Buffon: „Fizetni kell a hibákért, csak így tanulhatunk belőlük”

buffon_gigi_oltonyben_stadionfenyek_elott.jpgGigi Buffon a minap a Speciale TG1 műsorában beszélt az olasz futball fiataljait érintő fogadási botrányról.

„A pár évvel ezelőtti fogadási ügy? Személy szerint magas árat fizettem érte, ahogyan ennek lennie kell. Ennek következtében azonban fejlődtem, és ha az ember egy ilyen hibát vét, majd szembenéz vele, abban a pillanatban megérti a hibáinak a súlyát, hogyan történtek azok a hibák, illetve hogyan kerülhetők el.

Depresszió a húszas éveim közepén? Felfigyeltem egyes jelekre, amik mentális és fizikai lustaságra utaltak. Mindig voltak ilyen hullámvölgyeim, amelyek pár napig tartottak, és mindig fiziológiai hátteret sejtettem mögöttük, de adott időben azt láttam, hogy időben ezek a jelek jobban elnyúlnak, majd pár hónap után megijedtem, mert már nem az a Gigi voltam, akit én megismertem.

Próbáltam természetes módon gyógyulni, így beszéltem emberekkel, akik kedvesek voltak számomra, s mindenféle szégyen nélküli beszélgetések voltak ezek. Adott pillanatok csak úgy kerülhetők el, ha az ember hagyja, hogy az agya, a képzelőereje és az érdeklődési köre dolgozzon, majd követni kell a stimulációként szolgáló utakat, amelyek kivezethetnek ebből a zsibbadt állapotból.”

Nem véletlenül kérdezték az egykori kapust a fogadási ügyekről, mert anno az ő neve is felmerült fogadások kapcsán még a 2006-os botrány kapcsán, ám nyilatkozata szerint az egykori hálóőr a fogadások 2005-ös betiltása után futballra soha nem fogadott, és anno igencsak zokon vette, hogy ezzel a váddal besározták a nevét.

„Igaz, hogy fogadtam, de csak amikor ez megengedett volt. Semmit nem tettem, amióta 2005 őszén betiltották a fogadásokat. Nem fogadok többet. Amikor a nevemet belekeverték a calciopoliba futballmeccsre vonatkozó fogadásokkal vádolva engem, meggyaláztak, mert megkérdőjelezték a sporthoz való hűségemet.” - mondta a Juventus és az olasz válogatott legendája még 2006-ban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr318244261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása