Sarri: "Ha Milinković-Savić távozik, nem marad Olaszországban"

milinkovic-savic_sergej_golorom_juventus_ellen.jpgA 2:2-es döntetlennel záruló mérkőzés utolsó gólját az a Sergej Milinković-Savić szerezte, akit huzamosabb ideje hírbe hoznak a Juventusszal, s a nyári átigazolási időszak során fontos célponttá válhat a torinóiak számára. 

A Lazio mestere, a korábban a Juventusnál is dolgozó Maurizio Sarri azonban úgy véli, amennyiben a szerb támadó elhagyja Rómát, útja külföldre vezet majd.

"Az elnökkel beszélve meg vagyok győződve arról, hogy amennyiben Milinković távozik, ami nem fog egykönnyen megtörténni, nem marad Olaszországban." - adott hangot véleményének Sarri a mérkőzést követő sajtótájékoztató során.

Amennyiben mindez igaz volna, akkor a Manchester United, a Paris Saint-Germain, esetleg a Real Madrid lehet a következő állomás Milinković-Savić számára.

"Fejlődtem Sarri kezei között, 11 gólt lőttem és 11 gólpasszt jegyeztem, így kijelenthetem, hogy ez volt a pályafutásom legjobb szezonja. A következő szezonban szükségünk van még néhány játékosra, hogy megcélozhassuk a Bajnokok Ligája-indulást." - nyilatkozta a Lazio egyenlítő találatát szerző Milinković-Savić.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5317833319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JeetTrader 2022.05.17. 11:10:00

...várjuk csak ki a végét...ilyenkor mindíg nagy fogadkozások mennek aztán hipp-hopp és máris olyan klubban köt ki, amelyiket annyira cáfolják.

Nagyon nagy fogásnak tartanám...csak ne lenne olyan drága...de hát 22 kanadai ponttal jól fel lehet nyomni az árát.

2022.05.17. 11:26:12

@JeetTrader: Pogesz és SMS tuti nem fog egyszerre jönni. Kettejük közül nyilván SMS lenne az ideálisabb opció én mégis azt gondolom, hogy a franciát fogjuk elhozni.

Thuglife! 2022.05.17. 11:55:31

Érdekes hogy Sarri alatt a jók mégjobbak lesznek adott évben.Ez mintha nálunk is megtörtént volna valakivel.olyanok ők akiknél a koruknál fogva sem természetes dolog a fejlődés(közelebb van a harmadik X)Kell a Külső ráhatás.
Míg nálunk Bentancur Rabiot Arthur Ramsey Berna a fejlődés szikráját sem mutatják.

JeetTrader 2022.05.17. 12:18:28

@MGB75: én is ezt gondolom, de ugyanakkor mégsem zárom ki. Hátha valami játékos bevonás segít.

Senki sem számított a téli mercatoban arra h Vlahovicot elhozzuk, meg elvileg pénzünk se nagyon volt és a nyilatkozatok is úgy szóltak h inkbb nyárra akarunk fókuszálni...és tessék. Vlahovic mellett még Zakaria is megérkezett.

Bonav70 2022.05.17. 12:18:50

Sziasztok!!! SMS,Pogba,Perisic zseni igazolások lennének!!!! Pont nem érdekel hogy nem olaszok és hogy "öreg" "sérülékeny"játékosok (SMS kivéve) :D Hasznára lennének a csapatnak,ennyi!

DegerFaCan 2022.05.17. 13:22:39

kell egy favágó brusztoló horvát balszélre Allegrinél :D érdekes

Mark Szabo 2022.05.17. 16:18:40

Egy külföldi Juve oldalon volt egy érdekes beszélgetésem egy szurkolóval. Ő váltig állította hogy az igazolásaink rosszak. Akik gyenge igazolások voltak azok többnyire ingyen jöttek, de azok után hogy Kulu pl hogy játszik a spursben, kit lehet gyenge igazolásnak nevezni? Az hogy nálunk gyengén játszanak az egy dolog...Vlaho, Zakaria, Loca ezek mind olyan játékosok akik jobban teljesítettek az előző klubbjaiknál. Meg merem kockáztatni hogy Rabiot és Arthur sem a MAXImálisat (zseniális szó játék:-D ) nyújtja nálunk. Ez az én véleményem, értelmes keretek között kíváncsi vagyok kinek mi a véleménye..

Mark Szabo 2022.05.17. 16:20:44

Annyi kiegèszítès hogy én biztos nem olasz edzőt hoznák...

Attilio79 2022.05.17. 17:36:20

@Mark Szabo: Szintén úgy gondolom, hogy más edzővel jobban működhetne a csapat. A fiatalok mellé egy motivátor kellene edzőnek, aki kihozza belőlük a legtöbbet és nem a "győzelem" (ráülök az eredményre) számít minden áron, hanem, hogy a legtöbbet tegye meg a pályán. Ha most bevásárolnánk még 1-2 fiatalt, jobban járnánk hosszabb távon...
A csapat tartását nem biztos, hogy az öregebbek adják (lásd. Morata), Chiesa sokkal rámenősebb játéka nekem sokkal jobban tetszik például, még akkor is, ha a végén esetleg nem passzol.

babo0410 2022.05.17. 17:50:00

@JeetTrader: Szerintem nem is hittek abban, hogy leigazolható Vlaho. Ahogy nyilatkoztak, azt hitték drágább lesz. Aztán a Fior elnöke nyilatkozott, és elhoztuk. Szerintem azért is jöhetett télen, mert kedvezőbb volt az ára, mint hitték, és szerintem féltek, hogy nyáron olyan ára lesz, amit nem tudnak megfizetni (licitháború). Meg a 4. hely is veszélyben volt. Szerintem a téli mercato kényszer volt. A nyári is az lesz, mert át kell alakítani a csapatot, ha valamit nyerni is szeretnénk.

MdewC 2022.05.17. 18:47:31

@Mark Szabo: spanom szerint egy ambíciózus német edzővel, de ugyan ezzel a kerettel 30 ponttal nyernénk a bajnokságot… :D

steven.h 2022.05.17. 19:18:23

@Mark Szabo: Szerintem alapvetően nem a játékosok képességeivel van a probléma.

Most ki lehet emelni a fél éve érkezett Vlahovicot meg Zakariat, hogy Allegri fogja őket vissza, vagy hogy Locatelli mint egy fecske miért nem csinált nyarat, de szerintem nem ez a fő probléma. Lehet van Allegri faktor is, de azért ha megnézzük az első ciklusát, én nem annyira emlékszem olyan játékosra akit korlátozott volna. Volt egy elképzelése a játékról és nyilván a gólkirály Higuain utána nem lett gólkirály, de csapatként mégis erősek voltunk és Higuain is azért meglövögette a góljait, DC sem volt igazán bekorlátozva szerintem, mint ahogy Pogba sem.

Szerintem most az alapvető probléma, hogy profilban ezek a játékosok nem tudnak egy jól működő egységes csapatot alkotni és elsősorban szerintem ezen kell dolgozni, hogy profilban és kémiában is egy jól működő csapatot építsenek Arrivabenéék. Aminek nálam nem része pl Bonucci, mert nekem valamiért az a berögződésem, de nem tudom tényekkel alátámasztani, hogy amikor ő van pályán akkor sokkal jobban visszahúzódunk, mint ha nem tagja a csapatnak és tegnap is elég szembetűnő volt, hogy Allegri mutogatott 3 játékosnak is hogy menjenek már feljebb és támadják a Lazio védőit.

Mark Szabo 2022.05.17. 19:24:26

@steven.h: "
Szerintem most az alapvető probléma, hogy profilban ezek a játékosok nem tudnak egy jól működő egységes csapatot alkotni és elsősorban szerintem ezen kell dolgozni" szerintem ebben tud segíteni egy jó edző

steven.h 2022.05.17. 19:27:03

@Mark Szabo: Az lemaradt, hogy ezt támassza alá, hogy igazából már a 3. edző Allegri aki ezzel a kerettel nem tud mit kezdeni. Első volt Sarri, akit utálok, de lassan tényleg kezdem elhinni amit nyilatkozot anno, hogy edzhetetlen a csapat, utána Pirlonak is csak pár kifutott meccse volt (az is szerintem inkább Tudor elképzelései voltak) és Ronaldo hozott pontokat bőven, idén meg nem lehet nem figyelembe venni a Ronaldo faktort őszről, függetlenül attól, hogy Allegri biztosan szabadult volna a portugáltól, de nem hiszem, hogy az volt az elképzelése, hogy Kean-Morata kettőssel vág neki a szezonnak.

Rikoo 2022.05.17. 19:30:23

@steven.h: Ez így van. Bonuccival látványosabban hátrébb védekezünk. És nem 5-10 méterről van szó.
A komplett védelem 20 méterrel hátrébb van, mint kellene legyen. Egyébként nem volt ez így, amikor még fiatalabb volt.

Mark Szabo 2022.05.17. 19:42:49

@steven.h: Sarri, Pirlo, Allegri...èn igazából nem csodálom hogy nem tudtak mit kezdeni a csapattal. Pirlo kakukktojás mert ő "újonc" volt. Nekünk egy támadóbb felfogású edzőre lenne szükségünk.

Rikoo 2022.05.17. 19:47:08

@Mark Szabo: Sarri abszolút támadóbb felfogású, az idei szezonban az Inter után a Lazio lőtte a legtöbb gólt.
És ő a szezon végén azt mondta, hogy a keretünk edzhetetlen.:D

Először kellene végre egy koncepció és utána lehet minden máson gondolkozni.
Nyáron a labdabirtoklás és a támadásépítésen kell a legtöbbet dolgozni, mert az katasztrófa.

Mark Szabo 2022.05.17. 19:50:08

@Rikoo: Sarri azon a szinten ahol ő van jó edző. Neki túl nagy falat volt a Juventus

steven.h 2022.05.17. 20:29:48

@Rikoo: Jó, akkor nem csak én látom így, szóval alapja van és szerintem mikor a Milánhoz ment akkor nálunk is látványosabban fentebb védekezett a csapat, szóval én azért elkezdeném ezt is vizsgálni, hogy lehet nem Allegri a legnagyobb fék, már ha fék, ennél a csapatnál jelenleg (a sok kutyaütőn kívül persze)

@Mark Szabo: attól még támadófelfogású edző, ergo ha ebben a keretben az a legnagyobb probléma hogy védekezésre van ítélve miközben támadni tud, akkor annak ki kellett volna jönnie Sarrinál, de nem jött ki.

Az elmúlt 3 évben 3 teljesen különböző stílusú edző volt a Juventusnál mégsem tudott egyik sem igazi csapatot faragni belőle, ami szerintem akkor is visszavezethető a játékosok profiljára, főként a középpályán, de a védelemben is (Bonucci és de Ligt pl szerintem egyáltalán nem illik össze)

Mark Szabo 2022.05.17. 20:39:44

@steven.h: Akkor az lenne az ok hogy mindig rossz vagy egymással nem passzoló játékosokat veszünk?

steven.h 2022.05.17. 20:50:17

@Mark Szabo: Azt gondolom, hogy lehetett szidni Marottát, hogy nem tudott szintet lépni, illetve, hogy zs megoldások meg nem az edző kérelmei szerinti játékosok érkeztek, de neki volt egy elképzelése a játékos profiljáról és a keret profiljáról és ebbe jól igazolgatott és tudott működni a csapat. Ez változott meg Paraticivel szerintem, ahol előtérbe kerültek a trendi játékosok (de Ligt, bár ő pont a jó igazolása volt) és a gondolkodás nélküli lepattanók (Rabiot, Ramsey)

Mark Szabo 2022.05.17. 20:53:23

@steven.h: Hmm, értem. Lehet igazad van....en csiptem Marottat amúgy

Rikoo 2022.05.17. 22:17:18

@steven.h: Teljesen egyetértek. És azt is sejteni lehetett, hogy Kulusevski kivirágzik majd a Premier Leagueben, hiszen a játékstílusa alapján oda illik leginkább illetve a Bundesligába.

A legnagyobb problémáinkat pont abban látom, hogy semmi kémia nincs a keretben emberileg és játékstílus szempontjából.
A sorozatban tökéletesen látszódott ez.

Lanzafame 2022.05.17. 22:31:23

@Mark Szabo: lehet, hogy Allegri a finomhangolásban jó, vagyis át tud venni egy jó csapatot és azt még jobbá tenni. De szar csapatból jót még nem csinált (talán a Cagliarit, de az is inkább egy erősebb középcsapat lett általa). Jövőre kiderül, képes-e erre a feladatra. Ha nem, én rámennék Zidane-ra (bár ő szerintem átveszi a válogatottat Diditől) vagy Ancelottira egy év múlva.

Rikoo 2022.05.17. 22:37:17

@Lanzafame: Azért ne felejtsd el a 2015-2016-os idényt!
Ott ő épített új csapatot. Alapból nagyon erős volt az az idény, de a következő évben már a BL-ben is sikerült villantani.

Hudakdomi 2022.05.17. 23:10:07

Szerintem SMS-t elviszi a united vagy a psg. Nekünk nem kell ennyit fizetni érte. Ne basszuk el a pénzt. Lehet, hogy itt olyan rossz teljesítményt mutatna hogy azt nem lehetne elhinni. Pogba sem jobb. Ő is sérült mindig. Arthurt, rabiotot el kell takarítani jó messzire. Ramsey meg úgyse menne el innen. Mennyen vissza a plbe Newcastlehoz vagy wolveshez. Vagy akár hova felőlem mehet a gyirmotba is vagy vásárolja meg végleg a Rangers de úgyse fogja. Amúgy egy locatelli, Zakaria, pogba kp nem néz ki olyan jól de nem is rossz. Ki tudja mi lesz ezzel a pogbaval. SMS meg mindegy.

Lanzafame 2022.05.17. 23:26:58

@Rikoo: meg is szenvedett vele, majdnem szétesett az egész, de nagyon szépen visszahozta a szarból tavasszal, igaz. Azt tartom viszont, hogy a nagy skillje az, hogy 1-2 finomsággal mindig masszívabb csapatot vitt át a következő idényre.

(Szerintem amúgy a 2013-14-es csapattal már illett és lehetett volna BL-t nyerni, az egy vadállat banda volt, Allegri be is vitte egy plusz balhátvéddel a döntőbe utána.)

Shyr Kahn 2022.05.18. 06:23:00

Ha mar Sarri neve elokerult, had mondjam el en is mit lattam (bar az emlekeim megfakultak) vele kapcsolatban.

Szerintem O egyaltalan nem rossz edzo, csupan Agnelli nagyon nem kedvelte. Ez lett a keresztje. Hogy Agnelli csupan a vegere utalta meg, vagy mindig is fenntartassal nezett ra nem tudom. Nyilvan spekulalok, de nekem ez jott le.
Azt azert ne feledjuk, hogy Sarri csupan 1 evet kapott annak ellenere, hogy behozta a csapatot a bajnoksag elere. En ugy gondolom azert repult, mert a vezetonk azt hitte, hogy Sarri hozta el a hanyatlast (a beigert szep jatek helyett, azaz nagy volt vele szemben az elvaras...), pedig szvsz az mar Allegri utolso eveben elindult. Nem volt O egyaltalan rossz a csapatnal. Leszokott es hajlando volt feladni sok mindent... az egyenes beszedet (amivel gondolom Agnelli nem tudott kibekulni), pedig kulonosen szerettem benne. Kicsit olyan megoszto figura volt, mint ahogyan manapsag a politika vilagaban megosztoak az emberek, ha egyik vagy masik oldalon allnak. Valaki vagy szereti, vagy utalja. O egy oszinte, tokos ember volt, aki megmondta a frankot, de megis tett azert, hogy alkalmazkodjon a klubhoz.
Az O vezetese alatt a bajnoksag vegen a csapatunk kicsit melyen repult, de ez mar akkor tortent, amikor zsebben volt a Scudetto. Az is igaz, hogy a Sarriball nem latszodott az edzoskodese alatt, de ez nem feltetlenul jelentett volna akadalyt, ha hagyjak kibontakozni szerencsetlent. Vegul is, meg ha nem is lattunk Sarriball-t, azert a tamadobb jatekosok kicsit jobban teljesitettek a keze alatt es akkor en meg is lepodtem, hogy vegul el lett kuldve. Lett volna fantazia abban, hogy mikent lep tovabb. Hiaba mondta, hogy a csapat edzhetetlen, talan neki is ido kellett volna, hogy raerezzen a dolgokra.

Allegrivel a legnagyobb problema az, hogy bar az elkepzelese lehet jo es nyilvanvaloan egy nagy stratega, de nala a jatekosok lathatoan veszitenek a lenduletukbol (kulonosen az utolso 2-3 szezonjat latva) es eleg sok jatekossal volt osszetuzese is. Amikor Conte utan idekerult, kapott egy fanatizalt csapatot es hozzaadta a strategiat, aminek a lendulete eltartott egy darabig, de aztan vegul kipukkadt a lufi.

En tovabbra is ugy erzem, hogy iden hasonlot lathattunk, mint az utolso, lekoszonese elotti eveben. Csak ma nem mondhatjuk, hogy elfaradt a kapcsolat kozte es a jatekosok kozott. Sokkal inkabb talalgathatjuk, hogy mi az ami nem mukodik. Miert lett a csapat akaratgyenge es igy keptelen megnyerni a fontos merkozeseket?

Az idei utolso merkozeseken lathato volt, hogy a vegere a labdatartas miatt elfogy a tudomany es az ellenfel rendszerint tud forditani. Ez korabban nem volt ra/rank jellemzo. A cserei is ketsegesek. Lehet mondani, hogy a keret nem megfelelo, de ha igy van, akkor talan nem erdemes azokat a csereket meghozni, amiket meghozott.

Akarhogy is, bizonyosan kap meg egy evet es remelem a legjobbakat, de az ev vege alapjan nem nez ki jol a jovo. Sztem nem tudja jol kihozni a legjobbat a tamadobb jatekosokbol es igy a csapatbol, de ne legyen igazam.

Kives 2022.05.18. 10:34:42

@Rikoo: van ebben valami amit mondasz, hogy nincs kémia a csapatban. Viszont Dybala és Vlaho között szerintem volt, vagy lett volna. Úgy látszik összebarátkoztak, és Dybala jól meg tudta játszani Vlahot, amikor együtt voltak pályán.

@Lanzafame: én nagyon kíváncsi lettem volna Tudor mit tudott volna kihozni a csapatból, akár már tavaly is. Veronával egész jó szezont ment, a vége lett gyengébb. De le a kalappal.

Lanzafame 2022.05.18. 10:37:15

@Kives: szerintem a marketing arc Pirlo mögött ő lehetett az edző. Nem mondasz hülyeséget, lehet, hogy ő lett volna a tuti.

alexGicamo 2022.05.18. 11:13:56

Én örülnék neki, csak hát, drága !

MDaniel98 2022.05.20. 09:50:31

@Mark Szabo: Hát nem tudom Arthur a Barcában sem volt olyan jó.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7630) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása