Cuadrado: „Még ég bennem a versenyszellem”

cuadrado_juan_17-18-as_bajnoki_trofeaval.jpgJuan Cuadrado májusban betöltötte 35. életévét, és bár a Juventust pár napja elhagyta, egyelőre nem gondolkodik a pályafutásának a befejezésén.

„Büszkeséget érzek, és talán csak most kezdem felfogni, mit jelentett a Juventusnál töltött idő.” - nyilatkozta a játékos a kolumbiai AS számára.

„Csak köszönetet tudok mondani Istennek, amiért nyolc évig ezen a szinten futballozhattam. Erről álmodtam, de nem gondoltam, hogy ilyen lesz, és ilyen hosszan elnyúlik. Remélem, hogy a jövőben az olyan klubokhoz szerződő kolumbiaiak, amilyen a Juventus és a Milan, képesek lesznek nyomot hagyni maguk után. Ez büszkeséggel tölt el engem.

Folytatás Szaúd-Arábiában? Jelenleg úgy érzem, megvan bennem a szenvedély, és szeretem a versenyhelyzeteket. Amúgy Ronaldo már ott van, és nem szeretné, ha én is csatlakoznék.

Nagyon nyugodt vagyok, a legjobb megoldást keresem, és kérem Istent, hogy segítsen ezekben a döntésekben. Az ügynököm, Andrey Martínez Európában járt, és most tért vissza, hogy megbeszéljünk különböző helyzeteket. Nyilvánvalóan felmerültek opciók, és majd kielemezzük, hogy melyik lehetőség a legjobb.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1518163026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2023.07.09. 10:24:35

Sok sikert a továbbiakban !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása