Ferrero: „A dicső múlthoz méltó jövőt akarok építeni”

ferrero_gianluca_reszvenyesek_gyulesen_2023-ban.jpgA Juventus elnöke, Gianluca Ferrero a részvényesekhez, a klub munkatársaihoz és részvényeseihez szólt a mai gyűlésen, amelyen átvette a stafétát Andrea Agnellitől.

„Ma büszkeséggel és szenvedéllyel vettem át a Juventus elnöki pozícióját.” - mondta a John Elkannhoz ismeretségi köréhez köthető könyvelésügyi szakember a gyűlésen.

„Szeretnék köszönetet mondani az összes elődömnek, akikkel életem egy részét megosztottam. Különösképpen köszönetet mondanék Andrea Agnellinek, aki ezt a Juventus mezt adta nekem a mai gyűlésen. Remélem, hogy meg tudok felelni a feladatnak, és a pozíciót megillető tiszteletet tudok majd tanúsítani.

Az első gondolatomban a szurkolókhoz szólnék, akik mindig a csapat erősségét jelentették. Nemrégiben beszéltem pár szurkolóval, és meghallgattam a kételyeiket és a félelmeiket a klub jövőjét illetően. Egyértelműen szeretnék fogalmazni, amikor elfogadtam ezt a beosztást, azért tettem, hogy a legjobbammal segítsem a Juventust.

Az igazgatótanács tagjaival azon fogok dolgozni, hogy a dicső múlthoz illő jövőt építsek a klub számára. A Juventus az olasz futball legerősebb klubja. Szavaimmal pedig mindenkihez szólok, úgy a pályán, mint azon kívül.

Amint azt mindenki tudja, a következő hónapokban nagy kihívásokkal fogunk szembenézni. Úgy gondoljuk, hogy rendelkezünk a tapasztalattal, eltökéltséggel és kompetenciával, hogy megvédjük a Juventust. Határozottan, nyugodtan és arrogancia mindenféle jele nélkül fogjuk ellátni a feladatunkat.

Mindig tiszteltük azokat, akik bíráskodni fognak ügyünkben, és ugyanezt a tiszteletet várjuk el, hogy megbeszéljük a cselekedeteink okait. Köszönöm.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3218029240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2023.01.18. 20:26:23

Kíváncsi vagyok, hogy ez a benyalás a szurkolóknak fog-e párosulni tettekkel is. Remélem, hogy vasárnap végre lesz megint szurkolás a stadionban, és lehetnek zászlók is a hazai szektorokban, nem csak a vendégben. És hamarosan jöhetne egy bejelentés a címerről is, a szurkolók azt is nagyon szeretnék...

alexGicamo 2023.01.18. 21:31:04

@Pjanista: Szerintem,a címerrel kapcsolatban felesleges álmodozni, mert azt már sosem hozzák vissza !

Jó munkát !

2023.01.18. 22:04:38

@alexGicamo: No címer, no party! És ugyan miért ne lehetne visszahozni? Ez a mostani szar hozta ránk a bajt...

2023.01.18. 22:13:45

@alexGicamo: Én azért mindig reménykedni fogok. Elég sokszor változott a címer, és ennél a mostaninál szarabb már nem lehet. De sajnos valószínű, hogy nem ezek az ügyvéd bábok fogják ezt leváltani.

nortu30 2023.01.18. 22:41:39

Ezt a balszerencsét hozó fos minden, csak nem címer.

alexGicamo 2023.01.19. 15:15:34

@MGB75: @Pjanista: Egyetértek ! Nekem se tetszik ez a fos , de nem merek abban reménykedni, hogy visszahozzák a szép címerünket !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása