Motta és Anderson érkezhet, így pedig Chiesa is hosszabíthat

motta_thiago_mosoly_oltonyben.jpgMirko Di Natale, a TuttoJuve munkatársa a mai napon elég egyértelmű értesülésekkel szolgált a Juventus edzőhelyzetéről: „Jelen pillanatig nem volt semmilyen kapcsolatfelvétel a vezetőség és Massimiliano Allegri között a jövő tekintetében. Az edző szerződése 2025 nyaráig érvényes, és a felek még nem egyeztettek időpontot: így nehezen elképzelhető, hogy hamarosan aláírnák a hosszabbítást. A bianconero vezetőség a szezon végéig nem kíván foglalkozni a kérdéssel, mivel a klub a BL-hely elérésére kíván koncentrálni.

Ezen kívül megerősíthetem, hogy Massimiliano Allegri esetleges évvégi távozása kapcsán a klub csak Thiago Mottával egyeztetett konkrétan, akit nagyra értékelnek a futballt illető elképzelései miatt, és a vezetőség szerint a játékosként egykor komoly csapatoknál megforduló edző képes lesz kezelni egy nehéz öltözőt.”

Romeo Agresti is szolgált némi információval a Bologna edzője kapcsán: „Thiago Mottát a Juventus már tavaly tavasz óta nagyra értékeli a vezetőség, nem kizárólag az idén a Bolognával hozott kiváló szezon miatt figyelik az ő helyzetét. Massimiliano Allegri tekintetében megkezdődött a hosszú visszaszámlálás a távozásáig, de ez a visszaszámlálás már kezdetét vette a Juve-Genoa után.”

A Tuttosport is írt Thiago Motta kapcsán, a lap cikke szerint Bolognában két bizonyosság van, az egyik a csapat által futott kiváló szezon, míg a második kevésbé örömteli, mivel a vezetőség bizonyos benne, hogy Thiago Motta nem fogja meghosszabbítani a szerződését, és a Juventushoz csatlakozik nyáron. Ezért a klub elkezdte keresni az utódot, és jelenleg Raffaele Palladino és Alessio Dionisi tűnik valószínű opciónak, és bár a vezetőség kedveli Alberto Gilardino munkáját is, utóbbi valószínűleg Firenzébe igazol a Napolihoz távozó Vincenzo Italiano helyére.

Az edzőkérdéshez kapcsolódhat Federico Chiesa helyzete is, legalábbis Marcello Chirico szerint: „Federico Chiesa esetében a klub próbál hosszabbítani a játékossal, de a játékos arra vár, hogy kiderüljön a jövő évi edző kiléte. Amint megerősítést kap Thiago Motta érkezéséről, alá fogja írni a hosszabbítást. Megelégelte a Massimiliano Allegrivel való munkát.”

Játékosfronton nemrégiben új név merült fel, Edon Zhegrovát szeretné leigazolni a klub idén nyáron, állítja számos forrás. A Sportmediaset értesülései szerint a Lille játékosa 15 millió euróba kerülhet, és a Tuttomercatoweb szerint a német-koszovói válogatott első számú célpont nyárra, mivel képes lehet Filip Kostić vagy Samuel Iling-Junior helyettesítésére. Nicolò Schira pedig további magyarázattal szolgál a 25 éves játékos kapcsán, az újságíró szerint a Juventus a következő évben 4-3-3-as felállást tervez, és ezért kell a szélre a mindkét oldalon bevethető futballista.

Fabrizio Romano közben arról számlt be, hogy a Juventus és Felipe Anderson közel áll a megállapodáshoz, miután a klub hivatalos ajánlatot küldött a brazil játékosnak, és hamarosan aláírás kerülhet a szerződésre. A szóbeli megállapodás tekintetében a felek már a végső szakasznál tartanak, így hamarosan pont kerülhet az ügyre.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5718375451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2024.04.09. 10:12:11

Tuttosport: A Juventus Thiago Motta mellé két játékost is vinne a Bolognától, az egyik Joshua Zirkzee, a másik pedig Riccardo Calafiori. A Juventus vezetői tudni vélik, hogy a Bologna sportigazgatója, Giovanni Sartori négy bianconero játékos iránt érdeklődik, ők Moise Kean, Fabio Miretti, Samuel Iling-Junior és Tommaso Barbieri, akik mind felmerülhetnek opcióként az érkező játékosok árának a csökkentése céljából.

Leram7 2024.04.09. 10:19:53

Motta számomra egy interrel összefonódott név. Bajnokok ligáját is nyertek. Nem tudom elképzelni a csapatunk edzőjeként.

Januárban vagy inkább év elején úgy gondoltam, hogy Allegri a megfelelő személy, de az elmúlt 2 hónap bizonytalanná tett.

Jövőre remélhetőleg BL és Klub VB... én inkább egy tapasztalt edzőt, Tuchelt látnék szívesen.

venember83 2024.04.09. 10:33:43

@Leram7: Conte sokkal inkább juventino, mint amennyire Motta nerazzurro, s mégis Tonio nem okozott csalódást Milánóban. Nem gondolnám, hogy annyira szigorúnak kell lenni edzők tekintetében, megy a körforgás rendesen.

SuperTrezi 2024.04.09. 11:32:12

@venember83: Teljesítsen jól, és akkor semmi gond. Ha meg nem jól teljesít, akkor felőlem lehet legnagyobb juventino... Amúgy összesen 3 évet játszott a Kígyóknál. Nem mondhatni, hogy ott töltötte egész pályafutását.

Evoken 2024.04.09. 12:40:30

@SuperTrezi: minden, interben eltöltött év hetet ér.

Felölem jöhet, de fájni fog a tudat.

Leram7 2024.04.09. 13:18:53

@venember83: Conte, mint legenda már nincsen, csak mint volt játékos és edző van sokak szemében. Ha elment volna mondjuk a milanba vagy romaba, senki nem szólna egy szót se, de a sinterbe és a napoliba menni nem illik juve múlttal, legendás juve múlttal pedig tilos és árulás.

JeetTrader 2024.04.09. 13:23:51

Ne legyünk ennyire korlátoltak! A papír kutyát nem érdekli, hogy hol volt korábban. Amúgy Allegri is Milántól jött a Juve előtt. Szerintem még jól is elsülhet. Lehet majd extra motivációja lesz, hogy bizonyítson. Contét nem tudom az Internél hogyan fogadták, de gondolom mindenki megbékélt vele főleg a bajnoki cím miatt...

Amúgy ezek a nevek egészen rendben vannak. Néztem videokat erről Lilles gyerekről is. Nagy cselló-mester. Calafiori meg Zirkzee Mottával együtt a Bologna legjava...esetleg még Ferguson lehet még érdekes. De ez hogy érdekli őket Kean, Miretti meg Illing, külön jó lehet, főleg meg majd ha lesznek ilyen beszámítások. Akkor aztán nagyon költséghatékony átalakulás lesz.

Én nagyon örülök Mottának, nézegettem a Bologna meccseit és tetszik, amit jellemzően játszanak. Kivi leszek hogy sikerül e majd ezt nálunk is megvalósítani. Ha igen, akkor ez még akár egy újabb nagy korszak eleje is lehet...;)

Rikoo 2024.04.09. 13:42:29

Romano: Anderson szóbeli megegyezése után a Juventus vezetősége komolyan dolgozik Calafiori szerződtetésén is.
Longo: Szóbeli megállapodás született Felipe Andersonnal és Thiago Mottával, most pedig halad előre a klub a piacon és Giuntoli keményen dolgozik azon, hogy Calafiori a Juventus játékosa legyen. 20-25 millió euró körül van a játékos értékelése és a Juventus prioritásként kezeli a leigazolását.
A játékos is örülne, ha folytathatná a munkát Mottával és egyértelműen nyitott az üzletre.

Attilio79 2024.04.09. 13:55:24

Chiesának itt a helye még egy évig legalább, ha más edző érkezik!
Allegri felmelegítése az utolsó hibája volt a régi vezetésnek, kb. kidobtuk ezt az időszakot és még meg is fizettük ezért a produkcióért.
Kíváncsi leszek, hogy Motta hozni fogja azt, amiért szerződtetni szeretné Guintoli.

Juventina7 2024.04.09. 14:24:23

Sziasztok!

Bevallom azt a részét én el tudnám engedni, hogy Mottának interes múltja van, a mai világban sajnos (vagy nem sajnos) nincs már örökre szóló klubhoz kötődés és teljes kizárólagosság. Kivéve persze, ha minősíthetetlen mocskolódás övezte szeretett klubunk felé az illetőt, volt ilyesmi korábban Motta esetében?
Bennem inkább ez a kérdés motoszkál: mennyivel lennénk előrébb Mottával játékban? Biztosan nem egy fiatalabb kiadású Allegrit kapnánk? Biztosan nem egy másfajta játékszemléletre lenne szükségünk?
Bevallom szívesebben fogadtam volna Zidanet, szerintem lehetett volna alkudni a bérigényén, a középpályába így is úgy is komolyan invesztálni kellene de biztos, hogy hatványozottan nagyobb hatást érnének el személyének köszönhetően (népszerűség, motiváció, közös Juve múlt).

gomorra21 2024.04.09. 15:08:14

@Juventina7: semmi sem biztos, csak a halál.
Szerintem egy szerényebb kerettel Zizounál Motta nagyobb valószínűséggel képes határozott csapatot építeni.
Azt legalábbis látjuk, hogy ő ahhoz ért, míg Zizou kerülte ezeket a szitukat. Jelenleg erős csapatot kell összerakni, tudatos játékkal, és nem egy erős csapatot feljuttatni a csúcsra.

alexGicamo 2024.04.09. 15:19:28

Én nagyon örülnék Mottának . A játékosmúltja nem érdekel, csak az, mit virít edzőként .
Szeretném,ha egy olyan edzőnk lenne, aki tud csapatot építeni , csapategységet kovácsolni, ért a fiatalokhoz és bízik bennük ( megadja nekik a kellő lehetőséget - nemcsak kényszerből ) és ami a legfontosabb számomra : támadófutball !
Lássak valamiféle egyértelmű és előremutató taktikát . Tudom, túl sokat várok ...

Juventina7 2024.04.09. 15:27:38

@gomorra21: Ok, bár arra sincs garancia, hogy Motta egy másfajta (főleg egy megtépázott, eredmény/sikerkényszeres) környezetben is tud majd hasonlót alkotni, mint Bolognában. Sok tétje nem volt Bolognában munkásságának, ellenben Torinó szebbik felén nagyobbak lesznek az elvárások és túl sok edzői tapasztalatot még nem tud felmutatni.
De ha valóban őrá esik a választás, természetesen megkapja tőlem is a bizalmat, és azt kívánom, cáfoljon rá minden kérdőjelemre, ellenérvemre.

JeetTrader 2024.04.09. 15:31:30

@alexGicamo: Amúgy a mostani játékos pletykák érkezők tekintetében elég jó támadó/cselező képességgel rendelkező egyének benyomását keltik. Motta taktikája is elég támadó felfogásúnak tűnt, vagy inkább azt mondanám, hogy a teljes csapat együtt támad/védekezik. Így még egy 4-1-4-1-ben is sokkal offenzívebbnek tűnt a Bologna mint mi bármikor.

Semmire nincs gari, de váltani kell és ez most végre úgy fest megtörténik. Sokan mondták hogy kockáztassunk, itt most lesz megint kokcázat, amit Guntoli úgy fest okos és olcsó igazolásokkal akar megtámogatni.

Nekem jó érzéseim vannak ezzel kapcsolatban, csak legyen minden deal a lehető leghamarabb leütve.

Shyr Kahn 2024.04.09. 16:04:41

Nyilvan, aki mostanaban olvasta, amit irok nem lepodik meg, ha azt mondom, hogy Motta a leheto legjobb valasztas szamunkra. Honapok ota kovetek szamos edzot az uj generaciobol es szamunkra O a legkompatibilisebb. Fantasztikus munkat vegez a Bologna-nal es akarhol is vegeznek majd iden, mar tortenelmet irt veluk.

Az hogy Inter jatekos volt, semmit sem jelent. Lehetne ide egy listat tenni ki volt regebben is, aki az Intertol erkezett hozzank, vagy forditva... az elso nev, aki beugrik az Cannavaro, ami nem ma volt ugye?
Szoval sem regen, sem manapsag nincs igaz huseg. Az csupan nehany jatekos szemeben letezett... Del Piero, Marchisio peldaul. Ok tuti nem mennenek az Interhez, de ennel nagyobb listat nem igen tudnank osszerakni.
Az Internel meg Zanetti ilyen nev. O peldaul tuti sose jott/jonne hozzank semmilyen beosztasban.
A tobbi nev pedig keplekeny.
Ahogy irtak BTW... Motta nem az Interben jatszotta a jatekos karrierje tulnyomo tobbseget, hanem a PSG-ben es a Barca-ban.
Sajat bevallasa alapjan egyebkent sok mindent mentett at a kispalyas focibol, amit meg Braziliaban tolt sokat. Ez a kispalyas szemlelet es sok rovid passzos, ures teruletekre jol bejatszo, nagy variacios jatek megeggyezik a Girona edzojenek filozofiajaval, csak mig utobbi, kis tulzassal letojja a vedekezest (csakugy, mint mondjuk De Zerbi is), addig Motta baromira jol vezenyli az atmenetet az eros vedekezes es tamadas kozott. Nala jatszik mindketto. Eleg rapislantani hany golt is kaptak az elmult 8-9 forduloban osszesen.

Ahogy irtam, nala nem tudnek jelenleg jobb edzot elkepzelni. Giuntoli-nak jo szeme van, ha mar valoban tavaly kinezte.

Shyr Kahn 2024.04.09. 16:10:49

@Juventina7:
"túl sok edzői tapasztalatot még nem tud felmutatni."
Valoban nem tul sok, de hozzavetolegesen:
Az 5 eves edzoi mult joval tobb, mint Pirlo-e volt. Kb annyi, mint amennyit Conte tolt mielott hozzank jott. A kulonbseg, annyi, hogy az akkori Contehoz kepest tobb tapasztalata van a Serie A-ban es mar sikerult egy "kozepcsapatot" a BL helyre/annak kornyekere hoznia.

Shyr Kahn 2024.04.09. 16:13:28

Ez persze meg nem garancia... de jobban mutat, mint mas edzoke, akik a Bologna-t nem tudtak volna ennyire kimaxolni.

Egyebkent a Bologna-val valoban nem volt sok tet es nyugisabb lehetett a kornyezet, de jatekoskent mar eleget latott a "feszultsegbol". Nem hiszem, hogy ez ujdonsag lenne szamara.

Remelhetoleg meglatjuk mikent alakul vele!

Attilio79 2024.04.09. 18:54:09

Azért halkan megjegyeznék pár dolgot, pl. azt, hogy Motta soha nem volt nagy csapatnál, tapasztalatai erősen kérdésesek és bár szép szezont hoz a Bolognánál nagy kérdés, hogy jól megfizetett játékosokkal mit tud kezdeni.
Kíváncsi leszek és előre nem örülnék (amúgy kevés ember lenne, akinek tudnék).
Egy abszolút pozitívuma lenne, hogy Allegri lelépne.

JeetTrader 2024.04.09. 21:43:31

@Attilio79: előtte Contenak sem volt, Zidanenak sem volt és frisskent Xabi Alonsonak sem volt, de Xavinak sem volt, csakúgy mint Gardiolanak.

Sokkal inkább számít az h tudja e azt játszatni a csapattal azt ami az elképzelése ugyanis nap végén a játékosok kepessegein sokkal több múlik.

Attilio79 2024.04.09. 22:02:57

@JeetTrader: Azért emlékszem olyanra, aki kiscsapatnál tudott, nagynál égett (pl. Moyes).
Ha már rutintalanság Pirlo (nem olyan kutyaütő, mint amit láttunk null kmesként) és még sokan mások. Van példa és ellenpélda a múltból, éppen ezért érdekes, hogy mit fog hozni és mit tud hozzátenni Guintoli, kíváncsi leszek, de én még nem látom ezt a magas optimizmust Motta kapcsán, szolgálja meg először Torinoban!

A Bologna játékosai jobb képességűek, mint a csapatunké?

Marci04 2024.04.09. 22:20:48

@Shyr Kahn: @alexGicamo: Beállok mögétek, Mottat tartom a legjobb választásnak! Az Interes múltja engem hidegen hagy, és igen, ettől még ugyanakkora Juventus drukker maradok. Egyik legjobb barátom Interes, de nem gondolkodtam eddig sosem azon hogy emiatt majd jegelem őt. :)

Juvino 2024.04.09. 22:32:54

Kockaztatas Motta, ebben egyetertek, de valtani kell es ha bejon a huzas, akkor nagyot nyerhetunk vele! Mivel most nincs olyan eros keretunk, mint a korabbi evekben, es vszinu nem is efelé megyunk, raadasul gyak a nullarol kell kezdenunk, igy sztem is egy ilyesmi edzore van szuksegunk mint mondjuk Zizura. Es nem csak a fizetese miatt. A piacon levo legigeretesebb fiatal edzonek tartom Mottat(meg a kedvenc DeZerbit is megelozi nalam), mar csak ket dolognak kell drukkolnunk. Az elso,h valoban elhozzuk, a masodik pedig,h itt is tudja hozni azt, amit a Bolognaval.
Ha nem jon ossze, meg mindig johet egy nagyobb nev.
Egyebkent kicsit sajnalom,h Nagy Adam mar nem jatszik Bolognaban, sztem nagyon fekudne neki ez a taktika es felfogas, igazi sztar lehetett volna.

JuveMI 2024.04.09. 23:14:33

Egészen izgalmas jövőkép ez számomra!
Végre egy modern felfogású edző jön szóba... és elég komolynak tűnik a pletyka. Nekem elegem van a tapasztalt, kipróbált edzők ősbaromságaiból... ha Conte vagy Zidane jött volna/jönne, egyenesen elbőgném magam (Conte egy levitézlett Mourinho, Zidane meg egy mákos pancser, aki nem ért a szakmához).
Nem véletlen, hogy Chiesa az edző személyéhez köti a hosszabbítást.
Írjon alá... oszt kezdődhet a modern olasz irányzat bevezetése Torinóban... kezdetnek egy 433 feltolt védelem (mondjuk Klopp-módra)... de jól hangzik (a q életbe)!!!!

JuveMI 2024.04.09. 23:17:54

Apropó...
Motta sintér volt, ez tény...
Conte sintér lett... ez undorító...
Zidane meg egy k@cs@g áruló volt, aki pont akkor lépett margitba, amikor a legjobban szerettem a Csapatot... tehát tőlem bármikor megrohadhat...

CsakÚjváros 2024.04.10. 01:12:06

Már nagyon régen nincs klubhűség(tisztelet a kevés kivételnek) ....ezt engedjük el,ha jól teljesít a srác és akiket hoz....áldásom rá! Lényeg hogy a Juvéért harcoljanak.

gomorra21 2024.04.10. 01:19:03

@Attilio79: "Motta soha nem volt nagy csapatnál" Edzőként valóban nem. De amúgy kik azok a nagy csapatot megjárt edzők, akik elérhetőek, és akik szívesen beszállnának egy Juve projektbe? Jelenleg a játékosaink nincsenek jó formában, és nincsenek top klasszisok. Közben az elvárások nagyok. Kit motiválna ez a szitu? Egy feltörekvő olasz edzőt a bajnokságból motiválhat, mert neki előrelépés. Főleg, ha az elképzelése kompatibilis a Juventusszal.

Vajon Jürgen Klopp a jól megérdemelt pihenés helyett szívesen szaladna hozzánk? Miért? Vagy ki jelentene garanciát?
Amúgy meg a csapatunk nem tudna egyik pillanatról a másikra gyökeres szemléletváltásra.
Motta nem egy gyökeres szemléletváltás, mert van a játékfelfogásában egy kockázatkerülés. Nem a "rúgjunk több gólt" elven működik, az ő rendszere Juve kompatibilis. Nem a gólzápor a cél, és nekem ez tetszik, mert a mi csapatunk mindig is pragmatikus csapat volt.

Van egy pénzügyi keretünk, amiből fizetni kell az új edzőt, és x számú új, minőségi játékost. Ha Motta jön, marad pénz erősíteni. Amennyivel nagyobb árcédulájú edző jön, annál kevesebb pénz lesz erősíteni. Ez puszta matek. Viszont a magasabb árcédulájú edző koránt sem biztos, hogy jobb is.

"nagy kérdés, hogy jól megfizetett játékosokkal mit tud kezdeni" A kérdés, hogy zsoldos lelkületűek-e a játékosaink. Szerintem nem. Amikor volt egy rövid győzelmi széria, az érződött, hogy a játékosok tudnak egymásért küzdeni. Vannak kivételek, de a csapat gerince jó mentalitású. Akit meg nem tartok jó mentalitású játékosnak, az egy csapatban játszott Mottával, és emiatt talán gatyába tudná rázni őt is :P

alexGicamo 2024.04.10. 04:00:49

@gomorra21: Ezt jól összefoglaltad !

SuperTrezi 2024.04.10. 08:17:51

@CsakÚjváros: Felőlem az öreg ördög is irányíthatja a csapatot, ha jó és szerethető a játékunk.

babo0410 2024.04.10. 11:57:41

Egyeztettek Mottával, hogy már most 4-3-3-at terveznek? Vagy majd közlik az edzővel, hogy ezt kéne? És a nevekkel nem kell megvárni Mottát? Vagy azokról is volt egyeztetés?

babo0410 2024.04.10. 12:00:35

Felipe Anderson? Na pont ő kéne ide! Újabb selejt? Remélem nem igazol ide.

babo0410 2024.04.10. 12:21:56

@gomorra21: Klopp? Ő szerény meglátásom szerint ezt a csapatot nem tudná összerakni. A Poolnál is skkor kezdett el alkotni, mikor elkezdtek nagy pénzeket fektetni igazolásokba. Az meg most nincs. Ezért gondolom azt, hogy nagy csapatnál, sztárokkal dolgozó edzők itt nem biztos ugyanazt tudnák. Az, hogy sztárokkal hte nyersz, az nem.jelenti, hogy egy jelenlegi Juvét is dikerre tudnál vinni. Zidane se lenne garancia, meg Klopp se. Szerintem Motta jó lesz, ha a csapat átalakul valamelyest. És most nem a kiégett Anderson leigazolására gondolok. Pláne, ha Sandro is maradna. Vagy egy kiégett brazil helyett kell egy másik?

Attilio79 2024.04.10. 12:48:34

@gomorra21: Megint olyan következtetések hangzottak el, ami majd kiderül, ha itt lesz Motta vagy ebben a formában nem igazak!

Top formában lévő játékosaink közé tartozik pl. Bremer, talán Tek, mert a 24 kapott gól a második legkevesebb, esetleg a számok alapján Vlahovics, aki nélkül a meccseinket nem tudnánk nyerni. Inkább a középpálya szervezetlensége és a kispad rövidsége, a hiányzó játékosok (pl. egy top formás Pogba) a fő probléma, amit nem tudunk kezelni.

Éppen ezt mondom, hogy kevesen nyújtanának olyan biztonságot, amire lehetne alapozni. Motta zsákbamacska lesz és emellett kitartok mindaddig, amíg az első 10-12 tétmeccsén nincsen túl!

Én nem ismerem a számokat (ahogyan senki más), azonban az is érdekes, hogy optimizmus van e tekintetben, mert elértük a klub VB-t és úgy tűnik lesz elképzelés is! Ahhoz képest, hogy a vészmadarak még a klub eladásáról is szót ejtettek, elég nagy változás ez egy idényen belül.
Csak azt vesszük, hogy az Exor, Elkann dollármilliárdos, bármit megtehetünk, visszaolvasható, ezt a felröppenő klub eladásánál is írtam.

Ez a "zsoldoslelkület" túl egyszerű, nem ilyen fekete-fehér! Chiesa pl. jó példa, láthatóan nem ért egyet Allegrivel, mégis hajt a pályán, számomra nem kérdés, hogy a klubért hajt, de Allegri sémája nem fekszik neki, akkor ő most "zsoldos" vagy nem?
Mottának számos feladata lesz, többek között meg kell nyernie az öltözőt, kezelnie kell pedagógiailag és mentálisan emberek, ki kell alakítania egy edzői stábot, akire támaszkodhat stb. Sok feladata lesz, elég fiatalon, ezért érdekes, hogy mit tud hozzátenni Guintoli.
Kiváncsi leszek ezekre!

gomorra21 2024.04.10. 13:38:10

@Attilio79: Top formás Pogba, hehe. Jó vicc. Amikor visszahoztuk, romhalmaz volt. Persze álmodoztunk egy nagy comebackről, de ha Allegri a top formás Pogbára épített a szezon előtt, az egy kicsit naiv dolog tőle.

"Ez a "zsoldoslelkület" túl egyszerű, nem ilyen fekete-fehér!" Én pont azt írtam, hogy a mi csapatunkra jelenleg nem jellemző a zsoldoslelkület. Chiesát egyáltalán nem érzem zsoldoslelkületűnek. Abszolút megértem, hogy ha Allegri marad, akkor lelép, de látszik rajta, hogy szívvel játszik. Nem féltem Mottát ezektől a játékosoktól, szerintem partnerek lesznek abban, hogy egy okosabb, hatékonyabb, kötöttebb játékot játszunk.

Attilio79 2024.04.10. 14:00:21

@gomorra21: Pont egy top formában focizó "Pogba" hiányozna a kpról szerintem.
Az, hogy Pogbáról mit hittek persze, más kérdés, azonban nagyon felhúzná a játékot és a társak agilitását egy igazi profi középpályás, aki irányt mutatna, sajnos az nincsen.

A zsoldoslelkület hasonló a romhalmaz lelkületűvel, mert akkor van. Szerintem DS, Kean vagy Sandro nem Juve szint, Rabiot pedig anyuka nyomására kérdéses, hogy itt fog hagyni, ha a szerelmetes mestere lelép. Szóval érdekes azért a kérdés.

gomorra21 2024.04.10. 14:30:17

@Attilio79: én csak annyit mondok, hogy ha Allegri a retek formában lévő, extra sérülékeny Pogba köré építette fejben a Juventust, az elképesztően felelőtlen. Fagioli kiesése valóban okozhat fejtörést, de Pogbával reálisan nem lehetett számolni. Max. 10 meccs, de ennyi.
Persze álmodozhatunk egy top formában lévő Pogbáról, de akkor ne álljunk meg, és legyen inkább egy 30 körüli Nedved.

Attilio79 2024.04.10. 16:07:57

@gomorra21: Szerintem Pogbánál a könnyű elérése volt a lényeg, azzal senki nem számolt, hogy a pályán milyen értéke lesz. Ennyi.

Allegri meg főz abból, ami rendelkezésre áll.
A vezetőség akkor már tudta, hogy rolo lesz nekik.

venember83 2024.04.11. 04:49:32

@Attilio79: igen, a Juve sokszor erre alapoz, a könnyű elérhetőségre, mert igazán komoly játékosokért nem szállhat harcba, pénz sincs már annyi, s az olasz színtér sem annyira vonzó már a játékosoknak.

Attilio79 2024.04.11. 07:19:33

@venember83: Pontosan, belekapaszkodnak mindenbe, a szemléletet viszont a Juve jól lépte át, mennek a fiatalok felé viszont most röhögtem/sírtam egy nagyot:
A Leverkusennél staff-al összehaonlítottam a mienket és a megfigyelők száma (is) igen megdöbbentő. Értem, hogy lehet egy beajánlási szisztéma itáliában, de mégis mókásan költséghatékonyabb a rendszerünk, ami inkább arra felé megy, hogy leépülünk. Ezen (is) jó lenne változtatni, mert lemaradunk.

venember83 2024.04.11. 07:39:37

@Attilio79: "Értem, hogy lehet egy beajánlási szisztéma itáliában"

Igen, nagy hatásuk/befolyásuk van az ügynököknek.

Attilio79 2024.04.11. 11:26:20

@venember83: Ami persze működhet de, hogy a klub ennyire leépítse a scoutokat az durva azért.
Az ügynökök pedig érthetően a saját malmukat hajtva cselekednek.
Visszafelé az érthető, hogy a scout megfigyel, majd az ügynökkel kell megegyezésre jutni, nem tudom, akkor is érdekes helyzet ez.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3495) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (965) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10222) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2499) meccsek (4288) mercato (4271) nyilatkozat (7637) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása