Az olasz válogatott számára csúfos kudarcot hozó válogatott szünet után a Juventus egy rangadóval tér vissza a bajnoki küzdelembe, mivel a címét megvédeni igyekvő Inter látogat az Allianz Stadiumba.
A zebramezesek célja idén a Bajnokok Ligája-indulást jelentő helyek egyikének megszerzése maradt, míg az Inter számára akár sorsdöntővé is válhat a vasárnap esti összecsapás, hiszen egy esetleges vereség könnyen a búcsút jelentheti a bajnoki álmoktól.
Massimiliano Allegri keretéből sérülés miatt továbbra is hiányzik majd Federico Chiesa, Weston McKennie, valamint Kaio Jorge, míg Luca Pellegrini sárga lapos eltiltását tölti majd.
A két csapat október végi első mérkőzésén a házigazda Inter Edin Džeko találatával szerezte meg a vezetést, ám a Juventus Paulo Dybala büntetőjével egyenlíteni tudott, s ezzel kialakult az 1:1-es végeredmény.
A 20:45-kor kezdődő mérkőzést az Sport 2 közvetíti élőben.
A Juventus 20 fős kerete a következő:
Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin
Védők: De Sciglio, Chiellini, de Ligt, Danilo, Cuadrado, Alex Sandro, Bonucci, Rugani
Középpályások: Arthur, Bernardeschi, Rabiot, Locatelli, Zakaria
Támadók: Vlahović, Morata, Dybala, Kean
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
venember83 2022.04.03. 18:35:53
DrinkTeam 2022.04.03. 18:49:34
2022.04.03. 18:52:24
2022.04.03. 19:03:01
venember83 2022.04.03. 19:39:12
Apuleius 2022.04.03. 19:44:38
2022.04.03. 19:51:17
Csak Csucsu 2022.04.03. 20:02:00
Mondanám, hogy Rabiot és Morata köré épül a jövő Juventusa de két emberes kpra verőlegény kell annak Rabiot jobb mint Arthur Meló
Jó lenne rárontani a gyengélkedő Interre de azért Maxi nagy mókamester
Forza Juve per sempre
2022.04.03. 20:37:10
2022.04.03. 20:37:27
Juvino 2022.04.03. 20:44:10
JuveMI 2022.04.03. 20:44:49
Roli921 2022.04.03. 20:46:31
Attilio79 2022.04.03. 20:51:04
Bruce57 2022.04.03. 20:51:40
Attilio79 2022.04.03. 20:53:01
Juvebest 2022.04.03. 21:02:47
Andris Farkas 2022.04.03. 21:05:56
Mark Szabo 2022.04.03. 21:07:16
Kukszi 2022.04.03. 21:07:56
Mindegy hogy kinek a góljával/góljaival csak nyerjünk :)
Attilio79 2022.04.03. 21:11:54
Skriniar kapott sárgát a Vlaho elleniért?
Attilio79 2022.04.03. 21:13:48
lezer94 2022.04.03. 21:14:41
Kukszi 2022.04.03. 21:15:25
Sárga se? Ez vicc
Attilio79 2022.04.03. 21:16:44
Mondjuk, ha kiállítás lesz, az jó eséllyel Rabiot lesz, ismervén a szitut.
Allegri helyében már most gondolkoznék, hogy ki fog jönni helyette...
Shaky79 2022.04.03. 21:16:57
Leram7 2022.04.03. 21:19:29
Amúgy Allegri modern focit játszat, feltólt védelemmel játszunk.
Viszont így, hogy mind2 kp-nk sárgás, ez elég para helyzet.
Hudakdomi 2022.04.03. 21:25:03
Kukszi 2022.04.03. 21:27:04
Szóljanak a pápának hogy levegye ezt a tetves átkot a csapatról!
Attilio79 2022.04.03. 21:28:05
Loca remélem azért jól van... :(
alexGicamo 2022.04.03. 21:29:57
Attilio79 2022.04.03. 21:34:42
Attilio79 2022.04.03. 21:36:26
BigChris 2022.04.03. 21:36:32
2022.04.03. 21:36:34
BigChris 2022.04.03. 21:38:12
Attilio79 2022.04.03. 21:38:29
Shaky79 2022.04.03. 21:39:27
Attilio79 2022.04.03. 21:40:06
MeGmOnDtaM 2022.04.03. 21:40:08
giorgio007 2022.04.03. 21:40:21
Leram7 2022.04.03. 21:40:21
Lautaro miért nem volt megvarozva???
Annyival jobbak vagyunk ma, hogy hihetetlen és mégis...
Amúgy itt lesznek még piros lapok!
Rivendell 2022.04.03. 21:40:26
BigChris 2022.04.03. 21:40:50
Galbandi 2022.04.03. 21:41:04
Shaky79 2022.04.03. 21:41:08
2022.04.03. 21:41:40
Kukszi 2022.04.03. 21:41:44
Nyerni kell akkor is
Kukszi 2022.04.03. 21:42:50
Hudakdomi 2022.04.03. 21:43:04
m.martin91 2022.04.03. 21:43:21
BigChris 2022.04.03. 21:43:22
Andris Farkas 2022.04.03. 21:43:28
Mark Szabo 2022.04.03. 21:43:30
Attilio79 2022.04.03. 21:43:30
Köszönjük figc!
danimester1 2022.04.03. 21:46:03
giorgio007 2022.04.03. 21:49:40
JuveMI 2022.04.03. 21:50:21
Attilio79 2022.04.03. 21:50:37
Ha a Lotyárót leküldi egy pirivel és Skrnyárnak ad egy sárgát kellő időben, akkor nincs 11-es és 8 (?) perc ráadás...
Viszont az eleje jó iramban ment...
Remélem kompenzál a második játékrészben.
delpi0823 2022.04.03. 21:51:33
alessandrinho 2022.04.03. 21:55:33
danimester1 2022.04.03. 21:56:03
Hudakdomi 2022.04.03. 22:00:29
letepem 2022.04.03. 22:00:45
BigChris 2022.04.03. 22:01:51
danimester1 2022.04.03. 22:13:18
steven.h 2022.04.03. 22:22:08
Sem Skriniar sem Lautaro nem lehetne már a pályán, ehhez képest még 11-est is ismételtetnek a dögevőkkel. Remélem legalább egyenlíteni tudunk, mert ez megint olyan meccs, ahol nem érdemlünk vereséget.
Úgy tűnik idén azokon a meccseken nem tudunk nyerni, ahol megérdemelnénk, ahol meg nem, ott meg nyerünk...
venember83 2022.04.03. 22:25:56
Lehet engem most nyugodtan köpködni, jöhetnek a kövek, de én semmi meglepőt nem látok. Sarri és Pirlo alatt sem éppen kedvező volt a bíráskodás sajnos. Ez van, lehet mutogatni, csak értelme nincs.
Shaky79 2022.04.03. 22:29:11
steven.h 2022.04.03. 22:29:57
Pl ezt a Morata lerántást miért is nem nézik vissza? Miért is nem veszik elejét a durvaságoknak? Skriniar mindent néz csak a labdát nem a mai meccsen.
BigChris 2022.04.03. 22:30:09
Shaky79 2022.04.03. 22:31:31
ZED! 2022.04.03. 22:34:41
Ha 1 hétig tartana a meccs, akkor sem rúgnak gólt, ez nem tudom milyen projekt, biztosan ezt várja el a vezetőség...
BigChris 2022.04.03. 22:35:01
JuveMI 2022.04.03. 22:35:09
Ezúttal az inter játéka az okádék.
Del Pybala 2022.04.03. 22:35:33
Hudakdomi 2022.04.03. 22:36:56
Azzaro10 2022.04.03. 22:38:43
JuveMI 2022.04.03. 22:39:19
Shaky79 2022.04.03. 22:43:12
GGábr81 2022.04.03. 22:43:58
James Zabiela 2022.04.03. 22:44:06
Del Pybala 2022.04.03. 22:46:23
ZED! 2022.04.03. 22:46:36
JuveMI 2022.04.03. 22:47:51
Attilio79 2022.04.03. 22:49:37
Shaky79 2022.04.03. 22:50:07
JuveMI 2022.04.03. 22:51:14
Attilio79 2022.04.03. 22:52:28
Dybala a pályán lehet, úgy, hogy pakliban van egy Inter szerződés is.
Morata-nak fogalma sincsen, hogy mi lesz vele.
Semmi a játékvezető...
Attilio79 2022.04.03. 22:53:32
2022.04.03. 22:54:22
JuveMI 2022.04.03. 22:55:17
Shaky79 2022.04.03. 22:55:24
west30 2022.04.03. 22:55:38
Attilio79 2022.04.03. 22:55:58
BigChris 2022.04.03. 22:58:42
danimester1 2022.04.03. 23:00:01
Thuglife! 2022.04.03. 23:00:30
Shaky79 2022.04.03. 23:01:16
Attilio79 2022.04.03. 23:02:20
Rikoo 2022.04.03. 23:02:35
Azért látszódott a különbség a pályán, mert pontosan tudták mit kell csinálni.
Ha mi Scudettora akarunk pályázni és nemzetközileg is sikeresek akarunk lenni, akkor látni kell, hogy vagy le vannak épülve azok a játékosaink akiknek a korábbi sikereinket köszönhetjük vagy nincsenek is azon a szinten, hogy mi komolyabb célokért küzdjünk.
Se győztes mentalitás, se kreativitás, technikai korlátoltságok is vannak bőven.
DelPiero2 2022.04.03. 23:02:50
JuveMI 2022.04.03. 23:02:58
alessandrinho 2022.04.03. 23:05:39
Egy biztos, be kellett volna rúgnunk a helyzeteket, legalább a nagyobbakból egyet-kettőt, ez nem a bírón múlott, hanem csakis rajtunk.
DelPiero2 2022.04.03. 23:06:45
Hudakdomi 2022.04.03. 23:09:27
DelPiero2 2022.04.03. 23:12:22
DelPiero2 2022.04.03. 23:13:32
DelPiero2 2022.04.03. 23:20:14
Fabrizio 2022.04.03. 23:21:07
Jozeph Pelikahn 2022.04.03. 23:23:23
Leram7 2022.04.03. 23:29:35
Feltólt védekezéses, jó focit játszottunk az első félidőben, a sinter nem volt meccsben.
Nem tudtunk gólt lőni. Chiellininek be kellett volna pofozni a gólt és Moratatának nem szabadott volna 11-est csinálnia.
A bíró és a var egészen botrányos volt.
SOKKAL JOBBAK VOLTUNK!
Shyr Kahn 2022.04.03. 23:31:31
Csak a tisztanlatas vegett: Moratta veletlen labralepese lehet tizi, de akkor De Ligt meglegyintese, Vlahovic lehuzasa is legyen az. Egyertelmu reszrehajlas tortent, mert nem is egy, nem is ketto esetet nezett el a biro, hanem legalabb 5 nagyobb szabalytalansagot!!! Ezt a VAR-al a fedelzeten nem lenne szabad megengedni. Miert nem lehet visszanezni a velemenyes helyezeteket? Felhaborito, ami tortent. Ismetlem, ha 1-2 esetrol van szo, mar az is gyanus, de itt legalabb 5-rol beszelunk!!!
Pogboom 2022.04.03. 23:47:36
Fabrizio 2022.04.03. 23:53:55
alexGicamo 2022.04.04. 03:49:30
A bíró tevékenysége minősíthetetlen volt !
Van úgy , hogy igenis jogosan bírózik az ember !
Ezen a meccsen megérdemeltük volna a győzelmet , mert akartunk, küzdöttünk, hajtottunk . Ok, hogy a kapu előtt kissé pontatlanok voltunk, ez tagadhatatlan . De ! A hozzáállás legalább rendben volt !
Most még Maxit sem szidhatjuk ! Még a kabátját is levetette ... Mi kell még ?
Kives 2022.04.04. 07:29:56
A bíró és a var egyszerűen botrányos volt, de ami sokkal jobban bosszant az a helyzetkihasználás. S most nem csak az Interre gondolok, hanem egész évben minden más csapat ellen. Vlahovic a Fiorentinaban 21 meccsen 17 gól, átigazol 8 meccsen 4. Az is inkább az érkezése utáni meccseken, mostanában nagyon visszaesett.
@nortu30: Teljesen egyet értek. Rúgott gól nélkül egyszerűen nem lehet győzni. Seria A top 10-ben a legkevesebb rúgott gólunk van. Ez azért nagyon nincs rendjén. Pedig top 3-as keret, az biztos.
ZED! 2022.04.04. 09:08:08
ZED! 2022.04.04. 09:10:21
DelPiero2 2022.04.04. 10:11:51
ZED! 2022.04.04. 10:16:42
steven.h 2022.04.04. 10:35:09
Mark Szabo 2022.04.04. 13:31:20
Wolfie1988 2022.04.05. 12:38:02
Itt óbégatnak meg gyűlölködnek , közben tavaly mikor a BL indulást érő hely csak a világ egyik legnagyobb kamu tizijével jött össze akkor csend volt. Akkor az volt a mondás, van ilyen tévedni emberi dolog. Közben Cuadrado nekiszaladt Perisicnek és ennek köszönhetően most a büdzsé plusz 50 millió euró és letudtátok szerződtetni Vlahovicot meg Zakariát.
Döbbenet ismétlem.
Ki kellett volna állítani a bírónak Martinezt? Ki , de nem Chiellini színi tanoda esetnél ahol az öreg az utolsó szalmaszálba kapaszkodva eljátszotta a nagyhalált.
Ki kellett volna állítani Rabiot ? Ki.
Következetes volt a bíró azzal, hogy az Inter legszarabban teljesítő, és a Juve legjobban teljesítő játékosát sem állította ki? igen.
Örülhetetek volna hogy megismételteti a tizit, holott teljesen szabályos volt a gól. 200 Juve játékos eset Csesznire , aztán valahogy a saját kapujukba kotorták a labdát. Erre megadja az esélyt arra a bíró hogy újra kivédhesse a kapus. És még elkezdtek ezen mérgelődni ahelyett hogy örülnétek.
Jobb volt az egész meccsen a Juve? Sokkal. Mégis kikapott.. láttunk már ilyet? Kismilliószor.
Az amit meg de Ligték leműveltek színészkedéssel kritikán aluli, én ha az edző lennék 5 meccsre kitenném a csapatból.
Szóval szerintem néha illik csendben feldolgozni a tényeket és a valóságban élni. Megvizsgálni nem csak 1 szempontból a dolgokat. És a kettősmércét mint olyat kigooglezni hogy mit is jelent. Aztán idén ne kelljen valakibe beleszaladni hogy meglegyen a BL.
Mielőtt jön a foscunami,
Egy Roma drukker.
Wolfie1988 2022.04.05. 12:47:27
steven.h 2022.04.05. 14:37:34
És nem, nincs igazad, Chiellini egy kemény védő, de nem alattomos és nem szánt szándékkal sérülést okozni akar. Az hogy térddel beleszállok a másik hátába kétszer, úgy hogy a labdát sem figyelem az nem Chiellini stílus, közel sem.
Wolfie1988 2022.04.05. 14:49:13
Ott volt a lehetőség a Juve számára hogy behúzza a meccset de képtelenek voltak az Inter védelmét feltörni. Folyamatosan arra játszottak , hogy kiállíttassák Martinezt, a bíró meg nyilván nem az első rangadóját vezette és nem is hülye.
Chiellini ugyanolyan alattomos patkány tud lenni mint Skriniar ( minden tiszteletem mellett mindkettő felé) , csupán elfogult vagy. Ezzel nincs gond. Ilyen a szurkoló, minden csapatban vannak/kellenek ilyen játékosok.
A Juvénak volt több , jóval több helyzete, így nyilvánvaló hogy több olyan szituáció volt amiben a Juve támadását/ Inter védekezését kellett inkább bírálni, és eldönteni egyegy szituációt.
Én külső szemlélőként úgy, hogy leszarom az Intert, azt láttam, hogy szinte minden döntése teljesen jó volt a bírónak. A következetesség függvényében. Az hogy Zakaria nem kapott tizit arra hogy pont a vonalon egy pillangó rászállt a cipője orrára , a bíró dolga eldönteni.
Az hogy Juvés média utána úgy ollózgatja össze a szituációkat képekben hogy a lehető legjobban önigazolást nyerjenek a vereség megmagyarázására , a bíró felülbírálására ( Barella kezezés - közel se volt a kezéhez, Darmian, Dambrosio ujjheggyel hozzáért Vlahovichoz , De Ligthez akik úgy estek össze hogy még a szilveszteri válogatásban is ott lesznek ) , az is érthető, elvégre fürdetni kell a csapatot mindenkinek.
És mégegyszer, ha már ennyire kikockázol minden helyzetet, meséld már el nekem hol lennétek ha nem sajnál meg a bíró titeket az előző idény utolsó pillanataiban , hogy befújja az ordas nagy kamu tizit amiért Cuadrado beakasztotta a saját lábát Perisicbe úgy hogy izomból nekiszaladt, szándékosan a tizire utazva. Az az egy pillanat hozott 50 millió eurót kb mégegyszer mondom. Amiatt beszélhettek most arról , hogy van remény nem pedig egy süllyedő hajót próbál Allegri kormányozni.
Azért van most Vlahovic, azért vagytok most is a 4. helyen és nem az EL. helyek egyikén. Szóval hogy is van ez??? Próbálj már kicsit OBJEKTÍV lenni :D csak egy kicsit.
2022.04.05. 15:17:45
A tizenegyes újrarúgatása pedig szánalmas volt. Nem azért, mert a Juventus ellen született volna az ítélet, hanem azért mert a bírók saját magukat akarták kihúzni a szarból ezzel a döntéssel. Fogalmuk nem volt mit csináljanak, ezért kerestek valakit, aki belépett a tizenhatoson belülre. Ha következetesek, akkor mostantól minden egyes tizenegyes újra lesz rúgatva a bajnokságban, nagyon kíváncsi leszek erre... Ha a kipattanóból lévő gólt egyből megadja, akkor én személy szerint egy szót nem szóltam volna, de így az egész nevetségessé vált. Kamu tizenegyes befújása, balfaszkodás a kipattanónál, majd kimenekíteni az egész bírói csapatot azzal, hogy inkább újrarúgatjuk a tizenegyest...
2022.04.05. 15:22:36
Mindenki tisztában van vele, hogy kamu volt. Csak amikor a Juventus kap kamu tizenegyest azt a hozzád hasonlók nagyon megjegyzik, belehergelve magukat abba, hogy "megint csak a rohadék Juventus". Az olyan meccseket pedig elfelejtik, mint például a tavaly idényben a Fiorentina elleni vereségünket, amikor a bírót is eltiltották a meccs után. A hibák kiegyenlítődnek, szóval azt mondani, hogy csak emiatt kerültünk be a TOP4-be, az nettó faszság.
Wolfie1988 2022.04.05. 15:30:25
Én úgy láttam hogy Dumfries esete egyértelműbb volt de én nem Juve szemmel nézem hanem mint kívülálló.
És még mindig senki nem válaszol arra, hogy inkáb hálálkodni kéne hogy megvolt az esély újra kivédeni a tizit, de legfőképp azért , mert ha nagyon ég a ház, akkor a Juvénál azonnal jön a hátszél. Lásd a tavalyi BL-be " csusszanást " csak ezt most gyakorlatilag mindenki úgy kezeli mintha az a Cuadrado eset meg sem történt volna pedig VAR akkor is volt és sokkal nagyobb felháborodás is övezhette volna a szituációt, főleg mekkora pénzekről döntött. Ez dühít hogy a Romanak ekkora hatalma sosem lesz. Szóval ti meg itt kb eljátszáttok a legnagyobb mártírt miközben pont nektek kéne kicsit visszahúzódni szerintem , főleg úgy hogy a meccs sem volt semmilyen szinten egyoldalú bíráskodással vádolható.
Szerintem a jelenlegi Juve karakterét remekül példázza az , hogy a modern focit követni nem hajlandóak Allegriék, különböző pénzügyi mahinációkkal a víz felszinén lebegnek, tőkeemelés? :) , Pjanic + 41 egyéb játékos eladási kondícióinak deformálásával érik el a pozitiv mérleget amit aztán melldöngetve harsognak a saját stadion mellett. Majd ha nem megy akkor De Ligt és Vlahovic is oscarra akar pályázni ha már a pályán nem megy. És nem nem a bíró miatt.
Szóval Romasként igenis kurvára dühítő ilyeneket olvasni még úgy is hogy valójában semmi keresnivalóm nincs itt csak igyekszem picit helyretenni az elképzelések kontra realitás vonalat mert nagy itt a közösségben a probléma annak ellenére hogy Vénember és a hozzá hasonló adminok iszonyú minőségi munkát végeznek , amire az én blogom tükrében csak irigykedni tudok. Ezért is szóltam hozzá kb 3 év olvasás után. Szóval no offense csak ébredjetek fel .
Wolfie1988 2022.04.05. 15:33:00
Viszont most h egyszer történik valami ami nem is a Juve kárára tévedés csak belevan magyarázva mert a Juve győzelmet érdemelt volna úgy viselkedtek mint a kotkodácsoló tyúkok akikhez beszökött a róka.
Na ez az ami nem hagy nyugodni :)
2022.04.05. 16:00:47
Az látszik. :) Az az igazság, hogy te sem vagy kívülálló, mert te nem kedveled a Juventust, aki itt van a blogon pedig nyilván szurkol a Juventusnak. Szóval szerintem idejönni azzal, hogy mindenkivel levetesd a szemellenzőt, az nem tőled a leghitelesebb. Elég megnézni, hogy egész Olaszországban téma Zakaria esete, nem csak a itt a magyar Juventus szurkolói blogon "megy a sírás'.
"És még mindig senki nem válaszol arra, hogy inkáb hálálkodni kéne hogy megvolt az esély újra kivédeni a tizit"
Mivel szerintem be sem kellett volna fújnia a tizenegyest, ezért nehéz hálásnak lenni neki, hogy másodjára is befújta. Mondom, hogy én azzal a döntéssel is elégedettebb lettem volna, ha megadja a kipattanóból született gólt, így bohócot csináltak magukból. De legyen, puszilom Irratit innen is, nagyon köszönjük a kedves közreműködését!
"Szóval ti meg itt kb eljátszáttok a legnagyobb mártírt miközben pont nektek kéne kicsit visszahúzódni szerintem."
Szerintem meg hagyjuk már meg a szurkolónak, hogy mérges legyen egy vereség után (történetesen a legutáltabb rivális ellen) és azt küldjön el az anyjába, akit akar. Én nem is látok akkora sírást a bírók miatt, mint ahogy te előadod. Volt már rá példa, hogy egy rossz bírói ítélet miatt nemzetközi trend lett a twitteren a #JuveOut hashtag. Akkor azt milyen szintű szintű sírásnak neveznéd? De kitalálom, szerinted teljesen jogos volt. :)
"Szerintem a jelenlegi Juve karakterét remekül példázza az , hogy a modern focit követni nem hajlandóak Allegriék, különböző pénzügyi mahinációkkal a víz felszinén lebegnek, tőkeemelés?"
Ez hogy jön ide? Tőkeemelést mint fogalom egyébként nem ismered? Nem a Juventus találta ki... Abban egyetértek, hogy az előző vezetés Paraticivel az élen gusztustalan dolgokat művelt, nem véletlen lett eltakarítva innen. Egyébként ebben az ügyben sem csak a Juventust vizsgálják, több 5 vagy 6 Serie A-s csapat is érintett, de nyilvánvalóan te csak erre kaptad fel a fejed.
"Ha nem fújják be akkor a tizit rohadtul nem vagytok benne a 4 ben"
Te értelmezted, amit az előző kommentemben leírtam? A te állításod szerint akkor a bírók az egész szezon során tökéletes ítéleteket hozta, majd az Inter elleni meccsen befújtak nekünk egy kamu tizenegyest. Én nyilván tudom, hogy kamu volt, nyilván tudom, hogy kellett a végén, ahhoz hogy bejussunk a BL-be, de rengeteg meccs volt a szezonban, amikor minket sújtottak az ítéletek. Ahogy nyilván a többi csapatnál is.
Egyébként az olaszok szoktak ilyen táblázatokat gyártani, amibe beleszámolják a bírói tévedéseket. Az előző szezonban +2 ponttal zártunk, a Milan +5-el, a Roma például +2-vel. Ezekkel is benne lettünk volna a TOP4-ben: sport.virgilio.it/la-classifica-senza-errori-arbitrali-ultima-giornata-e-verdetti-2-690801
A jelenlegi bajnokságban pedig pont 0-án állunk: www.superscommesse.it/notizie/errori_arbitrali__la_classifica_senza_sviste-2281.html
Wolfie1988 2022.04.05. 16:14:40
Nem fogunk konszenzusra jutni. Én azért mondom sarkosabban a véleményem, mert hatásosabbnak érzem ennyi külső tényező által deformált véleménnyel szemben.
Az hogy a Juve mahinációi hogy jönnek ide? Írtam hogy no offenz mindenesetre megkellett jegyeznem hogyha kell valamit találni hogy miért is vannak a Juve ellen jópáran akkor azok ezek a dolgok lennének, nem pedig az hogy csak mert a Juve-t büntetni kell minden áron..
Én nem tapasztaltam közel sem akkora felháborodást a Cuadrado esetnél mint most. Érdekes. Szerintem pedig akkor is nagyban hozzájárult a BL helyre érkezéshez ha te hozol nekem most példának statisztikát amit elkell hinnem csak azé' mer olasz , hát nem fogom elhinni. Abban hiszek, amit látok, és amit tapasztalok, és amit a számomra függetlennek tartott releváns sajtó , média , csatorna közöl. Nyilván végigvizsgálhatta az összes meccset a tavalyi szezonban az összes kétes szitut , és a saját döntése alapján hozta meg azt a határozatot hogy na, ezért az év végén 2 plusz pont járt volna. Jaj, hagyjuk már ezeket.
Én értem hogy most Zakaria esete miatt sok Torino környéki lap sír , de az egész olasz bajnokság felháborodhatott volna májusban az igazi kamu tizi miatt ( VAR mellett ) ami óriási pénzekről és a Juve jövőjéről döntött. Ugyan 50 millás minusszal, Vlahovic nélkül , BL nélkül kinek lett volna vonzó igazán ez a koncepció. Érted mit akarok mondani. Most nem a Roma a viszonyítási alap mert mi meg nem nyertünk 20 éve semmit, csak 4 évente sikerül valamit összebalfaszkodni de ez van.
Itt ti vagytok a viszonyítási alap akik kb embert akarnak ölni egy inkább vélt mint valós sérelemért. Durva na.
2022.04.05. 16:38:19
"Én nem tapasztaltam közel sem akkora felháborodást a Cuadrado esetnél mint most."
Gondolom, akkor nem látogattál el Napoli/Inter/Milan szurkolói oldalakra. :)
"Abban hiszek, amit látok, és amit tapasztalok, és amit a számomra függetlennek tartott releváns sajtó , média , csatorna közöl."
Nem mondtam, hogy el kell hinned, csak mondtam, hogy az olaszok szoktak ilyen tabellákat csinálni. Egyébként nyilván azért olvasod mindig azt, hogy a "Juventus csal", mert olyan oldalakat látogatsz legtöbbször, ahol szintén nem szeretik a Juventust és erről írnak. Így nyilván úgy érzed, hogy mindig a Juventust segítik. Ez kb. olyan mint ami megy Magyarországon sajnos, aki csak a "közmédiát" nézi/ tudja nézni, az meg van győződve róla, hogy az óvodások nemváltozató műtéteket kérnek születésnapjukra, stb...
Te nyilván legtöbbször Roma oldalakat olvasol, ahol gondolom senki nem írt arról, hogy a Juventus-Fiorentina meccs után eltiltották a játékvezetőt, mert meccset befolyásoló hibákat vétett a Fiorentina javára.
Nem csak Torino környéki lapok foglalkoznak ezzel az esettel, persze azt olvasol és hiszel el, amit akarsz, engem személy szerint hidegen hagy. De ha így tájékozódsz, ahogy leírtad (hogy figyelembe sem veszed azokat a cikkeket, amiket küldtem), akkor szerintem te sokkal elvakultabb vagy, csak a másik irányba, mint mi Juventus szurkolók ezen a blogon.
steven.h 2022.04.05. 16:51:34
Mint ahogy az sem, hogy tavalyról is kiragadsz egy darab meccset, de arról megfeledkezel, hogy mondjuk a Porto ellen is hogyan esett ki a Juve, milyen bírói döntések mellett (Ronaldo ellen elkövetett szabálytalanság a 16-oson belül) és nagylelkűen figyelembe se veszed a kolléga által felhozott Fiorentina ellen meccset.
Az inter 11-eséhez mit szólsz a VAR jelenléte mellett a Torino ellen? Nekik is írtál valami szépet hogy jó lenne ha meghúznák magukat, vagy csak a Juventus iránti utálatod vezeti a kezed?
Bocs, de teljesen hiteltelen amiket írsz és még objektívnek is próbálod beállítani magad, mikor kb minden második szavadból kijön, hogy nem vagy az.
Wolfie1988 2022.04.05. 17:00:24
1, nem utálom a Juventust, csak az egyoldalú demagóg véleményeket amivel épp te vádolsz engem számomra érthetetlenül.
De nyilván jobb amögé bújni az én tényeimen túl, hogy biztos utálom a Juve-t és akkor ez levan rendezve.
A Juve kb pont annyira érdekel mint az Inter.
2, Ez a Juventus csal már egy kiábrándítóan unalmas és nevetséges duma. Ki nem használt piszkos eszközöket olaszban? ... Kb mindenki , ez van ott ez a kultúra része, az hogy ki mekkora mértékben meg egyéni ízlésre van bízva.
3, Ha csak 1 meccset hozunk fel alapvetően példának, ahogy a hétvégi meccseteket, hogy az milyen mértékben befolyásolt is bármit, és mekkora közfelháborodást keltett, akkor ne egész éves statisztikákkal gyere.
Én is csak 1 meccset választottam az elmúlt 1 évből amikor, és ezt századszorra ismétlem, a VAR ellenére megkapta a Juve az évtized egyik legnagyobb kegyelem büntetőjét hogy ott lehessenek a BL-ben.
Akkor óriási csend honolt itt. Szóvá se tette senki azóta , hogy azért a BL-be jó volt bejutni hogy most Vlahovicot leütközhesse Skriniar.
Most meg megy ez a műsor Juve részről és kb mindenki fogja a fejét hogy "óóóó ne.. pont ők?" . Nem csak az Inter drukkerek hanem mindenki rajtatok kívül.
És nem azért mert összeforrt a csalás mint olyan a Juve névvel ( részemről egyébként nem, ez az általános szurkolói frázis ) .
Hanem mert egyoldalú bíráskodásról harsogtok ( nem volt az ) , meg arról, hogy mindenki bántani akar titeket ( FIGC, SERIE A, UEFA , többi csapat) pedig rá sem szolgáltatok semmivel az elmúlt 20 évben. ( Bizti?).
Wolfie1988 2022.04.05. 17:05:56
Azt a meccset nem láttam amikor az Inter ellen nem fújtak be büntetőt , és azt sem amikor a Fiorentina ellen játszott a Juve.
Azt viszont tudom, hogy a Cuadrado - Perisic esetnél az Interisták leginkább nyugtázták hogy ja, ez van szokásos mert láttam utána a háborgást és a mémeket.
A Fiorentina bírós eltiltós esetből meg kismillió van más csapatok ellen.
Itt Inter - Juve , Juve - Inter meccsekről beszélünk. Én nem hozok most ide Chievo meccseket hanem a két csapat párharcát csak. És tavaly abból a Juve úgy jött ki hogy belettek rúgdosva a BL-be most meg úgy hiszik hogy a bíró rosszul ítélt ( a körülményekhez és a meccs nehézségéhez képest jól dolgozott ) az ő kárukra. Na ez nonszensz . Arra meg nem is tudok mit reagálni hogy Vlahovic minden áron az EL szereplő Juveba akart volna menni és az 50 milla is meglett volna mert max még emelnek tőkét. Vagy visszahozzák Pjanicot ingyen aztán eladják újra 70 ért még azon a nyáron.
KokoSRB 2022.04.05. 17:38:08
,,Mielőtt jön a foscunami,
Egy Roma drukker. ''
Mar ne is haragudj, de te most milyen celbol irtal ide? Vagy csak jottel osztani az eszt?
Aki latta a meccset az tudja, hogy a biroi tevekenyseg a beka segge alatti szinvonal. Az igaz, hogy a helyzeteket be kell loni, de egy meccsnek igen is van lelektana amit elottem mar irta a kollega!
Wolfie1988 2022.04.05. 17:39:25
steven.h 2022.04.05. 17:45:30
Meccs nehézségéhez mérten meg nem jól ítélt, mert ami az egyik oldalon 11-es, akkor az a másikon is, főleg VAR segítséggel és ez már nem az első eset és én itt nem csak Juventus meccsekre értem.
Vlahovic-ról meg ezer meg egy hír volt, hogy a Juventus volt a fő prioritása és nem hiszem hogy 1 év EL ettől eltántorította volna, de megint csak mondogasd a saját OBJEKTÍV nonszenszed. Az meg hogy itt jössz Pjanic-csal is elég szánalmas, ahhoz a dealhez két fél kell, vagy esetleg Barca blogra is elmentél ezt leírni, mikor most télen bevásároltak?
Egyébként sem értem az alap helyzetet, hogy egy JUVENTUS SZURKOLÓI blogon te milyen jogon akarod a hozzászólóknak megmondani, hogy mi legyen a véleményük, meg hogy mennyire húzzák meg magukat. Szerintem nem az NSO vagy bármi más általános sport újságra mentünk sírni, ha már te így fogalmazol, hanem a Juventus közösség beszéli át a meccset ahogy ők érezték magukat.
2022.04.05. 17:48:30
1. Inkább nem fogom elkezdni bizonygatni neked, hogy te utálod a Juventust, ezzel nyilván te is tisztában vagy. De mondanál légyszíves egy tényt, mert eddig csak addig jutottál, hogy SZERINTED nem fújta egyoldalúan a bíró a meccset, és TE NEM TALÁLKOZTÁL felháborodással a Cuadrados tizenegyes után. Egyébként elárulom, hogy az Inter drukkerek miért nem háborodtak fel nagyon: Mert már bajnokok voltak, és teljesen leszarták a meccset. De ettől függetlenül visszakeresheted a többi csapat szurkolóinak a megnyílvánulásait.
2. Oké...
3. Te teljesen el vagy tévedve az arányokkal. Neked az a bajod, hogy itt a Juventus blogon 10-20 Juventus drukker le merte írni, hogy szerintük szarul vezette a meccset a játékvezető. Talán még a facebookon is olvastál 1-2 neked nem tetsző véleményt a Juventus drukkerektől. Ezt nevezed közfelháborodásnak. Újra megkérdezem, hogy azt minek nevezed, amikor egy Juventusnak kedvező játékvezetői hiba után az ellenfél drukkerei aláírásokat kezdenek el gyűjtögetni, hogy zárják ki a Juventust a Serie B-be, és nemzetközi trend lesz ebből a twitteren?
"...meg arról, hogy mindenki bántani akar titeket ( FIGC, SERIE A, UEFA , többi csapat) pedig rá sem szolgáltatok semmivel az elmúlt 20 évben. ( Bizti?)."
Ebben a mondatban az egész véleményed benne van a Juventusról, ezért teljesen felesleges veled "vitatkozni".
Wolfie1988 2022.04.05. 17:50:01
Értem, tehát azért volt rossz a bíráskodás, mert nem nyert a Juve.
Dumfries kontakt sokkal határozotabban kivehető volt bírói szempontból is BELÜL a 16oson , mint a határeset Zakaria szarabbul sikerült műesése. Amúgymeg pusztán segíteni akartam azzal, hogy próbálok felhelyezni egy jó erős szemüveget, hogy tudjatok tisztán látni, de aki nem kér a segítségből arra nem fogom ráerőltetni.
Akkor legyen így :) Viszlát!
Wolfie1988 2022.04.05. 18:02:25
1 Szerintem se bizonygasd, felesleges. És nem azt mondtam hogy nem találkoztam közfelháborodással akkor, hanem ekkora mértékűvel nem, annak ellenére hogy sokkal nagyobb tétje volt számotokra is. Abban egyetértünk hogy leszarták mert bajnokok voltak.
2, Ebben legalább egyet értünk valamelyest remélem.
3, Az hogy twitteren ilyenek indulnak el az annak köszönhető amiről beszéltem. Hogy a Juventus neve összeforrt a csalással, és ez egy buta szurkolói frázis lett. Most nem tépnék fel sebeket de ezért tettetek és tettek mások is. Most pl a szuperliga miatt biztos hogy baszogatva lesztek egy darabig, ahogy a játékos bizniszek sem tiszták. Nem zörög a haraszt ? vagy hogy van a mondás? Miért keveredik a Juve állandóan ilyen ügyekbe? Juvés oldalakon mindig ilyen mesét szoktam olvasni amit a Juventinoknak kell beadni hogy kellő tisztelettel tudjanak a csapatra gondolni, hogy " Egyszer volt hol nem volt, lehallgattak minket, Moratti volt az személyesen az interesektől, pedig mi csak arról beszéltünk hogy milyen színű pólóban legyenek a bírók, erre kizártak minket"
Aztán jön a mese arról hogy semmi bizonyíték nem volt , sőt Moratti volt a gonosz meg a többiek! A Juve ártatlan!!!!!!!! Akkor is ugyanez az önfürdetés ment. Mert nektek a fekete az nem fekete ha ti úgy akarjátok gondolni hanem halvány lila mert az úgy jobban esik.
Közben mindenki tudta hogy hát igen az Agnelli familia és a Juve esszenciája magában hordozza a mahinációk tényét a labdarúgás minden területén, és ezt most minden erővel próbálják eltűntetni.
Aztán jön a további kabaré duma az elévültel meg hogy még nektek kellett volna kártérítést fizetni ( jaj :D ez szokott lenni a legjobb rész)
És hát ezeket mindenki szépen be is tanulta, szóval elérte a célját a Juvés kultúrkör.
Erre most újra nyomozások, és hát mondom , a szuperliga erőltetése ( amivel én egyet is értek ) . Nos ezekre gondolok amikor azt mondom tettetek azért , hogy ne legyetek kedvelve. És hogy esetlegesen kihúzzátok a gyufát .
2022.04.05. 18:11:15
Wolfie1988 2022.04.05. 18:17:52
2022.04.05. 18:20:20
Pár részt kiemelek neked:
1. "According to the sporting justice code, to be relegated, a team would have had to have violated the terms of Article 6, which involves illicit activity such as matchfixing. (FIGC Code of Sporting Justice) But Juventus were never officially accused of and definitely never found guilty of matchfixing. (Federal Court Sentence, p. 74)" (Hivatalos dokumentumok voltak hozzá csatolva a cikkben, de sajnos a FIGC már leszedte az eredeti honlapról úgy látom...)
2. "But that’s not all. The ruling itself is riddled with inconsistencies. For example, it says that the “referee decisions and selections were not compromised” and that the 04-05 season “wasn’t compromised by match fixing” and that “no game was altered unjustly.” But in the same document, in order to justify the ruling, it also says that “Juventus still obtained an advantage in the standings.” (See CAF Sentence) Basically, within the original findings of the court, Juventus were punished simply because they won. On the pitch. (Federal Court Sentence p. 77)"
3. "There were wiretaps of both Inter owner Massimo Moratti and then club president Giacinto Facchetti speaking to referees and referee designators, having them over for dinner and such, but most of those tapes mysteriously did not appear with the original set of wiretaps. Yes, that is the Moratti of multiple wire-tapping case fame. Perhaps even more miraculously, the wiretaps implicating Inter appeared right about the five year mark. "
4. "But what did change was that all of the new wiretaps showed conclusively what some had said all along: Juventus were the least guilty of those charged and should not have been relegated. Inter and Milan were two of the most guilty clubs, and absolutely should have been relegated. Only these newly found wiretaps were not admissible as evidence unless Moratti would wave the statute of limitations."
Részemről ennyi. Szerintem olvasd el az egész cikket egyébként, tényleg érdemes.
Wolfie1988 2022.04.05. 18:27:53
Amúgy olyat mutass légyszíves ami HIVATALOS bírósági dokumentum , amire tényleg lehet hivatkozni. Ne szurkolói oldalakat :D Hát ez olyan mintha pékként nem a pártkádereket hibáztatnám a liszt áremelkedés miatt hanem a búzamezőt.
Tehát, sosem láttam olyan hivatalos iratot, amit bárki publikált volna, ami kimondja azt amire valójában hivatkozni szoktak. A Juve ártatlanságát, vagy kevésbé simlisségét. Semmi ilyesmit.
Általában az elévült erre a válasz amin minimum megrökönyödök.
A másik hogy sokszor az szokott lenni még az igazi siralom hogy nem a csalás ténye a vitatott , hanem az fáj hogy mást nem büntettek érte.
De én sem akartam ebbe belemenni csak hoztam pár TÉNYT hogy miért is utazhatnak rátok annyira külső tényezők. Figc Uefa blablabla
A calciopoli mára történelem. Azóta mindenki ügyesebben mahinál.
2022.04.05. 18:39:01
Hivatalos dokumentumokat találsz a cikkben, csak az első két link nem működik, mert a FIGC-nek azóta megújult a honlapja. De a többire rá tudsz kattintani, el tudod olvasni a HIVATALOS ítéletet.
steven.h 2022.04.06. 08:31:48
Kives 2022.04.06. 10:54:20
Ezt kissé felkészületlenül, tájékozatlanul adta elő, azzal pedig nem is tudott mit kezdeni, amilyen ész érveket felhoztak itt néhányan az állításaival szemben. Szóval egyet értek veled: felesleges "vitázni" vele.
Szép napot!