Chiellini: „Leo más búcsút érdemelt volna”

chiellini_giorgio_kezfogas_szurkolokkal_stadionban.jpegGiorgio Chiellini számos témában elmondta a véleményét a La Gazzetta dello Sport számára, hiszen a Juventus és az olasz válogatott táján zajlanak az események, s elsőként Leonardo Bonucci helyzetéről osztotta meg gondolatait az egykori bajtárs.

„Valódi csalódottságot érzek a helyzet miatt, Leo más távozást érdemelt, és remélem, hogy sikerül valamilyen megállapodásra jutni a klubbal, de a Juventusról van szó, ők meghozzák a saját döntéseiket…

Találkoztam vele Toszkánában július közepén, de nincs szüksége az én tanácsomra. Leo helyzete kapcsán csak abban lehetek biztos, hogy itt nincsenek győztesek vagy vesztesek.

Szerintem Roberto Mancini már nem érezte a megfelelő motivációt, de időre van szükségünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen valódi okok álltak a döntés hátterében. Én csak köszönettel tartozok neki. Amikor kinevezték szövetségi kapitánynak, nem gondoltam, hogy ennyire gáláns lesz, mint amilyen végül lett. Érzelemdús pillanatokat éltünk át együtt, amiket mindig meg fogok őrizni a szívemben.

A csúcsot két éve értük el, és talán az élményt követő másnaposság miatt ment el az első két vb-selejtező meccs. Úgy éreztük, hogy csúcsformában vagyunk, és aztán minden összedőlt az Észak-Macedónia elleni kulcsfotosságú meccsen. Végső soron kiegyensúlyozottan kell kiértékelni az egyes helyzeteket. Miközben Észak-Macedónia ellen pechesek voltunk, hasonló mértékben voltunk szerencsések az Európa-bajnokságon.

Luciano Spalletti szövetségi kapitányként és Gigi Buffon stábtag? Ennek örülnék, mivel Luciano Spalletti megfelelő edző a válogatott számára, és szerintem a karriere megkoronázása lenne. Gigi mindenkitől eltérő személy, szívében nagyon szoros és valós kötelék fűzi a válogatotthoz, és szerintem rengeteget tud adni a keretnek.

Romelu Lukaku érkezne Dušan Vlahović helyére? Tudom, hogy a klub kiértékelte ezt játékoscserét gazdasági indokokból, de én teljes mellszélességgel Dušan Vlahovićot támogatom.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6418196433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvino 2023.08.18. 22:03:30

Eddig meg senki nem tamogatta a belga erkezeset, aki beszelt errol, csak a vezetoseg! Jatekosok-szurkolok-szakertok, senki!

JeetTrader 2023.08.18. 22:30:29

@Juvino: én arrol sem vagyok meggyőződve h a vezetőség is támogatja. Pletykák vannak, meg van logika is H miért pont Lukakut akarnak. De annak ellenére h nem hallgattak el ezek a hangok én azt gondolom semmilyen oldalról nem tud kifizetődő lenni. Anyagilag végképp nem. És épp ezért nem gondolom h pont őt akarna a klub.

Épp financial bajban vagyunk. Mégis milyen körülmény lenne amikor ez a csere megérné? Sosem vágtam h ennek a könyvelése hogy megy valójában de pont ilyen trükközés miatt húzták ránk a vizes lepedőt. Bevállalnánk még egyet? Kétlem...
A fizuja kapcsán olvasni lehetett olyat h többet keresne mint Vlaho de az adókedvezmény miatt mégis kevesebbe kerülne.

Bonuccit nem kommentalom....Mancinirol nem az hirlett H megy az arabokhoz ő is könnyesre keresni magát?

west30 2023.08.19. 00:59:50

Bonucci tavozhatott volna emelt fovel,mint peldaul Chiellini.Allitolag mar aprilisban tudattak vele,hogy mennie kell,de az o egoja elhitette vele,hogy megforditja ezt a szituaciot.

@JeetTrader: Oszinten nekem ugy tunik,hogy ez a Berardi-Lukaku vonal Allegri erolkodese.Eg a haz,probalja menteni a hirnevet,ezert szeretne idehozni olyan tapasztalt jatekosokat,akikkel osszekapar egy Scudettot.

SuperTrezi 2023.08.19. 08:13:30

@west30: Én is így gondolom. Nem az történt, hogy egy július reggel rányitottak a szobájában, hogy "Ide figyelj, Bonu, nincs rád itt szükség, keress magadnak új csapatot!" Egyszerűen Ő nem tudott méltósággal és tiszteletteljes kézfogással lelépni, mint Giorgio, hanem inkább itt vergődik a nyakunkon.

Rocky80 2023.08.19. 12:15:03

@west30: már most ég a ház amikor még a szezon se kezdődött el? Értem, de nem...
Egy scudettot nem lehet csak úgy összekaparni, azért egész évben dolgozni kell.

west30 2023.08.19. 15:51:00

@Rocky80: Az elmult ket evben egett mar elegett.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása