Kostić egyre közelebb az Öreg Hölgyhöz

kostic_filip_labdat_vesz_le.jpgAz elmúlt hetekben folyamatosan csepegtetik a különböző források Ángel Di Maria és Paul Pogba esetleges érkezését, ám a vezetőség több szálon is egyeztet a Juventus jövő szezonra való megerősítéséért.

Friss olasz és német beszámolók szerint Filip Kostić egyre közelebb áll a Juventushoz, és mérsékelt, megközelítőleg 15 millió euróért érkezhet a szerb játékos.

Alfredo Pedullà további és határozott megerősítésekről számolt be németországi forrásokra támaszkodva. Az olasz újságíró szerint a 29 éves szerb játékost szívesen fogadná úgy Massimiliano Allegri, mint válogattbeli csapattársa, Dušan Vlahović, és maga a játékos is bízik a Juventusszal való megegyezésben.

A német Sky Sport szerint tető alá hozható megközelítőleg 15 millió euróért, és a Juventus közel áll a ballábas szélső megszerzéséhez. A német cikk szerint Dušan Vlahović rendkívül elisermően beszélt a válogatottbeli csapattársáról a Juventus vezetőségének.

Filip Kostić az Eintracht Frankfurt játékosa, és az elmúlt évben az Európa Liga legjobb játékosa lett, ügynöke pedig a Juventus számára jól ismert Alessandro Lucci, aki többek között Juan Cuadrado, Marko Pjaca és Dejan Kuluševski érdekeit is képviseli. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9417844959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leram7 2022.05.31. 15:28:57

Egész jó játékos.

De novemberben 30 éves lesz. 15M-ért megvesszük, ez megint egy olyan transzfer, hogy a játékos értéktelenné válik és eladhatatlan lesz. Kötünk vele 3-4 éves szerződést... pont olyan korban van, hogy a fizetése is magas lesz és ha becsődöl, akkor nem fog bontani vagy elmenni kisebb pénzért focizni.

Nem értem, hogy merülhetnek fel ilyen igazolások az elmúlt évek túlkoros baklövései után.
Miért nem tudunk igazolni 23-25 éves érett játékosokat, akiket ha úgy adódik pénzé lehet tenni.

Primo Dimarzio 2022.05.31. 15:30:40

Ez is egy érdekes felvetés, perisic nél mindenképp jobb , nem drága , padon elfér. Engem az érdekelne , mi a helyzet udogie gyerekkel , ha ők ketten jönnek , megvan a baloldal , de ha csak egyikük és az kostic lesz , az önmagában gyenge.szerintem.

venember83 2022.05.31. 15:40:43

@Rupert28: kétlem, hogy padra jönne, s végre lenne egy vérbeli szélső a bal oldalra. Nem Bernardeschi futkorászna ott, vagy védősorból Alex Sandro vagy De Sciglio.

Lanzafame 2022.05.31. 15:44:31

@venember83: egyetértek.

@Leram7: persze, ez kéne, de nem futja fiatal, de már bizonyított játékosokra, az aranynál is drágábbak, nekünk pedig nincs pénzünk. A FIFA-ban biztos meg lehetne oldani, de egy teljes vérátömlesztés közepén sajnos nem reális elvárás.

steven.h 2022.05.31. 15:48:00

@Leram7: 2,5 milliót keres elvileg a Frankfurtban, nem gondolom, hogy annyira vészes lesz az ő fizetése, illetve adózási szempontból is kedvező lesz. Nedved sem érkezett fiatalabban, nyilván akkor leszünk sz@rban ha nem válik be, de vele kapcsolatban én nem érzem ezt.

@Lanzafame: Egyetértek.

m.martin91 2022.05.31. 15:59:29

Nagyon jó igazolás lenne az Inter vagy a Roma számára, akik háromvédős rendszerben játszanak, hiszen Kostic már inkább wing-back, mint szélső. A Juventus részéről nem egyértelmű a dolog, hiszen mi négyvédővel játszunk, és nagyon ritka az európai topcsapatok között, akik klasszikus vonalszélsővel operálnának elöl. Szinte mindenki tükörszélsőkkel játszik, Kostic már egy ódivatú megoldás lenne ebből a szempontból. Viszont amennyiben a Juventus is vissza szeretne térni az Olaszországban jól bevált háromvédős játékhoz, akkor egészen kiváló megoldás lenne. Ellenkező esetben felesleges 15 millió eurót költeni egy ilyen játékosra, csak azért, mert a képességeihez viszonyítva most olcsóbb, mint egyébként.

xXPeiperXx 2022.05.31. 16:17:26

Akkor a nagy fiatalítás.... Kostic 29 éves, Pogba 29 éves, Di Maria 34 éves, Koulibaly 30 éves és mellé ott van Ramsey akit úgyse fogunk tudni kirakni a keretből.

Alakul ez, ismét a miénk lesz a legmagasabb átlagéletkor, de legalább a fizetési sapkánk is nekünk lesz a legnagyobb.

Miért nem lehet tenni egy próbát a fiatalokkal (nem kellenek bizonyított fiatalok, mert azok tényleg drágák, próbáljuk meg a sajátjainkkal, egy Arsenal mintára), 2 év... ha nem megy hozzák vissza Khedirát, Vucinicet bánja tököm, de ez már több mint bicskanyitogató.

Primo Dimarzio 2022.05.31. 16:33:01

@xXPeiperXx: részben jogos a háborgás, de azt is látni kell,ha feltöltjük a jelenlegi keretet az u23 al +fagioli ,miretti,rovella és hasonlóan "ígéretes" játékosokkal akik birtokunkba vannak, akkor lehet zárunk egy olcsó mercattot ,de borítékolhatjuk kb a 7-11 hely valamelyikét.

2022.05.31. 16:38:32

@m.martin91: Allegri keresi az új Mandzukicot. Egy szélsőtámadót, aki védekezni is tud. McKenniet is ezért játszatta folyton ott, és Vlahovic érkezése után Moratát is. Chiesával pedig ugye ez volt a problémája, hogy fegyelmezetlen. Szerintem amúgy pont nem érdekli Allegrit, hogy vonalszélső, a mi taktikánkba még jobban is illik ez, mert csak annyiból áll a játékunk, hogy kidobjuk a szélre a labdát, ahonnan várjuk a beadásokat. De szerintem az elsődleges szempont, hogy a védkezésbe besegíteni tudó szélső érkezzen.

Azért mielőtt érkezne Kostic megérdeklődhetnénk a Sassuolotól, hogy Hamed Traoré mennyibe fájna, mert a Napolival kapcsolatban nem olyan félelmetesen magas összegekről pletykáltak.

xXPeiperXx 2022.05.31. 16:45:47

@Rupert28: Ezzel nem értek egyet. A 7.-11. hely nem garantált a fiatalokkal (lehet jobb de lehet rosszabb is), de a brutális bérsapka és a nagymértékű amortizáció garantált a 30 éves és a fölötti játékosoknál és ami velük sincs garantálva az az, hogy jó pozícióba végzünk velük a bajnokságba vagy a Bajnokok Ligájában, ami pénzügyileg megint egy tökönrúgás.

Szerintem több érv szól a fiatalok mellett mint ellen és ha még nem is válik be a megtakarított tőke bármikor felhasználható "komolyabb" játékosok leigazolására.

Szerintem tök mindegy, hogy kettő vagy négy évig nem nyerünk semmit, jól látjuk, hogy megint fel kell építeni a csapatot és ez ekkora bérteherrel nagyon nehéz lesz. Pláne ha marad továbbra is ez a nézhetetlen antifoci.

Juventino86 2022.05.31. 16:57:04

@m.martin91: Pontosan. Ő már inkább szárnyvédő, és leginkább 3-5-2-ben lenne használható. Ez viszont nem volna feltétlenül jó, mivel szerintem Chiesa és Di María miatt - feltéve, ha utóbbi érkezik, mindenképpen 4-3-3 kellene. Kosticot esetleg 3-4-3-ben tudnám elképzelni a középpálya bal oldalán. Olyan retro baloldali középpályásként.

Lanzafame 2022.05.31. 16:57:11

Az a vicc, hogy ez az arc a 10 évvel ezelőtti Huszti Szabolcsnak felel meg nagyjából, mind klub, mind stílus, mint tulajdonságok, képességek alapján.

Leram7 2022.05.31. 17:11:48

@Lanzafame: @steven.h: Ha Vlahovicra volt 85M, akkor Julian Alvarezre is lehetett volna 17 vagy Enzo Fernandezre is lehetne 20M. Én inkább kockáztatnék egy tehetséget, aki 2-3 év múlva 100M fog érni, mint beletegyek valakibe pénzt, aki 2-3 év múlva 0 fog érni.

Nem rossz játékos Kostic és még szerintem illene is Allegri focijába, de én ebben ugyan azt az elmúlt évek rossz stratégiáját látom.
A fizetése minimum 4M lenne itt, de ez csak feltételezés. Aztán lehet ő az új Nedved és tévedek.

Del Pybala 2022.05.31. 17:17:25

@Leram7: 0 jatekosunk van jelenleg aki kepes tamadolag jatszani az uj szezonban...ez a csavo olcso es jobb barkinel a keretben...ennyi.

MDaniel98 2022.05.31. 17:43:32

Hát nem tudom... Elég szkeptikus vagyok vele kapcsolatban...

Primo Dimarzio 2022.05.31. 17:50:12

@Leram7: hát én megértem a vezetőséget , abban a tekintetben ,hogy szintén szkeptikus vagyok ezekkel a délamerikában szupersztárnak kikiáltott játékosokkal...

steven.h 2022.05.31. 17:59:27

@Leram7: Nem tudjuk hogy mik a tervek, ezek egyelőre pletykák. Minimum 7 játékosnak kell szerintem érkeznie (ebből 4-nek szerintem a csatársorba), és ha még McK-t mondjuk Para jó pénzért elviszi, akkor már inkább 8 és akkor az argentín srác is lehet komoly célpont. Legalábbis túl sok játékost engedtünk el, és azóta az is szárnyra kapott hogy DS-sel sem hosszabbítanak, mert más elképzelés van jobbhátvédbe.

Lanzafame 2022.05.31. 18:00:39

@Del Pybala: szerintem ez plusz 1 indok a leigazolása mellett :) Ha a pontrúgásokban is olyan, akkor főleg jöjjön.

Primo Dimarzio 2022.05.31. 18:21:19

@steven.h: na ez nekem új , akkor ds nem kap új szerződést mégsem?

steven.h 2022.05.31. 18:24:17

@Rupert28: Teljesen megbízható forrástól nem találtam, de nem zörög a haraszt

Leram7 2022.05.31. 18:28:31

@Del Pybala: Ebben tök igazad van. Viszont majd 30 éves és ez nem túl jó jel.

@Rupert28: Én is szekeptikus vagyok a dél amerikaiakkal, de a lényeg az, hogy inkább érdemes lenne akár egy euópai vagy olasz vagy bármilyen fiatalba fektetni, akinek felfelé megy az értéke, nem pedig lefelé. Kostic értéke csökkeni fog és mi fiezünk érte, de nekünk már nem fognak. Legendással rosszul adunk el így is és ezért nehezen tudunk jól erősíteni.

@steven.h: Ja de Di Maria 34, Pogba 29, Kostic 29, Morata 29, De sciglio 29 ebből a listából, ha igazolunk bárkit is, nem lesz bevétel és ingyen fognak távozni vagy fizetünk nekik a kerettagságért. Ugyanúgy nem lesz kit eladni 1-2 év múlva, mert nincs piacképes játékos. Raspadorinak mondjuk örülnék. Mind1, majd meglátjuk.

2022.05.31. 21:39:42

Jöhet. Amúgy sem látni olyan csapatokat az első helyen, ahol csak fiatalok játszanak. Rutin nélkül lehetetlen. Szerintem itt nincs gond, ha megnézzük Vlaho 22, Soule 19, Chiesa 24, Kaio 20, Zakaria 25, Pellegrini 23, Miretti 18, McKenny 23, DeLigt 22, Loca 24. És még ígérnek egy-két fiatalt. Kell rutinos focistákat is hozni. És jó irányba mennek, ha tényleg ezek az elképzelések, amikről megy a "pletyka"

2022.05.31. 21:41:19

@Del Pybala: "0 jatekosunk van jelenleg aki kepes tamadolag jatszani az uj szezonban...ez a csavo olcso es jobb barkinel a keretben...ennyi. "

Pontosan. Ennyi:)

Wizzurah 2022.05.31. 22:09:54

Én is támogatom a fiatal játékosok vásárlását, de vannak tehetséges fiatalok a csapatban. Kezd kicsit unalmas lenni, aki mindig ezen siránkozik. A fiatal játékos sem garancia hogy beválik és ugyanúgy lehetetlen eladni, megszabadulni tőle, aki fos na és azoknak tényleg 4-5 éves szerződéseket ajánlgatnak. Rabiot, Arthur, Berna.
Aki meg mielőtt tele rakná csak fiatalokkal a keretet, pláne saját neveléssel, annak megemlíteném, hogy a nagyszerű fiatal tehetségeink a 9. helyen végeztek a serie c-ben.
Nos, én ezek miatt inkább nagyon is örülök, ha sikerül megszereznünk egy friss uefa kupa győztes, igencsak jó szezonokat futó 29 éves játékost mindössze 15 millióért. Jöjjön csak Pogba, Muriel is és Di Maria is elfér 1-2 évig. Velük együtt is teljesen jó a keret és van bőven elég fiatal is.

Wizzurah 2022.05.31. 22:11:18

8. lettek a világverő tehetséges fiataljaink, nem 9.-ek, elnézést kérek. Az már majdnem konferencia liga. Ja hogy ez serie c. Nem szóltam.

Il Principino 2022.05.31. 22:19:41

Jöjjön csak a szerb 3-4 év simán van benne legmagasabb szinten,a Frankfurtot meg már rég kinőtte!
Én jobban örülök neki,mint ha Perisic jött volna..

DelPiero2 2022.05.31. 22:24:55

@Pjanista: aztán ha Allegrit kihajítják, akkor úgy mint Mandzut minden ok nélkül ejtik, az új edző kedvéért, mint azt tették Mandzuval.

JuveMI 2022.05.31. 23:44:55

@Lanzafame: Egy 10 (inkább 15) évvel ezelőtti Huszti a mai Juventusban üde színfolt lenne... nagy kérdés, hogy a Mister megijedne-e egy olyan tökös/agresszív/bevállalós szélsőtől:)

Nekem úgy tűnik, hogy ez a nyári piac abszolút Allegri-mintára lesz lebonyolítva... jönnek a "nyuggerek", akikkel azonnal lehet eredményt elérni és nem kell oktatni a labdarúgást az edzőpályán. Végül is ez a Juventus.... csak annyi múlt el (sajnos), hogy régebben zsákszámra hoztuk a fiatal sztárokat... a "rabszolga kereskedelmet" (tehetségkutatás) inkább meghagyjuk az Ajax-Dortumund-Lipcse-Sassuolo-Fiorentina-féle csapatoknak.

Ez van... ezt kell szeretni! Csak támadjunk!... más kívánságom nem nagyon maradt.

venember83 2022.06.01. 05:33:32

@JuveMI: a mester szerint a feladata a csapat győzelméhez jó pozícióba tenni a nagyon jó játékosokat, és ötleteket adni nekik. Miközben máshol komoly, az egész csapat játékát, hozzáállását és felfogását átható elképzelések vannak (gondoljunk az elmúlt évek meghatározó csapataira: Barcelona, Liverpool, pár évvel ezelőtti Bayern, a PL-t domináló City), a Juventusnál elég pár ötlet.

Ilyen gondolatokat olvasva nem könnyű lelkesedni, hadd mondjak ennyit. Persze abban reménykedek, hogy én értelmezem túl negatívan és határozottan rosszul ezeket a megnyilvánulásokat, és a következő évben a Juve csapatának (játékosoktól s edzőstől!) nem lesz mersze ugyanazt az undorító futballt nyújtani, amit idén is olyan sokszor láthattunk.

venember83 2022.06.01. 05:35:55

@Lanzafame: gondoltam én, hogy ez valami fura, és egyben számomra nehezen értelmezhető elismerés lesz.

xXPeiperXx 2022.06.01. 07:42:06

@Wizzurah: Ès az megvan, hogy mi azokra a fiatalokra gondolunk (egy kivételével), akik nem a Juventus B-ben szerepeltek?!

Wizzurah 2022.06.01. 08:38:30

@xXPeiperXx: Mivel nem vagyok gondolatolvasó, így nincs meg, továbbra sem. Chiesa? 24 éves, azért annyira nem fiatal már, nem kevés pénzbe fájt, súlyos sérülés után fog visszatérni, kérdés milyen állapotban és mennyire lesz sérülékeny a továbbiakban. de Ligt 22 éves, rá mondanám hogy fiatal, csak ő meg már inkább menne, mint maradna úgy érzem, ő meg aztán végképp sok pénzért érkezett.
McKennie 23 éves még, bár őt meg már mindenkire elcseréltük volna és ő is lesérült. Van még a nagy Arthur, aki 25 éves és Locatelli, aki 24, de ő is elég jó pénzért jött csak és a világot azért nem váltotta meg. Ezen kívül Keant visszavásároljuk ugye, ő itt nevelkedett, ő is nagyon bevált.
Vettünk még egy Vlahovicot, akinek olyan szinten vissza esett az xG-je, mióta itt van, hogy hihetetlen, bár erről szerintem nem ő tehet, ahogy arról sem hogy Kean tehet, hogy ő is full homály.
Tehát a pénzeket szépen költöttük, de nem látom hogy bármelyik is annyira bevált volna. De csak fiatalokra, legyen az vásárolt, vagy nálunk nevelkedett, nem lehet építeni. A középpályánk szerintem kifejezetten fiatalos volt, egy guriga taknyot nem ért mégsem egész szezonban.
Ez nálam nem allegrivel van összefüggésben, hogy hozzunk időseket, mert az edzőt rühellem a legjobban, de igenis a kiszemeltek kifejezetten ötletesek. Olaszban a többi "top" csapathoz képest nem játszunk idősebb csapattal, sőt, a legöregebb csapata az internek volt.
Szerintem itt alapvetően a fő gond a full ötlettelen edzővel van, a sok sérülés miatt az orvosi stábbal és az erőnléti edzőkkel, valamint én mentális és morális problémákra gondolnék, mert kortól függetlenül focizni kifejezetten jól tudó keretünk van, a pályán mégis ennek ellenkezője látszik egy szép adag "rászarok" hozzá állással megfűszerezve. Amíg ez nem változik, addig teljesen mindegy, hogy milyen játékosok érkeznek vagy távoznak. Másrészről a transzfer értékén vitatkozni lehet. A cikkben szereplő játékos azért az összegért ajándék és 29 évesen abszolút nem öreg a focihoz sem, ez nem fifa vagy fm.

babo0410 2022.06.01. 09:46:10

@LacaGLJuve: Felsoroltakból Soulé és Kaio nem is játszottak semmit szinte, de lehet nem is maradnak ahogy McKennie is távozhat. Több az idős, mint a fiatal játékosunk. És félek a kezdő átlagéletkora csak romlani fog. Én is inkább a fiataloknak adnék teret. Nemn tudom, hogy miért jobb 30 feletti, karrierjük csúcsán túl lévő játékosokkal próbálkozni? Ez eddig se volt olyan hű de sikeres. És ezzel szívtunk az utóbbi években, mert nem lehet senkit eladni.

Kives 2022.06.01. 10:55:41

@babo0410: igazad van! Nagyon jó a kérdés. Én is ezen agyalok ezen hírek láttán. Sok éve szívtunk ezzel, a vezetés el is kezdte nagy hangon a "tisztogatást" a másik felén meg kezdik újra ezt a kört. Megint idő, drága játékosok évekre. Akik totál rizikósak. Érthetetlen.

steven.h 2022.06.01. 11:11:27

@babo0410: Ezt még mindig várom hogy alátámaszd, mert egyszer sem tetted meg, csak mindig leírod, hogy több az idős mint a fiatal játékosunk. Ha nálad a 22 éves korig fiatal, akkor igazad van, de mondjuk egy 23-26 éves játékosban is van még 10 év top szinten, míg a 27-29 évesekben is lehet bőven 7 év (most az hogy a mi 29 éveseink milyen minőségű játékosok zt nem kellene idekeverni). Ez mióta rövidtávú építkezés?

Bonucci, di Maria (ha érkezik), Cuadrado, Danilo (Alex Sandro, de tőle szabadulnánk) akik idősek, de ha kihagytam valakit akkor mea culpa. Kapusokat direkt, bár Szczesny-ben kétlem hogy lenne még annyi év mint Buffonban topszinten.

Pavel1988 2022.06.01. 11:14:26

@babo0410: Elég sokszor feljött már, túl sok a távozó ahhoz, hogy fiatalokkal pótoljon a Juve mindekit.
Nem tudjuk mekkora keret áll rendelkezésére a klubnak, de aligha tévedek ha azt mondom max. 100 millió euró.
Minimum 8 távozó lesz nyáron, de inkább 10. A keret amúgy is foghíjas, ha csak ezt a 8 játékost szeretné fiatalokkal pótolni a vezetőség akkor 12.5M euró/játékos lenne a költségvetés.

Ilyen áron nem lehet minőségi fiatal játékosokat venni, de még a triplájából is nehezen.
Ennek egyenes következménye, hogy kompromisszumot kell kötni, hogy jövőre is legyen egy értékelhető keret, láttuk az elmúlt 2 évben, hogy a BL indulás sem automatikus, mint ahogyan azt 2+ éve hittük.

Aki meg Kaio Jorgeval, Souléval és De Winterrel számol az csalódni fog, ezek a játékosok egy Ajaxban vagy egy Sassuoloban sem kapnák meg a lehetőséget.

Lanzafame 2022.06.01. 16:44:46

@babo0410: attól függetlenül, ki mit gondol Allegritől, szerinted nem látja ezeket az arcokat edzéseken?

Feltételezem, hogy egyszerűen nem annyira jók, hogy számolni lehessen velük. Még ha az lenne a helyzet, hogy túl keveset kezdenek, pedig csereként annyira jók mindig. De nem, a pálya közelébe sem kerülnek. Ez azért eléggé árulkodó jel. És nem, Pirlo sem vitte fel érdemben az utánpótlás játékosait a nagycsapathoz.

babo0410 2022.06.02. 02:56:51

@Lanzafame: Pirlo próbálkozott addig, amíg nem jöttek a sérülések, mert utána meg eredménykényszer is volt. Akkor lett nagy gond. És az meg semmit nem jelent, hogy Allegri látja-e a fiatalokat edzésen, vagy nem. Egyszerűen biztonsági játékos, és nem kockáztat rutintalan fiatalokkal. És ez a nagy baj.
@Pavel1988: Nem mindenkit kéne, de egyre inkább a 29 feletti nevek kerülnek elő, és ez az, ami nem tetszik.
@Kives: Ugye? Mert ha Di María jönne meg pogba, azt mondanám oké, de egyre több idős név merül fel.
@steven.h: Igazad van, most még nem vészes a keret, habár a védelem elég öreg, de miért jó, hogy most megint hozunk 4-5 idős játékost? Közben meg fiataloktól vagy jó korban lévő játékosoktól szabadulnánk? Ha Miretti, Fagioli, Rovella is lehetőséghez jutnak, esetleg Raspadori is érkezik, azt mondom oké, de egyelőre én nem örülök, hogy 30 körüli játékosokban gondolkodik Allegri, ezzel megint rövid távú projektet tervezünk.

steven.h 2022.06.02. 09:32:35

@babo0410: Mivel próbálkozott Pirlo addig amíg nem jöttek a sérülések?

1. forduló Juventus - Sampdoria : Szczesny, Danilo, Bonucci, Chiellini, Cuadrado, Rabiot, Mck, Frabotta, Kulu, Ramsey, Ronaldo

2. forduló Roma - Juventus : Szczesny, Danilo, Bonucci, Chiellini, Kulu, Rabiot, Mck, Cuadrado, Ramsey, Morata, Ronaldo

3. forduló Juventus - Napoli : Buffon, Danilo, de Ligt, Chiellini, Alex Sandro, Cuadrado, Bentancur, Rabiot, Chiesa, Ronaldo, Morata

4. forduló Juventus - Crotone : Buffon, Danilo, Demiral, Bonucci, Chiesa, Arthur, Bentancur, Frabotta, Kulu, Portanova, Morata - Erre még talán azt mondom hogy ok.

5. forduló Juventus - Hellas Verona : Szczesny, Danilo, Bonucci, Demiral, Cuadrado, Rabiot, Arthur, Bernardeschi, Ramsey, Dybala, Morata Padról beállt Vrioni a 90. percben

6. forduló Spezia - Juventus : Buffon, Danilo, Bonucci, Demiral, Cuadrado, Benta, McK, Arthur, Chiesa, Morata, Dybala padról beállt tehetségek: Ramsey, Ronaldo, Rabiot

Esetleg írjam még tovább? Annyira jó lenne, ha tényekkel is alátámasztanád amit mondasz, mert így nem vehető komolyan.

2022.06.02. 13:52:00

@steven.h: Zseniális érzékkel választotta ki Frabottát Pellegrini helyett. Ugyanannyi idősek, de idén Pellegrini kétszer annyit játszott, mint tavaly Frabotta.

Egyszer még próbálkozott Portanovával is. Bár ne tette volna, akkor talán nem 2 kapura lövéssel és 1-1-el zártunk volna a csontkieső Crotone ellen. Szerencsére utána már nem is játszatta többet.

Még Fagioli kapott egyetlen Coppa Italia meccset a SPAL ellen, és 20 percet a Serie A-ban, és ennyi.

Egyébként még de Ligt-et is kevesebbet játszatta még Sarrinál is. Pedig azóta nyilván egy évvel idősebb is lett és be is illeszkedett a csapatba. Allegri 700 perccel többet adott neki, mint Pirlo.

steven.h 2022.06.02. 14:12:15

@Pjanista: Ennyire már nem akartam belemenni, mert ezt egyszer már leírtam, szerintem ugyanúgy neki, hogy valahogy máshogy emlékszünk arra a szezonra, ami a fiatalokat illeti...

Ezt is inkább felírtam már tényleg a 6. fordulóig, hogy akkor miről is beszélünk, ha tovább írom, akkor sem lett volna jobb a helyzet, de mindig le voltam hurrogva amikor beírtam, hogy Pirlonál ha Bonucci és Chiellini egészséges volt, akkor ők játszottak és de Ligt padon.

venember83 2022.06.02. 15:34:10

Visszatérve kicsit a cikkhez, elvileg az Inter is szemet vetett a szerb válogatottra.

steven.h 2022.06.02. 16:07:14

@venember83: Így hogy távozott Perisic teljesen logikus lépés. Bár ott van Gosens is...

venember83 2022.06.04. 21:24:12

@Pjanista: "Szerintem amúgy pont nem érdekli Allegrit, hogy vonalszélső, a mi taktikánkba még jobban is illik ez, mert csak annyiból áll a játékunk, hogy kidobjuk a szélre a labdát, ahonnan várjuk a beadásokat."

Pont ezt mondta Kovacevic is, lásd a friss cikket, hogy Kostic nem bonyolítja túl a dolgokat, egyszerűen csak beadásokkal szolgál, s mi más kellhetne Vlahónak? Meg azért nagyon másra ne is számítsunk, a mester nem szokta túlszervezni/túlbonyolítani a támadójátékot, meglepetés faktornak meg elég lesz a jobb oldalon Di María vagy Chiesa.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása