Chiellini: „Távoztam, mert én már nem tudtam segíteni”

chiellini_giorgio_lafc_mezben_unnepel.jpgGiorgio Chiellini a La Gazzetta dello Sport munkatársának beszélt a Seattle elleni hazai, 2-1-es győzelem után, amelyet számos egykori csapattársa a helyszínről láthatott.

„Örülök, hogy itt voltak, és szerintem megértették, hogy miért választottam ezt a klubot. Meg akarom mutatni Európának, hogy mennyire fejlődik az MLS-ben a futball. Tegnap volt az első hazai meccsem, hihetetlen volt a hangulat. Ha gólt szerzek, mindenki berohant volna a pályára, hogy velem ünnepeljen, ők az én kistestvéreim.

A Juventus? Új játékosok érkeztek, akik nagy lelkesedést hoztak a keretbe. Talán a távozásom ezért is volt hasznos, mivel szükség volt egy kis friss levegőre az újrakezdéshez. Szerintem minden adott ahhoz, hogy nagyszerű szezonja legyen a csapatnak. A scudetto? Biztos vagyok benne, hogy a Juventus végig versenyben lesz, én mindenképpen szurkolni fogok a csapatnak.

A Juventust azért hagytam el, mert azt éreztem, hogy már mindent megadtam, amit tudtam. Új élményre volt szükségem. Amerikában ismét felfedeztem a szenvedélyt és a vágyat, hogy minden egyes nap eddzek. A különbségek az olasz futballhoz képest? Olaszországban több a taktika, itt viszont sokkal nyíltabbak a meccsek. Ez a futball sokkal inkább épül a fizikumra, és lényegesen támadóbb is.”

Giorgio Chiellini meccsét a helyszínről nézte meg a Juve több aktuális játékosa, és nem sok választotta el a védőt attól, hogy gólt szerezzen.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6217895021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flash91 2022.08.01. 06:35:04

Pedig milyen jol jott volna az az utolso ev, a szerzodesbol, igy hogy De Ligt tavozott, meg igy is o volt a legjobb vedo tavaly, ha valaki extra klasszis, akkor hiaba a kor, rutinbol hozza a dolgokat :(

venember83 2022.08.01. 06:40:29

@flash91: sajnos a rutin csak picit segít a sérülések elkerülésében, és Chiello is sokat volt már sérült, összesen 17 meccset hagyott ki sérülés miatt az elmúlt évben, ha jól számoltam. 1350 percet gyűjtött tavaly 21 bajnokin, 16 alkalommal volt kezdő, 5 alkalommal csereként szállt be, a BL-ben pedig 1 meccs és 7 perc jutott neki.

flash91 2022.08.01. 06:42:35

Igen ez igaz, viszont az a 20-25 meccs egy evben, pont kisegitett volna minket a kovi evre, es jovore lehetett volna meg egy vedot venni. Ez iden nem biztos, hogy osszejon.

venember83 2022.08.01. 06:43:42

@flash91: jó lett volna marasztalni de Ligt távozásának a tudatában, ezt egyáltalán nem vitatom.

Zoli985 2022.08.01. 10:58:38

Könnyen meglehet hogy a de Ligt történet hirtelen pattant ki és a vezetőséget is meglepte. Szerintem ha tudták volna h a hollandnak ennyire menőkéje van és le is lép, megtartották volna még egy évre az öreget.

Pilsnerurquell 2022.08.01. 11:11:01

De Ligt is tudott vmit. Mégpedig azt hogy ez a Juventus Európában nem lesz versenyképes az elhibázott taktika, filozófia, és igazolások végett.

Alig hogy vége lett a Ramsey féle ámokfutásmak, leigazolja a Juve Pogbát. Kabaré. Di Maria helyett meg most megmondom h egy terelőbója többet ért volna a Serie A-ban ennyi idősen. Ne legyenek senkinek se illúzió, nem fog megszakadni a mezért. A fizut úgyis utalják. Ezelőtt se volt egy nagy vaszisztdasz a csávó. Neki amcsiba v valahol keleten kellett volna kikötnie.

Mint mondtam már korábban, senki ne számítson sok jóra az új szezonban...

Mark Szabo 2022.08.01. 11:47:14

Semmiben nem hibáztatom őt. Elégett tett értünk, sokkal lazább az MLS, végre had pihenjen

alexGicamo 2022.08.01. 15:09:44

Az a legfontosabb, hogy ő jól érezze magát ott, ahol játszik !
Sok sikert !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása