McKennie: „Már nem fejetlen csirkeként rohangálok”

mckennie_weston_kesztyuben_mutogat.JPGWeston McKennie az idei évben a Juventus egyik legfontosabb embere lett, miután az elmúlt évben csalódást keltően szerepelt kölcsönben a Leeds Unitednél, idén a jobb szélen megtalálta a helyét a Juventusnál.

„Nem mondanám, hogy ez új szerepkör lenne számomra.” - mondta a DAZN kérdéseit olaszul meghallgató, de azokra angolul válaszoló játékos a pénteki győzelem után.

„Játszottam már ezen a poszton a Schalke csapatánál is, szóval mondhatni, hogy én vagyok a dzsóker a keretben, számomra a csapat áll az első helyen, és nem igazán érdekel, milyen posztot kell betöltenem. Nyilván van számomra kedvesebb poszt, de ahol mondják, ott játszok, ha ezzel segíthetek a csapatnak.

Egyértelműen taktikai szempontból fejlődtem itt sokat. Németországban eléggé oda-vissza futkosásból állt a játék, ugyanez Anglia esetében is, sokat futottunk, de itt nagyon fontos a taktika, minden a pozíción alapul. Ebben a tekintetben fejlődnöm kellett, nem rohangálhatok fejetlen csirkeként, és vannak dolgok, amiket egyszerűbben is meg tudok oldani.

A csapat szellemisége nagyon fontos, megpróbálunk egy egységet alkotni, vannak közös vacsorák, és segítünk egymásnak, kapcsolatokat és csatlakozási pontokat alakítunk ki. Tudom, milyen a pályán kívül Andrea Cambiaso, illetve Federico Gatti, és hogy mi fontos számukra. Készek vagyunk átrohanni a falon egymásért, és ezért rendkívül fontos látni, hogy emberek lövések tüzébe vetik magukat.

A scudetto? Tetszik a szó csengése, s még szebben csengene, ha sikerül begyűjteni az év végén. Az elmúlt években hiába próbálkoztunk, de tudjuk, hogy a Juventusnak ezen a szinten van a helye, ez fontos klub komoly múlttal, amely a múltban sokszor nyert scudettót.

Szeretnénk eleget tenni a szurkolóknak, a klubnak és magunknak. Végső soron a BL-hely a cél, de a tejszínhabot a tortán a scudetto jelentené. Erre törekszünk. Próbálunk meccsről meccsre haladni, és minden hétvégén három pontot szerezni.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6218277087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2023.12.09. 06:08:23

A szezon embere Gattival együtt. Vagy Bremer is? Vagy Cambiaso? Hál' Istennek több nagyon jó teljesítmény van. :-)

venember83 2023.12.09. 07:00:49

@Rocky80: Maxival együtt, ne álszerénykedjünk.

Kukszi 2023.12.09. 08:29:47

@Rocky80:
kellemes meglepetés, nem vártam tőle Pál fordulást, de rám cáfolt.
Gattinak csak azt tudom kívánni hogy hasonló pályafutást járjon be mint Chiellini.
Illetve fejlődést.

juve28adam 2023.12.09. 10:23:45

Jót tett neki az angliai kiruccanás.

delpi0823 2023.12.09. 11:39:28

Nagyon jol jott neki a Fagioli,Pogba eltiltas igazabol,de mi se jartunk rosszul azthiszem, mert le a kalappal az amcsi elott,ahogy a 90ikben is meg sprintelt visszafele az nem semmi.Nagyon nagy munkabirasu Weston az biztos.

DelPiero2 2023.12.09. 11:59:01

@juve28adam: szerintem is. Ott fizikailag is nagyon rendbe tették.

Rocky80 2023.12.09. 15:26:42

@venember83: ja, persze, de ő "alap", vagy hogy mondjam. Most csak a játékosokra gondoltam.

Amúgy meg ne Maxizzunk, ne hergeljünk, ha kérhetem! Ez volt a poén része. :D

Amúgy meg való igaz, lehet Angliában rádöbbent valamire, meg rájött hogy jobb neki nálunk, mindenesetre nagyon odateszi magát és észrevette végre hogy hol van, respekt!
Nyilván nem hibátlan, de erre amit most csinál, lehet alapozni végre! Nagy öröm ez, csak így tovább!

venember83 2023.12.09. 15:41:43

@Rocky80: elnézést, semmilyen hergelési szándék nem volt a mondandómban. Te szoktad Maxizni, s eleve sokszor kiemelni a szerepét.

Rocky80 2023.12.09. 16:30:12

@venember83: ilyen lennék? Nem gondoltam volna, de majd odafigyelek rá, hogy dicsérjek mást is. :-)

Amúgy meg adjuk meg a királynak ami a királyé, az Istennek meg ami az Istené.

venember83 2023.12.09. 18:11:51

@Rocky80: a mestert fokozottan kiemeled, de ez nyilván az őt ért számos kritika folyománya is. Nem negatívumként írtam, egyszerű (tán teljesen szubjektív és alaptalan) megállapításként.

Leram7 2023.12.10. 11:33:32

Engem nagyon irritált McKennie az előző években, de lehet tényleg megérett mostanra és én most hosszabbítanék is vele. Kellenek az univerzális játékosok.

Shaky79 2023.12.10. 12:45:30

Mielőtt kölcsönadtuk Angliába, mert mindenki ekézte, hogy milyen gyenge pedig csak nem a posztján játszatta allegri. Rakosgatta szeremcsétlent jobb szélről bal szélre, még jobb hátvédet is játaszatott vele, pedig a schalkéban is itt játszott ahol most és itt tud klasszis teljesítményt nyújtani. Sajnos ehhez el kellett telnie x évnek és kellettek az eltiltások és sérülések, hogy ide visszakerüljön. Sajnos a nagy maxi nem jött rá magától. Mondjuk arra sem jött rá, hogy Bremer most van jó helyen és nem a védelem bal oldalán ha Daniló játszik. Ehhez is Danilo sérülése kellett, hogy középre rakja. Torinóban is itt nyújtott klasszis teljesítményt, ezért igazoltuk le, nem is értem hogy ezt miért nem látja. Remélem attól, hogy Daniló felépült Bremer marad középen és nem cseréli vissza őket. Mondjuk anno De Light is ezért nyújtott gyenge teljesítményt, mert az Ajaxban középen játszott, itt meg rakosgatta balra is és jobbra is. Aki még nagyon szenved allegri keze alatt az Locatelli. Sassuoloban is középen játszott de nem egyedül a védelem előtt, ráadásul ott egy sok passzos, kombinatív, játékot, támadásokat felépítő focit játszottak, na most ez itt teljesen másképp működik allegrinél, és szerencsétlnt már mindenki a pokolba kívánja lassan pedig csak annyi az egész, hogy ezen a poszton ebben a rendszerben csak középszer tud lenni. Chiesa ugyanez! Allegri szerint csatár, de amikor szélről indulva támad akkor életveszély a csávó, ezt a válogatottban is lehetett látni tőle, mert Spalletti nem erőlteti középre ahol a védőkkel kell bírkózni, az nem az ő műfaja. Teljesen elpocsékoljuk a tehetségét amikor a meccsek 70%-ban a saját tizenhatosunkon kell védekeznie.
@Leram7 Pontosan ez a legnagyobb baj, hogy allegrinek univerzális játékosok kellenek akik maximum jó teljesítményt tudnak nyújtani, mert játszatja itt is meg ott is őket. Ezért mondom azt, hogy jöhet ide bárki ha nem a posztján játszatja csak középszer teljesítményt fog nyújtani, bármennyire is klasszis teljesítményre lenne képes. Ezért nem lesz jó az ő rendszerében egyetlen egy kreatív támadó sem, ezért nem jó Soulé, Yildiz, Vlahovic, Chiesa ebben a rendszerben nem tudnak klasszis teljesítményt nyújtani, ezért vannak a kínszenvedős egy gólos győzelmeink, amik főleg pontrúgásból sikerülnek. Illetve nincs olyan csapat a világon aki a meccsek kétharmadában a saját tizenhatosan védekezve hatékonyan ki tudja hozni a labdát és támadást tud építeni, mert ez iszonyat erőt és mentális energiát vesz ki a játékosokból.

Rocky80 2023.12.10. 15:27:02

@Shaky79: te lennél a Juventus edzője? Én téged támogatnálak. Mindent látsz és mindent jobban tudsz! :D

Viccet félretéve: igen, de Ligt is pl. kivirágzott a Bayernben, a csapata legjobbja! Ja, várj...

Locatellitől meg nem tudom mit vártok: be kellene ismerjétek végre, hogy ez a srác egy "normál" Juventusban csere kategória. Nem becsülöm le, szimpatikus srác, de na... Láttál te már olyan labdarúgót aki menekült a megjátszhatóság elől? Árnyék regista, vagy hogy mondjam. Ilyet én még életemben nem láttam, mint amit ez leművel néha!
Amúgy én is többet láttam bele és nyilván csalódás, de kezeljük már végre a helyén.

És igen, kövezzetek meg és lehet istenkáromló leszek, de lehet Chiesa sem akkora ász, mint aminek gondoljuk.

Allegri téma: megint sarkos leszek!: szerintem meg megkapja a fogalmatlanokat meg a nem Juventus szintű játékosokat koncepció nélkül és építsen várat a szarból.
Van egy világklasszis edzőnk és egy középszerű keretünk, ebből erre futja, igen. És ne kapaszkodjatok itt a jelzőkbe, mert egyrészt haragomban írom, másrészt meg Juventus szinten értem a középszerűt.

Ethan Hunt 2023.12.10. 15:42:51

@Rocky80: "szerintem meg megkapja a fogalmatlanokat meg a nem Juventus szintű játékosokat"

Ahonnan vesszük őket, ott miért nem tűnnek fogalmatlannak? Ahová mennek tőlünk, ott miért lesznek újra olyanok, mint előttünk voltak vagy amilyenné nálunk kellett volna, hogy vállaljanak?

Ethan Hunt 2023.12.10. 15:52:37

@Rocky80: *váljanak

Azért van itt két tábor, mert ti azon az állásponton vagytok, hogy Allegri tévedhetetlen és valami isteni sugallat nyomán MINDIG azt csinálja a csapattal, ami a lehető legoptimálisabb... Ti konkrétan ezt hiszitek róla, hogy tévedhetetlen és persze ő is magáról, hiszen sosem tartotta hibásnak még magát semmiben. Most a 3. szezonjában (amikor nincs BL és egy hetet készülhetünk bajnoki meccsekre, nincs kettős terhelés, a riválisainknak meg van) az eredményeink miatt, ezt látjátok igazolva! Az, hogy mi volt az előző két szezonban, amikor pont ugyanígy hittetek minden döntésében, csak akkor kiábrándító eredményeket, meg csúfos BL-kiesést hozott, az nem számított, mert... mert... szar a keret! :D Közben egy meghatározó vagy különlegesebb képességű játékos sem érkezett, inkább csak ment...

Ez abszurd!

Rocky80 2023.12.10. 16:20:10

@Ethan Hunt: mert az nem a Juventus, ahonnan jöttek. Ilyen egyszerű... Nagyobb nyomás, nagyobb teher, nagyobb elődök, nagyobb meccsek és nagyobb elvárások. "Megye kettőben" könnyebb

Rocky80 2023.12.10. 16:29:10

@Ethan Hunt: "megye kettőben" könnyebb kitűnni, mint amikor minden meccsen az ellenfél csíp és harap mert az élete meccse. Meg erősebb ellenfelek ellen is játszol.

De Ligt is ahová ment, minek tűnik? Sokszor más országba mennek, az olasz foci meg teljesen speciális, Kenny is most nyilatkozta le, hogy mennyit tanult. Ennyi év után!

Másik téma: tévedhetetlenségről szó sincs, csak ti hiszitek hogy mi ezt gondoljuk. Mi is látunk ugyanúgy hibákat, meg ami nem tetszik, sorolhatnám.
Az meg hogy ő mit hisz magáról, ezt is csak ti hiszitek. Pl. az 5 cserénél is lenyilatkozta, hogy ezt még szoknia kell. Mi ez, ha nem egy gyengeség beismerése?

A mögöttünk lévő két szezon meg speciális volt több tekintetben. Csak nem kezdem el részletezni, mert telóról tudok pötyögni csak és az egész délutánom elviszi egy ilyen eszmecsere sajnos...
Amúgy meg természetesen minden számít, nekünk is ugyanúgy sokkoló volt a BL kiesés, de legalább megláttuk, hogy milyen messze vagyunk már az európai elittől, és ez hozott el bizonyos változásokat. Meg lehet emiatt van most csapatunk. Nem erős még, rengeteget kell még fejlődni, de végre csapatnak kezd tűnni.

Rocky80 2023.12.10. 16:40:02

@Shaky79: amúgy meg Shaky nem ez a normális, csak kérdezem?
Mármint arra gondolva, hogy játszol egy kiscsapatnál, megállapítottak egy posztot neked a korosztályos csapatnál vagy valamikor, felkerülsz egy elit klubhoz, és lehet, hogy annak az elit edzője azt mondja, hogy fiam, zavart èrzek az erőben, lehet hogy te megállnád a helyed máshol is, vagy kipróbálnálak máshol is, mert csak így férsz a csapatba és így tudsz segíteni. Főleg ha az edző ilyen próbálkozós fajta úgymond!
Hát könyörgöm, a Mandzukicból szélsőt faragott vénségére, mert úgy látta, hogy ez az ember kell a csapatnak és ott tud a legjobban segíteni! És mi lett a vége? Történelem, és egy ikon.

De mondok másik példát: Szoboszlai is hátrébb van vonva Kloppnál úgy tudom. Akkor pakolgatják őt is ide-oda, vagy mi? Teljesen normális ez a kísérletezgetés szerintem. A nagy gondolkodók sosem a sémák alapján gondolkoznak, ezt ne felejtsétek el.

Gatti is pl mi gólerős már, meg mindig elöl kóricál. Lehet ő lesz a következő modern mittudoménmi, amit Allegri talál ki. A foci is folyamatosan fejlődik, és pont ezektől fejlődik hogy felrúgjuk a sémákat és próbálkozunk jobbra-balra.

Shaky79 2023.12.10. 17:59:44

"Viccet félretéve: igen, de Ligt is pl. kivirágzott a Bayernben, a csapata legjobbja! Ja, várj..."
Nem az a lényeg, hogy most mit csinál, hanem az, hogy ide jött az ajaxból ahol kiemelkedőt nyújtott, itt meg leépült.

"Locatellitől meg nem tudom mit vártok: be kellene ismerjétek végre, hogy ez a srác egy "normál" Juventusban csere kategória. Nem becsülöm le, szimpatikus srác, de na... Láttál te már olyan labdarúgót aki menekült a megjátszhatóság elől? Árnyék regista, vagy hogy mondjam. Ilyet én még életemben nem láttam, mint amit ez leművel néha!
Amúgy én is többet láttam bele és nyilván csalódás, de kezeljük már végre a helyén."

Nem érted, hogy pont ezt írtam le. Az nem az ő posztja ahol játszatja allegri, hát pont ezért középszer, előtte a sassouloban miért volt nagyon jó, a Juve miért igazolta le, miért hívják be az olasz válogatottba???...igazad van nagyon gyenge, de az a baj, hogy a Juvéban az, előtte nem volt az! Ha behívják az olasz válogatottba is akkor nem gondolod, hogy nem a képességeivel van probléma?

"És igen, kövezzetek meg és lehet istenkáromló leszek, de lehet Chiesa sem akkora ász, mint aminek gondoljuk."

Hát igen igazad van, lehet meg kellene kövezni :-)
Láttad most a válogatottban játszani? Spalletti bal szélen játszatta és 90 százalékban a támadásokra kellett figyelnie. Konkrétan nem tudták tartani, azt hiszem kettő gólt is rúgott! Az olasz válogatottban ász, csak a Juvéban nem, ja hát ez is nagyon érdekes, de biztos Ő is gyenge képességű, és allegri meg a zseni...

"Allegri téma: megint sarkos leszek!: szerintem meg megkapja a fogalmatlanokat meg a nem Juventus szintű játékosokat koncepció nélkül és építsen várat a szarból.
Van egy világklasszis edzőnk és egy középszerű keretünk, ebből erre futja, igen. És ne kapaszkodjatok itt a jelzőkbe, mert egyrészt haragomban írom, másrészt meg Juventus szinten értem a középszerűt."

Fogalmatlanok??? Kikről beszélsz, olasz, brazil, francia, lengyel, szerb, USA válogatott játékosokról van szó. Tudom itt mindenki fogalmatlan szerintetek csak allegri zseni. Rájöttem, hogy ti nem is a Juvénak drukkoltok, hanem allegrinek. Azért írod azt is, hogy megnéznéd egy nagy csapat kispadján, hát én is nagyon megnézném, mert akkor már nem lenne itt! De inkább megfordítom, én inkább a Juvénak az edzői székében néznék meg egy olyan edzőt aki a játék minden elemét leoktatja a csapatnak, nem kell tikitaka meg ilyenek, de azért jó lenne ha meccsenként 50 %-ban nálunk lenne a labda mondjuk egy bologna vagy monza ellen, és nem azon kellene izgulni, hogy egy pontrúgásból lőtt gól után kiegyenlít az ellenfél mert csak kergetjük a labdát, vagy esetleg még rúgunk rá egyet vagy kettőt mint azt mondjuk minden másik valamire való csapat csinálja aki bl-be meg scudettóra vágyik. Még leírni is abszurd, hogy erre vágyok, ez egy bl-be vágyó csapatnál szerintem minimum elvárás kellene, hogy legyen de nálunk nem az. Szerintem egy ilyen edzővel nagyot csodálkoznátok bizonyos játékosokon, hogy mennyire jók lennének, főleg a csapat eleje!

"mert az nem a Juventus, ahonnan jöttek. Ilyen egyszerű... Nagyobb nyomás, nagyobb teher, nagyobb elődök, nagyobb meccsek és nagyobb elvárások. "Megye kettőben" könnyebb"
Az valóban igaz, hogy törvényszerű mindig visszaesés, na de az, hogy minden játékos visszazuhan az előtte látott tudásának felére és ez évekig is eltarthat, hát azért az nem törvényszerű, sőt...ezt nem lehet a kiscsapat-nagycsapat szindrómára fogni! Ha ezt vesszük alapul akkor a Juve csak a PSG-ből, Bayernből, Realból stb. igazolhatna játékosokat :-)

"amúgy meg Shaky nem ez a normális, csak kérdezem?
Mármint arra gondolva, hogy játszol egy kiscsapatnál, megállapítottak egy posztot neked a korosztályos csapatnál vagy valamikor, felkerülsz egy elit klubhoz, és lehet, hogy annak az elit edzője azt mondja, hogy fiam, zavart èrzek az erőben, lehet hogy te megállnád a helyed máshol is, vagy kipróbálnálak máshol is, mert csak így férsz a csapatba és így tudsz segíteni. Főleg ha az edző ilyen próbálkozós fajta úgymond!"

Nem ez nem normális! Minden valamire való csapatnak van kiforrott játéka és posztra igazolnak játékosokat, de itt nem, mert itt nincs játékrendszer, ide nem lehet posztra igazolni, hanem leigazolnak egy jó játékost, itt meg majd megpróbáljuk itt, aztán ott, de nem ott ahol jól játszott előző csapatában! Könyörgöm, olyanokat írsz, hogy el se hiszem! Ezek nem utánpótláskorú játékosok, hanem kiforrott játékosok, nekik már nem kell új szerepeket kitalálni. Mandzukic is kényszerből játszott ott, mert középen nem volt helye, de neki az a poszt feküdt. De ez nem azt jelenti, hogy ez mindenkinél így van, sőt. Pl: Egy gyártósoron sem működik az, hogy ide oda pakolgatom a szerelőket, mert lehet, hogy megoldja a feladatot aki egyszer a kormányművet szereli egyszer meg a motort rakja be, de nem úgy mintha mindig ugyanazt csinálná, mert így nem alakulnak ki az automatizmusok amik nagyon fontosak ezen a szinten. Ez nem egyéni játék hanem csapatszinten kell együtt gondolkodni!!!

Shaky79 2023.12.10. 18:12:07

De mondok másik példát: Szoboszlai is hátrébb van vonva Kloppnál úgy tudom. Akkor pakolgatják őt is ide-oda, vagy mi? Teljesen normális ez a kísérletezgetés szerintem. A nagy gondolkodók sosem a sémák alapján gondolkoznak, ezt ne felejtsétek el.

Szoboszlai egy támadó szellemű csapatból akik fociznak, támadnak, játékot felépítik, igazolt át egy még támadóbb szellemű csapatba. Tökéletes igazolás, ráadásul Klopp minden meccsen ugyanott játszatja!!!
Nálunk pont ennek az ellenkezője zajlik. Egy támamó szellemű csapatból igazolunk egy játékost, mondjuk a példa kedvéért legyen ez Kostic, ott az EL gólpassz királya volt, idejön és itt meg nem tud beadni, sőt mostmár balbekket játszik! Érted mi a különbség? Ő nem ezen a poszton tud jól teljesíteni, hanem egy sorral előrébb aztán idejön és azt mondjuk rá, hogy milyen gyenge, pedig nem az csak nem ott és nem olyan felfogásban kell játszania mint eddig!

"Gatti is pl mi gólerős már, meg mindig elöl kóricál. Lehet ő lesz a következő modern mittudoménmi, amit Allegri talál ki. A foci is folyamatosan fejlődik, és pont ezektől fejlődik hogy felrúgjuk a sémákat és próbálkozunk jobbra-balra."

Nagyon jó, hogy Gattit hoztad fel, mert 5 meccsel ezelőtt elküldtétek melegebb éghajlatra, hogy milyen gyenge képességű játékos, közben Spalletti meg behívta az olasz válogatottba, biztos hülye és ő nem látja mennyire béna ez a Gatti! Szóval ez a csapat jó játékosokból áll, a rendszer szar de nagyon. Ja attól meg a vérem felforr, hogy a támadást allegri a játékosok egyéni képességeire bízza! Mivan??? Akkor adja vissza az edzői diplomáját, meg a fele fizetését. A foci az komplex csapatjáték, ilyen nincs, hogy a felét oktatom a felét meg nem, na ez vicc!!!

Rikoo 2023.12.10. 18:53:50

@Shaky79: Itt válaszolok, mert a másikon már nem találtam a kommentet.

De látod ez a probléma már évek óta a kerettel és Sarrinál vagy Pirlonál sem volt másképp. Nem játékstílus vagy felállás szerint igazoltunk Marotta távozása óta, mindig voltak olyan játékosaink, akik olyan helyen játszottak, mint még korábban nem.
Most is válthatnánk másik felállásra, ott is problémáink lennének. Ez a kevésbé rossz konkrétan.
McKennie idén 7 meccset játszott belső középpályásként, 6 meccsen szélső középpályásként. Utóbbi kényszer volt, mert Weah mellé nincs más játékos a keretben, pedig minden posztra kellene két játékos.
Szerencsére Cambiaso nagyon bevált ott, így Weston újra a középpályán játszhat.
Bremernél nem értem mire gondolsz. Amióta 3 belső védős rendszer van, azóta mindig középen játszik, 4 védős rendszerben játszott baloldalon, mint ahogy De Ligt is többször.
Őt mondjuk pont nem értem miért hoztad fel, mert a legtöbb problémája még a legelején volt, amikor ideigazolt, de akkor még Sarri volt az edző, utána pedig Pirlo. Ebben a két szezonban kaptunk 110 gólt összesen.
Locatelli legnagyobb hiányossága a játékintelligenciája és ez már teljesen nyilvánvaló ennyi idő után.
Hogy csak egy példát mondjak, mindenki tudja, hogy Vlahovicnak és Keannek a legtöbb problémája a labdaátvételekkel van, erre Locatelli mit csinál? Folyamatosan 2x olyan erővel passzolja rájuk a labdát, mint kellene és ők pedig folyamatosan elveszítik.
Látom lejjebb felhoztad Szoboszlait, ő is nyilatkozta, hogy teljesen másképp kell passzolnia, amikor Gakpo vagy Nunez játszik előtte.
De nem csak ez. Folyamatosan kérnie kellene a labdát, rossz döntéseket hoz sorban, ha van 3 választási lehetősége, akkor folyamatosan a legrosszabbat hozza meg.
Folyamatosan gyorsítani akarja a játékot, pedig sokszor csak elég lenne, ha lassítana és biztonságba vinné a labdát, hogy tudjunk labdát birtokolni.
Most mégis mivel lenne jobb, ha feljebb játszana? Oda alapból egy támadó középpályást kellene igazolni, mert konkrétan a teljesen keretünkben nincs egy sem.
A válogatottban ő azért csere volt a legtöbb meccsén, de ez érthető is, mert a Jorginho-Verratti-Barella trió mellett esélye sem volt a kezdőbe kerülni.
Az már más kérdés, hogy Mancini és Spalletti is inkább berakta Cristantét helyette.
Chiesa kicsit áldozat most, mert nem miatta játszunk ebben a felállásban, de ezt mondtam feljebb, hogy bármilyen felállásban játszanánk, úgy van a keretünk kialakítva, hogy biztosan lesz olyan, aki nem a megfelelő helyen játszik.
Mostantól kezdődik majd az új projekt és a keret kialakítása, mert hamarosan jönnek Giuntoli első igazolásai, nagyon kíváncsi leszek.
Gondolom olvastad, de nyilatkozott most Chiesáról is:
"Bár Fede gyakran játszik visszavont csatárként, mindig balról indul meg a pálya közepe felé, amivel kissé elferdíti a mezőnyt, mivel védekezés során az egyik oldalon egy középpályásnak ki kell lépnie az ötödik védő helyére, miközben a hátsó alakzat kibővül egy fővel, ami egy 4-4-2-es hadrendet eredményez."
Chiesa heat mapje látható a Sofascore-on is:
www.sofascore.com/player/federico-chiesa/845386
Itt pedig Kosticé:
www.sofascore.com/player/filip-kostic/126588
Ha visszatekersz a Bundesligás időkhöz, akkor láthatod, hogy ott sem játszott máshol vagy másképp.

Azért az 1-0-ás győzelmekhez hozzátartozik, hogy a csatáraink elég sok helyzetet kihagynak.
Gondolok főleg Vlahovicra, akinek minimum 7-8 komoly ziccere volt, ahol hibázott és mellé még ugye két kihagyott büntetője is van.
Keannek még érvényes gólja sincs, csak 3 meg nem adott.
De ami biztos, hogy rohadt nagy szükségünk lenne egy kreatív támadó középpályásra, ha már Pogbát eltiltották. Azért az is érdekes, hogy mekkora óriási minőségi különbség volt közte és a többi játékos között, amikor beállt játszani.
Azóta mondják a legtöbben, hogy látszódik a minőségbeli hiányosság. Pogba nagyon megmutatta hol kellene lennie a Juventus szintnek.
Bár szerintem sokkal nagyobb probléma a koncepció hiánya a keretben. Össze-vissza igazoltunk a Paratici-Cherubini időszak alatt, kb. mint amikor Secco volt.
Tele vagyunk olyan játékosokkal, akiknek nem erősségük az össszjáték, nem csoda, hogy nem tudunk labdát birtokolni.
Az pedig sajnálatos, hogy Pogba és Fagioli eltiltottak, mert pont ők azok a játékosaink, akik nagyon jók összjátékban.

Rikoo 2023.12.10. 18:58:53

@Shaky79: Ezeket a válogatott példákat sem értem. Gatti, Cambiaso és Fagioli is Allegrinél lettek olasz válogatott játékosok.
Bremer szintén Allegrinél lett brazil válogatott.
De még van 3 játékos a keretben, akik korábban nála kerültek be először a válogatottba.

Shaky79 2023.12.10. 20:28:15

@Rikoo: Teljesen elbeszélünk egymás mellett! A keret nem minőségi aztán felhozod, hogy hányan lettek válogatottak allegri alatt! Hozzáteszem ha nem allegri lenne az edzőnk ezek a játékosok akkor is mind a válogatottakbannjátszanának! Ezért mondom én azt, hogy allegri ennyire visszavontan játszatja őket az nem azért van mert nem tudnak többet a játékosok, hanem azért mert nem bízik bennük, mint ahogy ti sem! Szerintem ezzel a kerettel ez az antifoci elfogadhatatlan, bármennyire is nincs Pogbánk (aki világklasszisés hozzá hasonlót nehéz bármelyik csapatban is találni) attól még a keretet nagyon jónak tartom, és szerintem igenis más felfogásban kb 25 métert feljebb tolva a védekezésünket ezzel a kerettel is lehetne normális olasz kiscsapatokat gólokkal megverő játékot produkálni! Nem a realt, bayernt stb. szeretném, hogy presszing alatt tartsunk, hanem egy monzát, fiort, bolognat! Ez a szemlélet egyáltalán nem viszi előre a csapatot, csak toporgunk egy helyben! Amúgy azt meg nem tudhatjuk, hogy milyen lenne egy másik felállás, mert soha nem láttuk, lehet sokkal jobb lenne mint ez, csak akkor edzésen azt kellene gyakorolni! Az, hogy nem tudnak labdát átvenni az azért erős túlzás, mert szerintem ez még a derék magyar foci utánpótlásban is minimum követelmény, nem egy ilyen csapatnál! Mckennie részt olvasd el figyelmesen mert, nem arra válaszolsz amit írtam! Nem allegri vette észre, hogy hol tud jó lenni, hanem az eltiltások miatt rakta oda! Előtte, éveken keresztül mindig máshol játszatta, és Bremert is, mivel Danilo játszott középen! Na mindegy, egyikünk sem fogja meggyőzni a másikat! Én szeretném, hogy allegri menjen, ti meg nem!

természetes alapú logaritmus 2023.12.10. 22:05:05

Shaky79:

De Ligt: Az hogy Ajaxban valaki kiemelkedő az nem azt jelenti hogy az olasz bajnokságban is az lesz. Meg volt 3 edzője. Szóval akkor mindhárom hülye volt.

Locatelli: Az olasz válogatottban egy kicsit könnyebb játszania. Ott van mellette Verratti, Barella, Jorginho. Így ott nem rá hárult a labdák elosztása/támadás szervezés. A Juvéban hol vannak az ilyen játékosok?

Chiesa: Válogatottban nem tudták tartani és rúgott 2 gólt? Igen, Macedoniának. A macedon jobbhátvéd Jovan Manev, az Osijek hátvéde, aki 495 percet játszott idén a csapatában (a bajnokságban). Na, ő nem tudta tartani. Aztán jött az ukrán meccs és ott tudták. :)

Válogatott játékosok: „Kikről beszélsz, olasz, brazil, francia, lengyel, szerb, USA válogatott játékosokról van szó.”
Igen. De nézzük végig. Bremer 3-szoros brazil válogatott, de rendben. Danilo szintén rendben. Alex Sandro valamikor az volt. De a kora és a sérülései miatt ez a múlt. De Sciglio ugyanez olasz kiadásban. Gatti sokadik (kényszer) választás az olaszoknál. Szóval gyakorlatilag 5-ből 2. Középpályán Rabiot és Locatelli OK. Miretti és Fagioli 1-szer kaptak néhány percet. A két amerikai se túl komoly. McKennie a később kiesett Schalkéből jött, majd a kieső Leedből is hazazavarták. Weah 22 évesen 12 millióba került. Pogbát nem számolom. És maradt Kostic. Középpályán 7-ből 3. Támadóknál Chiesa OK. És ennyi. Vlahovic, Milik, Kean mind cserejátékos. Támadóknál 4-ből 1. + a kapus Szczesny. Szóval ez 7 játékos, akikből Chiesa és Kostic gyakorlatilag 1 poszt.

„itt nincs játékrendszer, ide nem lehet posztra igazolni” – „Az nem az ő posztja ahol játszatja allegri, hát pont ezért középszer (Locatelliről)”: Nem lehetne akkor arra a (nem létező) posztra igazolni, ahol Locatelli „kényszerből” játszik? Vagy például Chiesa posztjára nem ráigazolni Kosticot? Vagy ha szélsőt igazolok (Chiesa), akkor mögé szélső hátvédeket is igazolni (hogy lehessen 4 védővel játszani)? Stb. stb. stb...

Shaky79 2023.12.10. 23:08:27

@természetes alapú logaritmus: Akkor is válogatott játékosok, persze ezt is ki lehet forgatni, hogy nem játszanak, meg, hogy hányszor játszottak! De akkor is azok, de itt úgy beszéltek róluk mint valami fogyatékos focistákról akik egyeneset nem tudnak rúgni a labdába, csak azért tudnak futni mert a nagy mester megtanította nekik! Ha nem akarjátok megérteni amit írok nem kell, csak ne ferdítsetek! Mégegyszer leírom, ezek a játékosok annál sokkal jobbak mint amit a pályára kitesznek hétről hétre, mert azért lehet, hogy nem sokat játszanak a válogatottakban de mégiscsak ott vannak a hazájuk 20 legjobb játékosa között! És nem azt írtam, hogy radírozzuk le a pályáról a bayernt vagy a realt, hanem azt, hogy egy monza vagy bologna ellen tudjunk már dominálni, és ne kelljen egy gólos vezetés után dideregni és azt nézni, hogy a Juve 20 méterre védekezik a kapujától és 10 percig nem tud kijönni a kapuja elől egy monza ellen, vagy 80 percig nem akar focizni egy fior ellen! Chiesara visszatérve, ha szerintetek ő sem jó, klasszis játékos akkor nagyon szomorúak lesztek még évekig, mert nem tudom ti kiket vártok, hogy fogunk ide igazolni, de ide hasonló képességű játékost nem fogunk igazolni! Egyrészt nincs rá pénzünk, kettő nem minden bokorban van ilyen képességű játékos, de értelek titeket itt senki nem jó, mindenki szar csak allegri a zseni...

Rikoo 2023.12.10. 23:40:39

@Shaky79: "Hozzáteszem ha nem allegri lenne az edzőnk ezek a játékosok akkor is mind a válogatottakbannjátszanának!"
És ezt mégis miből gondolod?
Fagioli és Gatti a másodosztály után lettek Juventus játékosok, Cambiaso pedig élete idényét futja eddig, a Bologna és Genoa csapataiban erős túlzással sem volt benne, hogy ő majd válogatott játékos lesz pár hónapon belül.

A keret nem minőségi, ez tény. Nem lehet a Juventus keretét bármilyen jelenlegi topcsapatéhoz viszonyítani, közelében nem vagyunk egy Bayern Münchenhez vagy Manchester City-hez, de még a tízes évek közepén lévő Juventushoz sem.
Az viszont biztos, hogy egy bizonyos szintig bőven erős ez a keret és olasz szinten szerintem kifejezetten jó játékosok vannak, én másokkal ellentétben nem a keret minőségét, hanem a koncepcióját szidom, mert az nincs.
Rabiot a legjobb középpályásunk, pedig Sarri és Pirlo alatt nagyon gyenge teljesítményt nyújtott és soha nem volt egy olyan játékos, akinek az összjáték az igazi erőssége, nem véletlenül szenvedett nálunk az első két idényében.
A PSG-nél és a válogatottban is látható, hogy más erősségei vannak.
Azért hoztam fel pont őt, mert nem véletlenül nem tudunk labdát birtokolni.
Nincs koncepció a keretben és nincs is összhang a játékosok között játékstílus szempontjából. Tökéletes példa erre látni, hogy Di Máriának senki nem volt játszótársa tavaly, mert totál 0 volt mindenki hozzá képest összjátékban.
Marotta távozása óta van ez, sajnos.

"más felfogásban kb 25 métert feljebb tolva a védekezésünket ezzel a kerettel is lehetne normális olasz kiscsapatokat gólokkal megverő játékot produkálni"
Tudom, hogy ez az elvárás, de ez már hosszú évek óta nem megy. Nem véletlenül kaptunk Sarrinál és Pirlonál két év alatt 110 gólt.
Nagyon régóta nincsen olyan védelmünk, amely képes lenne magasan védekezni, az elmúlt években pedig főleg nincs.
Bremer a legjobb védőnk és még ő sem tudja jól levédekezni a kontrákat, nem beszélve a többiekről.
Emellett pedig olyan labdabiztos játékosok kellenének a középpályára és a támadósorba, akik jók az összjátékban és nem veszítik el a labdát.
Higuaínnak, Dybalának, Pjanicnak az összjáték volt az erősségük, ezért is birtokoltuk többet a labdát, mert ez volt a keret jellegzetessége, most más a keretünk, kontra játékosaink vannak, akik jók a visszatámadásban és ebből is vagyunk veszélyesek, csak sajnos a gólok nem jönnek.

Rikoo 2023.12.10. 23:52:02

@Shaky79: Ez már a másik felállás, hiszen 4-4-2-ről álltunk át erre a 3-5-2-re, bár ez néha még mindig hibrid.

Azért teljesen más átvenni egy labdát a magyar utánpótlásban és átvenni a labdát a Premier League-ben vagy a Serie A-ban középcsatárként, ahol két 90+ kilós védő van a nyakadon és mindenáron el akarják venni tőled.
Teljesen más szint. Ugyanez, hogy könnyen át tudtam venni a labdát egy magyar akadémia ellen, de ahogy már a Freiburg vagy Kaiserslautern volt az ellenfél 14 évesen, ott már látszódott a qrva nagy fizikai különbség.
Meg egyébként sem csak Vlahovic és Darwin Nunez szenved így az átvételekkel, nagyon sok csatárnak vannak ilyen problémái. Ebből is vannak a mémek és a vicces YouTube shortsok, hogy mennyivel technikásabbak voltak régen a középcsatárok.

Továbbra sem értem miért mondod, hogy Danilo játszott középen, miközben Bremer a középső védő a 3 védő közül, amióta átálltunk a 3 védős rendszerre. Nyugodtan vissza lehet nézni eredményeken, sofascore-on vagy bármelyik statisztikai oldalon.
Danilo játszott jobbon és balon, Rugani mind a 3 poszton, Gatti csak jobbon, Bonucci és Bremer pedig középen, ritkán játszottak együtt, amióta 3-5-2 van.
Bremer a 4 védős rendszerben játszott baloldalon, de az nagyon nem feküdt neki, nem véletlenül lett a formációváltás és a 3-5-2.

Hidd el, hogy én örülnék a legjobban, ha nem Allegriről kellene beszélni, már borzasztóan unom. Rohadt sok másik téma van még, de mindig felhozzátok az edzőt.
Ha hosszabbítani fog, akkor még évekig ez lesz majd a téma?

Rikoo 2023.12.11. 00:43:30

Beszéljünk inkább arról, hogy újra csodálatos hangulat van a stadionban és nagyon jó a csapatszellem.
www.youtube.com/watch?v=OPk8OrWJu44

Shaky79 2023.12.11. 03:56:01

@Rikoo: Allegrivel nem fogunk soha tamadófocit játszani, ő mindig is ezt a kiscsapatokat jellemző kontrafocit játszatta! Bocsánat de nekem ez nézhetetlen, nem Juvéhoz méltó, és nem csak a mostani érában játszottuk ezt vele, hanem az előző 5 éves periódusának utolsó két évében is, szóval ha itt marad ez nem fog változni, bármilyen összjátékra képes játékosokat hoznak ide, kicserélhetik az egész keretet neki, akkor sem fogunk mást játszani! Nekem is tetszik a tabellán elfoglalt helyünk, de én a tabella helyett szeretném a meccseinket élvezni, amit az itt töltött 8 évéből most az ötödikben is nézhetetlen számomra! Nem tudok optimista lenni a jövőre nézve ezzel a játékfelfogással, egyszerűen elképzelhetetlennek tartom, hogy ezzel európában bármit is el lehessen érni!
Sarrival bajnokságot nyertünk, ha hagyták volna dolgozni és mondjuk nem Ronaldo van itt akit mindenki ki akart szolgálni, mert hozzá kellett alakítani a játékot és nem tudta a saját elképzeléseit megvalósítani, na ő mondta akkor hogy az a keret edzhetetlen, azóta le is lett cserélve az egész keret és allegri szájíze szerint lett alakítva mégis itt tartunk! Na mindegy én lezártam ezt a témát! Jól akarom érezni magam meccs közben, de sajnos ez most nem megy, már a meccseket végig se nézem csak bele bele nézek, nekem ez szomorú, de kitartok amíg bírok, aztán ha nagyon nem megy keresek majd más elfoglaltságot!

venember83 2023.12.11. 04:53:59

@Shaky79: a Napoli elleni győzelem után azt nyilatkozta a Sky Sport számára, hogy a jó védekezés nyeri a címeket. Szerintem mindenki számára egyértelmű, hogy mire helyezi a mester a hangsúlyt. A mindenkori és megkérdőjelezhetetlen elegáns öltözködésen kívül.

Rikoo 2023.12.11. 10:26:21

@Shaky79: Ízlés kérdés, én nem is akarom, hogy támadófocit játszunk. Elégedett lennék egy intelligens játékkal, ahol 50-50 a labdabirtoklás, de mégis érződik minden meccsen, hogy az van, amit a Juventus eltervezett.
Most azért még nagyon nem tartunk itt, főleg labdabirtoklásban.
Nyilván Dominik miatt nagyjából minden Liverpool meccset megnézek, így ha annyira olyan igényem van, hogy direkt játékot nézzek, akkor ott vannak a Pool meccsek, mindenesetre én nagyon nem akarnám, hogy a Juventus így játszon.
És ezt edzőtől függetlenül mondom, mert lehet itt bárki. Engem nem különösebben az edző személye érdekel, akkor is ugyanazok az érzések lesznek bennem. Nem különösebben kedveltem Sarrit(azóta ez változott), mégis az elsőtől az utolsó percig láttam mindent a csapattól, abban a szezonban.
Egyébként nála valami nem működött, mert a stadionban és a közösségi oldalakon is folyamatosan kapta a savazásokat. Talán a stílusa miatt vagy nem tudom miért.
Valahogy ez az egész nem működött, ellentétes volt a Juventus szellemiségével. Conte és Allegri ötvözete illik a leginkább a klubhoz. Még esetleg Zizout megnézném egy erős stábbal. Pl. Pintust azonnal visszahozni a Real Madridtól.

"Nem tudok optimista lenni a jövőre nézve ezzel a játékfelfogással, egyszerűen elképzelhetetlennek tartom, hogy ezzel európában bármit is el lehessen érni!"

Én ezt csak pillanatnyi állapotnak tartom, lesznek változások, de már az óriási előrelépés, hogy végre egy igazi CSAPAT van a pályán, akik az öltözőben és azon kívül is jóban vannak egymással. Nincsenek egyéniségek, hanem mindenki mindent megtesz a csapatért.

Szerintem is zárjuk le ezt a témát, van még sok másik, ne csak mindig az edző legyen. Pl. Bremer hamarosan hosszabbíthat 2028-ig.

Rocky80 2023.12.11. 13:21:37

@Shaky79: hagyjuk már ezt az Allegri szája íze szerint lett alakítva a keret szöveget!
Köztudott, hogy évek óta egy fillérünk sincs, ezért van sulykolva a fiatalítás meg a Next Gen; ezért válogatunk a lejáró szerződésű meg a cserepados játékosok között, meg ezért létszükséglet a top 4 és a BL és még sorolhatnám. Ha meg van pénzünk, akkor megvesszük belőle Vlahovicot, aztán vitatkozunk, hogy flop vagy nem.
Ti mégis úgy tesztek, mintha ez egy angol csapat lenne és a Maestro kénye-kedve szerint igazolhatott volna az elmúlt években.
Az, hogy valaki azt mondja hogy válassz: Di Maria vagy Jorginho, ezek a lehetőségeink, és erre azt mondja hogy Di Maria; az még nem azt jelenti hogy teljesen az ő szája íze szerint alakul a keret. Már a 2 BL döntőnk idején is abból főzött amit elé raktak, csak sokkal jobbak voltak az alapanyagok Marotta miatt. Talán most fog javulni a helyzet Giuntoli érkezésével. Talán!

Rocky80 2023.12.11. 13:34:57

@venember83: és mi ezzel a gond? Ancelottinak is olasz alapelvei vannak, csak nem mindegy, hogy ki kavar elöl (meg középen, ugye).
Nem a jó védekezéssel van a probléma, ez az olasz foci alapstílusa, támadásban kellene kicsit több. Pontosabban helyzetkihasználásban.

Thuglife! 2023.12.11. 15:55:30

@Rikoo: már bocs de milyen matek szerint kapott Sarrival és Pirloval Juve 110gólt??
Sarrival 76-43
Pirloval 77-38
Ha ezt valamihez hasonlítani akarjuk,mivel EGY évet voltak a Juvénál tehát első évüket töltötték ha úgy tetszik akkor hasonlítsuk Allegri második érájának első évéhez hogy ő és a másik kettő mennyire tud alkalmazkodni egy számára új csapathoz.
Na neki 57-37 a gólkülönbség.tehát nem látok semmi kirívó különbséget a kapott gólok tekintetében.nem úgy a rúgott gólok számában.
Persze ő egy zseni és a harmadik évre már összerakta a védelmet tekintve hogy 2-3 éve együtt készülnek ugyanezek a játékosok csak Cambiaso új (Weah nem tényező még)
Az elö se fordulhat hogy amúgy is összeszoktak volna a játékosok 5 együtt töltött felkészülési idő alatt,de persze hasonlítsuk őt az egymilliós fizetésű Pirlohoz.

Thuglife! 2023.12.11. 16:07:57

A másik tényferdítés pedig a Rabiot gyerek aki az említett 2 edző alatt szenvedett?!
Kinél is volt 0-gólos szezonja?

FAF 2023.12.11. 18:12:58

Ja a játékosok kutyaütők Allegri meg zseni mert most éppen jöttek az eredmények. Azt ne is vegyük számításba hogy csak a bajnoki meccsekre kell készülni egy hétig meg hogy hányszor mentette meg a szerencse a szaros 1:0-ás meccseket. Pár meccsen nem jön majd a szerencse aztán nem fog ilyen fényesen kinézni ez a nézhetetlen szar. Persze az is a játékosok hibája lett volna, lesz majd mert nem képesek hiba nélkül lehozni egy meccset ezzel a kizsigerelő, energiaemésztő labdakergető taktikával.

Más olasz csapatokban mindenki fasza játékos nálunk mindenki szar. Itt nincs pénz azért vannak ilyen játékosaink. Ja a többi olasz csapat tele van pénzzel ugyebár.

Edzők tekintetében 3 évet hasonlítunk 1-1 évhez. Még jó hogy 3 év alatt valamit már fel tud mutatni ez az agysebész. Az első éve alapján mehetett volna a másik kettő után ha van egy elvárt szint ami miatt a másik kettőnek mennie kellett.

Ha valaki megemlíti a támadó focit egyből mehet szurkolni valaki másnak mert egyesek nem képesek felfogni hogy nem totális támadó focit akrunk hanem igenis egy domináló és támadásra is képes csapatot. Nehogy már egy Juventusnak a góljai többségét pontrúgás utáni kavarodásból kelljen szerznie mert fogalmatlanok a támadásépítéshez.
Azt se fogják fel itt sokan hogy simán mi is tudjuk élvezni és elfogadni a jó védekezést. Mondjuk egy Inter vagy Napoli ellen ez rendben van de ne próbálja már meg bemagyarázni valaki hogy ő élvezi hogy ugyanazt a fost játszuk alsó házi csapatok ellen is.
A bajnokságban lehet alkalmazni ezt a taktikázok és inkább legyen döntetlen, nem kell nekünk tudni támadni mert csak az eredmény számít. A BL-ben meg majd pislogunk hogy van két meccs és ha nem támadsz akkor kiesel a picsába meg a döntő egy meccsből áll ahol nincs lehetőség javításra. Láttuk milyen jól helytáltunk a döntőkben.
Allegri szajkózza hogy az első négy a cél akkor miért nem képes felhasználni ezt az évet arra hogy valamit támadásban is fel tudjunk mutatni, esetleg berobbanjon valaki aki tudja segíteni a támadásokat ha már akiket játszat erre képtelenek és ezért kell ezt a fost játszatnia. Mert ugye ez van felhozva a védelmében hogy azért játszuk ezt mert szarok a játékosok. Szerintem meg mindegy kit igazolunk ugyanez lesz a játék Allegri alatt. Kivétel ha középre meg előre sikerül ösztönös játékosokat igazolni akik megoldják de ahhoz meg minek Allegri? Hogy kiherélje őket is?

Lehet itt támadni embereket hogy jaj milyen keserű és miért nem elégedett azzal hogy eredményes a csapat mint legutóbb a két kolléga, csak ne felejtsük el hogy nem mindenki Eredmények.com-os meg Sofascore-os szurkoló hogy megelégszünk azzal hogy ott megnézzük az eredményt (bár lehet jobban járnánk) hanem a meccsnézésnek szórakozásnak is kellene lennie. A szórkoztatás mint említettem nem feltétlenül a totális támadó focit takarja de nem is ezt a favágást amit nézhetünk hétről hétre. A kettő között csak kell lennie egy ösvénynek. Valaki azt mondja hogy ha szórakozni akarunk menjük a cirkuszba én meg azt mondom, hogy aki nem képes szórakoztatni az menjen ahova akar.

természetes alapú logaritmus 2023.12.11. 18:17:47

@Shaky79:

Senki nem tekinti őket fogyatékosnak. De válogatott és válogatott közt is van különbség. És a klubcsapat célja sem mindegy. Attól hogy valaki befér mondjuk az amerikai, lengyel vagy akár a magyar válogatott keretében az nem azt jelenti hogy befér egy olasz vagy angol vagy francia keretbe. De fordítva is igaz. Pl. attól hogy valaki nem fér be az olasz keretbe, attól a magyarba még beférhet (Értsd: Vannak olyan olasz nem válogatott játékosok, akik beférnének a magyar keretbe). És a klubcsapat céljára visszatérve. Egy (majdnem?) top bajnokság dobogójára vágyó klub nem elégedhet meg azzal, hogy de hát válogatott kerettag egy harmadvonalbeli válogatottnál. Vagy még azt is megértem, hogy „eddig ér a takaró”. De akkor ehhez mérjük az igényeket. Mert lehet mondani hogy játszhatnánk látványosabban. Csak az az eredményesség rovására menne. Mert lenne 1-2 kiscsapat, aki kihasználná a lazább védekezésünket 1-2 kontrával (az eléggé látszik hogy ha simán rávezethetik a védelmünkre a labdát, akkor térdre imához van). Mert lehet, hogy egy 2-2, 3-3 látványosabb, mint az 1-0. Csak kevesebb pont jár érte.

Chiesáról senki nem mondta, hogy rossz játékos. Sőt a támadó szekciónk egyetlen értelmes tagja. De te mit írtál? „Az olasz válogatottban ász, csak a Juvéban nem”. Hát ez így nem igaz. De nézzük szám szerint. Chiesa a Fiorentinában 153 meccs, 34 gól, 25 gólpassz. Juvéban 108 meccs, 26 gól, 22 gólpassz. Válogatottban 44 meccs, 7 gól, 7 gólpassz. Ha a gólok és gólpasszok számának összegét nézzük, akkor: Fiorentinában: 59/153=0,386, Juventusban: 48/108=0,444, válogatottban: 14/44=0,318. Szóval hogy is van az a ferdítés?

Rikoo 2023.12.11. 19:00:39

@Thuglife!: Ezek a bajnokságban kapott gólok, nincsenek benne a kupában és BL-ben kapottak.

Az első pár hónap után már távozni akart, lassan másfél éve pedig élete formájában van.
Rabiot anyja: "Mikor Maurizio Sarri lett a csapat mestere, Adrien nagyon kevés játéklehetőséget kapott, ami miatt még a januári távozás gondolata is felmerült bennünk."

Rikoo 2023.12.11. 19:08:58

@Thuglife!: De azt elismerem, hogy amíg maradt a 4-4-2 és nem álltunk át 3-5-2-re, addig semmivel nem volt jobb a helyzet. Onnantól kezdett drasztikusan kevesebb gólt kapni a csapat, szóval mondhatni Allegri visszatérése utáni másfél évben nem volt jobb a helyzet, igazából még rosszabb is.

Thuglife! 2023.12.11. 20:38:32

@Rikoo: hát akkor hozzáadhatnánk ugyanúgy a BL -ben kupában kapott gólokat Allegri bajnoki góljaihoz is.

Nem csoda hogy nem játszatta Rabiot,meddig nem focizott előtte a PSG-ben fél évig? Gondolom úgy is teljesített edzésen.

De hogy tényleg ne csak Allegri meg az ő vitatható hatása legyen a téma
Bremerről annyit mondanék szerintem nem tölti ki a szerződését ha most hosszabbít.az a játékos aki csak azért választott minket a sinterrel szemben mert mi többet ígértünk nem fog ellenállni egy angol ajánlatnak főleg hogy most még jobban is sikerült az éve.
Az ő és Vlahovic árából Iling és Arthur árából Sandro és Pogba felszabadult béréből azért már lehetne építkezni.

Rikoo 2023.12.11. 22:10:01

@Thuglife!: Főleg, hogy le is nyilatkozta, szeretné majd kipróbálni magát a Premier League-ben.
Nagyon sajnálom, mert a kedvenc játékosom és remélem sokáig marad még.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása