A Benfica elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja.jpgA Juventus a Paris Saint-Germain otthonában elszenvedett vereséggel kezdte a Bajnokok Ligája csoportkörét, így rendkívül fontos, hogy mind a három pontot begyűjtse szerda este, amikor a nagyszerű formában szereplő Benfica együttese látogat az Allianz Stadiumba.

Massimilianio Allegrinek számos hiányzó játékos okoz majd fejfájást a kezdőcsapat összeállítása során, hiszen Wojciech Szczęsny, Federico Chiesa, Paul Pogba, Manuel Locatelli, Adrien Rabiot, Kaio Jorge és Marley Aké mellett ezúttal Alex Sandro sem bevethető a Benfica ellen.

A két csapat mindeddig hat alkalommal mérkőzött meg egymással az európai kupák történetében, s a Juventus nem büszkélkedhet igazán jó mérleggel, hiszen mindössze egyetlen alkalommal tudta legyőzni a portugál együttest, emellett egy döntetlent és négy vereséget könyvelhetett el.

A Benfica a Maccabi Haifa elleni 2:0-ás hazai győzelemmel kezdte a Bajnokok Ligája csoportkörét.

A találkozó játékvezetője a német Felix Zwayer lesz.

A H-csoport másik mérkőzésén a Maccabi Haifa fogadja a Paris Saint-Germain együttesét.

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést egyik hazai adó sem közvetíti élőben, így maradnak a streamek, például itt.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Pinsoglio, Perin, Garofani

Védők: De Sciglio, Bremer, Danilo, Gatti, Bonucci, Rugani, Barbieri

Középpályások: McKennie, Cuadrado, Kostić, Miretti, Paredes, Fagioli

Támadók: Vlahović, Milik, Kean, Di María, Soulé

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2017930119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack Bauer 24 2022.09.14. 22:58:09

Mondjuk ha Perin nem így véd, akkor szombatra új edzője lett volna a csapatnak :)

Lanzafame 2022.09.14. 22:58:32

Tuchel nem akarja kipróbálni magát Olaszországban? :)

Galbandi 2022.09.14. 22:58:49

@venember83: 'lehetőleg még a meccsértékelő nyilatkozat előtt!'

Azt nem úszod meg...

Attilio79 2022.09.14. 22:58:52

@Jack Bauer 24: R. Palladino lett, ha igazi juventino, akkor nem küzd ellenünk. :D

Direct_01 2022.09.14. 22:59:05

Papírforma vereség! Ha minden forgatókönyv szerint alakul, holnap elköszönnek a Mistertől. Amennyiben marad, nem hogy tavasszal de jövőre sem lesz BL.

A rossz hír az, hogy se Zidane, se Tuchel, de még Pocchettino kívánságait se tudnà teljesíteni a klub. Akik még elérhető státuszban ( Prandelli, De Zerbi,Sousa,Di Francesco .

Juventino86 2022.09.14. 22:59:23

Azt gondolom, hogy itt már nincsen kérdés. Allegrinek azonnal mennie kell.

2022.09.14. 22:59:43

@Rikoo: És a vezetőség véleményét is Allegriről. Csak ha nem jutunk tovább a BL csoportból még rosszabb anyagi helyzetben leszünk, váltani kell most.

Rikoo 2022.09.14. 22:59:56

@Pjanista: Na hát az lenne aztán megoldás. Inkább akkor vegye át a kapusedző Landucci, de még 1 középszerű semmit nem bizonyított edző nem kell.
Elég volt végigszenvedni Pirloval és Sarrival 2 évet.

ZED! 2022.09.14. 23:00:19

@Rikoo: Amit Allegri kap, abból kijön két EDZŐ bére! Sajnos...

Juventino86 2022.09.14. 23:00:50

@Direct_01: Prandelli nem volna rossz. 2012-ben az olasz válogatottal nagyot ment az EB-n. Sajnos akkor az a korszakos spanyol válogatott megverte őket, de az egy jó kis válogatott volt.

venember83 2022.09.14. 23:00:58

@Apuleius: nem kellene időt adni neki, azt mondod?

Rikoo 2022.09.14. 23:00:59

@Pjanista: Nincs pénzünk minőségi edzőre, így váltani sem tudunk. Ez van.

juve28adam 2022.09.14. 23:01:10

Olyan szerződést kapott ez a pali, hogy a spanja nem igen teszi lapátra szerintem. Sajnos. Pedig tán pont ,hogy most kellene, még nem késő. A Blben már lehet, de a bajnokságban nem kéne megvárni, hogy már télen eldőljön, hogy újra a 4. helyért lehet küzdeni.

#Allegriout

Szabi984 2022.09.14. 23:01:20

Lehet örülni,akik annak szurkoltak,hogy kikapjunk csak azért hogy kirugják az edzőnket. De azért tegyünk a szivünkre a kezünk,hogy Miretti butaságàig ez a meccs nem így nézett ki. Nyugodt álmokat mindenkinek

Juventino86 2022.09.14. 23:01:59

@Szabi984: Miretti leszopatta a saját csapatát. Tudom, hogy vulgárisan fogalmaztam, de valóban ez az igazság.

Del Pybala 2022.09.14. 23:02:05

Itt nem csak allegri a gond hanem a kokler agnelli is...amigy ne mvaltjak le a vezetoseget nem lesz itt semmi

babo0410 2022.09.14. 23:02:30

Allegrit ugye kirúgták már? Ez vállalhatatlan volt! 1-ö után már játszani se akartunk, és a 2. félidőben a Benfica még 1-2-nél is kismillió gólszerzési lehetőséghez jutott. Mi kb. az utolsó 20 percben ébredtünk, mikor már a Benfica vnem akart igazán támadni. Allegrinek mennie kell, és nem szezon végén, most azonnal. Megkapta az embereit, azt hittem támadóbb lesz a csapat. Ő maga is ezt mondogatja, közben ugyanaz a nulla már megint, mint tavaly. Ha Allegri marad, Agnelli meghülyült. Ez után a meccs után ki kell rúgni azonnal. Ha kiesünk a BL-ből, iszonyatosan nagy bajban leszünk anyagilag.
Agnellinek most azonnal lépnie kell. Mostantól csak akkor jutunk tovább, ha a PSG a következő két meccsen tönkre veri a Benficát, és mi is nyerni tudunk ellenük, a PSG ellen meg minimum kell egy x.

Lord Viktor 2022.09.14. 23:03:00

Látszik, hogy Allegri sikerkorszaka a csapatnál nagyrészt Marrottának volt köszönhető, aki a szája íze szerint hozta a játékosokat, így azt játszathatta velük, amit szeret.
Nagyon úgy tűnik, hogy ez a keret nem fekszik neki, ahhoz meg nem elég jó edző, hogy a kerethez passzoló taktikát/felállást kitaláljon és sikerre vigyen. Szonorú, kérdés meddig tart a türelem vele szemben.

Apuleius 2022.09.14. 23:03:03

@venember83: De, meg selyemzsinórt is.

Leram7 2022.09.14. 23:03:06

@venember83: Más esély nem volt, 0 nyomás volt a benfica védelmén. Allegri azt erőltette megint, ami nem megy. Ha támadni kell, akkor be kell nyomni az ellenfelet a kapuja elé. Mindig hátulról kezdeni az építkezést nagyon lassú. Nem véletlenül volt csak 11 lövésünk.

Perin, Danilo, Bremer, Paredes, Milik, Di Maria jók voltak, de a többiek...

Ez egy nagyon szomorú eredmény.
Megvolt az esély, korai gól, hazai pálya... oké, hogy Miretti hibázott, de akkor is 20 perc focival nem lehet nyerni.

Én nagyon szerettem Allegrit és tisztelem az 5 éves periódua miatt, de most ez egyzserűen nem működik. Csúnya, eredménytelen, nézhetetlen focit játszunk.

babo0410 2022.09.14. 23:03:36

@Del Pybala: Kokler Agnelli! Ha ő nincs, nincs 9 bajnoki cím sem. Ugye ezt vágod?

Rikoo 2022.09.14. 23:03:43

@babo0410: Agnelli évekkel ezelőtt hülyült meg, nem most...

Attilio79 2022.09.14. 23:04:32

Lehet Mirettizni, de 2 gólt kaptunk és kevesebbet futottunk, mint a világverő, pénzzel fullra kitömött Benfica, aki esélyes a BL végső győzelmére!

babo0410 2022.09.14. 23:04:40

@Lord Viktor: Allegri kérte ezeket a játékosokat.

Pavel1988 2022.09.14. 23:05:06

Annyira hitehagyott lett ez a társaság, hogy tényleg bárki jobb lenne.
Most ott tartunk, hogy Pirloval is jobb volt ez a Juventus.
Minden meccs kiszámítható még nézôként is, képzeljétek el mit láthat az aktuális ellenfelünk edzôje…

Kukszi 2022.09.14. 23:05:08

@Juventino86: most komolyan egy játékos nyakába varrod a vereséget ? :D
Legalább van fiatal játékos egyáltalán aki mer játszani! Lesznek hibái de amit írsz az ostobaság

nortu30 2022.09.14. 23:05:11

@Szabi984: Ugye azt Te sem gondolod komolyan, hogy itt a BL-ben bárki annak szurkolt, hogy kikapjunk?! Függetlenül attól, hogy a nagy többség azonnal kapun kívül látná "szeretett" kóklerünket.

ZED! 2022.09.14. 23:05:26

@Szabi984: Abszolút nem rajta ment el, ha erre akarsz utalni...tipikus magyar mentalitás, verjük el valakin, itt Allegri a legfőbb ludas, több mint 1 éve jött vissza ( bánatomra) és semmi előre lépés nincs a játékunkban, vagy te látsz? A keret felé pedig új, arra már nem foghatja..

Juventino86 2022.09.14. 23:06:09

@Attilio79: Világos, hogy futómennyiségben és játékban is lenyomtak minket sokkal kevesebb pénzből. Értem, hogy mit mondasz, igazad is van. De Miretti valami oltári nagy baromságot csinált, aki valaha játszott már, az tudja. Tizenhatoson belül így nem lépünk oda. Ettől függetlenül Allegri a fő bűnös. Számára nincs már türelem, most azonnal ki kell rakni.

Direct_01 2022.09.14. 23:06:24

@Szabi984: Senki se szurkolt azért, hogy kikapjunk. Ez borítékolható volt. Szenvednek az olasz kiscsapatok ellen, mit akarnak a Benfica ellen!?

Kukszi 2022.09.14. 23:06:28

@Juventino86: Nem ellened szólt ! Semmi személyes :)

Pilsnerurquell 2022.09.14. 23:06:40

Benfica focizott kicsit. Ennyi történt.

Igaz volt egy lesgól meg egy Bráner ziccer, de összességében ami a vegytiszta focit illeti... Hát messze van a Juve a Benficától.

Nincs középpálya sem igazából. Miretti fiatal és előtte az út, de legyünk őszinték,... Ha a Juvébe Juve szintü(jó rég volt az) középpálya lenne, a csapat közelébe nem kerülne még.

Nem teljesen Allegri hibája ez. Szar az alapanyag. Nincs a játéknak motorja, ehhez pedig KÖZÉPPÁLYÁSOK kellenének.

Ez a szezon(is) kuka.

Mtg007 2022.09.14. 23:06:54

Mikor Mckennie elé kerül a labda és van előtte terület, teljesen fogalmatlan

venember83 2022.09.14. 23:07:08

@Attilio79: kihagytad, hogy gyorsak, kombinatívak, harcosak. Valahogy ez sem jött össze a Juventusnak.

Juventino86 2022.09.14. 23:07:41

@Kukszi: Nem, nem egyedül az ő hibája. De hihetetlen butaságot csinált. Ostobaság? Szerinted ostobaságot írtam? Nézd meg a visszajátszást, hogy Miretti mekkorát hibázott. Utána ideböföghetsz bármit. :D :D Retardált...

Attilio79 2022.09.14. 23:07:56

@Juventino86: Miretti fiatal, számos hibával, de az első félidőben ő lefutotta a csapattársait, senki nem futott annyit, mint egy 19 éves gyerek! Ezt ne felejtsük el a számadásnál.

MdewC 2022.09.14. 23:08:49

@Rikoo: kérdés, hogy terelt-e az öreg. :)

Allegri akkor se maradhat, ha van pénz, ha nincs.

Juventino86 2022.09.14. 23:08:50

@Kukszi: Okés, most látom, hogy miközben írtam, te nyugodtabb hangot ütöttél meg. Ez esetben, ha valóban nem ellenem szólt, akkor elnézést kérek az előbbi hozzászólásomért. Sajnálom.

JeetTrader 2022.09.14. 23:08:59

Én teljesen tanácstalan és értetlen vagyok...fingom nincs mit kellene tenni. Nem vagyok meggyőződve h egy edző csere megoldja azt az agyatlansagot amit a középpályán látni. Egy edző csere nem segít ha valaki nem lát a pályán, rossz oldalra passzol vagy rossz ütemben passzol. Cselezni sem fognak tudni jobban a játékosok.

Ha lenne egy edző csere és egy csapásra megváltozna minden (nem fog!) én leszek az első aki elnézését kér!

Apuleius 2022.09.14. 23:09:25

Jó, hát nem lehet mindig nyerni. A Monza ellen talán összejön, ne legyünk telhetetlenek.

Attilio79 2022.09.14. 23:09:43

@venember83: Nem akartam túlhúzni a húrt! ;)
Mindig túlmegy, néha bánom is utólag.

delpi0823 2022.09.14. 23:09:57

@juve28adam: Itt nem csak Allegrit kene lapatra tenni,hanem az egesz bohoc vezetosegunket is.Egy teljesen uj szemleletvaltas kene a klubnak.Itt nem csak edzoproblema van.........

buci402 2022.09.14. 23:10:10

Hát ez elég gyenge volt. Semmi elképzelés nem volt a játékunkban ismét. A Benfica nem egy nagy csapat, de sokkal összeszedettebb volt. Allegri nem tud csapatot építeni ez most is kijött. Szerintem nem sok esély van a továbbjutásra így. :( A Maccabi verhető, bár nem láttam őket, úgyhogy REMÉLEM verhető.

Kukszi 2022.09.14. 23:10:12

@Juventino86: semmi gond! Én amúgy csipázlak :)
Szerintem feszültebb mindenki kicsit :D

peti78 2022.09.14. 23:10:41

Szuperliga mi?????
Agnelli majd kiMaxolja az edzőkérdést
Grúz gombfociliga 2 osztály
Allegriout
A csapat az első 20 percben bebizonyította hogy tud játszani... csak hát jött a taktikus foximaxi utasítás

JuveMI 2022.09.14. 23:12:12

HULLADÉK!
Ezek a játékosok sem fizikailag, sem taktikailag, sem pedig mentálisan nincsenek rendesen felkészítve... nem kell csodálkozni, hogy nem megy nekik a játék. Kizárólag pontrúgásból vagyunk veszélyesek (mindkét kapura)... 15 perc játékunk van, az meg nem elég semmire. Ezzel a védelemmel nem lehet sem pressingelni, sem támadófutballt játszani... a középpályán még rosszabb a helyzet. Semmilyen összhang nincs a csapatrészek között.
És az a legszörnyűbb, hogy egyáltalán nem látni ebből a kiutat ... Allegrivel a nyeregben biztosan nem!

Juventino86 2022.09.14. 23:12:14

@Kukszi: Nekem sincs semmi gondom veled. És tényleg elnézést kérek. Valóban teljesen feszült vagyok, mert teljesen felháborít a csapat teljesítménye. A szomorúság beszélt belőlem, nem akartalak megsérteni.
Abban igazad van, hogy természetesen nem egyedül Miretti a hibás. Nagy butaságot csinált, de itt sajnos a probléma tényleg renszerszintű. :(

babo0410 2022.09.14. 23:13:00

@Rikoo: Szerintem nem hülye, csak sajnos nem mindig az eszére hallgat, hanem a megérzéseire. Allegri visszahozatala nagy hiba volt, ezen kívül még CR7 leigazolása volt nagy hiba.

Del Pybala 2022.09.14. 23:14:20

@babo0410: miert ne lenne...egy retardalt az az ember

szauerb 2022.09.14. 23:14:28

@Juventino86:
Általában egy bekapott gólnál hibázik valaki, ez egy dolog. A Benfica ma azt mutatta meg, hogy hogyan kell ezen túllendülni és csapatként megfordítani a meccset...

Egyébként kérlek nézd meg Paredes teljesítményét a Benfica 2. gólja előtt vagy esetleg a Salernitana 2. gólja előtt.
Ha már okolni akarunk valakit.
Mióta a kp megmentője itt van azóta nem sikerült meccset nyerni, gondoltam szólok...

Juventino86 2022.09.14. 23:15:24

@babo0410: Sokszor vitáztunk már, de most ebben igazad van. CR idehozatala hozta el a lejtőt. Egyértelmű, hogy miért. CR fizetése és vételára hatalmas gazdasági terhet jelentett a klub számára. CR jött, a góljaival sok problémát elfedett egy ideig, de közben nem volt pénz a többi poszt fejlesztésére, és maga a csapat évekig sorvadt. És ez ide vezetett.

So5ika 2022.09.14. 23:16:00

Nincsenek szavak erre a teljesítményre.

Juventino86 2022.09.14. 23:16:39

@szauerb: Teljesen igazad van. Paredes mezőnyben nem rossz, sőt, egész jó. De eddig majdnem minden kapott gólban benne volt, amióta itt van. Kár lenne tagadni.

Szabi984 2022.09.14. 23:16:45

@ZED!: Èn sem làtok előre lépést nem tagadom,de próbálok korrekt lenni és azt mondani hogy ennek a szerencsétlennek július óta nem volt alkalba akár egy meccsre is a teljes kerettel játszani,folyamatosan sérült valaki,borzasztó. Allegrit én a stábja miatt zavarnám,nem mert rossz edző. Ez a keret nem birja el,hogy ennyi sérült van. Meccsek óta Cuadradók ekézi mindenki milyen szar. Ma mikor lecserélte,többen is írtátok mekkora idióta. Emberek,akkor most még se szar Cuadradó? Meccsek óta formán kívül és seggém veszi a levegőt. Ja és De Siglio jött helyette? Kit hozzon be? Roberto Carlost? Itt ha Allegrit elzavarják,akkor zavarják el magukat a vezetőségből. Keret leépítése végett,Botrányos a munkàjuk vagy 5éve

Kukszi 2022.09.14. 23:17:12

@Juventino86: túl tárgyalva én se akartalak megbántani :)
Rendszerszerű igaz, minden meccsen van aki nagyot hibázik (múltkor Cuadrado)
Késett (egy ütemet vagy kettőt) most a srác, 16-oson belül higgadtabban kell cselekedni az biztos de nincs tapasztalata.
Ezt ha a csapat rendben van szerintem elbírta volna. De nincs…

The king of alibis 2022.09.14. 23:18:13

Ez a keret nem olyan xar, mint ahogy a pályán kijön
Elég megnézni Vlahovicot..hogy tolta a Fiorban és amikor idejött, meg most fél év elteltével
Egyértelműen edzőkérdés van, teljesen mást látnánk ha végre edző ülne a padon s nem egy kókler

Attilio79 2022.09.14. 23:18:32

@Juventino86: Urak! Nem az idehozatala volt a baj! A Covid megjósolhatatlan volt, a hossza is.
A fizetése különbsége 3szor magasabb volt az átlagénál, de a legnagyobb probléma az volt, hogy nem időben váltunk meg tőle.
Ha tudtuk, hogy nem bírja a tárca, minek tartottuk meg?

Juventino86 2022.09.14. 23:20:53

@Kukszi: IGen, és ha már Cuadradót felhoztad, sajnos a mai meccsen is komoly hibákat vétett az első félidőben. Kétszer is ígéretes támadást vezettünk, de vagy hosszan tolta meg, vagy rosszul cselezett. Mondom ezt úgy, hogy én őt kedvelem amúgy, de sajnos már ő sem fiatal. :(

@Attilio79: A Covid sajnos nagyon negatívan hatott a csapatra gazdaságilag. Bevállaltunk a Covid előtt drága igazolásokat. Volt pénz az igazolásokra, és tudtuk állni a fizetésekt is. Sajnos aztán minden megváltozott.

buci402 2022.09.14. 23:20:57

@buci402: Hát igen, Allegri kevés, de felőlem mehetne Nedved meg Arrivabene is. Nedved eddig se tudom minek volt ott, egyre jobban csak lejáratja magát, de Arrivabene-nek is volt néha "komoly" nyilatkozata. :D Eleinte azt hittem, hogy egy tökös, fasza vezető lesz, de úgy tűnik tévedtem. Agnelli eddig se volt képbe, ezután se lesz.

A keretben vannak jó játékosok, de olyan mintha csak random összerakna 11 embert Allegri aztán hát valamit focizzatok. Pár éve a Milan volt kicsit hasonló, mentek de semmi elképzelés nem volt, aztán néha összejött nekik de általában inkább nem.

Bízok benne, hogy javulni fogunk az év végéig, de szerintem Allegri lassan lapátra kerülhet, bár nem tudom ki lenne a helyére megfelelő szakember, főleg úgy hogy a vezetés is gyengusz. :(

hieronimus 2022.09.14. 23:21:01

@babo0410:
Cr7?
Meg mindíg itt tartasz?
Konkŕetan hogy jön ide most..
Vicces fiu vagy..

juve28adam 2022.09.14. 23:21:30

Nincs lóvé 2 edzőt is fizetni szerintem.

Attilio79 2022.09.14. 23:24:31

Allegri maradjon, hozzuk ide év végéig Lippit vagy Prandellit, esetleg Mancinit a válogatott mellett és tanítsa meg a mestert, mert nagyon kijött a gyakorlatból. :D

Kukszi 2022.09.14. 23:27:08

@Juventino86: én is kedvelem mert tavalyi szezont végig hajtotta és arányaiban jól játszott vagyis a mostani idényhez nem tudom összehasonlítani. Hogy most ez egy aktuális forma hanyatlás vagy az öregedés? de lehet inkább mindkettő.

Kicsit boncolgatnánk a játékosok formáját én Miliket tenném első helyre és Perint is oda sorolnám mögé akik rendben vannak, ellenben legalább tudunk 6-7 játékost aki pocsék formában van.

Attilio79 2022.09.14. 23:27:41

Engem egy dolog nem tud békén hagyni, hogy elképedtek a bajorok dL erőnlétén, amikor leigazolták, na, nem azért, mert jó állapotban volt.
Luxuscsapat, nulla elvárt teljesítménnyel. Nincsenek megdolgoztatva.

Mtg007 2022.09.14. 23:30:19

@babo0410: Miért volt hiba? Mert vele nem látszott milyen szarkupac a csapat? Mondjuk ez igaz

Juventino86 2022.09.14. 23:31:57

@Kukszi: Igen, Perin nálam simán első számú kapus lenne, Milik pedig eddig ebben a szezonban veri Vlahot. Sajnos több pozitívumot nehéz lenne mondani.

2022.09.14. 23:32:35

Allegri vagy kitölti a szerződését, vagy egy tonnányi lóvét fizetünk neki, hogy lelépjen.
Ugye 9m/év a fizuja. Kirúgni nincs pénz, így marad.

babo0410 2022.09.14. 23:33:28

@Pilsnerurquell: Nem kötekedésből, de amit mondasz azért nem teljesen igaz, mert ez a kp tavaly megmutatta, ha kell, tud támadni. És Allegri rendesen visszafogja a csapatot. Szerintem nem az a fő gond, hogy nincs kp. Szerintem nem olyan rosszak, hogy ennyire szenvedjünk. A játékunk kib.szott lassú, ezért szenved a kp is. Én akkor mondanék itéletet felettük, ha végre lenne egy edző, akinél lenne sebességünk, és akkor is ugyanilyen gyenge lenne a kp.

Kukszi 2022.09.14. 23:33:42

@Attilio79: Az a nyilatkozat anno bennem is megmaradt.
Az a kérdés valaki tudja, hogy ha Allegri megy azzal az edzői stáb is?
Erőnléti edzők, segéd edzők és másod edző is ?

juve28adam 2022.09.14. 23:34:20

@MGB75: Erről van szó. Sajnos esélytelen, hogy lapátra tegyék. Magától meg nem fog lépni sosem. Sajnos.

babo0410 2022.09.14. 23:35:56

@MGB75: Ez után a produkció után kettétépném a szerződését, és azt mondanám, hogy a szerződésében nem ez a teljesítmény állt. Ki van rúgva, mehet a fenébe, egy fillért nem fizetünk neki. Mert ha marad, és kiesünk a BL-ből, akkor nagyobb lesz a veszteség, mintha kitennénk, és fizetnénk neki. De ez után a nulla teljesítmény után még neki kéne kifizetnie az okozott anyagi kárunkat.

Attilio79 2022.09.14. 23:37:17

@Kukszi: Szerintem egész stáb, általában hozzák-viszik a sleppet.

Kukszi 2022.09.14. 23:38:33

@Juventino86: igy van sajnos,
Még egy pozitívum: Padoint újra látni csapat körül :D

Attilio79 2022.09.14. 23:39:30

Egyébként lehet, hogy Kosztics visszavágyodik az EL-be. :)

Kukszi 2022.09.14. 23:41:46

@Attilio79: köszi az infót

Ez esetben én Tudort is szívesen látnám itt. De Tuchel-t is, van benne tűz bőven

DelPiero2 2022.09.14. 23:51:01

Nekem úgy tűnt hogy Miretti nem látta hogy elé tudja tenni a lábát a Benficás. Nekem úgy tűnt hogy ez történt inkább. A Benficás meg kihasználta a helyzetet. Ilyesmi tizit adtak meg nekünk pl. a Sevilla ellen is amikor Roncit kiállították, mégis nyertünk 10 emberrel. Ekkor Dybala tudott kiharcolni 11-est javunkra. Sajnos ilyen jellegű tizi sokszor volt ellenünk is, amikor a védő már lendül, mozgásban van, az ellenfél meg odalép, nem mintha a labdát el tudná rúgni, de contactolni tud. Lehet hogy ezt egy tapasztalt védő el tudja kerülni, de sok tapasztalt védő már megszenvedte ezt.
Jól fogalmazott az egyik kolléga, a Benfica túl tudott csapatként lendülni a kapott gólon.
Sajnos Vlaho ebben a szerepkörben nem hatékony. Számunkra ezért nem jók a kiemelt sztárok, mert nem tudnak (ez az edzői utasítás?) vagy nem akarnak hatékonyan részt venni a játékban, akár a védekezésben. (túlértékeltek a többiekkel szemben?)
A támadáslassítást mesterszinten csináljuk. Di Marián kívül nem nagyon láttam aki vállalta volna 1 az egyben rávezetni a védőre (több védőre ) a labdát, és több cselt is megcsinálni ha a helyzet úgy hozza.
2-1 után se tette azt a Benfica amit mi szoktunk a vezetés után. Jól mondták fizikailag is jobbak voltak. Bár szerencsével más eredmény is lehetett volna, de a Benficának is volt ordító kimaradt helyzete.
A második góljuknál is lehetett látni nem a fetrengés az elsődleges céljuk. Bár a szuperligás bíráskodás azért érezhető volt (pl. feltűnő hogy az első x sárgát döntően a Juventus kapja annak ellenére hogy az ellenfél is aprít, néha erősebben mint mi.)
Nem ártana pl. levonni azt a tanulságot, hogy az intenzitást nem kéne levenni lépésről lépésre javulnunk kell, és emelni az intenzitást, hogy eljussunk oda hogy a mérkőzés nagy részét olyan intenzíven játsszuk mint a Benfica. Már a bajnokin elkezdhetnénk. Ehhez lehet hogy az edzéseket kéne máshogy csinálni.

DelPiero2 2022.09.14. 23:52:19

@Kukszi: Igen, de lehet hogy az a legnagyobb baj, hogy nem játékosként szerepel nálunk. Mióta abbahagyta, lejtmenetben van a csapat. Ez itt az alapprobléma!

FeriGjuve 2022.09.15. 00:04:42

Remélem a Monza elleni bajnokit már nézhetem.

FAF 2022.09.15. 00:06:40

Sokan mondják itt, hogy Allegrit nem lehet elküldeni mert sokba kerülne, de igazából ha lenne gerince ő maga állna fel a padról és menne el. Ha nem lehet kitenni akkor meg meg kell próbálni a másodedzővel, ennél rosszabb már nemigen lehet.
Hátha akkor szégyenében magától elmegy.

Mirettire meg kár ráfogni az egészet mert bárki hibázhat mint ahogy meg is teszik. Ha nem hibázik mi lett volna? 1:1? Simán volt még idő egyenlíteni vagy akár fordítani is csak ahhoz hajtani de leginkább játszani is kellett volna. Sajnos látszik hogy nincsenek kidolgozott labdakihozatalok, támadások. Egy idő utána látszik a kétségbe esettség és kapkodás és csak vagdalják a labdát amerre állnak.

Mindig felmerül, hogy sose volt szép focink. Az lehet de legalább olyan volt mint a Benficanak, amivel szerintem sokan kiegyeznénk. Volt játékuk, hajtottak, küzdöttek, ki tudták hoznia labdákat és nem utolsó sorban nem álltak le akkor se amikor megszerezték a vezetést. Perinnek köszönhetjük, hogy nem kaptunk többet.

Lehet mondani, hogy szar a keret de akkor felmerül a kérdés hogy a Benficának vagy a Salernitánának jobb a kerete?

Shyr Kahn 2022.09.15. 01:47:07

Csak az osszefoglalot lattam, ami ferditeni szokott, de ami lejott belole az az, hogy nem igen okoz mar meglepetest Allegri teljesitmenye. Nem tud csapatot epiteni es a kreativ jatekosokat leepiti. Ez volt a mondas tolem mar egy ideje. Nos ezen a merkozesen Di Maria es Milik meg elt (nemreg erkeztek, de ha Allegri marad nezzuk meg oket par honap mulva), de kerdes meddig.

Miretti-t en nem vennem elo. Ha visszanezitek, lathatjatok, hogy nem latta az erkezo jatekost. Nem tartom fair-nek a szabalyrendszert ilyen esetekre. Azt miert nem lehet a szabalyba tenni, hogy ha egy jatekos nem latja az erkezot es elkesik, akkor az nem szabalytalansag? Megyek az utcan, elut valaki, mert leleptem az utcara es nem lattam, ahogy kivag a semmibol az kinek a hibaja? Nekem aki lelepett a jardarol, vagy az, aki elutott? Nyilvan utobbie. Na a fociban eppen forditva van. A szabalyok nagyon rosszak. (persze ezzel kell fozni)

No, de visszaterve az edzonkre: Allegri-t a VB utan le kell valtani. Azert nem most, mert most nincs megfelelo helyettes. DD-t celozzak meg, kornyekezzek meg es gyurjanak rajta, hogy a VB utan felejtse el a francia valogatottat es jojjon hozzank. De Zerbi nem megoldas. Felejtsuk el a kiserletezest. Ide olyan edzo kell, akinek van tapasztalata es Juve-s multja. Ebbol pedig jelenleg a piacon 0 talalhato.

Jobb lett volna egyebkent Pogba serulese utan SMS-re utazni (tudom nincs penz, bar Paradesre es Milikre meg volt).

Shyr Kahn 2022.09.15. 01:52:08

Bar vegulis tok mindegy ki jott volna. Allegri taktikajaba valahogy mindenki beleszurkul elobb, vagy utobb.

Wizzurah 2022.09.15. 02:32:52

Elolvasva a kommenteket, meg kell hogy állapítsam.... Ti megint csak néztetek de nem láttatok. Semmit se nem.

Pilsnerurquell 2022.09.15. 02:42:26

@babo0410: Hát nézd...Példa:Locatelli sokkal jobb volt a Sassuoloban pl. Vhogy a Juvéban a játékosok nem tudják azt hozni amire valójában képesek. Ezt azt hiszem a vörhenyes Svéd barátunk(kulu) is mondta miután a Spurs-be mentek Bentával akciós csomagban, hogy ott szabadon futbalozhat(jelentsen ez bármit is de azt hiszem értem mire gondolt)

Aztán a másik. Ott vannak ilyen Rabiot féle homályok, aki értelmezhetetlen. Vagy mekkeni aki szintén szerény képességű, de legalábbis még egy Asamoah is köröket ver rá a néhány évvel ezelőtti Juvéból. Aztán folytassam? Plusz ott vannak az un "töltelék" játékosok akik arra jók hogy Allegri egy hivatalos kezdő ki tudjon pakolni az adott mérkőzésre. Semmi többre.

Azért ne feledjük hogy Allegrivel volt már BL döntő is. De ott nem ilyen, maximum középcsapatba való középpályások álltak a rendeljezésére.

A támadószekciója Juvénak príma most is(kivétel Kean mert az egy konkrét vicc az a csávó). Képzeljük csak el Vlahot egy Bayernben vagy egyáltalán egy olyan, masszív, pengés Európai élcsapatban ahol KP van mögötte... Ilyenkor elszomorodik egy Juvés sztem.

Sokszor szídtam Allegrit, a pokolba kívántam, DE OSZTOTTAM SZOROZTAM KIVONTAM ÖSSZEADTAM, ÉS AZ JÖTT KI HOGY EZ A KÖZÉPPÁLYA EGY RAKÁS ****. Minőségét, kvalitását, összetételét tekintve, mindenhogyan.

DE ez egy hosszú és elcseszett folyamat eredménye. Alsó hangon 200misi kellene középre, de ha nem is annyi, legalább elképzelés hogy milyen kvalitásokkal, milyen játékot kellene hozni és az alapján a megfelelő játékosokat a Juvéba csábítani.
Mert ami most van nagyon gyenge.

Pilsnerurquell 2022.09.15. 02:51:29

És amúgy igenis dicséret illeti a Juvét ma, mert az egyik itteni komentelő jóvoltából láttam a meccset az amc-s linken, és hajtottak végig. De ez a Juve ezzel a középpel ennyire képes és pont. Nincs aki különbséget jelenthetne. Nehogy már Paredestől várják. Vagy Di Mariatol 34évesen. Vagy Pogbátol aki nincs és amikor majd lesz akkor is minek ezt most megmondom xd Ezek mind elhibázott döntések amiket majd helyre kell hozni.

Shyr Kahn 2022.09.15. 03:21:20

@Pilsnerurquell: Itt volt az atigazolasi idoszak, hogy SMS szintu kp-t vegyunk. Foleg Pogba serulese utan. Nem vettunk. Miert? Nyilvan az egyik resze anyagi, de a masik resze lehet, hogy Allegri :) Neki vasaroltunk. Es neki adtunk el (akit tudtunk).

Allegri nagyon jo volt a Conte-tol atvett csapattal 2015-ben. A motivalt csapathoz hozza tudott adni taktikailag. A masodik BL donto mar kerdojelesebb, hogy miert tortent, de ott sem kellett csapatot epitenie, hanem inkabb csak jatekosokat beepitenie a meglevo eros magba.

A problema nem (elsosorban) a csapat. A tobbseg mar latja, amit te nem: a jatekosok beleszurkulnek Allegri focijaba, es csapatot epiteni + motivalni lathatolag nem tud. Lehet eljart felette az ido. Ez mindenkivel megesik, de inkabb erzem azt, amit az utolso CR-el toltott eveben: olyan mintha elfaradt volna ez a kapcsolat kozte es a jatekosok kozott. Az egesz gepezet megyeget, de leginkabb akadozik es nyikorog.

De ha mar igy van, talan erdemes elgondolkozni a valtason, mert kapott mar egy evet, uj jatekosokat es az eddigi merkozesek semmivel sem jobbak, mint a tavaly ev elejiek. Annyi kulonbseggel, hogy ott legalabb a BL csoportunkban eleg jol alltunk, szoval a csapat nem epul, hanem stagnal... de inkabb leepul.

Pilsnerurquell 2022.09.15. 03:53:23

@Shyr Kahn: Hát...Igazad lehet. De akkor is gyenge a középpálya. Ha csak edzőváltás történne nem vagyok benne biztos hogy az komoly javulást hozna.

Ma ahogy néztem ezt a Benficát a második gólnál elgondolkodtam azokon a pengés, pontos megoldásokon, hogy ilyet miért nem látunk a Juvétól. Ez nem szerkezeti probléma, hanem kvalitásbéli. Csak behelyettesítettem Rabiot és Locát az akcióba és elmosolyodtam.
Egy szintel magasabban vannak a Portugálok akkor is ha kis szerencsével meglehetett volna az X.

Innentől arra lehet számítani h jó esetben Maccabi oda-vissza meglesz(meh), és a másik két meccs valamelyikén talán egy x jóesetben. Ez egy jóindulatú 7pont a csoportban, amiből akár még Fradi-Juve is lehet a későbbiekben.

Keant meg lehet majd dobálni az Üllőin xd :D

Shyr Kahn 2022.09.15. 05:00:56

@Pilsnerurquell: A kp lehetne erosebb is, de ahogyan masok is mondtak Kulu pl sokkal jobb lett a Tottenhamnel (mondjuk Conte ki tudja hozni a maximumot a legtobb jatekosbol), szoval jelenleg nem igazan tudjuk, hogy mit is tudnanak ezek a jatekosok.

Csak halkan jegyzem meg, hogy Dybala megint golt es golpasszt jegyzett a Roma-ban. Hetrol-hetre az egyik legjobb jatekos es a serulesek is elkerulik. Tudom, hogy O mar a multat jelenti a Juveban, csupan azt akartam erzekeltetni, hogy tavaly serulekeny volt es ezert vegul a vezetoseg nem hosszabbitott vele. Pedig ebben a csapatban lazan elfert volna es talan vele elorebb is lennenk. Legalabb Di Maria ossze tudna jatszani valakivel (ha Pogba lenne, akkor vegkepp lenne jatszotars).

Attilio79 2022.09.15. 05:20:11

@Pilsnerurquell: Jézusom! Milyen 200 milla kell a középpályára? A Benfica 200 millát költött volna? A Salernitana 100-at? A Sampdoria is?
A Fiorentina középpályája, ami kiszolgálta Vlahovic-ot az 200-at érne?
Ugye most csak viccelsz?

Pilsnerurquell 2022.09.15. 06:10:00

@Attilio79: Hát nincs olcsóság. De a lényeg továbbra is az hogy piszkosul gyenge a középpálya. Amikor Quadradot meglátom cselezni több védő gyűrűjében és a többiek addig recskáznak sírni támad kedvem. De Quad is mit csináljon Csóri mikor a legtöbbször 1az1ezni nincs kivel. Siralmas...

xXPeiperXx 2022.09.15. 07:23:03

@Pilsnerurquell: Abban egyetértek, hogy nincs olcsóság. Abban viszont nem èrtek egyet, hogy a kerettel lenne a baj.

Tèny nem egy labdazsonglőr a csapat, de ezt lehetne ellensúlyozni taktikàval, elkèpzelèssel, elmozgásokkal. Na ezt viszont csak az edző tudja betanítani ès sajnos nekünk az nincs. Èn csak azt làtom, hogy a vèdekező mozgàsok vannak begyakorolva, de abból gólt nem lehet lőni. Ez làtszik is, idèn nem túl sok akció gólt lőttünk, szinte csak rögzített helyzetből tudunk rredmènyesek lenni.

Attilio79 2022.09.15. 08:44:00

@Pilsnerurquell: Tisztázzuk, Cuadrado nem középpályás, szélső (támadó). Köze sincs a védekezéshez, szükségmegoldás védőként, a klub rosszul használja. 33 évesen, nem kellene széthajtani és nonszensz dolgokat elvárni tőle. Ugyanúgy kiégett, mint Sandro.
Mégis Cuadrado, hogy jön a középpálya minőségéhez, nem értem. Középen nem tudunk támadást vezetni, nincs kreatív játékos, aki váratlant tudna húzni. Allegri akarta, hogy ne legyen összekötés a középpálya és a csatár(ok) között, de a helyzettel nem tud mit kezdeni.
Di Maria volt az egyetlen, aki elkezdte cipelni a kaputól 20 méterre a labdát 3-4 védő között. Mindenki más csak szabadul a labdától, gyors oldalra, hátra passzolással. 4-5 kontravezetésünk is behalt, mert fingjuk sincs, hogy mit kellene csinálni, kinek mi a feladata olyankor. Nem sorolom tovább, hogy mi a probléma, lusta, elkényeztetett csapat lett Juventus.

FAF 2022.09.15. 08:55:17

@Pilsnerurquell: Azt megnéztem volna azért, hogy hogy állt volna itt pár ember szája ha mondjuk a Benfica-ból igazolunk középpályásokat. Ment volna a sírás meg sz@rozás. Itt mindenki sztárokat vár pedig lehet jobban jártunk volna kevésbé neves de bevethető középpályásokkal.

Mtg007 2022.09.15. 09:13:14

@Wizzurah: Ez sajnos kb 70-80% ra vonatkozik

steven.h 2022.09.15. 12:08:06

@Shyr Kahn: Azért azt megkérdezném, hogy milyen erős magra gondolsz, amibe csak játékosokat kellett betenni a második BL döntőre, tekintve, hogy már az első BL döntő utána távozott egy elég erős mag (Tevez, Llorrente, Pirlo, Vidal).

Első BL döntős csapat: Buffon, Lichtsteiner, Bonucci, Barzagli, Evra, Pirlo, Vidal, Marchisio, Pogba, Tevez, Morata

Második BL döntős csapat: Buffon, Chiellini, Bonucci, Barzagli, Alex Sandro, Khedira, Pjanic, Dani Alves, Dybala, Mandzukic, Higuain.

Változatlanul nem értem ezt a Conte hypeodat, most is mutatja az öreg Antonio mit tud európában még erősebb csapatokkal is (inter, tottenham)....ha annyira nagy az ő befolyása a 2015-s döntőre akkor miért nem tudott egy elég gyenge BL csoportból előtte ugyanazzal a kerettel továbbjutni? Miért nem tudott egyetlen egy gólt sem elérni hazai pályán egy akkor gyengébb Benfica ellen az EL-ben?

Tipikusan a múlt megszépíti a dolgokat esete.

CSak hogy a meccshez is hozzászóljak, hálisten nem láttam. Nagy a baj, de nem csak edző szinten, viszont edzőt a legegyszerűbb váltani és most lennének is olyan jelöltek akik azonnal fel tudnák rázni a gárdát (Zidane, Tuchel) vagy hosszabb távon tényleg tudnának csapatot építeni (Pocchettino).

Ettől függetlenül Allegri nem fogják most elküldeni, talán decemberben ha ugyanígy állunk, csak az már lehet a BL végét és baromi nagy bevétel kiesést fog generálni...

Ha meg tök őszinte akarok lenni, tegnap semmi meglepő nem történt, az elmúlt 3 évben is ugyanilyen szintű csapatokkal szemben maradt alul a Juve, de legalább az egyenes kieséses szakaszban, nem a csoportkörben (Lyon, Villareal)

steven.h 2022.09.15. 12:09:24

@FAF: Csak nézd meg hogy mik voltak a kommentek mikor felmerült hogy Neres-t akarjuk szerződtetni, aki végül a Benficába kötött ki...

FAF 2022.09.15. 13:28:23

@steven.h: Hát igen, ő is kevés volt ide, pedig a tegnapi meccs alapján simán elférne a csapatban. Én pont ilyne játékosokra építenék a jelenlegi helyzetünkben.

Ha már fentebb olvastam a nevét, Lichtsteinert is szídták itt sokan meg el akarták zavarni innen. Aztán mi lett? Azóta sincs olyan lelkes, hajtós játékosunk és még csak jobb sincs a posztján.

Ilyen játékosok kellenének, nem sztárok. Majd sztárok lesznek itt vagy csak lelkes játékosok akik legalább a lelküket kiteszik a pályára a csapatért.

Shyr Kahn 2022.09.15. 16:47:48

@steven.h: Ezert is irtam, hogy a masodik BL donto kerdojelesebb, de szvsz tovabbra is vedheto, hogy a mag ugyanaz volt (lasd a vedosort + Buffon-t + Marchisio-t) es a tobbi jatekos sem hirtelen lett lecserelve. Eltelt kozben ket ev. Pogba, Vidal, Tevez, Pirlo elment, de pl Pogba egy evvel kesobb! Addig a csapat 10-ese volt es Dybala is ugy erkezett, mint Pogba utan az ujabb nagy remenyseg.

En tovabbra sem ertem, hogy latva Conte munkajat minden egyes csapatanal, hogyan kerdojelezheto meg, hogy Allegri nem tud csapatot epiteni, mig Antonio igen.
A BL egy teljesen mas kerdeskor. Ahogyan irtam korabban az egyik kommentemben, valoszinu Conte abban is fejlodik majd. Egyelore nem lathato a fejlodes es talan ebben tevedtem, de varjuk ki a veget. A portugal csapat ellen a vegen kaptak ki csunyan, de meg igy is tobb pontjuk van, mint nekunk es a masodik helyen allnak a tabellajukon.

Sztem DD lenne kezenfekvo megoldas a VB utanrol... mar amennyiben meg lehet fuzni, hogy hagyja ott a valogatottat es jojjon hozzank. Tuchel-t (nem kompatibilis velunk) es Pocchettino-t (nem tud felmutatni igazan semmit miota otthagyta a Tottenham-et) sztem felejtsuk el... Zidane meg ok a Juve kotodes es az edzokent elert eredmenyei miatt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása