A Juve új szerződéssel kötné magához Yıldızt

yildiz_kenan_hatterben_vlaho_es_busz.jpgNicolò Schira értesülései szerint öt klub is érdeklődött Moise Kean helyzetéről az elmúlt két hétben, ám a játékos eddig csak az Atlético Madrid felé mutatott nyitottságot. Az újságíró szerint a spanyol klubbal zajló tárgyalás akár Rodrigo De Paul kapcsán is fejleményeket eredményezhet a Juventus számára.

Moise Kean szerződése 2025 nyarán lejár, és az elmúlt hónapokban többször felmerült a felek közötti hosszabbítás, a Sky Sport értesülései szerint azonban a kölcsön előtt Moise Kean nem fog új szerződést aláírni a Juventusszal.

Cristiano Guintoli a Globe Soccer Awards eseményen megkapta az elmúlt évre vonatkozóan az év sportigazgatójának járó díjat, s a szakembert megkérdezték Moise Kean helyzetéről is: „Ő fiatalember, aki számos ajánlat közül válogathat, s az ügynökével együtt értékeljük ki, hogy melyik opció lenne a legjobb az ő és a mi jólétünk jegyében. Ha távozik is a játékos, mi lezártuk az átigazolási időszakunkat.”

A Sky munkatársa, Paolo Aghemo szerint Kenan Yıldız kiváló teljesítménye alaposan felkavarta a Juventusnál az állóvizet, és ez hatással volt a téli mercatóra is.

Mirko Di Natale úgy tudja, hogy a fiatal török tehetség képviselői és a Juventus már egy esetleges hosszabbításról tárgyalnak annak ellenére, hogy az aktuális szerződés 2027 nyaráig érvényes. A bianconero vezetőség tud számos jelentős klub, így Arsenal, a Borussia Dortmund és a Liverpool érdeklődéséről, és ezért egyértelmű jelét akarja adni a szándékainak. A tárgyalások folytatódni fognak a következő hetekben, de nem várható a közel jövőben semmilyen fejlemény.

Ugyancsak Mirko Di Natale számolt be arról, hogy bár a Juventus hivatalosan lezárta a mercatót, az átigazolási időszak utolsó napjáig konkrét lehetőségnek kell tekinteni Federico Bernardeschi szerződtetését a Juventusnál.

A La Gazzetta dello Sport és a Tuttosport is foglalkozik Massimiliano Allegri jövőjével, miután a mester szerződése is lejár 2025 nyarán. A milánói lap szerint a klub csak év végén fog dönteni a mester sorsáról, míg a torinói napilap szeritn a Juventus nem fogja lejáró szerződésű edzővel kezdeni a következő szezont, és ezért a klubnál mindenki nyílt titokként kezeli, hogy a mester vagy hosszabbítani fog a szezon végén, vagy bejelenti a távozását. Az idén jegyzett eredmények alapján egyértelmű kellene legyen a jövő évi edző kiléte, ám a pletykalap szerint ez korántsem ennyire egyszerű.

Fabrizio Romano ismét megerősítette, hogy Tiago Djaló hamarosan a Juventushoz csatlakozik. Az újságíró szerint a portugál játékos vasárnap fog Torinóba érkezni, majd hétfőn átesik az orvosin, s bemutatkozhat a sajtónak a Juventus új játékosaként. A részletek tekintetében sem várhatók változások, 2028 nyaráig érvényes szerződést fog aláírni, a Lille pedig 3,5 millió eurós átigazolási díjban fog részesülni, valamint a következő átigazolásból 10%-os részesedéssel fogl rendelkezni. A portugál játékos nem fog kölcsönben tapasztalatot gyűjteni, hanem a Juventus keretében marad.

A Tuttosport egy másik játékos kapcsán is szerződéshosszabbítást vizionál. A pletykalap várható egyeztetésekről ír Samuel Iling Junior képviselői, a CAA Base iroda és a klub vezetősége között már most februárban. Az új szerződés 2028 nyaráig kötheti majd a fiatalt a klubhoz, és természetesen jelentős béremelést is garantálna a játékosnak. A lap szerint az angol játékos értékes taktikai fegyvernek bizonyult Massimiliano Allegri számára, és az edző tiszteli őt, és segíteni kívánja őt a fejlődésben annak ellenére, hogy az elmúlt időszakban kevesebb szerepet szánt neki.

Zárásként pedig Nicolò Schira értesüléseit kívánjuk megosztani, mely szerint kilenc csodálatos és emlékezetes év után a Juventus nem marasztalja Alex Sandrót, és nem kínál neki új szerződést. Az újságíró szerint pár brazil és török klub már érdeklődött a futballista kapcsán, akit júliusban szeretnének ingyen leigazolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6618307425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gomorra21 2024.01.20. 17:21:05

"Ugyancsak Mirko Di Natale számolt be arról, hogy bár a Juventus hivatalosan lezárta a mercatót, az átigazolási időszak utolsó napjáig konkrét lehetőségnek kell tekinteni Federico Bernardeschi szerződtetését a Juventusnál."

Ez vajon mit jelent? Nem kizárható, vagy valószínűsíthető?

venember83 2024.01.20. 17:29:05

@gomorra21: konkrét opció, amivel élhetnek. Hogy fognak vagy sem, arról lehet még cikkezni másfél hétig.

gomorra21 2024.01.20. 18:11:46

@venember83: értem. Hát nem tudom, van- e visszaút Kanadából. Szerintem nem kéne. 30 alatti olasznak a Juvéból Kanadába igazolni, az rendesen beáraz egy játékost.

Rocky80 2024.01.20. 19:31:31

Szerintem Berna profi amúgy a hozzáállását tekintve, tudna segíteni én azt gondolom. Én hoznám a szíve miatt.

gomorra21 2024.01.20. 20:18:08

@venember83: ezzel az erővel Paredes is maradhatott volna; ezt ő is tudja;)

gomorra21 2024.01.20. 20:19:54

@Rocky80: ki igazol Kanadába? "Profik" max.35 évesen. Mi volt azzal a célja? Lötyögés, levezetés - huszon-x évesen.

Attilio79 2024.01.20. 20:43:51

@venember83: Akkor biztosíthatja majd a szektort? Egyúttal szerződtethetnénk Tim Wiese-t is mellé. :)

venember83 2024.01.20. 20:52:08

@Attilio79: nem akarok semmi rosszat írni Bernáról igazából. Azt sem bánnám, ha a klubnál látnám, biztos lenne számára megfelelő pozíció. De nem a csapatban. Azt már eljátszotta. De lehet igazi életművészként akár márkanagykövet. Az én szememben ő egy Dani Osvaldo kaliberű futballista, sok keresnivalója nincs a futballpályán, de jól mutat modellként címlapokon.

Bane.Davids.89 2024.01.20. 21:14:39

@Rocky80: Egyetértek! Nálam tiszta lappal indulna, már csak azért is, mert egyrészt szerintem igazi Juventinová vált és abban a Juventusban szerepelt még, ami sajnos nem nélkülözte a bomlasztó személyeket és a csapat mentálisan katasztrofális állapotban volt, telis-tele lézengő zsoldosokkal. Most pedig végre újra van csapategység és tudunk egymásért, a mezért küzdeni a végsőkig és végre a Spirito illetve a F.A.F. nem csak hangzatos kifejezések. Egy ilyen közegben egy igazi Juventino és igazi csapatember, mint amilyen Bernardeschi is, meg van rá az esély, hogy meg tudna újulni.
Persze ettől függetlenül nem tudom elfelejteni én sem a burleszkbe illő megmozdulásait, de a lelkesedésével és a szívével sosem volt baj, a jelenlegi keret technikai képességét nézve nem nyúlnánk vele mellé, főleg úgy, hogy a Mesterrel nagyon jó kapcsolatot ápol és ezáltal széles skálán tudná szerepeltetni.
Azt gondolom sokkal inkább van szükségünk ilyen játékosokra most a jelenlegi helyzetünkben, mint jobban csengő, ám de teljesen zsákbamacska nevekre.
Viszont alapvető véleményem az, hogy ha mégsem igazolnánk (Djalo-n kívül) a télen, az sem lenne feltétlen baj, ezt pedig szerintem a Mister is így gondolja és érzi, hogy kár lenne ebbe a nagyon jó irányba haladó folyamatba belenyúlni.

U.i.: Üdv Mindenkinek! Hosszú évek óta olvasója vagyok a blognak, Edgar Davids iránt érzett gyerekkori rajongásom óta (1998, France 98') pedig hithű, mindörökké Juventino! :)

Fino alla fine, Forza Juve!

Rocky80 2024.01.21. 09:18:10

@gomorra21: most mondok egy nagyon hülye példát: Dzsudzsák is a Mahacskalába igazolt ereje teljében.
Lehet ennek sok oka, nem feltétlenül kell leírni ezért. Vagy pl. fiatalok is igazolnak az arabokhoz manapság.
Mondjuk ez a két példa a pénzről szólt, de lehetnek egyéb szempontok is szerintem. Berna mindig is egy kicsit ketyós volt! :D

@Bane.Davids.89: csáó, köszi a támogatást, egyetértek én is a gondolataiddal. Végre itthon lenne, drágának se lenne drága, alázattal állt hozzánk mindig, mi bajunk lehet?

Király hogy itt vagy amúgy! Írj sokat, érvelj sokat, legyél pozitív! Habár ezzel nem lesz gond úgy érzem. :-)

JuveMI 2024.01.21. 09:25:15

Yildiz... itt a következő Del Piero! Remélem ezt a klubnál megfelelő komolysággal kezelik... és nem b@sszuk el ezt a hatalmas tehetséget... potenciális világklasszist!
Tartok tőle, hogy csak ugródeszkának tekinti a Juvét... de mivel most nálunk van, megvan az előnyünk a versenytársakkal szemben.

Rocky80 2024.01.21. 12:35:06

@JuveMI: várjunk még ezzel, lehet rengeteg buktató...

Meg amúgy is vannak kétségeim hogy egy török lehet-e klublegenda nálunk, meg úgy általánosságban is, hogy manapság lehetnek-e klublegendák egyáltalán. :-)

Ethan Hunt 2024.01.21. 12:51:10

@Rocky80: "Meg amúgy is vannak kétségeim hogy egy török lehet-e klublegenda nálunk"

Miért ne lehetne? Trezeguet, Nedved, Charles vagy Platini, akkor mi?

Il Principino 2024.01.21. 15:16:57

@Ethan Hunt: gazdasági tényezők nem teszik lehetővé hogy megtartsuk értékeink, azok más idők voltak..
A bl döntős kulcsemberek is sorra távoztak..Pogba,Vidal

gomorra21 2024.01.21. 15:18:37

@Rocky80: hát, ha Dzsudzsákkal akarod megvédeni Bernardeschit, akkor az egy meglepő húzás.
Dzsudzsák, akinek a karrierjében sokkal több volt, de a pénzt választotta a hétről hétre való kőkemény meló, harc, és önfeláldozás helyett.
Bernánok gondolom nem lett több a fizuja odakint, de tudta, hogy top ligából megy a langyos vízbe, a legnagyobb célok helyett beérte a sörmeccsekkel.
Ha van játékos típus, akiket szeretnék minél messzebb látni a csapattól, akkor azok ezek.

Ethan Hunt 2024.01.21. 16:03:19

@Il Principino: Nyilván messze nem a legideálisabb a gazdasági helyzetünk, de én azért úgy vagyok vele, hogy mi tegyük meg a részünkről, amit csak lehet, hogy ez a dolog valóra válhasson, aztán majd alakul valahogy a történet...

@gomorra21: "Bernánok gondolom nem lett több a fizuja odakint"

Ha lehet hinni a Capologynak, akkor a Juvés nettó 4 millió után, ott valahol nettó 1,6-1,8 millió körül kereshetett...

gomorra21 2024.01.21. 16:30:59

@Ethan Hunt: abszolút hihető.

Számomra teljesen érthetetlen igazolás volt a részéről, csak abból tudtam ezt magyarázni, hogy lett számára valami fontosabb a focinál, nem akart már ezzel annyit foglalkozni.
Csak vicces, hogy pont ő hype-olta a leginkább CR-t a csapatból, miközben Ronaldo pont az akaratereje miatt lett az, aki. (Valószínűleg a CR jelenség hatott rá nagyon, és nem gondolta ezt túl - ment az érzelmek után..)

Rocky80 2024.01.21. 17:09:32

@Ethan Hunt: jogos, a felsoroltjaid tényleg legendák.
Rosszul fogalmaztam igazából, arra gondoltam, hogy a klub történetének legnagyobb legendája és ikonja lehet-e török. Vagy nem olasz, így pontos. Jelen világunkban természetesen.
Ha végiggondolom a legnagyobb klubok legnagyobb legendáit, mindegyik azonos nemzetiség volt: Real-Raul, Pool-Gerrard, Juve-DP, Roma-Totti, Bayern: nem tudom, de Müller vagy Beckenbauer, vagy mittudoménki, de sosem külföldi.
Nyilván ezek csak gondolatok, sosem lesz még egy DP, még ha egész pályafutása alatt itt marad és minket szolgál, akkor se, csak gondolkoztam. :-)

@gomorra21: mondtam hogy hülye a példa!
Számtalan ok lehet hogy ezt választotta: lehet csak azt érezte hogy váltani szeretne, kipróbálni magát máshol és a pénz sem érdekes. Most meg hazavágyik. :-) Nem feltétlenül ítélném el ezért. Lehet csak megedződött kint mint Kenny Leedsben. ;-)

gomorra21 2024.01.21. 17:31:53

@Rocky80: nem, ez egy remek példa volt, csak visszafelé sült el;)

Berna annyira akart váltani, hogy mindegy volt, hova megy? Ha az indonéz női curling válogatott hívja oda ment volna? Ennyire azért nem egy legalja hely a Juventus XD

Pont most írják, hogy Hendersonnak megbukott a szaudi kalandja. Miért ment oda? Pénzért levezetni. Hova tér vissza? Az Ajaxhoz. Ezek értelmezhető döntések, még akkor is, ha én végtelenül elítélem az arab levezetést. Bernardeschi döntése értelmezhetetlen.

Keni a Leedsnél számomra más tészta. Fiatal angol anyanyelvű játékos egy gyengébb bajnokság gyengélkedő sztárcsapatából átment az erős angol bajnokság kiscsapatába. Ez elsülhetett volna jól is.

Rocky80 2024.01.21. 18:09:34

@gomorra21: mondjuk inkább úgy, hogy neked értelmezhetetlen. De nem te vagy Berna!

Kennyt meg nem a váltásra való példaként hoztam, hanem arra, hogy elsülhet jól is egy ilyen idegen országban történő "kirándulás". Hát még ha az anyaországba térsz haza az "anyacsapathoz". :-)

Ethan Hunt 2024.01.21. 18:37:13

@Rocky80: "arra gondoltam, hogy a klub történetének legnagyobb legendája és ikonja lehet-e török. Vagy nem olasz, így pontos."

Szerintem ez a kérdés jóval túlmutat azon, hogy valaki azonos nemzetiségű-e a klubjával. Én azt gondolom, hogy ez a játékos jellemén, karakterén, teljesítményén, eredményein és sorsdöntő helyzetekben való döntésein kell, hogy múljon, nem a nemzetiségén, bár kétségtelen, hogy előnyösebb helyzetből indulhat úgy az egyén.

"Ha végiggondolom a legnagyobb klubok legnagyobb legendáit, mindegyik azonos nemzetiség volt: Real-Raul, Pool-Gerrard, Juve-DP, Roma-Totti, Bayern: nem tudom, de Müller vagy Beckenbauer, vagy mittudoménki, de sosem külföldi."

A legnagyobb kluboknál persze, hogy ritka ez, hiszen ők már fiatalon leigazolják az adott ország legjobb fiatal tehetségeit és törvényszerű, hogy előbb-utóbb azok közül lesz egy gyémánt. De kisebb csapatoknál azért könnyebb lenne ilyet találni, hiszen a Napolinak ott van Maradona és hogy egy nagyot is említsek a Barcelonának Messi.

gomorra21 2024.01.21. 18:38:57

@Rocky80: profi szempontból értelmezhetetlen. Írtam is, hogy végül találtam rá magyarázatot:
"lett számára valami fontosabb a focinál, nem akart már ezzel annyit foglalkozni."

De Kennie útja Angliába tartogatott focival kapcsolatos kihívást! Amíg a játékos magasan tartja a lécet, addig nevezhető profinak. Ha leteszi a lécet, hogy elég legyen azt átlépni, az már nem profi karrier. Ott a játékos hoz egy döntést, hogy kicsekkol.

Rocky80 2024.01.21. 20:13:22

@gomorra21: a hülye példák mestere vagyok!: profi szempontból értelmezhetetlen volt az is, hogy Puskás annyi idősen és túlsúlyosan a Realhoz igazolt. Minden utána történelem... Sosem tudhatod hogy kiben mi rejlik és egy változás mit hoz ki belőle.

@Ethan Hunt: nyilván túlmutat, igen, nem vitatom.
Jaja, Messi nekem is eszembe jutott, csak nem akartam kapásból cáfolni önmagam! :D Akkor mondjuk úgy hogy nagy általánosságban igaz. :-)

Amúgy vallom, hogy manapság még kisebb az esély, hogy egy külföldi klublegenda lesz. Sőt, gyakorlatilag lehetetlen. Az meg, hogy a legnagyobb klublegenda lesz, az meg elképzelhetetlen. :-)

gomorra21 2024.01.21. 20:24:19

@Rocky80: a profizmus szempontjából NEM volt értelmezhetetlen, hogy Puskás a Realhoz igazolt. Kib@szott magasra tette ezzel a mércét, mert még akkor is profiként gondolkozott.
A Real Madrid részéről volt különös döntés hogy egy elhízott, kiöregedett játékosban még hittek.

De annyit beszélünk már Bernáról, hogy akkor visszakérdezek. Szerinted nem a futballal kapcsolatos kihívások hajszolása teszi valakit jó futballistává? Lehet valaki úgy nagy játékos, hogy nem magasra teszi a mércét, hanem jó alacsonyra?
Van példád, aki fiatalon alacsonyra tette a mércét, és ezáltal vált jó játékossá?

Shyr Kahn 2024.01.22. 00:34:12

@gomorra21: Sztem szimplan nem volt felajanlva neki a hosszabbitas a klubnal... kicsit olyan Dybala fele szaga volt a tavozasanak, csak O ritkan utotte meg Dybala szintjet (pl az ATMA ellen). Pont egy idoben adta nekik az utilaput a klub egyebkent.

Az hogy miert Kanadat valaszotta sok tenyezos dolog. Ezt tolem is sokan megkerdezik. Talan O nem a penznyelo fajta, talan nem akart a Juve utan masik olasz csapatban jatszani (ami respektalhato, ha igy van) es inkabb csak a kalandvagy hajtotta, ahogyan mondjuk Del Piero-t is amikor Ausztraliaba, majd Indiaba szerzodott a Juve utan. Persze csak spekulalok/otletelek.

A kulfoldi kaland sokszor atformalja az embert es felnyitja a szemeket. Lehet nala (is) ez tortent. Akarhogy is, ha visszajon, akkor lehet egy masik Berna-t latunk majd, aki kicsit mas szemleletmoddal fogja kezelni a Juventust... en pozitivumkent kezelnem, ha erkezne relative olcson es megmutatna, hogy a kanadai tura megerlelte, komolyabba tette kicsit az elozo evekben.

gomorra21 2024.01.22. 01:10:39

@Shyr Kahn: nem hiszem, hogy egy angol középcsapatot ne lehetett volna neki megcsípni - átigazolási díj nélkül(!).
Jó lett volna egy német, francia csapat is, vagy akár portugál, holland. Ha nem talál Európában csapatot, annyit is ér.

"Az hogy miert Kanadat valaszotta sok tenyezos dolog. Ezt tolem is sokan megkerdezik."
Nem tudom, hogy mit dolgozol, de gondolom nem a legnagyobb olasz sztárcsapattól mentél Kanadába;)
Kanada szuper hely lehet, de most fociról van szó..

ADP egy komplett életmű után ment el levezetni, ez a bohóc meg egy-két meccsen villant mindössze, és a karrierjének max. a közepén járt.

Volt egy sz@r mentalitású csapatunk. Ebből elmentek játékosok - köztük Bernardeschi is. Most van egy jó mentalitású csapatunk. Miért akartok visszahozni valakit a sz@r mentalitású időszakból? Azt a játékost, aki huszonévesen topligából átment a homokozóba.

Ez nem kalandvágy. Ez kishitűség.

Shyr Kahn 2024.01.22. 01:33:36

@gomorra21: A problema az, hogy nagyon sok a feltetelezes a mondandodban, mert csak a felszint latjuk, ezert is irtam, hogy "sok tenyezos" dolog. Hozzateszem: lehet. Sokan jonnek ki ide a penz miatt, mert jobb eletet remelnek, de a kalandvagy is ott van, hogy egy masik kulturat lassak. Amikor bevallaltam az ide koltozest papiron a kanadai cost-fo-living index-hez kepest nem volt kecsegteto az ajanlatom. Nem kaptam szignifikansan tobb penzt, ellenben volt egy hatalmas rizikofaktor, hogy ez az egesz nem jon be, mert 3 gyerekkel koltozni sosem egyszeru. Foleg nem kontinenst valtva. A kalandvagy futott es, hogy a csaladnak egy masik perspektivat adjak.

Ez utobbi nem lehetett Berna perspektivaja? Szoval teorizalunk csupan. A gond, hogy te kovetkezteteseket vonsz le erosen hianyos informaciok/feltetelezesk alapjan. A kulonbseg kozottunk, hogy en optimistabb vagyok es ugy erzem, hogy a kishitusegnel joval tobb van a dologban, valamint hogy az emberek valtozhatnak pozitiv iranyba es nem rekednek meg idosen sem egy adott szinten.

ADP is kalandvagy miatt mehetett ilyen messzi orszagokba. Talan hogy tapasztalatot gyujtson, talan hogy a csaladnak adjon egy masik perspektivat. Ha Europaban marad (maradhatott volna), akkor a kulturavaltas kevesbe szembetuno (globalizacio ide, vagy oda). Nem tudom. De a kor nem szamitott. Ha ADP-vel harminc eves kora korul nem hosszabbit a Juve (mert Berna-val nem tettek), vajon hova ment volna???... nem tudom. A ket eset elter egymastol es megis fedezhetsz fel bennuk kozos vonasokat.

Az megint egy feltetelezes, hogy volt egy rossz mentalitasu csapatunk. Sokan CR kozpontusagrol beszeltunk, ami egyenes aranyban alt a csapatszellemiseg es mentalitas hanyatlasaval. De ha ez igaz, akkor CR mar reg nincs itt. Nehanyan mondtak, hogy Cuad, Bonu vagy eppen Dybala volt rossz mentalitasu. Nos, ok sincsenek itt.

Berna elegge robot modra ment az elso eveiben es eleg kecsegteto volt a jateka. Utana valami elromlott, de ez az elromlas nem egy szemelynek volt koszonheto, hanem kollektive a csapatnak es annak a kontextusnak amiben Ok jatszottak. Ergo, ha Berna visszajon, ettol meg nem feltetlenul az a mentalitasu jatekos jon vissza. Sot, en hiszek benne, hogy az emberek es dolgok mindig valtoznak.

gomorra21 2024.01.22. 02:06:31

@Shyr Kahn: Ha feldobok egy almát, és semmilyen akadály nincsen közte, meg a föld felszíne között, akkor az le fog esni a földre. Hívhatjuk ezt feltételezésnek, meg hívhatjuk törvényszerűségnek is.

A játékosok tudják, hogy az aktív sportolói karrierjük ideje véges. Van egy idő, amíg még fizikailag fejlődnek, és majd jönnek évek, amikor már túl vannak a zeniten, de rutinnal még kipótolható a fizikai visszafejlődés.

Ha megnézem, hogy a profik hova igazolnak akkor, amikor a zeniten még innen vannak, azt látom, hogy soha nem igazolnak kategóriákkal gyengébb ligába, kivéve, ha a kihívások helyett a pénzt választják.

Nem ismerem Bernardeschi döntésének az okát. De az állításom, hogy minden bizonnyal lett számára valami fontosabb a focinál, és nem akart már ezzel annyit foglalkozni, az megállja a helyét. Mondhatjuk, hogy ez egy feltételezés, szerintem viszont egy nagyon tág értelmezés, amibe sok minden belefér.
Viszont én ezt a kijelentést nem érzem cáfolhatónak.

Ha szerinted cáfolható, akkor hajrá!
Illetve ha tévedek, és vannak jó korban lévő nagy játékosok, akik a kihívások (és nem a della) végett kategóriákkal gyengébb ligába igazoltak, akkor várom a neveket;)

steven.h 2024.01.22. 13:17:16

@gomorra21: Nekem nincs bajom azzal ha visszajön Berna, kondiban úgy tűnik nem adott alább.

Ha mindenképp példa kell, akkor szerintem ott van Zlatan, nyilván ő más kaliberű játékos, de arra jó példa hogy Amerikából visszatérve is lehet top ligákban teljesíteni, amihez egy megfelelő munkamorál is elég lehet, ami Bernában megvan.

Abban egyetértek a többiekkel, hogy nem tudhatjuk mi vitte Torontoba Bernát, ahogy a nála sokkal magasabb polcon lévő, leketyegőnek nem mondható 32 éves Insigne is oda tette át székhelyét.

Az MLS egy teljesen más felfogás és ilyen szempontból a támadó játékosoknak akár még vonzó is lehet az a nyíltsisakos játék ami ott megy, tekintve hogy kiesni nem lehet és a pénzelosztás is valamivel igazságosabb.

Bane.Davids.89 2024.01.22. 15:19:42

@Rocky80: Köszönöm a kedves és biztató szavakat! ?
Azt hiszem, mi jól ki fogunk jönni, ugyanis jól látod, mert sem pozitivitásban, sem Allegri felé tanúsított töretlen hitben és bizalomban nem szenvedek hiányt. (kedvenc edzőm a Mister, bár ezzel a kijelentéssel lehet nem túl sok barátot gyűjtök már itt a legelején ? )
Igyekszem persze reálisan és a futballhoz mérten objektíven nézni a dolgokat és nem elfogultnak lenni sem az edzővel sem más egyébbel kapcsolatban. De azt azt hiszem meg lehet jegyezni már, hogy több, mint szerencse, amivel ez az újra szerethető CSAPAT eljutott mentálisan és mindenféle tekintetben arra a szintre, ahol jelenleg állunk és rengeteg minden van, amin lehet csiszolni/javítani/változtatni még, de a jelenlegi helyzetből jobbat kihozni aligha lehetne.

gomorra21 2024.01.22. 15:28:32

@steven.h: Zlatan 37 (!) évesen elment levezetni. Nem az volt a meglepő döntés, hogy Amerikába megy, hanem az, hogy visszatért. Teljesen egyértelmű volt, hogy az ő hozzáállásával nincsenek gondok. Berna 27 évesen döntött a sokkal gyengébb liga mellett. Nem volt túl a saját lehetőségein. Kb.feladta.

steven.h 2024.01.22. 16:32:04

@gomorra21: szerintem az ilyen szempontból mindegy, hogy hány évesen ment el, meg hogy levezetni ment, meg stb. A lényeg, hogy visszajött európába és vissza tudott jönni az európai szintre - ami azt jelenti hogy van visszaút, semmi egyebet.

Bernardeschi lehet hogy feladta, lehet hogy hozott egy rossz döntést, de látszólag megbánta, és a munkamoráljával sose volt gond, sőt ő volt az egyetlen aki ahogy megjött CR még nagyobb elszántságot tanusított látva hogy CR hogy edz.

gomorra21 2024.01.22. 20:07:24

@steven.h: szerintem meg ilyen értelemben csak az számít, hogy a nagy pillanatban milyen döntést hozol. Amikor Berna feladta, nem csak megismertük a személyiségének egy addig ismeretlen darabját, de vissza is hatott rá mindez, ami most már mindig ott lesz benne. Alapjeggyé vált, mint Bonuccinál az árulás.

A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít.
Ez azért csak jelent valamit?
A génjeinkben van, hogy soha nem adhatjuk fel. Ettől vagyunk mi a Juventust. Ez az a jegy, amit most kezdek elhinni ezekről a srácokról.
Fino alla fine...

MDaniel98 2024.01.26. 13:44:26

Nagyon jó érzéseim vannak Yildizzel kapcsolatban, annak is örülök, hogy a fiatalok rendszeres játéklehetőséget kapnak, bár ez nyilván csak részben szándékos.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1877) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (881) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4273) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása