél komplexebb, és mivel Yildiz nem szélsőként gondolkozik, ezért aztán a széljáték a bal oldalon nem könnyíti a többiek játékát. Erre még rárakódik Cambiaso, aki szívesebben tör be, mint hogy szélesítsen. Ha hatékonyan akarunk támadni, kell egy olyan játékos ezen az oldalon is, aki ösztönösen az üres területeket támadja.
Shyr Kahn 2024.12.18. 21:17:49
"Erre még rárakódik Cambiaso, aki szívesebben tör be, mint hogy szélesítsen. " - sajnos ez igy van. Ritkan segiti ki Yildiz-t a szelen, pedig szukseg lenne ra.
gomorra21 2024.12.19. 00:46:52
Elméletileg persze lehet, hogy igazad van, és egy zseniális trequartistával meg egy klasszikusabb szélső védővel hozhatna gólzáporos klasszis formát is a szélen, de ismerjük a keretet, és ha Motta ragaszkodik ehhez a poszthoz (márpedig ragaszkodik), akkor Yildiz a legjobb opció. Legalábbis a már említett kis és középcsapatok ellen, akiken elszórtunk egy rakás pontot. A győzelemre játszó nagyobb csapatok ellen jó lesz Yildiz a szélen.
(Emlékszem, hogy te Fagiolit szeretted volna ezen a poszton látni, de ő olyan mentális szakadékban bolyong, hogy ennél sokkal kisebb feladatokba is beletörik a bicskája.)
Rikoo 2024.12.19. 12:44:31
Teljesen más az, amikor kötelezően kint kell lennie a vonal mellett és tartania a pozícióját illetve amikor középen bejátszhatja az ellenfél térfelét.
Számtalan példát lehetne felhozni a múltból erre, de nézzünk egy mostanit.
Cole Palmer a City-ben a szélen játszott és abszolút nem látszódott benne az a potenciál, mint amit most mindenki láthat a Chelsea-ben, amikor középen játszik.
Ilyen játékosok kellenek a mostani topfociban a középcsatár mögé.
Musiala, Wirtz, Palmer, Foden, Yildiz stb.
Shyr Kahn 2024.12.19. 17:23:21
@Rikoo: Nem ertek egyet. Yildiz semmivel sem volt jobb kozepen. Az elso gol akkor szuletett, amikor a szelso Mbangula ki lett tamogatva altala. Ez az ami hianyzik akkor, amikor O to be a tizenhatos korulre... senki nincs korulotte, aki atvenne a labdat. Egyebkent kicsit makos szitu volt, mert Mbangula harom vedoje atvaltott Yildizre, csak az a leheletnyi kis hely, amin beadta Vlaho-nak eppen eleg volt. Amugy ezen kivul nem sok mozzanatot lehet felidezni, amikor jol elt volna kozepen.
A kozepso jatek az egyik legbonyolultabb, mert kozepen tomorul a legtobb vedo. Az szeleken altalaban tobb a hely, amit manapsag meg tudnak oldani bekettozessel. Ez nem feltetlenul a gyorsasagrol szol. Ahogyan irtam Conceicao elso szep betoresenel es lovesenel is latszik, hogy Savona elvitt egy embert mellole. Ugy kicsit egyzerubb, mint ket emberrel a nyakadon.
A kontratamadasoktol eltekintve kozepen szinte mindig legalabb ket vedod van a kompaktsag miatt. Oda olyan jatekosok valok, akik lekotik a ket vedot es a mellettuk befuto jatekosoknak, vagy szelre uresebb embernek ki tudjak passzolni a labdat. Annak a lehetosege, hogy becseleznek egy statikusabb jatek eseten, majdnem zero. Tul kicsi a hely ahhoz kozepen es a gyorsulashoz tul keves a hely. Kozepen es szelen is szukseg van a kombinativ jatekra, de kozepen meg inkabb. Erre nem alkalmas Yildiz, mert a passzjateka egyelore nincs a megfelelo szinten. O inkabb betorni es cselezgetni szeret, ami kozepen nagyon nehezen mukodik es eleg nagy hiba szuksegeltetik hozza az ellenfel vedelmebol, de mivel a Serie A csapatok (es ugy altalanopssagban a modern europai foci mostansag) meg mindig a vedelmuk kapcsan a legerosebbek, ezert ez hatvanyozottan nehez.
Ahogyan irtuk Yildiz fiatal. Talan bele tudna noni a jatekszervezo feladatkorbe, de oda inkabb olyan jatekos valo, mint Nico Paz, akinek a passzjateka es palyan latasa, mar most sokkal jobb, mint sok idosebb jatekosnak azon a poszton.
gomorra21 2024.12.19. 17:52:42
Világos, hogy neked Nico Paz tetszene ott, de meglepődnék, ha a Monza ellen szerepelne a kezdőnkben.
Az utolsó 100 komment: