Fagioli: „Több gólt kell szereznem, a képességem megvan hozzá”

fagioli_nicolo_dazn_interju.jpgNicolò Fagioli Torinóban maradt mandulagyulladás miatt, így Continassában készül a vállsérülését követően, s a DAZN csatornájának adott interjút, míg társai az amerikai turnén népszerűsítik a Juventust.

„A Juventus mezének a viselése megtiszteltetés, még ha olykor utálat tárgyát is képezzük: ettől csak még büszkébben viseljük a mezt.

Futás? Én szeretek futni, a győzelemhez a futás elengedhetetlen. Mindenekelőtt szeretni kell az ellenfél mögött futni. Véleményem szerint ez a nyári alapozás a legfárasztóbb része a szezonnak, mert ilyenkor újra kell kezdeni mindent. Fizikailag más állapotban va az ember, mint a szezon során, keményebben kell dolgozni, mint a szezon egyéb heteiben. Sok munkába kerül a jobb felkészülés az első bajnokikra, hogy aztán az ember eljusson a szezon adott célkitűzéseihez.

Tavalyhoz képest jobban figyelek a védekezésre. Szerintem az edző nagy fejlődést ért el nálam ebben a tekintetben. A pályán nyugalmat sugároz, nem szokott letámadni, ha technikai hibát vét egy játékos, viszont sokkal dühösebb, ha nincs meg a megfelelő hozzáállás. A meccs során be kell tartani a tervet, de ha technikai hibát vét az ember, ő az első, aki bátorít.

Példaképek? Imádtam Andrea Pirlót, amikor még játszott, szerintem ő egyike volt a fenoméneknek. Mostanában sokat figyelem Luka Modrićot. Volt egy barátságos meccsünk tavaly, hihetetlen volt. Szemed elől veszi el a labdát, mielőtt akár megpróbálnád támadni őt.

A legnagyobb meglepetést számomra Theo Hernández és Leão jelentette, soha nem játszottam ellenük. Hihetetlen játékosoknak gondolom őket.

Az új generáció vezére lennék? Vannak a csapatban tapasztaltabb játékosok, akik irányítják a csapatot, ők nagyon jók ebben, mindig segítségünkre vannak. Ugyanakkor példát jelenthetek a fiatalok számára: szereplés az U23-as csapatban, egy év bizonyítás kölcsönben, aztán visszatérés, és játszani érdem alapján.

Én 13 évesen érkeztem a Juventushoz, szóval majdnem kilenc évet töltöttem itt. Álmodtam arról, hogy eljussak idáig, aztán nyilván az utánpótlásneveléstől el kell jutni a primavera csapatig, majd az U23-as csapatig, ami fontos, mivel ez készít fel a profi futballba való belépésre. Aztán eltöltöttem egy évet a Serie B-ben, majd visszatértem, és lehetőségem volt pályára lépni a felnőtteknél, ami nagyon boldoggá tett.

Kötelező fejlődés? Évről évre szükséges, és minden egyes aspektusban. Gólok tekintetében jobban kell teljesítenem, megvan benne a szükséges kvalitás. Ezen kívül pedig célom, hogy minél több meccset játszak.

Részvétel az EB-n? Igen, ez is az egyik álmom, az olasz válogatott nagyon erős, de álmodok erről. Képes vagyok rá, de nagy szenvedéllyel kell nagy áldozatokat vállalnom a céljaim eléréséhez.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4918180711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarcoT 2023.07.28. 08:06:35

Belőle kéne még vagy 10-12, nem ilyen Kessie + Lukaku-félék. Hiszem, hogy egy nap a csapat vezére lesz.

Lanzafame 2023.07.28. 09:20:55

"Mostanában sokat figyelem Luka Modrićot."

Ezt jó olvasni. Látszik is a játékán, hogy próbál tanulni tőle, ő a megfelelő minta azon a poszton.

Rocky80 2023.07.28. 09:41:12

Az egyik legnagyobb kedvencem és a remény a szebb jövőre.

Vecchia 2023.07.28. 11:48:41

Mint mindig, amióta figyelemmel követem a pályafutását, csak azt tudom mondani: <3 Fagioli.

Marci04 2023.07.28. 11:53:07

@Rocky80: Barátom, most először egyet kell értenem veled, nekem is a nagy kedvencem!

Rocky80 2023.07.28. 12:05:01

@Marci04: jó, akkor nekem nem! :D

SuperTrezi 2023.07.28. 12:18:41

"Tavalyhoz képest jobban figyelek a védekezésre."
Massimiliano Allegri likes.

venember83 2023.07.28. 12:32:22

@Rocky80: én is utálom Fagiolit, remélem, hamar elpasszolja Giuntoli, akár kölcsönben is, csak menjen már a 'csába.

Rocky80 2023.07.28. 17:00:34

@venember83: jaja, Bonuccinak meg szurkolok, hogy visszakerüljön a keretbe! :D

venember83 2023.07.28. 18:34:14

@Rocky80: már csak a fenekemen pöffeszkedő karszalagos Bonu tetkó miatt is.

Rocky80 2023.07.28. 19:01:33

@venember83: fotó van? Esküszöm megnézném! Ennyit megér! :D

Rocky80 2023.07.28. 19:04:12

@Marci04: illetve nekem nagyobb! :D

Nem lehet nem szeretni ezt a gyereket! Főleg amikor sírt a hibája miatt... Most lehet mondani hogy legyen férfi, meg ilyenek, de őt legalább érdekli és meghatja ha a csapat miatta veszít! Na ebből a hozzáállásból kellene ezer!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása