Agresti ismét a szezon végén várható váltásról nyilatkozott

allegri_massimiliano_allianz_sajat_pad_elott_fintorog.jpgA Genoa elleni döntetlen újabb tőrdöfésként érte a Juventus szurkolóit, akik közül többen a nézőtéren is kifejezték nemtetszésüket füttyökkel a félidőben, amire a Curva Sud ultrái becsmérelték a negatív kritikát megfogalmazó szurkolókat, s arról énekeltek, hogy a Juventust ők és kizárólag ők testesítik meg.

A mérkőzést követően a médiában is sokféle vélemény fogalmazódott meg, a meccs után szinte azonnal a Calciomercato arról cikkezett, hogy Massimiliano Allegri állása nincs veszélyben annak ellenére, hogy a csapat hullámvölgyét jól jelzi a 8 meccsen szerzett mindössze 7 pont, amibe egy győzelem fért bele. A cikk szerint a vezetőség nem kíván egyértelműen foglalkozni az edzőkérdéssel a szezon végéig, mivel jelenleg a klub azt szeretné, ha mindenki minden erőforrást a BL-hely biztosítására fordítana.

A mai napon Romeo Agresti is megszólalt, és ő ezúttal is egyértelműen a váltás szükségessége mellett foglalt állást a Goal.com oldalán közzétett cikkében:  „Hónapok óta azt az álláspontot képviselem, a politikai szakzsargonon túl, hogy a Juventusnál a változás szele érezhető, és ez a szezon végén konkrétumokkal szolgálhat. Ami Massimiliano Allegrit illeti, a klub egy eltérő jellemzőkkel rendelkező edzőt képzel el az új projekt kibontásához. Ha egyértelműbb akarok lenni, akkor Thiago Mottához hasonló edzőre gondolok, ha nem éppen Thiago Mottára.

Azt gondolni, hogy Massimiliano Allegri jelenti az egyetlen problémát, nagy hiba lenne. A Juventus valódi szintjére való visszatéréshez a Juventusnak több helyzetet is ki kell értékelnie a szezon végén. Példák: a szakmai részleg feltöltése megfelelő személyekkel, ami Cristiano Giuntoli hatásköre; a keret átdolgozása, hogy kompatibilis legyen a tiszteletben tartandó pénzügyi korlátokkal. Röviden, a jelenlegi csapat méltó a BL-szereplésre, és a 4-5. hely megszerzése korántsem tekinthető sportszakmai csodának, azonban nem lehet figyelmen kívül hagyni a középszerűség légkörét sem, amely jellemzi a keretet.

Először is vegyük figyelembe az eredményeket, hiszen a legutóbbi nyolc meccsen szerzett hét pont kiesésért való versengésre elegendő eredmény. Meccsenként 0,87 pont, ennél csak a Sassuolo, a Salernitana és Frosinone teljesített rosszabbul. S ha most figyelmen kívül hagyjuk a játék/nem játék témát, ami miatt sokan célba vették Massimiliano Allegrit már akkor is, amikor öt év alatt tizenegy trófeát nyert a Juventusszal, most pedig még nagyobb a célkereszt a mesteren, meghökkentő, hogy Massimiliano Allegri az elmúlt bő másfél hónapban nem tudta a legkisebb mértékben sem felrázni a csapatot mentális/motivációs tekintetben. Ez sokkal rosszabb jel, mint azok a szörnyűségek, amiket a pályán mutat a csapat. A csapat apatikus, motiválatlan és rémült. Egy olyan zuhanás a semmibe történik a szemünk előtt, amire nincsenek válaszok, és amiért az edző a legfőbb felelős.

Azonnali távozás? Emelje fel a kezét, akinek meggyőződése, hogy egy ideiglenesen kinevezett edzővel a Juventus ismét vissza fog találni a helyes útra. Én személy szerint nem látok egy hihető és erre a célra felhasználható szakembert a horizonton, aki képes ilyen költséges kötelezettséget magára vállalni. Na mármost, mivel olyan aggasztó helyzetről beszélünk, ami jelentősen túlmutat a krízishelyzeten, szerintem pár minimális szinten lehozott meccsel, és talán komolyabb ellenféllel szembeni eredménnyel a cél megvalósítható: túljutni hazai pályán egy már kiesett Salernitanán, vagy legyőzni a Monzát az utolsó fordulóban, miközben a csapat piszkos munkával még összekapar néhány eredményt. Röviden olyasmiről beszélünk, aminek alapszintű elvárásnak kell lennie a Serie A legdrágább kerete számára. S ezen kívül ne feledjük, hogy Massimiliano Allegri lényegében villámhárítóként is működik. Képzeljük csak el, hogy a Juventus edzőt vált, és nem érkezik a kívánt pozitív sokkhatás. Nos, a vezetőségben ki vállalná ennek a komoly döntésnek a kockázatát? Senki. Inkább jobb összeszorítani a fogakat és Massimiliano Allegrivel zárni a szezont, és akkor váltani, amikor már nem olyan forró a kása.

Az érzés az, hogy még ha egy trófeával is zárja a szezont Massimiliano Allegri, a kontextus nem változna. Az ilyen felületes gondolkodás azt mutatná, hogy a klub teljesen elvesztette az iránytűjét. Ha lesz edzőváltás, és szerintem lesz, akkor ez annak lesz köszönhető, hogy a Juventus nyilvánvalóan megérett rá, és egy szippantásnyi friss levegőre van szüksége. Mindez nagyon is fiziológiai szükséglet, hiszen Massimiliano Allegri annak a vezetőségnek a választását képviseli, amely már nem létezik. Beszélhetünk Andrea Agnelli búcsújáról, Federico Cherubini munkaköre is megváltozott, és szerződése is lejáróban van, és más vezetők is távoztak. Cristiano Giuntoli ötéves projektet kapott, és miután az első évben beilleszkedett, az várható, hogy lassan komoly ráhatása lesz az eseményekre.

Massimiliano Allegrit érvényes szerződés köti a klubhoz, és a mester is elmondta, hogy a jövőjéről nem beszélt a klubbal. A nettó 7 millió eurós bér, amit bónuszok növelhetnek, jelentős összeg, különösen ha figyelembe vesszük a veszteséget, ami 2024. június 30-án valószínűleg meg fogja haladni a 2022-23-as évben jegyzett 123,7 millió eurós mínuszt. Ugyanakkor a BL-be jutás és a klubvilágbajnokságon való részvétel fenntarthatóbbá teheti a helyzetet. S ezen csak javít a nemrégiben végrehajtott 200 millió eurós tőkeemelés. Vagyis az Öreg Hölgy biztosította a pénzügyi hátteret, és megengedheti magának, hogy szembenézzen a végső döntést követő költségekkel. Hacsak a feleknek nem sikerül megegyezni a szerződés közös megegyezéssel való felbontásáról. De ez egy másik történet, ami még megírásra vár.”

A Tuttomercatoweb munkatársa, Marco Conterio úgy értesült, hogy az elmúlt hetek nem hoztak változást, és továbbra is a legkívánatosabb opció a vezetőség számára Massimiliano Allegri utódjának a Bologna edzője, Thiago Motta.

A La Repubblica ma már kételyekről ír a Juventus háza táján, a lap értesülései szerint Cristiano Giuntoli már nincs meggyőződve arról, hogy Massimiliano Allegri a megfelelő ember a klub projektjének az élére, és az a pletyka járja, hogy a mester az öltözőt is elveszítette. Ezen kívül pedig a mester viselkedése a sajtótájékoztatón a sajtó képviselőivel szemben nem vet jó fényt a klub hírnevére.

A sajtóban konkrétabb kritika is megjelent, Alessio Tacchinardi például Federico Chiesa nem megfelelő poszton való játszatásáról beszélt Mirko Di Natalénak adott nyilatkozatában: „Federico Chiesának vissza kell térnie a projekt középpontjába, nem játszhat posztján kívül és 50 méterre a kaputól. A Juventus mindig túlságosan mélyen futballozik.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3118356795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leram7 2024.03.18. 14:50:49

Szomorú ami történik, mert nagyon ígéretesen indult ez az év.
Talán Milik kiállításánál tört el minden, de azt is meg kell látni, hogy gondok vannak.

Miretti nem juve szint.
Yildiz mégsem áll még készen kezdőjátékosnak.
Chiesa szezonja csalódás.
A védelem szerintem elfogadható szinten játszik.
Fagioli és Pogba kiestek.
Kean 0
Vlaho pedig láthatóan fejlődött, de kihagyja a helyzeteit.

Soulé, Yildiz, Hiujsen a jövő, de most úgy néz ki kellenek nagy nevű igazolások is.

Allegri szerintem alkalmas a feladatra, de jelenleg nagy gondok vannak. Ha nem képes ezen javítani, mennie kell. Amúgy meg csak akkor váltanám le, ha "papíron" az előrelépést garantáló név jönne.
Azt gondolom jelenleg bajnoki 2. hely és olasz kupagyőzelem szép eredmény lenne.

Marci04 2024.03.18. 15:10:26

@Leram7:
"Amúgy meg csak akkor váltanám le, ha "papíron" az előrelépést garantáló név jönne"

Amikor a Leverkusen kinevezte Xabi Alonsot edzőnek, ő "papíron előrelépést jelentő név" volt a maga utánpótlásban szerzett edzői tapasztalatával?
Vagy amikor a Barca Xavi mellett döntött, ő "papíron előrelépést jelentő név" volt a maga Qatarban megszerzett tapasztalatával?
Egyikük csapata 38!!! meccs óta veretlen, szórakozásból megveri a Bayernt, vezeti a Bundesligát, és jó esélye van az El győzelemre. Másikuk ha mégha idén le is mond (saját döntés alapján, és nem a klubja vezetősége miatt), azért csak megnyerte a világ második legnehezebb bajnokságát tetemes fölénnyel, és legjobb 8 közé jutatta a szebb napokat is megélt katalán együttest.

Néha kockáztatni kell, és nem az eddig bevált, de hanyatló nevek mellett kell dönteni. Kockázat nélkül nem lesz eredmény.

venember83 2024.03.18. 15:18:53

Először 2-3 mondat volt Agrestitől, aztán kb. az egész cikkét átültettem. Lassan frissült a cikk, érdemes újraolvasni, ha valaki az elsők között futotta át.

Gaben Smith 2024.03.18. 15:19:04

@Leram7: mond megis milyen melysegbe kell zuhanni ennek a klubbnak hogy ugy erezd le kell valtani a mestert?
Alkalmas a feladatra? Most remelem csak viccelsz.
Egy kesz top szinten jegyzett edzorol beszelunk csillagaszati fizetessel ennek fejebe a harmadik evere is ugyanazt a kilatastalan semmit hozza mint amikor elkezdte.
Nem egy fiatal potencialis edzo akinek ido kell hanem egy kesz “termek” amitol egybol mukodest varsz.

sleepy8 2024.03.18. 15:19:23

"Először is vegyük figyelembe az eredményeket, hiszen a legutóbbi nyolc meccsen szerzett hét pont kiesésért való versengésre elegendő eredmény."

Emberek itt tart ez a szakma, és csodalkozunk hogy kiakad rájuk a Mister.. Amikor meg csak W-k jöttek zsinorban, jobbak voltunk mint az inter? Vagy ez hogy mukodik?

Hónapokig teljesített erőn felül ez keret, nehol oriasi mazlikkal is. Most meccsek óta alulteljesít és a szerencse sincs velük. De attól hogy ekkora szélsőségek vannak, bőven reális ahol most tartunk. Sőt, nem innék hipót rá, hogy csak a két milanoinak erősebb a kerete. (Funkcionalitásról ne is beszéljünk.)

@Leram7: Hát azt már többen leirtak, hogy ha jön új edző, akkor annak keret is kellene. Csak ugye Allegritől elvaras ezzel a fossal a scudetto xd

Btw, menjen a Mister már Én is azt mondom. Rendesen sajnalom a palit, hogy egy komplett klub évek óta tartó balfaszoskodasat egyszemelyben viszi el.

Gaben Smith 2024.03.18. 15:23:50

3 eve toporzekolunk ott ahonnan elindultunk se elore se hatra se piros se kek.
Hogy lehet jo teljesitmenynek nevezni azt ha egy szezonban nem tudsz konzisztensen teljesiteni? Hiaba nyered meg az elso 20 meccsed ha a masodik 18-at elveszited es ez esetben szar munkat vegeztel hiszen egy szezon 38 meccs nem 20.
3 szezon ota nem tud ez a vegtelen univerzumos zseni egy valamirevalo csapatot osszerakni en nem tudom akik ezt nem latjak fogalmam sincs milyen bolygon elnek.

sleepy8 2024.03.18. 15:24:25

@Gaben Smith: Ancelottira is ezt mondták amikor szenvedett az Evertonnal. "Megoregedett, lejárt az ideje, itt van az új generáció"

Vissza ment a Realhoz, kell mondani mennyire felejtette el a szakmát?

gomorra21 2024.03.18. 16:05:43

@sleepy8: "Hát azt már többen leirtak, hogy ha jön új edző, akkor annak keret is kellene. Csak ugye Allegritől elvaras ezzel a fossal a scudetto xd"

Bárki jön, annak kell az erősítés. De Allegrinek kellene a legtöbb klasszis igazolás ahhoz, hogy legalább dobogó közelében tartsa a csapatot.
Amúgy Allegritől az első számú elvárás az előremutató játék. Ez minden, csak nem előremutató. Teljes szétesés, és lejtmenet van, de képtelen bármiben is változtatni. Az, aki ennyire nem tud reagálni, az el van veszve.

Leram7 2024.03.18. 16:35:33

@Marci04: A leverkusen bajnoki címe nagy eredmény lesz, de azért nekik elég erős a keretük és már tavaly is várható volt, hogy a bayern a közelben el fog bukni. Anno összejött egy siker Ranierinek is a PL-ben. Alonso jó edző lenne? Ebben nem vagyok biztos, lehet szerencséje van, lehet fekszik neki a keret, majd a következő állomáshelye megmutatja.

Próbálkoztunk Sarrival és Pirloval is. Nem feltétlenül Allegri a megoldás, én pl kedvelem Tuchelt, Zidanet, de egyik név sem garancia. Azért jelenleg az inter, milan és a napoli kerete is erősebb a miénknél.

@Gaben Smith: Leírtam, hogy mi lenne a szép eredmény. Azt gondolom, ha folytatódik a bukdácsolás, nem nyerjük meg az olasz kupát és nincs meg legalább a 3. hely a bajnokságban, akkor Allegrinek mennie kell.

Edző szinten:
Conte megoldás 1 évre, aztán balhé lesz.
Motta kockázatos.
De Zerbi kockázatos.
Zidane hát ő akár jó lehet, szerintem ő majd a francia válogatott edzője lesz Deschamps után.
Tuchel ő is akár jó lehet.
Klopp pihen 1 évet.
Ten Hag szerintem alkalmatlan.
Alonso pool vagy bayern lesz.
Ancelotti, Guardiola elérhetetlen.

90% biztos vagyok benne, hogy Allegri, Motta, Tuchel között van a következő évi edző.
Ha folytatódik a bukdácsolás, Allegrinek mennie kell.

@sleepy8: Nagyon jó munkát végzett idén Allegri januárig, aztán sajnos most valami nem oké. Sajnos Miretti, Locatelli, Chiesa, Kostic és még 1-2 játékos nagyon rossz mutatókat hoz idén. Van alapja a kritikának jelen esetben, de összeségében még megvagyunk. Igazolni kell nyáron és jól kell faragni a keretet.

Egy dologban biztos vagyok, "A" kategóriás sztáredző nem fog jönni, ha váltunk.

MdewC 2024.03.18. 17:00:51

Izzik a galagonya? :)

Shyr Kahn 2024.03.18. 17:08:43

Ez a Romeo Agresti jo arc... kb minden szava profi es ul (es remelhetoleg a vezetoseg is hasonloan gondolkozik). Kb ugyanezt erzem Allegri kapcsan. Nem tud motivalni es a csapat magat motivalta, amig az elso helyet tuztek ki celul. Azota nem tudja felrazni a csapatot. Azt meg hozzatehetjuk, hogy Allegri harom eve nem tudott elorelepni a csapattal. Ez minden csak nem epitkezes.

Thiago Motta neve be lett dobva es orulok neki. Remelem Romeo Agresti-re szavara ad valamit a vezetoseg. Okos, okos...

Shyr Kahn 2024.03.18. 17:13:00

@Leram7: Sajnos Allegri addig vegzett jo munkat, amig a csapat motivalt volt a cim megnyeresere. Amiota kikaptunk az Intertol, azota melyrepulesben vannak es volt egy fellangolas, de nincs meg az a motivacio mint elotte. Ez nem a jatekosok felelossege. Asszisztens edzokent mondom, hogy ha a csapatom motivalatlan, akkor az edzo es az en feladatom az, hogy feltuzeljem oket. Ha ez nem mukodik, akkor valami hianyzik az edzo - es az edzoi stab skillsetjebol. Ez egyebkent nem meglepo. Allegri sosem errol volt hires.

Ami a keretet illeti nem a legjobb, de az Inter es Milan mellett/mogott, talan nevezheto a legjobbnak a Serie A-ban. Nezd meg mit muvel a Roma es a Bologna az utobbi fordulokban (a Bologna az Inter ellenit leszamitva minden merkozeset megnyerte az elmult 7-8 forduloban). A Bologna kerete pedig kozel sem oly jo... de a strategiajuk es taktikajuk olyan jol ki van dolgozva es a kolcsonos bizalom annyira szepen fel lett epitve a csapatnal, hogy mukodik... nagyon jol mukodik.

Marci04 2024.03.18. 17:18:18

@Leram7: Edző szinten:
"Conte megoldás 1 évre, aztán balhé lesz.
Motta kockázatos.
De Zerbi kockázatos.
Zidane hát ő akár jó lehet, szerintem ő majd a francia válogatott edzője lesz Deschamps után.
Tuchel ő is akár jó lehet.
Klopp pihen 1 évet.
Ten Hag szerintem alkalmatlan.
Alonso pool vagy bayern lesz.
Ancelotti, Guardiola elérhetetlen."

Tehát ha jól értem, a végtelenségig sorolhatnád a világ összes edzőjét, az összes úgyis csak bukta lenne, az összes kockázatos. Sajnálom, ezen csak mosolyogni tudok :)

venember83 2024.03.18. 17:39:27

@Shyr Kahn: "Remelem Romeo Agresti-re szavara ad valamit a vezetoseg."

Inkább fordítva. Agresti alapoz belső forrásokra.

Leram7 2024.03.18. 17:54:28

@Marci04: Ki legyen az új edző szerinted? Mi a megoldás?

Rikoo 2024.03.18. 18:01:56

@Marci04: Tettünk már egy ilyen próbát Pirloval, hát nekünk annyira nem vált be, mint Xabi Alonso a Leverkusennél.

venember83 2024.03.18. 18:12:28

Schira: A Juventus egyértelmű ötletekkel rendelkezik. A változást részesítik előnyben, és Thiago Mottára esett a választásuk. Kétéves szerződést ajánlanak opcionális harmadik évvel. Már történtek egyeztetések, és a szerződéstervezet már elkészült.

ZED! 2024.03.18. 18:16:43

@Leram7: Teljesen mindegy, kell az új impulzus..

Pedro32 2024.03.18. 18:21:06

Szerintem az edzőkérdés nem is csupán a szakmaiság miatt lett égető probléma.A Juventus vezetőségének demonstrálnia kell,hogy képes versenybenmaradni.Nemcsak a szurkolók,de a játékosok felé is,a tulajdonosok felé is.
El kell indulni az úton ,hogy fejlődjön a klubb.A kármentésnek vége.
Ha nem is válik be az új edző ,akkoris képet kap a vezetőség a hiányosságokról.
A játékosok alkalmasságát képtelenség megítélni.hektikus ,esetleges a támadójáték.
amerre látnak arra rugják,ütemtelenség .kényszerpasszok.A támadóik már a felezővonalnál megkapják a labdát,onnan egy fél pályát kell csak végigcselezniük.Borzasztó nézni.Az a játék,hogy átmegyünk a félpályán és oldalról jóerősen beb ..sszuk középre.

Összeségében: akàr Conte,akár Motta,Zidane vagy hasonló edző fog leülni Allegri helyére,(azért Mourinho nem!!!)történni fog valami...és jobb ,mint most ,mert 3éve nem történik semmi.

Pedro32 2024.03.18. 18:30:14

@Leram7: Szerintem a Napoli nagyonjó példa arra,hogy egy edző játékról való elképzelése mennyit változtat egy csapat teljsítményén.a 3. edzővel elindultak felfelé.Persze nem Spallettii magasságokba,de az idény elejéhez képest drasztikus változá

Pedro32 2024.03.18. 18:32:19

@Pedro32: drasztikus a változás .Róma is megtette ezt a lépést.Pedig sok rajgó és Mourinho is azt mondta,hogy ebben a Rómában ennyi van.Nem ennyi volt

venember83 2024.03.18. 18:36:04

@Pedro32: szerintem még korai DDR-t magasztalni, bár nyilván az eddigi eredmények nagyon szépek.

sleepy8 2024.03.18. 18:45:50

@gomorra21: 3. éve tartja dobogó közelben a csapatot, mirol beszélunk ember? Ne haragudjal, de ti jöttök azzal hogy az Allegri partiak nem látják a valóságot, aztan akármikor fel téved ide az ember, ekkora valótlansagokat olvas.

@Leram7: Én mondjuk ha már Leverkulsen, megnézném ezt a mostani keretet is Allegri kezei között, egy Grimaldoval meg a Frimpongal a két szélén. (Bár még egy box to box kp is elferne)

De a kedvencem mindig az lesz, nem is csodalom hogy kiakdat rajta Allegri, hogy miért nem jatszik 3 csatárral. Lehet van köze hozzá hogy 1db szelsonk van, az is szar az acl óta? Vagy hogy miért jatszatja Sandort bal cb-be. Lehet azért mert Ő az egyetlen balos vedo a keretbe? Vagy Cambiasot huzza hátra, akinek látványosan nem a vedekezes az erossege? Szegény Danilon is látszik mennyire szar jobb lábbal ott jatszani.

Sajnos nincsen jelenleg olyan klasszisaink, mint mondjuk Mandzu, hogy mindegy neki hol jatszik. A mostani játékosaink nagy része a saját posztjat se oldja meg maradektalanul.

Ellenben pl egy Cityvel vagy egy Madriddal ahol oda teszed be a játékost ahova akarod, és teljesít. De ugye Allegri azért is szar edző, mert szerti az eklektikus jatekosokat, akik több poszton bevethetok. Valaki szoljon mar Pepnek meg Ancelottinak hogy ettől szar edző leszel. :D

Btw, mondom, Én eljutottam oda, hogy beleszarok mi lesz. Utáljuk ki a Mistert is mint anno Marottat, aztan reménykedjünk hogy nem ugyanúgy alakul.

Pedro32 2024.03.18. 19:04:52

@venember83: nem magasztaltam ,nem irtám egyik edző képességiről egy betüt sem ,sőt pont azért jó példák ,mer nem sztáredzők.kényszermegoldások.sőt Derossi max közepes lehet.Arrapróbáltam rávilágitani,hogy az,hogy támadóbban gondolkodik a futballról,mint elődje,milyen változásokat idézhet elő.Meg arra,hogy a változás vagy a változásra való igény magában fontos.

sleepy8 2024.03.18. 19:08:30

@venember83: Akkor mondjuk Mottat se nagyon kéne. Egy fél évvel van több mögötte mint a római mögött.

venember83 2024.03.18. 19:14:25

@sleepy8: én nem is magasztalom egyiket sem. Mottát amúgy is nehezebb lenne elfogadnom az interes múltja miatt.

venember83 2024.03.18. 19:16:04

@Pedro32: értem. Kíváncsian várom, hogy DDR pl. az első teljes évét hogyan fogja kezdeni/zárni, hogyan kezeli az egyes váratlan helyzeteket stb. Mert sok esetben ezek a hipermotivátorok kifulladnak a kezdeti lendület után.

gomorra21 2024.03.18. 19:19:22

@sleepy8: "3. éve tartja dobogó közelben a csapatot, mirol beszélunk ember?"
Neked szóltak, hogy ez itt nem a Fiorentina? XD

Sorry, tisztelem a véleményedet! Abszolút respektálandó, amikor valaki sok emberrel szemben áll ki a véleménye mellett! Szerintem a Juventusznál kevés a dobogó közelében tartani a csapatot. Valóban középszerű, noname játékosokból álló csapatok okoznak csapat szintjén megfejthetetlen feladványt a Juventus számára.
Az olasz foci nekem mindig azt jelentette, hogy kevésbé pengés játékosokat egy dörzsölt olasz edző úgy össze tud rakni, hogy hatástalanítják az ellenfél egyéni szinten magasabban képzett játékosait. Ez az olasz foci. Nekem szenvedés nézni, hogy mennyire buta, ötlettelen a játékunk. Nem ez az, ami miatt beleszerettem a calcioba. Nem ez az, ami miatt beleszerettem a Juventusba.

Marci04 2024.03.18. 19:26:13

@Leram7: A "ki legyen az edző" kérdésre nagyon határozott válaszom van: valaki aki új lendületet, új felfogást, önbizalmat, erőt, színt, eredményességet, és kellő dühöt tud adni a csapatnak. Mint mondtam, határozott a válaszom, ami nem egyenlő a konkréttal ;)

OneT 2024.03.18. 19:32:53

Félelmetes hogy vannak még Allegri pártiak ???

Pedro32 2024.03.18. 19:40:19

@venember83: magához képest jól teljesít.Rómában van karizmája,new manager bounce…mondjuk eddig csak bukott.Év végéig biztos jo :D

delpi0823 2024.03.18. 20:05:23

@venember83: Pont ezt irtam tegnap,hogy a kovetkezo edzonek 2evnel tobb eves szerzodest nem szabad adni,mert ha nem vegez jo munkat,akkor ugyanugy nem fogunk tudni megszabadulni tole mint Allegritol.Ez lenne a legjobb 2+1eves szerzodes,remeljuk igaz is ez a hir.

Gaben Smith 2024.03.18. 20:31:20

Ket kozelmultbeli nagyszeru szemlelteto pelda van a csapat es az edzo szituaciora a napoli es a roma.

Zolika1015 2024.03.18. 20:40:42

@gomorra21: nincs több hozzáfűzni valóm! Tökéletesen leírtad!! Köszönöm! Na jó egy kicsit hozzáírok mert, nagyon bosszant:
30 éve nézem a Juve meccseit, egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány meccset hagytam ki. Mindig megnézem!
DE, ahol most tart a csapat játékban az már a nézhetetlen kategória, ilyen még nem is volt talán. Az analfabéta Del Neri és társai abban az időszakban, amikor a 7. hely volt az eredmény zsinórban többször. Az is nézhetőbb volt. Ennyire ötlettelen támadójátékot?! Szörnyű… lehet tudni mi lesz a következő passz áhhhh:(

JuveMI 2024.03.18. 23:18:21

Csak ismételni tudom önmagam az edző témában...

Lovas-szobrot Allegrinek az Aréna elé... miután június 1-el távozik a padról.
Új hús kell ide az új/modern irányvonalból... építés/kreativitás/offenzíva! Ennek a kritériumnak egyaránt megfelel az új itáliai edzői stílus... illetve a Klopp-féle német iskola követői (pl. Motta, Palladino, Italiano, Tudor, Rose, Alonso, Nagelsmann stb.).

Juventus kerete erős, tehetséges és a rendelkezésre álló pénzből remekül alakítható... a keret gerince és a fiatal játékosok egészen komoly szintet üt(het)nek meg... egy megfelelő (siker)kovács kezében!

u.i.: Az edzői őslényeket (pl. Spalletti, Mancini), régi nagy legendákat (pl. Conte, Ancelotti), illetve a sztárjátékosból edzővé avanzsált B-licences motivátorokat (pl. Zidane, Gattuso, Seedorf) felejtsük el!

alexGicamo 2024.03.19. 04:13:52

@Gaben Smith: Erről van szó !
A türelemnek is van határa !

venember83 2024.03.19. 05:27:02

@sleepy8: "Btw, menjen a Mister már Én is azt mondom. Rendesen sajnalom a palit, hogy egy komplett klub évek óta tartó balfaszoskodasat egyszemelyben viszi el."

Nem mellesleg ezért és a kinyilatkoztatott és a történelmi Juve szintjén visszafogott elvárásokért busásan meg is fizetik. Emlékeim szerint a klub egyetlen felső vezetője sem rendelkezik ilyen kimagasló bérrel. Szóval lehet őt sajnálni, mert sokszor tényleg őt állítják falhoz, na de nem is minimálbérért vitték oda. Ne csak a játékosoknak legyen "súlyos a Juve meze", hanem legyenek elvárások az edzővel és a szakmai vezetőkkel szemben is.

Shyr Kahn 2024.03.19. 06:07:38

@sleepy8: "Akkor mondjuk Mottat se nagyon kéne. Egy fél évvel van több mögötte mint a római mögött." - legyen az egy ev csak a Bologna-t nezve, de elotte vezetett meg nehany csapatot.

Egyebkent Allegri valoban egy jo stratega (volt, de ma talan mar nem elegge az), de motivacioban mindig is voltak problemai. Volktak idoszakok, amikor a sracok jol toltak es voltak, amikor valahogy nem tudtak jol tolni. Erdekes ez. Nem latunk a szinfalak moge, de tenyleg a sok eves minta alapjan azt lehet latni, hogy amikor BL-ben voltunk vele, akkor a motivacioban nem szenvedett hianyt a csapat (a BL-ben nem igen kell motivalni), de valahogy mashol mindig is voltak hullamvolgyek.

Uj edzo kell. A Motta hirnek kifejezetten orulok (mondjuk ez nem jelenti, hogy sikerul is meggyozni). Az Interes kalandjara pedig nem adnek sokat, hiszen tobbet jatszott O a Barcelona-ban es a PSG-ben, illetve lattuk mar Contet es Lippit is az Inter elen, szoval az edzoknel ez sztem kevesbe lehet problema.
A 2+1 eves szerzodes jol hangzik. Ha az elso, vagy masodik ev vegere bevalik (amire a jelenlegi Bologna-t nezve eleg nagy eselyt adnek), akkor lehet vele hosszabbitani, egyebkent meg lehet mas utan nezni.
Motta sokkal inkabb olasz, mint brazil.

FAF 2024.03.19. 08:46:36

@sleepy8: Ezzel csak megerősítetted, hogy nem alkalmas a jelenlegi feladatra és nem illik a klub által megálmodott fenntartható modellbe. Ha csak sztárokkal teletűzdelt csapatot tud kezelni akkor semmi keresnivalója itt a továbbiakban.

babo0410 2024.03.19. 09:01:37

@sleepy8: Elhiszem, hogy rossz a keret, de ennyire? Ha mindenki a posztján játszana, és gyorsabb futballt játszanánk, nem tűnne ennyire rossznak a keret.

Gaben Smith 2024.03.19. 11:06:28

Egyebkent mindenki tegye a szivere a kezet.
Sarri el lett kuldve egy csunya bajnoki cim vegett es a BL 16 kieses utan ma Allegrinek szobrot avatnanak ha barmilyen jatekkal es korulmenyek kozott bajnok lenne.
Ugye mekkora a kontraszt?
Pirlo el lett kuldve ,mert csak negyedikek lettunk es a BL-ben 16.
Allegri simogatva van holott 3 eve nem tudja meg ezt a teljesitmenyt sem megkozeliteni.
3 ev egy kesz sztaredzotol nagy fizetessel ,miert van teljesen ledegradalva a keret es arra kihegyezve a kommunikacio hogy a kerettel egyetemben minden es mindenki szar de O ezen tulemelkedve is hozza a negyediket?
Hozzateszem nem bajnoki cimet varna az ember ,mert a tavalyi napolit es az idei intert nem lehetett volna megfogni de azert egy lotavolon beluli versenyfutast es tisztes 2.v 3. helyet vartam volna.
Emellett orok keseru emlek marad a napoly 5-1 .
Szinten kitorolhetetlen megalaztatas a bl 6/5 bukta.
Emellett meg szamtalan negativ elmeny egy nagyon keves pozitivval szemben.
Hogy jutottunk el oda ,hogy egy ilyen eredmenysor egyaltalan gondolkodasra kesztessen barkit is az edzovaltas szuksegessegerol?

sleepy8 2024.03.19. 11:22:33

@Gaben Smith: De mik ezek az összehasonlítások? Pjanic-Sami-Matuidi = Loca-Weston-Miretti? Vagy (bármennyire nem szerzettem) CR7=Vlaho?

Én szívre tett kézzel is kimondom neked, hogy a keret minőségében nagyobb a kontraszt, mint az eredményekben, ha ettől jobban érzed magad.

venember83 2024.03.19. 11:37:14

@sleepy8: "Ellenben pl egy Cityvel vagy egy Madriddal ahol oda teszed be a játékost ahova akarod, és teljesít"

Én már jó ideje mondom, hogy szívesen megnézném a mestert egy másik csapatban, felőlem aztán sztárcsapathoz is kerülhet, én nem irigylem tőle a sikert. De szeretném már látni, hogy máshol is tud-e bizonyítani. Mindazonáltal mindeddig nem volt indíttatása igent mondani az adott megkeresésekre, csak önpolírozásként merül fel a Real Madrid részéről érkezett múltbéli és sokszoros megkeresés.

sleepy8 2024.03.19. 11:56:00

@FAF: Ha az a cél hogy egy nevelő klub legyünk, arra valóban nem alkalmas Allegri.

@Zolika1015: És 30 év alatt se tudatosult hogy ez az Olasz foci, meg a Juventus identitása? Lippi, Ancelotti, Trapattoni is mind-mind az intenzív letamadasos, fel-ala rohangalos foci képviselői voltak...

@babo0410: Ott megbukott ez hogy, szerintem a keret szarabb mint ahol a tabellan helyet fogalal. Innentől felesleges vitázni.

@venember83: Az a baj, hogy csak felé van elvaras. Az ostoba barom Vlahovicot megint ki vette elő?

@Shyr Kahn: Persze, biztos elfelejtette a szakmát 2-3 év alatt. Nem az a baj, hogy egy kezdőt alig lehet felrakni, de még taktikázzon is. Próbálkozik most is egyébként, csak nem jön be. Mert pl Chiesa akkor se ver meg senkit 1v1be, ha a 60.ba jön be a fáradt védőkre. :)

venember83 2024.03.19. 12:09:36

@sleepy8: dehogy csak felé van elvárás. Én nem azt érzem, hogy csak felé lenne elvárás. Az előző edzők felé is bőven volt elvárás, amit bizonyít a kukázásuk, de több játékost is tudok mondani, pl. Locatellit hányszor becsmérlik különböző felületeken az utóbbi években? Chiesát? Vagy éppen Vlahót, akit te is említettél. De mondhatom az elmúlt évben a Juventusnál nem sok vizet zavaró McK-t, őt is sokszor nevezték tehetségtelen futógépnek, vagy éppen De Ligt felé is nagyon komoly elvárások voltak, amiket sok meccsen borzasztóan alulmúlt. Mindegyik játékos beszélt már az elvárás terhéről. Csak mi szurkolók szelektívek vagyunk, s csak az a kritika fáj igazán, amit kedvencünk irányába fogalmaznak meg, ha éppen pl. Alex Sandrót küldik el a qrva anyjába, az már senki sem érdekel.

ZED! 2024.03.19. 12:32:48

@FAF: +1

PONTOSAN!
Ha ilyen játékosokkal nem tud mit kezdeni, akkor fel kell állni, s átadni a lehető másnak.

sleepy8 2024.03.19. 12:35:21

@venember83: Legyen igazad. Közben meg 9/10 szurkolo egy az egybe Allegrit hibáztatja. Eljutottunk oda hogy már a sajtó is ugyanez.

Ellenben arról hogy Valhovic megint mekkora hülyeséget csinált, volt egy cikk, meg pár komment.

Arról hogy 5. éve nincs koncepció, nincsenek következetes vezetosegi döntések, igazolasok már ne is beszéljünk. Ezek a témak hol vannak boncolgatva? Ha már Én vagyok szelektív.

Marotta távozása óta lejtmenetben van a komplett klub. És ne mondd azt, hogy nem az a hangulat, hogy ha Allegri elmegy akkor minden megoldodott.

west30 2024.03.19. 12:47:21

@sleepy8: Ettol fuggetlenul Vlahovic kb az idei szezon lott goljainak feleben benne volt.Ez egy borzasztoan szengyenletes dolog a Juventus szamara,de meg is latszik a csapat utobbi hetekben elert eredmenyein.Ha o szar,a csapat sem szerez pontokat mostanaban.Hibasak itt a jatekosok,de vastagon benne van az edzo is,viszont a problema ott kezdodik,hogy nincs vezetoseg.Van egy sportigazgatok aki keson erkezett,de hogy hol van az elnok es segedje azt lehet meg a klubnal sem tudjak,annyira el vannak tunve.

venember83 2024.03.19. 12:48:50

@sleepy8: "Arról hogy 5. éve nincs koncepció, nincsenek következetes vezetosegi döntések, igazolasok már ne is beszéljünk. Ezek a témak hol vannak boncolgatva? Ha már Én vagyok szelektív."

Azt írtam, hogy a szurkolók szelektívek, szándékosan nem egyik vagy másik személyre akartam mutogatni. És igen, ahogy Rikoo is, én is hiányolom a következetes építkezést a vezetőségtől. Bízzunk Giuntoliban, mást nem tehetünk.

"És ne mondd azt, hogy nem az a hangulat, hogy ha Allegri elmegy akkor minden megoldodott."

Miközben nem gondolom, hogy Allegri távozása mindent megold, kb. Agresti fenti álláspontját képviselem, inkább azt mondom, hogy Allegri távozása reményt ad. Mert harmadik év az idei Allegrivel, s pl. nem látom a fejlődést tavalyhoz képest.

De a mestert sokszor védő benito/Bianka néni stáb is már egyre inkább a váltásról írogat, szóval nem gondolnám, hogy Allegri-utálónak kellene lenni ahhoz, hogy lássuk, ennek a sztorinak itt már vége pár hónap múlva, és kár folytatni.

ZED! 2024.03.19. 13:07:17

@Gaben Smith: Szobrot? Mire?
Buffon, DP, Chiellini nem kaptak szobrot...

Gaben Smith 2024.03.19. 13:24:16

@sleepy8: Te nem Puzser Robi vagy veletlenul? Kisertetiesen hasonlit az Allegrirol alkotott velemenyetek.
Azt irtad megnezned Allegrit a Leverkusen elen… en meg azt irom , hogy Xabi Alonso ha nyaron megkapta volna ezt a garniturat most a tabella tetejerol tekintenenk le.
Es/vagy Allegri szerint a hatralevo x meccsem x pont elegseges a negyedik helyhez . Sot egesz evben ezt mantrazza.
Melyik ikonikus edzo fogta igy fel a jatekot? SAF,Wenger,Klopp,Guardiola,Amcelotti azt szamolgatja hogyan lehetnek negyedikek?
A Juventus ami a gyozelem szinonimaja ,kishituen a masodik helyen allva azt szamolgatjuk hany pont kell hogy a negyedikkent beerjunk?
Bocsanat ,de szamomra nem letezik visszataszitobb es utaltabb edzo a fold kereken mint Allegri es totalisan elfogadhatatlannak tartom a felfogasat a kommunikaciojat a jatekrol alkotott nezeteit ugy unblock az egesz embert ,ezen oknal fogva biztos elfogultabb vagyok ,de a 3 evet merlegelve nem tudok mas kovetkeztetesre jutni mintsemhogy mennie kell.

gomorra21 2024.03.19. 13:55:50

@sleepy8: "És 30 év alatt se tudatosult hogy ez az Olasz foci, meg a Juventus identitása? Lippi, Ancelotti, Trapattoni is mind-mind az intenzív letamadasos, fel-ala rohangalos foci képviselői voltak..."

Lippi, Ancelotti és Trapattoni a koruk futball felfogására reagáltak. Azért voltak nagy edzők, mert nem voltak eltévedve az időben, hanem az aktuális ellenfél aktuális csapata ellen találták ki a játékukat.

Allegri ezzel szemben évekkel, évtizedekkel el van csúszva az időben. A múltban él, és makacsul ragaszkodik a régi idők focijához. Ez a felfogás nem a legnagyobb olasz edzők ismérve.

FAF 2024.03.19. 14:15:54

@sleepy8: Miért teszel úgy mintha mindig is sztárokat igazoltunk volna? Az esetek többségében itt lettek sztárok a játékosok és emellett mindig is tele voltunk harcos, hajtós, csupa szív vízhordókkal.
Nyomhatod itt hogy jaj Loca-Weston-Miretti. Marchisio, Bonucci, Chiellini, csak pár példa, hogy is indultak a csapatnál? Egyből profi volt mind ugyebár?

"S ha most figyelmen kívül hagyjuk a játék/nem játék témát, ami miatt sokan célba vették Massimiliano Allegrit már akkor is, amikor öt év alatt tizenegy trófeát nyert a Juventusszal, most pedig még nagyobb a célkereszt a mesteren, meghökkentő, hogy Massimiliano Allegri az elmúlt bő másfél hónapban nem tudta a legkisebb mértékben sem felrázni a csapatot mentális/motivációs tekintetben."

Ezt is hajlamosak sokan elfelejteni, hogy az előző időszakában is borzalmas volt amit játszatott eltekintve egy két kivételtől amikor már kénytelen volt kockáztatni. Akkor mint ahogy az ide szezon első felében is sokan védték mert hát az eredmények őt igazolják. Na most már eredmény sincs. Nem tudja felrázni a csapatot mert akkor se ő rázta fel őket hanem többek között Buffon.

De hagyjuk is a múltat, jelent nézzük a jövőt. Az elmúl 3 év alapján miből gondolod hogy továbbra is vele kellene folytatni és még véletlenül se adjuk meg az esélyt másnak?
Én úgy látom, hogy elbohóckodhatunk még 1-2 évet vele így de nagy változás nem hiszem, hogy lesz. Akkora sztárok nem fognak érkezni akik felérnek az ő űrfocijának a megértéséhez (aka kitalálják, megoldják helyette, hogyan is kellene hatékonyan támadni és gólt szerezni)
Nem tudhatjuk előre, hogy egy másik edző mire megy majd de csak ezért nem ragaszkodhatunk, ahhoz amit látunk hogy nem működik.

Természetesen nem csak az ő hibája. De én nagyobb részt neki tulajdonítom mert makacs, fafejű, képtelen változtatni ja és mindemellé még ideggyenge is a meg nem értett zseni.

Az újságírókkal szemben, akikre kiakadtál egy páran láttuk már a szezon első felében is hogy az eredmények sokszor nagy szerencsével jöttek. Na most a szerencse faktor kiesett és láthatjuk mire elég ez a foci ha lehet annak nevezni. Én aztán nem örülök neki, hogy jól láttuk, sőt amikor jött az a pár kiváló kupameccs úgy voltam vele hogy na végre lehet mégiscsak lesz itt változás és tévedtem. Az lett volna a legjobb ha az a forma, játék fennmarad mert az azt jelenti, hogy sikeres a csapat és mindenki boldog. Nem így lett.

Itt mindenki jót akar a csapatnak csak más utat látunk helyesnek. Szerinted maradjon Allegri és hozzanak neki sztárokat, hátha bejön.

Szerintem meg kezdjünk teljesen tiszta lappal. Lett végre sportigazgatónk, ami nagyon fontos volt. Most jön az első igazi átigazolási időszaka. Hagyjuk, hogy játékfelfogást válasszon, ahhoz megfelelő edzőt és játékosokat. Ne a kabátot varrjuk a gombhoz.

Rocky80 2024.03.19. 14:17:09

@sleepy8: egyetértek. Köszi a melót helyettem is, sajnos nekem már nincs energiám erre.

Egy valami viszont biztos! Megnézném Allegrit egy nagy csapat kispadján, ahol nem kell azzal küzdeni hogy több éve nincs pénz igazolni és oldd meg házon belül. De igények meg füttyszó azért van...

Ez a Juventus jelenleg nem nagy csapat csak a szurkolói igényei meg a hírneve nagy. A csóri Manchesternek is legalább van pénze, de nekünk még az se. Akkor rúg belénk az UEFA is amikor akar, fülünket farkunkat be kell húzni. Miről beszélünk?!?

Amikor arra alkalmas keret volt, Allegri megmutatta az igazi értékét. Most meg szenvedünk ezzel a kpályás sorral és Koopmeinersekről álmodozunk. Megáll az eszem... És ez csak egy ember, kellene ide vagy 5!

Lehet itt verni a mellünket, hogy mi vagyunk a Juventus, meg nekünk mindenkit meg kell verni, csak jelenleg semmi alapja... Kit láttok ebben a keretben vezért, csak ennyit kérdezek? Egy 28.dik brazil senki a csapatkapitányunk is! 1 db támadó középpályásunk sincs! Aki húzónév kellene legyen, Chiesa, romokban. Vlahonak van a legtöbb kihagyott helyzete az egész Seria A ban! 1 db gólt lőni képes kpsunk sincs! Mit akartok?!? Ezzel a kerettel scudettot? A szezon eleje kb csoda volt, mostanra meg a helyünkre kerültünk, kb. ennyi tortént...

Rikoo 2024.03.19. 14:40:47

@venember83: "pl. Alex Sandrót küldik el a qrva anyjába, az már senki sem érdekel."
XDDDDDDD
Szerencsétlent én eskü sajnálom. Teljesen leépült amikor évekig nem volt cseréje és minden meccset végig kellett játszania. Akar ő és próbálkozik, csak a teste már nem engedi évek óta.

Rikoo 2024.03.19. 14:49:50

@Gaben Smith: "en meg azt irom , hogy Xabi Alonso ha nyaron megkapta volna ezt a garniturat most a tabella tetejerol tekintenenk le"

Persze, ez is egy opció egyébként. De az is, hogy újonc edzőként megbukik a Juventusnál, mint Pirlo vagy edzhetetlennek nevezi a keretet, mint Sarri.
Nem mellesleg érdemes figyelni, hogy mikor játszik a legjobban a Leverkusen és mikor vannak bajban meccsek közben.
Van 4-5 olyan minőségi kulcsjátékosuk, akik ha nincsenek a pályán, akkor egyből nem megy úgy a játék. Amikor beállnak, akkor pedig azonnal megváltozik a játékuk minősége.
(Wirtz, Grimaldo, Frimpong, Boniface)
Tökéletes példa erre a mostani Qarabag elleni 2 meccs.

Allegri is hibás, de a klubnak a koncepciója is, ami Marotta távozása óta értelmezhetetlen konkrétan.
Tényleg az az érzése néha az embernek, mintha 50 IQ-s analfabéták vezetnék a klubot, mert olyan döntéseket hoznak 5-6 éve, pedig korántsem ez a helyzet.

venember83 2024.03.19. 15:00:07

@Rocky80: tényleg nem akarlak bántani, de ferdítesz. A legtöbben nem a scudettót kérik számon a mesteren, hanem a fejlődést, a játékosok megfelelő formába hozását, netán a játékot.

De ha már felhoztad ezt a scudettót ismét, nézd csak, ki beszélt scudettóról:
2021: juventuz.blog.hu/2021/09/28/allegri_906
2022: juventuz.blog.hu/2022/07/22/allegri_kotelessegunk_hogy_megnyerjuk_a_scudettot
2023: juventuz.blog.hu/2023/04/24/allegri_jovore_a_scudettoert_fogunk_harcolni

Sokszor az az érzésem, hogy a mester szándékosan rohan bele a f@szerdőbe, már elnézést a vulgáris megfogalmazásért.

venember83 2024.03.19. 15:01:54

@west30: a Tuttosport szerint annyira el vannak tűnve, hogy nem is konzultáltak a mesterrel a jövőről, sőt, Giuntoli sem beszélhet a mesterrel a jövőről. Ennyire komolyan értik a helyzet szezon végén való kiértékelését.

Gaben Smith 2024.03.19. 15:02:26

@Rocky80: ha jol ertem akkor annyi a baj hogy nem Bellingham,Mbappe es Vinicius jatszik Allegei kezei alatt hiszen ha igy lenne O lenne a legjobb.
Tehat akkor ezzel azt allitjatok hogy az a jo edzo akinek a legjobb kerete van.
Tegyuk fel van egy gyorsulasi verseny es nekem van a leggyorsabb autom es nyerek akkor en vagyok a legjobb pilota?
Masreszrol ha a legjobb jatekosok kellenek neki mert ezek a 28.senkik akkor mit keres itt nalunk? Ilyen eshetoseg nemigen lesz.
Akarhonnan is vesszuk meg ha igazatok is van nincs helye nalunk mert vagy nem kapja meg azokat akikkel o jo lenne vagypedig alkalmatlan a levesbe jo jatekosoknak egy olyan rendszert adni amivel jok lesznek.
Mindket esetet figyelembe veve alkalmatlan.

Gaben Smith 2024.03.19. 15:05:31

@venember83: megkerdojelezhetetlen az elorelepes ? errol beszelek.
A kommunikaciot hasznalva belesulykolja az emberekben hogy ez a juventus egyre es egyre szarabb de o ennek ellenere is hosiesen kergeti a negyedik helyet.
Jovore meg majd el kell erni az EL helyek egyiket?

Gaben Smith 2024.03.19. 15:29:19

A tavalyi szezonban 75 pont eleg lett vna a masodik helyhez az elmult kb 10 evben ez volt a legkevesebb.
Iden 62 pontja van a masodik Milannak 9 forduloval a vege elott ha egy atlagot veszunk kb 15 pontot fognak szerezni ami 77 pont . Tehat kb 78 pont mar masodik helyet jelentene. Ezek nem elerhetetlen pontszamok azert egy magat ilyen magasra taksalo sztaredzotol ez illendo teljesitmeny lenne.
Tehat nem 90 pontos versenyfutast var senki tole amivel esetleg meg tavaly is es iden is masodik lenne mert ezesetben kalapemeles illetne.
A teny az hogy a 70 pont atlagosan mindharom eveben meg fogja allitani.
Pirlo 78-at Sarri 83-at szerzett mindket edzo aki el lett zavarva 1 ev utan az elmult ket evben masodik lehetett vna.
Persze januarig meg a bajnoki cim volt a teriteken es hogy azt miert nem veszi figyelembe senki sem? Talan azert mert nem januarban vegzodik egy bajnoksag es ha a veget elbaszod akkor magadra vess.
Ha Xabi alonso nem egy szezonon at lenne ilyen kiegyensulyozott senki nem beszelne rola.
Ebben rejlik a nagysag hogy egy szezonon keresztul kiegyensulyozott vagy.
Az emberunknek ez 3 szezon alatt sem sikerult.

sleepy8 2024.03.19. 15:35:04

@FAF: "Szerintem meg kezdjünk teljesen tiszta lappal. Lett végre sportigazgatónk, ami nagyon fontos volt. Most jön az első igazi átigazolási időszaka. Hagyjuk, hogy játékfelfogást válasszon, ahhoz megfelelő edzőt és játékosokat. Ne a kabátot varrjuk a gombhoz."

Legyen így. Nem vagyok a váltás ellen, akármennyire néz ki úgy. Én az ellen vagyok, hogy egy bizonyított edzőt, minek kell lecserelni lutrikra, főleg ha a kovi mester is dolgozhat ezzel a romhalmazzal.

+ nem túl jó omen, hogy a Milannál is elhittek anno hogy Allegri a baj, nem az hogy eladtak/visszavonult alóla a keret és senkit se pótoltak. Aztán az utána következő 6-7 év magáért beszélt.

Egy szó mint száz, a jelenlegi kilátásokat figyelembe véve, szerintem sokkal rosszabb idők jonnek mjad Allegri nélkül, mint vele. De elfogadom hogy az emberek többsége szerint nem. Majd az idő eldonti ki erti jobban ezt a sportot.

sleepy8 2024.03.19. 15:39:53

@Gaben Smith: Nálam mondjuk abban rejlik a nagyság ha valaki évekig hozza a szintet. De kinek mi. Teljesen meddő a vita addig, amíg szerinted a tavalyi vagy az idei nem eredmény, szerintem meg az.

De amúgy tovább nincs kedvem ismetelgetni magamat. Nyugodtan olvassátok el a következő Capello interjút, ott összefoglal majdnem mindent amit gondolok röviden, tömören.

Rikoo 2024.03.19. 15:50:44

@sleepy8: Ez teljesen egyértelmű. Én abszolút nem vagyok a váltás ellen, régebben sem voltam.
Ami kurvára zavart, hogy Allegri után Sarri jött. Én azt hittem tényleg sikerül egy kiemelkedő karaktert megszerezni a kispadra, ehelyett jött Sarri.
Nem Sarrival volt a bajom, hanem a vezetőséggel és főleg Paraticivel, Nedveddel.
Sarri soha a büdös életben nem volt A kategóriás edző és ilyen formában semmi értelme nem volt a váltásnak. Akkor igaza volt Allegrinek és a keretet kellett volna megreformálnia, mert motiválatlan volt 5-6 kulcsjátékos, akik sz@rrá nyerték magukat korábban.

Egyébként én veled ellentétben Thiago Motta érkezésére kíváncsi lennék. A Spezianál is voltak érdekes elgondolásai és Italianonak is. Motta viszont szintet lépett idén, bár ez a mostani keret az égvilágon senkinek nem lenne optimális. Jelentősen erősíteni kell, koncepció szerint.

Rikoo 2024.03.19. 15:58:24

@Gaben Smith: Ha már Agresti cikknél tartunk, mondok egy érdekes dolgot még vele kapcsolatban, amelyet a napokban újra olvasni lehetett.
Agrestiék arról beszélgettek még a nyáron, hogy ez nem Allegri 3. szezonja lesz, hanem a klubnak a 0.
Ugyanis ezek olyan átmeneti évek, amikor a Juventusnak össze kell kapnia magát gazdaságilag és fel kell építenie egy klubmodellt, ami fenntartható lesz hosszútávon és újra versenyképes lesz a klub Olaszországban és Európában is.
Lényegében már korábban is egy átmeneti időszakra számítottak, ezért hozták vissza Allegrit, mert ő legalább valamilyen szinten tudja a stabilitást biztosítani a sportszakmai téren, miközben a teljes klub átalakulóban van.

Gaben Smith 2024.03.19. 16:24:19

@sleepy8: nos akkor meg is cafoltad sajat magadat hiszem Allegri 3 ev alatt sem tudja hozni azt ami a nagysagat bizonyitana.

Rikoo 2024.03.19. 16:44:09

@Gaben Smith: XDDDDD
A Juventus történelmének 3. legsikeresebb edzőjéről írsz, akinek 11 trófeája van ennél a klubnál.
Összességében 13 olasz trófeája van és 4x válaszották meg a Serie A legjobb edzőjének.
2018 óta az olasz labdarúgás "Hall of Fame" tagja.
www.juventus.com/en/news/articles/allegri-hall-of-fame
2015-ben az IFFHS a világ harmadik legjobb klubedzőjének választotta, 2017-ben pedig a másodiknak.

Elhiszem, hogy sokakat irritál és qrva nagy csalódás a csapat helyzete az elmúlt 3 évben, de azért emlékezzünk arra is, hogy Allegri és Conte is a klubtörténelem legnagyobb edzői közé tartoznak! Utóbbi is kap hideget-meleget az Interes kitérője miatt, de nem szabad elfelejteni, amit elért a Juventusnál.

Gaben Smith 2024.03.19. 17:42:46

@Rikoo: oke en ezt elismerem de a mai nap mit tudsz kezdeni a tegnapival a futball vilagaban?

Gaben Smith 2024.03.19. 17:43:31

@Rikoo: egyebkent meg nem azt irtam hogy az elso 5 eve nem volt jo en a mostani periodusrol beszeltem

Rikoo 2024.03.19. 17:52:20

@Gaben Smith: Én pedig ezt ismerem el. Szerintem sem működik ez a dolog most és nem is fog.
Ezért mondtam, hogy szerintem is ideje váltani és ez az én szubjektív véleményem, de Thiago Motta jó opció.

sleepy8 2024.03.19. 17:57:48

@Gaben Smith: Oké

@Rikoo: Tartom magam ahhoz, hogy ha (amint Te is írtad) belatjuk azt, hogy a következő edzőnek is jelentősen erősíteni kell a keretet, akkor miért is van edző kérdés?

Conte nálam mondjuk a 100 euros nyilatkozattal ásta el magát, nem kellett az inter hozzá. :D De ettől függetlenül egyetértünk, hogy a Juventus mindenkori legjobb edzői közt a helye.

gomorra21 2024.03.19. 18:02:23

@sleepy8: Allegrinek nem csak klasszisokat kellene igazolni, hanem rangidős klubikonokat is az öltözőbe, akik helyette képesek motiválni a csapatot.
A sikeres időszakában itt volt Gigi, itt volt Chiellini. De ilyen játékosokat nem lehet csak úgy igazolni.

sleepy8 2024.03.19. 18:11:18

@Gaben Smith: Te azt írod, Xabi ezzel a kerettel előzné az intert, Én azt mondom 6.-7.-8. lenne. És ez le is írja mekkora szakadék van kettőnk között, és hogy miért látom Én úgy, hogy teljesít a Mister folyamatosan, Te pedig miért nem.

Jobban járunk mindketten, ha egyetértünk abban, hogy nem értünk egyet. :)

@gomorra21: Az ilyen játékosokat hívják "vezérnek". És ilyen a következő edzőnek se ártana legalább kettő.

gomorra21 2024.03.19. 18:25:19

@sleepy8: A 2010-es években Vidal vagy Pogba olyan játékosok lehettek, akik egy meccsen képesek a különbséget jelenteni, tudtak "vezérek" lenni a pályán - főként a nagy meccseken. De egyik sem lett volna képes arra, hogy egy szezon keresztül motiválja a társait. Nem lettek volna képesek egy győzelmi sorozatnál feltüzelni a csapatot, hogy igenis a kieső Empoli elleni meccset is komolyan kell venni.
Vidal, meg Pogba karakterű játékost könnyebb igazolni, mint egy rangidős Chiellinit. És ha az edzőnek ennyire nincsen meg a motiváláshoz a képessége, akkor ezzel a jelenlegi kerettel az bukásra van ítélve.

FAF 2024.03.19. 18:44:24

@sleepy8: Allegrinek nehezebb és drágább is igazolni. Nem létező vagy ritka jelenség regista kell neki. (változott a foci így a játékosok is) Mindent is egyedül megoldó csatár és középpályást is nehéz és nem olcsó olyan korban találni akiben bízik is.

Shyr Kahn 2024.03.19. 18:57:45

@venember83: "De ha már felhoztad ezt a scudettót ismét, nézd csak, ki beszélt scudettóról:
2021: juventuz.blog.hu/2021/09/28/allegri_906
2022: juventuz.blog.hu/2022/07/22/allegri_kotelessegunk_hogy_megnyerjuk_a_scudettot
2023: juventuz.blog.hu/2023/04/24/allegri_jovore_a_scudettoert_fogunk_harcolni
"

Koszi, hogy visszakerested a posztokat! En bevallom mar nem emlekeztem ezekre es sajnalom, hogy ezek utan sincs a mesternek onkritikaja. Lehetne pedig, de minden egyes merkozes soran keruli az onkritika gyakorlasat nyilvanosan. Sztem pedig ez egy jo emberi tulajdonsag. En szeretem, ha valakin latom, hogy onkritikat gyakorol, mert az azt jelenti, hogy kepes ragodni a dolgokon es ez altal nagyobb a lehetosege, hogy a sajat hibaibol tanulva kicsit valtoztasson a dolgokon.

Shyr Kahn 2024.03.19. 19:12:19

@sleepy8: Allegri nem rossz edzo ma sem, de ezzel a kerettel nem kepes arra, amit korabban mutatott. Korabban egy zseni volt, ami a taktikat illeti, ma nem tunik annak. Korabban nem tudott motivalni es ez nem valtozott ma sem. Egyetertek abban, hogy az Inter es Milan kerete enyhen jobb, mint a mienk, es talan a Roma kerete sem oly rossz, de barmely mas Serie A csapatot a Juve keretehez hasonlitani felesleges. Ha a keret minoseget vesszuk alapul, akkor 3-4. helyen kellene allnunk. Akarmilyen szalonkepes profi edzovel, aki a kereten nem rontana. Ahhoz, hogy a keret minosegehez kepest elorebb vegezzunk kell egy edzo, aki egy magasabb szintre lepteti a csapatot. Az Inter elen egy edzo all, aki modern focit jatszat. Ha nem tenne, lehet a Milan mogott lennenek.

Leragott csont, de nezz korul milyen kerettel jatszik a Girona, a Bologna, a Leverkusen es gondolkozz el azon mennyivel jobb kerettel, mennyivel kisebb eredmenyt hoztunk/hozunk az elozo evekben. Es hogy azokhoz a keretekhez mennyit adott hozza az edzoi stab.

Nem letezik, hogy mondjuk a Girona kerete jelenleg a harmadik helyen futna be barmilyen edzovel, edzoi stabbal. Nem letezik, hogy a Leverkusen a Bayern elott legyen akarmilyen edzovel, nem letezik, hogy a Bologna kerete kozel olyan jo, mint a minek (lehet a vegere jobb is lesz, mert mar hetek ota felkaptak onnan a jatekosok neveit), holott hasonlo kerettel evek (evtizedek) ota a Bl helyek kozeleben sincsenek.

A jo edzo, szintet kell, hogy emeljen. Allegri nem tudott az elozo evekben szintet emelni. A csapat ott van, ahol a keret engedi, hogy legyen. Nincs semmifele plusz, nincs fejlodes tehat evek ota (annak ellenere, hogy maga Allegri fejlodest var, lasd a venember altal hivatkozott posztokat).

Ez a legnagyobb baj es ezert nem szabad neki tobb idot adni. 3 ev boven eleg volt. Nem lattunk semmi pluszt. Mennie kell, ha a klub elorebb akar lepni.

Az hogy az klub menedzsmentje mennyire jo, vagy rossz... nem tudom. Valoszinu oda is kell frissites, de ez a resze a dolgoknak szamunkra/szamomra sokkal kevesbe vilagos/lathato.

steven.h 2024.03.19. 20:13:21

@venember83: Mondjuk ők Mottában sem látják a megoldást, ha jól olvastam.

@Gaben Smith: "Bocsanat ,de szamomra nem letezik visszataszitobb es utaltabb edzo a fold kereken mint Allegri es totalisan elfogadhatatlannak tartom a felfogasat a kommunikaciojat a jatekrol alkotott nezeteit ugy unblock az egesz embert ,ezen oknal fogva biztos elfogultabb vagyok ,de a 3 evet merlegelve nem tudok mas kovetkeztetesre jutni mintsemhogy mennie kell."

Attól függetlenül hogy szerintem is mennie kell, szerintem ez túlzás, és ebben a kinyilatkoztatásban pont nem kellene figyelmen kívül hagyni hogy mit ért el eddig. 3 évet mérlegelve menjen, de én ilyet azért nem tudnék róla írni.

Másfelől ő mindig is számolgatott, a bajnoki címeknél is azt számolta hány pont kell hozzá, ezt felvetni neki felesleges, a célokért megy előre, ami most nem a bajnoki cím, hanem a BL, lehet ez nem szimpatikus, de a Juve nem bajnokságért küzdő csapart, hanem BL-ért és a BL pénzekért küzdő alakulat

"ha jol ertem akkor annyi a baj hogy nem Bellingham,Mbappe es Vinicius jatszik Allegei kezei alatt hiszen ha igy lenne O lenne a legjobb.
Tehat akkor ezzel azt allitjatok hogy az a jo edzo akinek a legjobb kerete van.
Tegyuk fel van egy gyorsulasi verseny es nekem van a leggyorsabb autom es nyerek akkor en vagyok a legjobb pilota?" -

Ezzel egyébként indirekten Ancelottit is degradálod, ő sem tudott semmit sem kezdeni az Evertonnal, ehhez képest nézd meg mi van a Real Madridnál, pedig ő sem igazán újult meg, ha teljesen őszinték akarunk lenni, a Lipcse is lefocizta őket pl.

gomorra21 2024.03.19. 20:43:50

@steven.h: Ancelotti és Allegri összehasonlításból amit én biztosan nem felejtenék ki, az az, hogy Ancelotti nem ugrik félre az új kihívásoktól. Rendesen végig turnézta ő a top ligákat, szinte megállás nélkül. Ha valahol lefőtt a kávé, elindított egy másik csapatnál egy újabb projektet. Ez nálam a magabiztosság jele.
Allegri ha éhesebb lenne, megcsípett volna valami jó kesses csapatot, amikor tőlünk el lett küldve, és felépíti a csapatát. Ehelyett inkább hezitált, majd visszatért hozzánk, ahol tudhatta, hogy kisebb lesz rajta a nyomás.

steven.h 2024.03.20. 08:56:56

@gomorra21: Szerintem ez mindegy olyan szempontból, hogy az az állítás, hogy akkor lenne jó edző Allegri ha sztárjai vannak, és hogy ez nem így van. Ehhez képest Ancelotti is csak akkor tudott igazán eredményes lenni, ha sztárjai vannak és ha őszinték akarunk lenni, lehet hogy bejárta Európát, de azért az Evertont leszámítva csak a tutiba ült bele ő is, amikor nem, akkor meg is bukott.

És egyébként nem érzem azt hogy nálunk kisebb lenne rajta a nyomás, és most ezt nem azért mert védeni akarom, de szerinted egy a múltja alapján Allegri szintű edző (neveket direkt nem akarok mondani) mikor tartotta volna így a hátát a Juvénál, mikor elfogy a pénz, folyamatos büntetések, UEFA vegzálása stb.?

Lanzafame 2024.03.20. 09:13:06

@steven.h: Ancelotti jó párhuzam, mert valahogy ő is csak nagyon erős kerettel képes alkotni, azzal viszont nagyon, még mindig. Allegri az előző évtized közepén (nem ma volt) is hasonlóan járt el egy bivalyerős és rutinos kerettel.

A második edzősége alatt kiderült, mire képes a kb. 4. legjobb kerettel, ha kap 3 évet és nem kap klasszis igazolásokat. Itt, a szürkébb játékosokkal már nem elég az öltöző egyben tartása, a sztárok igazgatása, meg bízni Higuaínékban, hogy elöl majd valahogy megoldják. Ide játékelemek, kapaszkodók, tehát elképzelések kellenének.

Nem kell messzire menni, Rossi válogatottjában bárkit beteszel bárki helyére, tudni fogja a dolgát álmából felkeltve, azt is, ki hol helyezkedik és mi a következő lépés. Így tud pl. egy Vidi-középhátvéd balszélsőként leszopatni egy Pavard-t az Eb-n. Itt meg azt nézzük, ahogy tanácstalanul passzolgatunk, tutujgatjuk a labdát, látványosan nem tudják a szerencsétlenek, mit kellene tenniük. Ez a fő tünete annak, hogy Allegri alkalmatlan a szarból várat építeni feladatra. És ezért kell távoznia, lehetőleg tegnap (tavaly).

venember83 2024.03.20. 10:11:46

@Lanzafame: "Ide játékelemek, kapaszkodók, tehát elképzelések kellenének."

Ugyan már, a futball nem precíz tudomány!

steven.h 2024.03.20. 10:48:08

@Lanzafame: Persze, csak ettől Ancelotti vagy Allegri rosszabb edző lesz? Szerintem nem, csak nem egy ilyen klub élére való jelenleg, mert nem ez a filozófiája és nem tud ebben javulni.
Neki ugyanúgy mint Ancelottinak egy olyan keret kell ahol a védekezést megszervezi, egyben tartja az öltözőt a sztárokat meg hagyja hogy kreatívkodjanak szabadon.

Egyébként lehet, hogy pl a Bayern is ilyen lenne, talán ott nyilatkozta Thomas Müller, hogy ez a Tuchel féle felfogás ez már nem foci, nincs benne semmi szabadság - hát Allegritől megkapnák...

FAF 2024.03.20. 11:36:32

@steven.h: Csak hát ezt az edzőnek is be kellene látnia, hogy ebben nem jó, ehhez a feladathoz kevés és magától felállnia és keresni egy számára megfelelő csapatot.

Mondják itt, hogy Allegri mennyire szereti a Juventust és ragaszkodik hozzá. Milyen szeretet az, hogy két éven keresztül nem vállal valaki munkát és nem mond le pénzről, amiért semmit nem tesz, hogy segítse a szeretett klubját? Majd visszajön és jól megkéri az árát. Ez ám a szeretet. Van egy olyan érzésem, hogy ez így lesz most is.

Lehet mondani, hogy az neki járt, csak a szeretetet meg hűséget hagyjuk ki az egészből.

venember83 2024.03.20. 11:57:32

@FAF: emlékeim szerint csak egy év volt a fizetett szabadsága, 2020 nyaráig volt érvényes a szerződése, s 2019 nyarán távozott.

steven.h 2024.03.20. 12:29:02

@venember83: Igen, utána talán Sarrit fizettük amíg nem ült le a Lazio padjára.

@FAF: Be kellene látni igen, de ha csak szigorúan azt nézed, hogy milyen célokat raktak le elé, azokat teljesíti......... miért kellene azt gondolnia, hogy nem megy, ha egyébként ezt hozza.
Most tegyük félre hogy amúgy a Juvétól a múltja alapján ez mennyire degradáló, meg nem ez az identitás, hogy 4. helyért küzdünk.

FAF 2024.03.20. 12:35:50

@venember83: Elhiszem neked, a lényegen nem változtat. Szeretetből felvette a fizut.
2020-ban meg táncikált tanulás helyett. A tánclépéseket meg nehéz átültetni a focipályára :D

gomorra21 2024.03.20. 14:06:01

@steven.h: az egy fontos skill, ha valaki a sztárokból képes kihozni a legjobbat. Ancelotti ezt bizonyította, mert tartósan jó eredményeket ér el sztárcsapatokkal. Allegri nem bizonyította. Az első menesztés után mehetett volna egy nagy csapathoz, ha neki ez az iránya, ha ő ehhez ért. Nem ment.
Visszatérni egy lyukas zoknis csapathoz, és hisztizni, hogy nem igazolnak klasszisokat - az nem korrekt. Aki ennyire nem érti saját magát, és a helyzetet, amiben van, attól csúcsteljesítményt várni nem lehet.

"... szerinted egy a múltja alapján Allegri szintű edző (neveket direkt nem akarok mondani) mikor tartotta volna így a hátát a Juvénál, mikor elfogy a pénz, folyamatos büntetések, UEFA vegzálása stb.?"

Ez nagyon érzelemvezérlet gondolat. Nem tudom azt értelmezni, hogy tartja értünk a hátát. Olyan szép, heroikus kép ez, de a bajnokság legmagasabb edzői fizetését veszi fel minden hónapban (én nem így képzelem el Terzéz anyát). Ez a nehéz időszak az érkezése előtt kezdődött: ő ezzel vállalta a melót. Ha azt állítja, hogy az ő irányelvei alapján megnyerhetjük a scudettót, akkor hajrá! Ha szezon közben módosít (a cél a BL indulás ), akkor legyünk óvatosak, mert éppen át akar b@szni.
Ez olyan, mintha kifizetnéd a szobafestőt előre, aztán az lefestene 3 falat a 4-ből XD

@FAF: +1

Lanzafame 2024.03.20. 14:52:57

@steven.h: nem mondtam, hogy Allegri rossz edző lenne. De ahhoz, hogy egy topcsapathoz képest gyenge keretből és sok rutintalan fiatalból működő gépezetet, csapatot faragjon, arra alkalmatlan az elmúlt 3 év alapján. Lehet, hogy rá akkor lenne (megint) szükség, amikor már elfárad egy erős, klasszisokkal teli társaság egy aprólékosabb, de szájbarágósabb edző után. Aztán finomhangolhatna, egyenesben tarthatná a kormányt.

Szerintem most megismertük Allegri komoly korlátait, ideje váltani, különben évekig egy helyben fogunk toporogni és a világ elhúz mellettünk.

steven.h 2024.03.20. 15:28:16

@Lanzafame: én is azt mondom hogy váltani kell, félreértés ne essék, de amiben erős, azt el kell ismerni és nem elbagatelizálni, de ettől függetlenül nem ő kell és nem ő kellett volna a Juventus élére az újjáépítéshez.

@gomorra21: amíg a Milannál nem adták el alóla a csapatot, vagy ameddig itt is volt koncepció ő is szállította. Az hogy elment pihenni szerintem nem egy akkora felróható dolog, Zidane már hányadik éve nem vállal munkát és én azt sem rónám fel neki hogy nem ment külföldre, Allegri egy teljesen olasz mentalitású ember, ahogy az olasz játékosok sem igazán vágynak külföldre, úgy ő sem.

gomorra21 2024.03.20. 15:51:23

@steven.h: Ancelotti az edző, aki csak sztárcsapatokkal sikeres, de azokkal sikeres. Világos!
Allegri pedig az edző, akinek szintén sztárcsapat kell, de közben az legyenek abban az olasz bajnokságban, ahol nincsenek is sztárok. Ez olyan, mint aki profi síelő szeretne lenni, de nem akar kimozdulni a nagy magyar Alföldről.

Túl nagyok az igényei a Misternek, nem gondolod?

steven.h 2024.03.20. 16:22:06

@gomorra21: ebben a formában ez totál párttalan vita. Semmi értelme azt felhánytorgatni hogy nem mer külföldre menni, azért az olasz futballtörténelemben bőven voltak még ilyenek - edzők is, játékosok is.

De akkor ha jól értem Ancelotti jó edző, mert sztárokkal tud eredményt elérni, Allegri meg sz@r edző, mert csak sztárokkal tudna eredményt elérni.

gomorra21 2024.03.20. 16:56:31

@steven.h: szerintem azért nem értünk egyet, mert te a személyiségének a jegyeit nem szeretnéd egyben nézni, én meg nem tudom máshogy nézni, mint egyben, összességében. Hiszen a piacon is így nézik az edzőket is, játékosokat is. A futball történelemben is így nézzük.

Szerencsétlen Allegri, ha most leváltják, mit fog csinálni? Olaszországban nincsen sztárcsapat. Vár 3-5 évet, hátha valahol elkezd összeállni egy olasz sztárcsapat? És reméli, hogy majd pont ő lesz az, akit a sztárcsapat elhív edzősködni?

steven.h 2024.03.20. 17:17:15

@gomorra21: Szerintem a válogatottat fogja átvenni, de ez csak tipp, mert Spalleti szerintem fog jobb ajánlatokat kapni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3495) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (965) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10222) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2499) meccsek (4288) mercato (4271) nyilatkozat (7637) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása