HIVATALOS: Paredes visszatér a PSG-hez

paredes_leandro_juventus.jpgÁngel Di María után a Juventus újabb játékostól köszönt el, a szezont kölcsönben a zebracsíkos mezben töltő Leandro Paredes visszatér a Paris Saint-Germainhez, mivel a torinóiak nem véglegesítik keretükben az argentin válogatottal VB-győztes középpályást.

"Leandro Paredes kalandja a Juventus mezében a végéhez ért. A középpályás egy szezonra szóló kölcsön után visszatér a PSG-hez.

Leandro 35 mérkőzéssel zárja tapasztalatait a Juventusnál, közben egy gólt szerzett, egy emlékezetes szabadrúgást a Lecce elleni 2:1-es hazai győzelem során. A Torinóban töltött időszakában tagja volt Argentína VB-győztes keretének is.

Köszönjük, és sok szerencsét kívánunk a jövőben, Leandro!" - búcsúztatta az argentin középpályást a Juventus hivatalos közleménye.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5718152626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2023.06.24. 13:46:07

Nagyszerű ! Egy kolonccal kevesebb !

Rodri13 2023.06.24. 14:08:52

Kösz a semmit LEGENDA!

Dzsákkeríni 2023.06.24. 16:00:22

Idehozni is a világ f@szsága volt. Nem is értettem ki és mit remél ettől a szerencsétlentől...

Gaben Smith 2023.06.24. 17:09:26

Ekozben arrol jonnek a hirek hogy Allegri elfogadta a szaudiak 30 millio per eves fizujat es megy.

Leram7 2023.06.24. 17:46:07

Rég volt ennyire túlértékelt játékos a kp-n, azzal a kevés játékidejével is helyet vitt el a fiatalok elől. Fagioli jól beárazta.

Gaben Smith 2023.06.24. 18:36:13

@Leram7: hat igen az os es a maris 7+7 nettoja ami vagy 20 brutto… az egesz el nem hozott ennyit szval baromira nagyon deficit voltak.

Del Pybala 2023.06.24. 18:50:25

Borzalmas volt de meg mindig jobb mint Loca...

venember83 2023.06.24. 18:54:07

@Gaben Smith: visszahozták mezeladásban, nyugi.

Leram7 2023.06.24. 19:05:12

@venember83: Még Di Maria mez talán, de Paredes mez nem hiszem, hogy sok fogyott. @Gaben Smith: Hát igen, a 2 játékos bérét értelmesen lehetett volna elkülteni.

@Del Pybala: Loca is tré volt, de Paredes alulmúlta.

venember83 2023.06.24. 19:06:34

@Leram7: persze, hogy nem, s ha fogyott is, annak az adidas örülhetett, nem a Juve.

Ui.: Viccvót.

Rocky80 2023.06.24. 19:39:48

@Gaben Smith: az olyan, elfogadja! :D

Amúgy van még tisztesség a világon, Allegri nem a pénzre utazik, érzi, hogy van még itt tennivaló bőven, meg az eddigi produktum se volt az igazi, szóval marad.
Amúgy is egy lovag, az meg nem hagyja el szíve hölgyét!

Bocsánat srácok, de ezt el kellett sütnöm! :D

venember83 2023.06.24. 19:54:28

@Rocky80: pedig a szaúdi klubok mindent megtesznek borzasztóan nehéz helyzetbe süllyedt egykori nagy európai klubok megmentéséért, lásd még a Chelsea kimeneti oldali mercatóját.

Gaben Smith 2023.06.24. 20:23:54

@venember83: en is vettem 10-10 mezt mindkettejuk nevevel

Gaben Smith 2023.06.24. 20:26:35

@Rocky80: en tudtam hogy szived holgyenek grande maistroja meg mindig elokelo es fontos helyet foglal el az ujraepitesi viziodban

SuperTrezi 2023.06.24. 20:50:01

Félelmetes, hogy mennyire nem csinált semmi értelmeset.

xXPeiperXx 2023.06.24. 20:57:15

@Gaben Smith:

Sajnos, egy Momblano-féle kamu hír volt. Fonseca lesz az Al-Hilal edzője, ők adták Allegrinek az ajánlatot pár hete.

Allegri marad és folytatja a "munkáját".

Rocky80 2023.06.24. 21:16:16

@xXPeiperXx: áldásos tevékenységét ha kérhetem! :D

@Gaben Smith: jaja, remélek ugyanúgy, ti meg nyeltek nagyokat... Csak jobb nekem! :D

venember83 2023.06.26. 05:25:26

@Rocky80: "áldásos tevékenységét ha kérhetem"

Az lenne a minimum a Serie A-ban kimagasló bérért. Bár lassan hozza Rabiot szintjét, két évig eddig nem éppen valósította meg az elvárásokat. Valószínűleg túl sokat vártunk a Juve történelmének egyik legsikeresebb edzőjétől. Azok a fránya szurkolói elvárások.

Thuglife! 2023.06.26. 08:41:24

@venember83: a Juve történetének legsikeresebb edzője...még két év és egészen másképp fest majd az a statisztika.
Sokszor azon gondolkozok mi lett volna ha Sarri vitte volna a '15-ös BL döntős csapatot.az biztos(bizonyította a viszontagságos egy éve alatt)hogy az 5 bajnoki címet ő is hozta volna.
Allegri 5 bajnoki címére 4 nyeretlen év.
A szomorú hogy úgy megyünk 2 éve ebben a zsákutcában hogy mikor behajtottunk láttuk a zsákutca táblát...és mégis megyünk egyre beljebb.

venember83 2023.06.26. 08:46:48

@Thuglife!: most már nem opció a rückwärts, mert mindenki ebben a pénzügyi zsákutcában tolong, Inter és Milan is, hamarosan meg majd a többiek is, figyelve az olasz labdarúgás vezetőinek a munkásságát.

Rocky80 2023.06.26. 16:39:55

@venember83: pontosítanálak engedelmeddel: nem a mi elvárásainkkal van baj, mert azok jogosak! Igenis a Juventus legyen a világ egyik legjobb csapata, igenis legyünk harcban minden évben az összes sorozat megnyeréséért amiben elindulunk és így tovább!
A probléma inkább azzal van, hogy nem biztos, hogy minden helyzetben reálisak ezek az elvárások, mivel lehet, hogy egyszerűen nincs ez benne az adott évben/csapatban. Aztán mivel nem látunk rá hogy ezt megítéljük és ehhez igazítsuk az elvárásainkat, morgás meg fújolás van. Hol az edzőre, hol a játékosokra, hol a vezetőkre. Meg természetesen ítéleteket hozunk és eldöntjük magunkban, hogy éppen ki a hibás a kialakult helyzetért. Most éppen Allegri, mert neki van kimagasló bére, meg olyan múltja nálunk, hogy ezt bármilyen csapattal meg kéne ismételje.

De összességében nincs ezzel probléma, mert ilyen a szurkolói lélek és ilyenek vagyunk mi is. Ez jelenti azt, hogy szeretjük még az adott csapatot. Hogy érdekel még a jövőnk. :-)

Thuglife! 2023.06.26. 17:52:24

@Rocky80: kit érdekel az eredmény ha az ember jól szórakozik?
Az igényesség pedig nem bűn.
TACCHINARDI:"A Juve egyetlen jó meccset sem játszott idén"
Ezt azért ne fogjuk már a keretre meg a vezetőségre! Ha nincs eredmény(márpedig nincs az sem) akkor fogjuk a keretre meg a vezetőségre meg hogy nincs pénz meg fogjuk mindenre a sok sérültre a covidra az ellenfélre a bíróra.
De hogy egyetlen jó meccs nincs az évben amit ki lehetne emelni újra lehet nézni...azt ne fogjuk már másra.
Várhatod megint hogy majd most...aztán majd jövőre.csak tudod itt a többség legkésőbb az Inter elleni visszavágónál felébredt...ha jól emlékszem ott is nagyon optimista voltál.

Del Pybala 2023.06.26. 18:32:21

@Rocky80: Ez a keret jobb mint amit a palyan nyujt...ez 100% allegri hibaja.

gomorra21 2023.06.26. 20:45:40

@Thuglife!: egy dolgot sosem fogok elfelejteni. Minden idők legsz@rabb olasz válogatottját Conte vezetése alatt. Az olasz foci igazi varázsa volt az. Az ész diadala. Allegriből pont az a 2 elem hiányzik, ami ott megvolt, és nagyon olaszos volt. A spirito, és a centire kimért csapatmozgás. Én bőven ellennék egy bekkelősebb, kontrafocis Juventusszal is, ha működne. Nem fetisizálom a támadófocit. Allegri viszont megöregedett. Volt pár jó éve, egy két kényszer szülte "őrült ötlete", de ahogy öregszik, egyre ötlettelenebb, egyre kevesebb a vér a pucában. Bőven túl vagyunk a csúcson. Petyhüdt a mister, és egyre petyhüdtebb.

venember83 2023.06.26. 20:56:15

@gomorra21: "Petyhüdt a mister, és egyre petyhüdtebb."

Még egy ideig ezt fogjuk látni.

Rocky80 2023.06.27. 00:22:44

@Del Pybala: az életben szinte nincs olyan, hogy 100%-ban ez vagy az. A dolgok nem ennyire feketék vagy fehérek. ;-)

@xXPeiperXx: kicsit utalok az egyik megállapításodra a közelmúltból:

Al-Hilal szurkolói és az ő örömtáncuk: itt is kézzel-lábbal tiltakozott mindenki Allegri első kinevezése ellen és mi lett a vége? 2 BL döntő többek között...

Most ugyanígy a többség szent meggyőződése hogy mennie kell! Mi lesz a vége? Nem tudhatjuk. :-)

Azért mert egy távoli arab klub szurkolói mit gondolnak, vagy hogy az emberek többsége gondol és hisz valamit, még nem biztos, hogy az a helyes. Hitték azt is az emberek, hogy lapos a föld. :D Vagy pont ellenkezőleg: nem hisznek valamiben és mégis megtörténik: bajnok lett a Leicester pl. :-)

Summa summarum: én is ugyanúgy hiszek valamiben mint ti, csak én a kisebbséghez tartozom, de ettől függetlenül az én véleményem és "valóságom" ugyanúgy megtörténhet mint a tiétek.

xXPeiperXx 2023.06.27. 07:13:01

@Rocky80:

Azt azèrt ne felejtsd el, hogy Allegri egy iszonyatosan jól összerakott, küzdeni akaró, Conte-fèle Juventust vett àt, a vilàg legjobb vèdelmèvel ès a vilàg elitjèbe tartozó közèppàlyàval.

Ahogy haladtunk előre az időben ès ezek a klasszisok kikoptak a keretből Allegri úgy kezdett elhalvànyulni. Az utolsó ève az első èràban felèrt egy èrfelvàgàssal egy ezerèves Pannon GSM SIM kàrtyàval.

Nekem ebből az jön le, hogy ő nagyon rà van utalva a kèsz, èrett jàtèkosokra, ami nem gond egy olyan csapatnàl, ahol ezek rendelkezèsre àllnak. Na a Juventus most nem ilyen. Nem vitatom Allegri kèpessègeit, mert a Milannàl is jó volt, amíg voltak klasszisok, utànna meg tudjuk mi történt. De egèsz egyszerűen nem alkalmas egy olyan csapat vezetèsère, amely túlnyomóan a fiataljaira kell tàmaszkodjon.

Tovàbbra is azt mondom, hogy Allegri jó edző, de nem alkalmas a jelenlegi feladat megugràsàra.

steven.h 2023.06.27. 08:39:42

@xXPeiperXx: Én még mindig nem értem, hogy a 15-16-os szezon Serie A menetelését és a 17-es BL döntőt hogy lehet kihagyni ebből az Allegri képletből. Szíved joga, de ez így fals. És most nem Allegrit jöttem védeni, de ez így nem nem fair egyébként vele szemben. Ha a 17-es döntő után felállt volna, főleg az után, hogy Agnelliék nem hallgatták meg, hogy fel kell frissíteni a keretet, és úgy tért volna most vissza, akkor is ugyanezeket írnánk vele kapcsolatban?

Ugyanazt a hibát követi el most is mint régen, nem hajlandó felállni, hogy mi miatt, azt csak ő tudja.

xXPeiperXx 2023.06.27. 08:51:10

@steven.h:

Nem veszem el tőle ezeket az èrdemeket. Olvasd el újra mit írtam, addig jöttek az eredmények, amíg a csapat olyan volt alatta, amilyen neki klappol.

Ès újra leírom jó edző, nem vitatom, hogy egy összeszokott csapattal, tapasztalt jàtèkosokkal mèg most is tudna alkotni. De el kell fogadni, hogy a mostani Juventus nem engedheti magànak ilyen jàtèkosokat ès a jàtèkos àllomànya is elkezdett fiatalodni. A mai fiatal jàtèkosok pedig totàl alkalmatlanok erre az agyonszervezett jàtèkra.

Ès ismerjük Allegrit, ő nem hajlandó megvàltoztatni a felfogàsàt, mert egy konok ember. Ès felàllni se hajlandó a padról ès ez itt a baj.

steven.h 2023.06.27. 09:10:05

@xXPeiperXx: De az sem volt összeszokott csapat, már a 15-s BL döntő után elment a csapat gerince gyakorlatilag. Én csak azt mondom, hogy tudott ő csapatot is építeni, és tudott a Juventus támadni is, szóval én nem tudom mi történt vele, de ekkora negatív hatásnak nem kellene lennie neki sem a csapatra. Ez meg hogy addig volt jó míg csapat volt alatta ez elég fura érv, melyik edző tud úgy működni meg csodát tenni, ha nem olyan csapat van alatta amilyenre klappol?

Szerintem meg pont az a baj, hogy nem agyonszervezett a játékunk, leszámítva a védekezést, és pont ezért nem tudnak a fiatalok sem működni. nem akarom megint Guardiola idézetét iderakni, mert számtalanszor leírtam már.

xXPeiperXx 2023.06.27. 15:51:18

@steven.h:

Melyik edző képes erre? Nekem eszembe jut egy pár név:
Conte ha taktikailag nem is egy zseni de iszonyatosan nagy motivátor és tudott alkalmazkodni minden csapatánál;
Ranieri, az öreg egy hatalmas zseni csapatépítés terén és mindenből kihozza a maximumot, lásd most hogy jutott fel az aktuális csapatával, hihetetlen;
De Zerbi annyira flexibilis és tudja alkalmazni az ő elképzeléseit a rendelkezésre álló játékoskerettel, hogy az egészen elképesztő, nem hiába ismerte el ezt Guardiola is.

A 2015.-ös BL döntőt elismerem, de azért azt Te is elismered, hogy a 2017.-es szezonban elég nagy mázlink volt a sorsolással az egyenes kieséses szakaszban, egyedül a Barcelona volt komolyabb ellenfél, a többi kötelező jellegű meccs volt (Porto, Dortmund, Monaco).

Én továbbra is azt a véleményt vallom, hogy Allegri nem képes csapatépítésre, egy jó gerinccel rendelkező csapatból kihozza a maximumot, de a csapatépítés nem az ő asztala.

Nem egyezik a véleményünk, engem nem tudsz meggyőzni Allegri alkalmasságáról. :D

steven.h 2023.06.28. 15:42:46

@xXPeiperXx: Bocsánat a megcsúszott válaszért. Én nem is akarlak meggyőzni Allegri bármilyen alkalmasságáról sem, de azt nem szeretem amikor a mostani egyelőre nem túl sikeres időszaka rá van vetítve az elért eredményeire a múltban, meg a csapatépítési tudására.

A múltban igenis épített csapatot, nem is egyet viszonylag rövid idő alatt, mert általában januárra legkésőbb minden Juventus a keze alatt valahogy elkezdett működni. Nem azt mondom hogy sziporkázni, de működni és trófeákat nyerni, szép pillanatokat okozni. Ez most 2 év alatt sem sikerült neki és én nem gondolom hogy ez csak az edző hibájából fakad, vagy abból hogy elment mellette az idő. Mourinho pontosan ugyanannyira konzervatív hozzáállással majdnem behúzta az EKL után az EL-t is.

"de azért azt Te is elismered, hogy a 2017.-es szezonban elég nagy mázlink volt a sorsolással az egyenes kieséses szakaszban" - BL-ben szerintem a mázli szót felesleges behozni, oda kell érni, nyilván lehet hogy könnyebb ág volt, mégis azóta ezeknél könnyebb ágon sem sikerült még a 4-be se kerülni senkinek, plusz akkor pl Lippi BL döntőbe jutott csapatáról akkor ugyanezt elmondhatjuk, épphogy túlélte a csoportkört az a csapat mégse hozza fel senki hogy csak szerencsénk volt a döntőbe jutással és egyébként Lippi 2. regnálása sem épp úgy sikerült szerintem mint ahogy sokan várták, mégha így is szép emlék. Vagy elővehetnénk a Conte féle csapatot is, amely egy nagyon könnyű csoportból nem tudott továbbjutni, Allegrivel meg BL döntőig jutott.

"Melyik edző képes erre? Nekem eszembe jut egy pár név:"
Conte - még egyet is értenék, ha a Juventusos Contéról beszélnénk, de azért a karrierjének azt követő részében lehet hogy tudott volna bármilyen keretből csapatot csinálni, de nem akart, és nem tudhatjuk hogy tud-e még. Belefeszült a 3 védős rendszerbe, ő ahhoz igazolt minden további csapatánál és az eredményeik is nagyjából 1,5 évig jönnek alatta, utána elfogy. Ezért sem gondolom hgoy ő lenne a megoldás a Juventus rebootjára.

Ranieri - ő ahova megy előveszi a 442-t amit csukott szemmel betanít bármelyik csapatnak, tett csodákat, meg volt 1-2 hatalmas csodája, de nem hiába nem került magasabb polcra az edzők közt és soha nem is irányított igazán nagy csapatot. A Serie B-ből visszajutó Juventus szerintem nem tekinthető igazán annak és az akkori Chelsea sem, de ezt a szelencét felesleges kinyitni most.

De Zerbi - De Zerbi egyelőre igen, ő lehet a kivétel, azt ne vegyük el Pottertől, hogy egy jó alapot vett át amúgy De Zerbi is, amit egy sokkal magasabb polcra helyezett. Igazi erőfelmérője majd jövőre lesz, mivel teljesen új csapatot kell építenie, nagyon kíváncsi vagyok és szurkolok neki.

Én vártam hogy leírod Guardiolát is, de hálisten nem tetted :)

Rocky80 2023.06.28. 17:00:20

@steven.h: mindig olyan szépen összeszeded helyettem, köszönöm!

@xXPeiperXx: nem is meggyőzni akarunk, csak beszélgetünk. Aztán ha majd azt mondod egyszer hogy "b*szki, igazatok volt", az csak a hab lesz a tortán! :D

Amúgy tényleg így van, adjuk meg a királynak, ami a királyé. Allegri igenis tud csapatot építeni! Most lehetősége is lesz rá megint, lehet és kell is bizonyítani!

Amúgy meg melyik edzőnek nem kellenek kész, érett játékosok? Főleg akinek azonnali eredményeket kell szállítania? Ez még mindig a Juventus és nem egy kiscsapat.

steven.h 2023.06.28. 17:14:59

@Rocky80: Pedig veled sem értek egyet igen sokszor mert te meg a másik véglet vagy :D

xXPeiperXx 2023.06.28. 17:20:11

@steven.h: @Rocky80:

Na de srácok, két év nem volt elég neki? Nem hogy előreléptünk vagy stagnáltunk volna, nem visszalépünk. A játékunk totál leépült, én a két év alatt nem láttam semmilyen fejlődést. De tudjátok mit, cáfoljon meg Allegri, kap egy fél évet, de már azt is fejlődésként fogom elkönyvelni, ha elhagyja ezt a hulladék 3-5-2 felállást.

Guardiolat én nem tartom annyira nagy eresztésnek. Ért el eredményeket de nekem valahogy nem az a korszakos zseni. Nekem most az alábbi edzők munkássága tetszik, mind játék mind felfogás tekintetében: Arteta, De Zerbi, Italiano, Palladino, Motta, Tuchel, Tudor, Still és Pirlo. Sokuknak még rengeteget kell tanulnia és tapasztalnia, hogy igazán jó legyen.

steven.h 2023.06.28. 17:35:51

@xXPeiperXx: én ezt nem is vitatom, ilyet sehol nem is írtam. Én azt nem értem, hogy az első időszakában elért sikereket most miért kell elbagatelizálni, meg azt mondani, hogy akkor szerencséje volt, most meg látszódik hogy mit is tud. Mert szerintem egyáltalán nem. A jelenlegi Juventus állapota az nem csak az edzőben merül ki, még ha én is azt mondom hogy van benne bőven felelőssége. Ha én lennék Elkann én Tudorral kezdeném a következő évet, anyagi és csapatépítés szempontjából is. Már letette a névjegyét, Juve kötődésű edző aki kellően erőskezű. Érdekes lesz majd nézni jövőre mire megy nélküle a Marseille, meg érdekes volt nézni, hova jutott nélküle a Verona.

De ettől függetlenül jelenleg Allegri az edző, és úgy néz ki 1 évet még biztosan ő lesz és bízni kell a pálfordulásban.

Az utolsó ponthoz kapcsolódva, én Pirloban nem látom azt, hogy ő korszakos edző legyen, egyelőre amit mutat az nem sok és érdekes pl az ő pályáját összehasonlítani Tudoréval, hogy ki hova jutott el 2 év alatt, még ha nem is teljesen ugyanazon a szinten kezdtek (talán Tudor mielőtt másodedző lett Pirlonál előtte már edzősködött felnőtt szinten valamennyit). Bár most Tudor lehet hogy pont nem a legjobbkor jött el Marseille-ből, mert minden következő lépcsőfokot jelentő pad foglalt.

Rocky80 2023.06.28. 19:01:03

@xXPeiperXx: a Manchester pl. évtizedek alatt nem talált vissza az útra Ferguson után, mi ehhez képest két év?

"de tudjátok mit...": ez az, fél év haladék! :D Arra a hulladék 3-5-2-re gondolsz egyébként, amelyikkel Guardiola végigverte most Európát? ;-) Sosem a felállás a lényeg.

@Thuglife!: Sarri téma: dehogy biztos, ez csak a te feltételezésed. Nem tudhatjuk. A biztos az, amennyit Allegri nyert zsinórban. ;-)

Tacchinardi: ez csak egy sarkos vélemény, egy elfogult embertől, nem biztos hogy igaza van. Sőt! Rémlik nekem Inter elleni meccs pl., amikor le lettek játszva. A BL döntős! :-)

Amúgy meg én mindig optimista vagyok. És leszek is!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása