Az Inter elleni mérkőzés

serie_a_logo_1.jpgAz olasz válogatott számára csúfos kudarcot hozó válogatott szünet után a Juventus egy rangadóval tér vissza a bajnoki küzdelembe, mivel a címét megvédeni igyekvő Inter látogat az Allianz Stadiumba.

A zebramezesek célja idén a Bajnokok Ligája-indulást jelentő helyek egyikének megszerzése maradt, míg az Inter számára akár sorsdöntővé is válhat a vasárnap esti összecsapás, hiszen egy esetleges vereség könnyen a búcsút jelentheti a bajnoki álmoktól.

Massimiliano Allegri keretéből sérülés miatt továbbra is hiányzik majd Federico Chiesa, Weston McKennie, valamint Kaio Jorge, míg Luca Pellegrini sárga lapos eltiltását tölti majd.

A két csapat október végi első mérkőzésén a házigazda Inter Edin Džeko találatával szerezte meg a vezetést, ám a Juventus Paulo Dybala büntetőjével egyenlíteni tudott, s ezzel kialakult az 1:1-es végeredmény.

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést az Sport 2 közvetíti élőben.

A Juventus 20 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, PinsoglioPerin

Védők: De Sciglio, Chiellini, de Ligt, Danilo, Cuadrado, Alex Sandro, Bonucci, Rugani

Középpályások: Arthur, Bernardeschi, Rabiot, Locatelli, Zakaria

Támadók: Vlahović, Morata, Dybala, Kean

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7217795713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2022.04.03. 18:35:53

Agresti szerint ezt próbálta ki reggel a mester: 4-2-3-1-ben Szczesny; Danilo, De Ligt, Chiellini, Alex Sandro; Zakaria, Locatelli; Cuadrado, Dybala, Morata, Vlahovic

DrinkTeam 2022.04.03. 18:49:34

@venember83: jelenleg ennél jobb csapatot nem lehet pályára küldeni. Nyerni fogunk.

2022.04.03. 18:52:24

@venember83: Mi a tköm? Hol van Rábió?? :D

2022.04.03. 19:03:01

@venember83: Nagyon kíváncsi leszek a Zakaria-Locatelli kettősre. Remélem jól fog működni a védekezés ebben a felállásban, mert ha nem, akkor nézhetjük majd továbbra is a 3 középpályásos buszozást.

MdewC 2022.04.03. 19:34:19

@MGB75: remélem jó messze.

venember83 2022.04.03. 19:39:12

@MGB75: itt csak a fiam és a feleségem van, Rabiot nincs itt, sem az anyja, ez tuti.

Apuleius 2022.04.03. 19:44:38

Juventus: Szczesny; Danilo, De Ligt, Chiellini, Alex Sandro; Locatelli, Rabiot; Cuadrado, Dybala, Morata; Vlahovic

KokoSRB 2022.04.03. 19:48:43

@MGB75: hianyolta, hat meg is kaptad a hivatalos kezdoben :D

2022.04.03. 19:51:17

Na, ez a gyökér Rabiot csak bekerült...

MdewC 2022.04.03. 19:55:43

@Pjanista: anyuci eladhatná már vhova…

Csak Csucsu 2022.04.03. 20:02:00

most hogy kiderült Dybala elmegy lesz végre 4-2-3-1 :)
Mondanám, hogy Rabiot és Morata köré épül a jövő Juventusa de két emberes kpra verőlegény kell annak Rabiot jobb mint Arthur Meló
Jó lenne rárontani a gyengélkedő Interre de azért Maxi nagy mókamester
Forza Juve per sempre

Leram7 2022.04.03. 20:14:35

És mi van, ha Rabiot góljával nyerünk ma? Ráadásul ollózás lesz.

2022.04.03. 20:37:10

@Leram7: Tényleg nagyon szurkolok, hogy így legyen. Ettől talán nyáron könnyebben eltakarodna innen.

2022.04.03. 20:37:27

@KokoSRB: Kellett "hiányolnom"... :)

Dzsákkeríni 2022.04.03. 20:38:43

@Leram7: Addig álljál fél lábon:) :) :)

Juvino 2022.04.03. 20:44:10

Na Rabiot megerkezett...talan Zak majd csere,de nyilvan majd Loca helyere

JuveMI 2022.04.03. 20:44:49

Hajrá gyerekek! Verjétek az intert!

Roli921 2022.04.03. 20:46:31

Szégyen a védelem és a középpálya is gyenge.... Legalább a csatasor erős.

Bruce57 2022.04.03. 20:51:40

Csak a győzelem az elfogadható eredmény. Tavaly egy gyengébb kerettel és erősebb Inter ellen tudtunk nyerni.

Attilio79 2022.04.03. 20:53:01

Lotyárónak sárga, mi nem tetszik s majmoknak?

Juvebest 2022.04.03. 21:02:47

Eddog nem rossz az iram, és nem számítottam arra hogy így egymásnak esnek a csapatok, hajrá Juve. Remélem Dybala szerez gólt és megmutatja hogy ő kellene ebbe a csapatba

Kukszi 2022.04.03. 21:07:56

Jó eddig a meccs :)
Mindegy hogy kinek a góljával/góljaival csak nyerjünk :)

Attilio79 2022.04.03. 21:11:54

@Andris Farkas: Sosincs késő...
Skriniar kapott sárgát a Vlaho elleniért?

Kukszi 2022.04.03. 21:15:25

Hogy a szarba vannak mèg 11-en?
Sárga se? Ez vicc

Attilio79 2022.04.03. 21:16:44

@lezer94: Persze, megússza...
Mondjuk, ha kiállítás lesz, az jó eséllyel Rabiot lesz, ismervén a szitut.
Allegri helyében már most gondolkoznék, hogy ki fog jönni helyette...

Shaky79 2022.04.03. 21:16:57

Ezt a letámadunk de mégse hozzáállást nem értem!

Leram7 2022.04.03. 21:19:29

Lautarot 2x lehetett volna leküldeni.

Amúgy Allegri modern focit játszat, feltólt védelemmel játszunk.
Viszont így, hogy mind2 kp-nk sárgás, ez elég para helyzet.

Leram7 2022.04.03. 21:22:25

11-1 a lövések aránya.

Hudakdomi 2022.04.03. 21:25:03

Több a játék megszakítás mint rabiot góljai a szezonban

alexGicamo 2022.04.03. 21:25:34

Szegény Loca ! Remélem, nem súlyos !
Jobbulást !

Del Pybala 2022.04.03. 21:26:45

Meg 1 terdszalag minusz...

Kukszi 2022.04.03. 21:27:04

Zakaria felépült Loca lesérült…
Szóljanak a pápának hogy levegye ezt a tetves átkot a csapatról!

Attilio79 2022.04.03. 21:28:05

Ez a Skrinar is egy alattomos nyomi, de Lotyárónak már tussolnia kellene a vendég öltözőben.
Loca remélem azért jól van... :(

alexGicamo 2022.04.03. 21:29:57

@MdewC: Nem vágom, hogy mije fáj jobban . Tetőtől talpig elintézték a kedves vendégeink ...

Attilio79 2022.04.03. 21:34:42

Morata, Istenem.... Jó lenne végre, ha megszabadulnánk tőle...

nortu30 2022.04.03. 21:35:19

Félő, hogy ezt be fogják fújni.

MdewC 2022.04.03. 21:35:37

Tetves szarrágó inter és liga ez uraim.

BigChris 2022.04.03. 21:36:32

Így kell elintézni minket....nyomorékok...Alvaro nem tehetett róla

2022.04.03. 21:36:34

Elképesztő mekkora szabálytalanság történt, egyértelmű tizenegyes. Rohadt nagy vicc...

BellaDona 2022.04.03. 21:37:06

Félek, most dől el a meccs!

Attilio79 2022.04.03. 21:38:29

Morata 11-es, Rabiot öngól két nyomi...

Shaky79 2022.04.03. 21:39:27

Chalnanoglu a tisztázni akaró Juve játékos sarkába rúgott bele, ezért egyértelmű kifelé szabadrúgás

MdewC 2022.04.03. 21:39:37

xDDD

(szép volt Csöcs egyébként)

Attilio79 2022.04.03. 21:40:06

A Var szobába mit néznek? A cseh2-őt? :DDD

MeGmOnDtaM 2022.04.03. 21:40:08

De Ligt belépet... mekkora amatőrség, mint Morata faultja vagy Rabiot bénázása...

Leram7 2022.04.03. 21:40:21

Büdös kurva anyját a varosoknak és a bírónak!

Lautaro miért nem volt megvarozva???

Annyival jobbak vagyunk ma, hogy hihetetlen és mégis...

Amúgy itt lesznek még piros lapok!

Rivendell 2022.04.03. 21:40:26

Jól van gyerekek legyen a Milán a bajnok, csak ne ezek a szarhaziak

nortu30 2022.04.03. 21:40:35

Biztos volt, hogy találnak valamit azért, hogy gólt kapjunk.

BigChris 2022.04.03. 21:40:50

Itt nem 22-en fogják befekezni a meccset

Galbandi 2022.04.03. 21:41:04

Nem látom a meccset, Locatellivel mi történt?

Shaky79 2022.04.03. 21:41:08

Komolyan mondom ez röhej amit csinálnak a bírók, Lautárónak már rég a pályán sem kellene lennie...f@szkalapok

Rikoo 2022.04.03. 21:41:38

Maxi szétharapja valaki torkát.XD

2022.04.03. 21:41:40

Nekem most lett végleg elegem ebből a sportágból. Mi a fasz volt ez????

Kukszi 2022.04.03. 21:41:44

De gyűlölöm ezt a rohadt tetves dögevő bandát!
Nyerni kell akkor is

Apuleius 2022.04.03. 21:41:59

Kritikán aluli a játékvezetés.

Hudakdomi 2022.04.03. 21:43:04

Maxi meg fog ölni valakit ha így marad

m.martin91 2022.04.03. 21:43:21

Ez már régen egy halott sportág. A profi futball értelmezhetetlen. Előre lejátszott meccsek vannak. Olyan, mint a magyar választások. Ez csak a pénzmosásról, bizniszről szól, nem a futballról, mint játékról.

BigChris 2022.04.03. 21:43:22

Var csak olyankor van, amikor mi rugunk fel vkit?

Andris Farkas 2022.04.03. 21:43:28

Itt durranni fog a sörétes a folyosón

Mark Szabo 2022.04.03. 21:43:30

Morata kihagyja és intézett egy büntetőt. Mi sem játszottunk rosszul eddig, nem èrdemeltük meg. A bírók simán le vannak fizetve, vagy ez hogy van?

Attilio79 2022.04.03. 21:43:30

Skriniar, Lautaro már rég pályán se kellene, hogy legyenek...
Köszönjük figc!

venember83 2022.04.03. 21:45:28

Még a végén játszani is kell valamit. Felháborító.

danimester1 2022.04.03. 21:46:03

Már zöldasztalnál kell velük a meccseket is nyeretni!!!?????Ilyen meccset!Innen lesz szép nyerni!Favágó csürhe,Lautaronak már a pályán se lenne a helye,aztán Brozovic és Perisic megint csak hentel!Dögevő szarrágó csürhe,a Torino ellen milyen büntető volt amit nem adtak meg a Toronak,itt meg 2x rúgatják!Szarházi az ehész figc mindenestül!

giorgio007 2022.04.03. 21:49:40

Az összes tizit újra lehetnr rúgatni, de nyilvány most kell belekötni, h bslépett vki. Elképesztő

JuveMI 2022.04.03. 21:50:21

Hölgyeim és Uraim! Dezsavűűűű... még mindig a moratti-berlusconi maffia vezeti az Olasz futballt?... vagy csak álmodom??

Attilio79 2022.04.03. 21:50:37

Egyébként így is lehet meccset vezetni...
Ha a Lotyárót leküldi egy pirivel és Skrnyárnak ad egy sárgát kellő időben, akkor nincs 11-es és 8 (?) perc ráadás...
Viszont az eleje jó iramban ment...
Remélem kompenzál a második játékrészben.

delpi0823 2022.04.03. 21:51:33

Ezert tizit adnak,skriniar ki rugja tisztan belotti labat meg csak meg se nezi a var.Ugy latom itt a sinternek bajnoknak kell lenni.......

Dzsákkeríni 2022.04.03. 21:52:52

Az öreg Lucky Luciano most látogatná meg Irratit az embereivel:)

alessandrinho 2022.04.03. 21:55:33

Hihetetlen, nem tudják milyen döntést hozzanak, ezért inkább újrarúgatják a 11-est. Rohadt var, rohadt bíró, szarrágó inter.

danimester1 2022.04.03. 21:56:03

@Attilio79: így lett volna korrekt a játékvezető!Arra azért kíváncsi leszek hogy hasonló helyzetben lesz-e varozás!

Hudakdomi 2022.04.03. 22:00:29

Ha minden így marad reggel egy atombomba fogja fogadni a bírót és a vart

letepem 2022.04.03. 22:00:45

Nem tudom mit kell fikázni Rabiot-ot... klasszis szerelései vannak a srácnak!

BigChris 2022.04.03. 22:01:51

@giorgio007: úgy van...ez pont olyan mint a szogleteknél a lökdősődés..mindennapos

danimester1 2022.04.03. 22:13:18

Ez tizi kell legyen ennyi erővel!

nortu30 2022.04.03. 22:21:11

Azért az elmondható, hogy nyomokban már focit is tartalmaz a játékunk.

steven.h 2022.04.03. 22:22:08

Eljutottunk oda, hogy a Juventusnak már a hazai pálya sem hazai pálya...

Sem Skriniar sem Lautaro nem lehetne már a pályán, ehhez képest még 11-est is ismételtetnek a dögevőkkel. Remélem legalább egyenlíteni tudunk, mert ez megint olyan meccs, ahol nem érdemlünk vereséget.

Úgy tűnik idén azokon a meccseken nem tudunk nyerni, ahol megérdemelnénk, ahol meg nem, ott meg nyerünk...

venember83 2022.04.03. 22:25:56

@steven.h: mitől lenne hazai pálya a hazai pálya? Egy alapvetően kontrákra berendezkedett, támadásépítést max. könyvekből ismerő csapatnak? Lehet itt bírózni, de rohadtul kár. Az az igazi vesztesek passziója, olyan szintre már azért ne süllyedjünk le.

Lehet engem most nyugodtan köpködni, jöhetnek a kövek, de én semmi meglepőt nem látok. Sarri és Pirlo alatt sem éppen kedvező volt a bíráskodás sajnos. Ez van, lehet mutogatni, csak értelme nincs.

Shaky79 2022.04.03. 22:29:11

Egyértelmű lerántás és meg sem nézik... hihetetlen

steven.h 2022.04.03. 22:29:57

@venember83: Nem bírózni szeretnék, csak azért nem ártana, ha normális játékvezetés lenne.

Pl ezt a Morata lerántást miért is nem nézik vissza? Miért is nem veszik elejét a durvaságoknak? Skriniar mindent néz csak a labdát nem a mai meccsen.

BigChris 2022.04.03. 22:30:09

Ezt nem kellett volna varozni?

Shaky79 2022.04.03. 22:31:31

Szerencsénk sincs a bírók is ellenünk vannak így nem lehet nyerni ...pedig ma tényleg mindent megteszünk a győzelemért

ZED! 2022.04.03. 22:34:41

@Shaky79: Gyerekek ne bírózzunk már mindig...
Ha 1 hétig tartana a meccs, akkor sem rúgnak gólt, ez nem tudom milyen projekt, biztosan ezt várja el a vezetőség...

BigChris 2022.04.03. 22:35:01

Na jön a gyöngyök gyöngye....egy másik alattomos játékos.

JuveMI 2022.04.03. 22:35:09

@venember83: Mondjuk, ha minden meccsen így játszanánk, nem lenne nagy probléma.
Ezúttal az inter játéka az okádék.

Del Pybala 2022.04.03. 22:35:33

15p van hatra..az ellenfel 16osanal vunk es a labda hatra kerul a kozephatvedunkhoz... mi a fasz?

Hudakdomi 2022.04.03. 22:36:56

Le van fizetve a bíró komolyan g*ci

nortu30 2022.04.03. 22:37:46

@Del Pybala: Ez a védjegyünk sajnos.

Azzaro10 2022.04.03. 22:38:43

@venember83: Hát érdekes egy Juve szurkoló vagy nem éppen jó értelemben. Eddig joggal lehetett szidni a csapatot de ma nem. Ma mindent megtesznek, akarnak, jól is játszanak. Azt meg engedelmeddel lehessen már felhozni ha a bíró min. 3 meccsdonto hibával minket súlyt, arról nem is beszélve hogy a Juve ma focizik az inter meg csak hentel.

nortu30 2022.04.03. 22:42:07

Egy ilyen lóf@sz 11-essel fogunk kikapni.

Del Pybala 2022.04.03. 22:42:55

Jon Berna..szoval feladtuk.

Shaky79 2022.04.03. 22:43:12

@ZED!: Én nem szoktam bírózni, mindig is kritikus voltam Allegrivel és a csapattal szemben, de a mai meccsen sokkal jobbak vagyunk! Most ezek játszák azt a szar focit mint amit mi szoktunk, ráadásul a sporinak legalább 3 olyan meccset befolyásoló ítélete volt ami nem nekünk kedvezett, ja és rúgtunk két kapufát is!

GGábr81 2022.04.03. 22:43:58

@venember83: nem volt kedvező, de ez nyilvánvaló csalás. Nem kell ezt szépíteni. Cefre keze messze elér. Amúgy kár bírózni, de rotty részegen legalább egy blogon had mondjam ki. Maj legyen úriember a Juve vezetőség...

James Zabiela 2022.04.03. 22:44:06

A legnagyobb probléma az hogy bár nem játszanak rosszul,de teljesen gól impotensek!Lehetne màr három egy is!De nem!

Del Pybala 2022.04.03. 22:46:23

Atyaeg berna mekkora egy rakas szar...minek kuldte be ez a retardalt...

ZED! 2022.04.03. 22:46:36

@Shaky79: Ez csak pillanatnyi fellángolás, Lóránt sincs minden rendben a csapat körül...

JuveMI 2022.04.03. 22:47:51

Egyetlen pontot sem érdemelt ma ez a sittes tetovált betonfal. De hát örök igazság, hogy a piszkos 12 ellen borzasztó nehéz játszani.

Shaky79 2022.04.03. 22:50:07

@ZED!: Én a mai meccsről írogatok nem általánosságban! Nincs minden rendben de a mai meccsen nem érdemlünk vereséget, sőt...

JuveMI 2022.04.03. 22:51:14

@Attilio79: Félreértések elkerülése végett a sintérekre gondoltam, mint sittes tetovált betonfal:)

Attilio79 2022.04.03. 22:52:28

@Attilio79: Én azért több dolgot nem értek.
Dybala a pályán lehet, úgy, hogy pakliban van egy Inter szerződés is.
Morata-nak fogalma sincsen, hogy mi lesz vele.
Semmi a játékvezető...

Attilio79 2022.04.03. 22:53:32

@JuveMI: Tudom, de itt a bírón ment ez el. Azóta csak hentesmunka van és bírói főszerep.

2022.04.03. 22:54:22

Jó elcseszett nap ez a mai...

nortu30 2022.04.03. 22:54:24

@Shaky79: Nem, de rúgott gól nélkül mit akarunk?

xXPeiperXx 2022.04.03. 22:55:00

Én leírom....szánalmas ez a csapat és nem kell itt bírózni....

JuveMI 2022.04.03. 22:55:17

@Attilio79: Így van... mint a régi szép időkben. Most látom gyorsan be is takarodott moratti mostohafia.

Shaky79 2022.04.03. 22:55:24

Ez az ütés a végén pont annyira volt komoly, mint ahogy Morata rálépett a lábujjára a tizinél a gyökérnek

Apuleius 2022.04.03. 22:55:32

Elbaszott egy nap ez a mai...

west30 2022.04.03. 22:55:38

Sajnos ebbol a csapatbol nem csak vagy 2 jo kozeppalyas hianyzik,de 2 jo tamado is legalabb.

juve28adam 2022.04.03. 22:55:51

Gyűlölöm az egészet.

Attilio79 2022.04.03. 22:55:58

@Pjanista: ...és még csak Tihanyban sem épül a szavazók villája... :D

BigChris 2022.04.03. 22:58:42

Én is k. mérges vagyok a játékvezetésre, akárki akármit mond. Sőt! Meglátásom szerint a Var-t mintha egyenesen ellenünk találták volna ki. Ha az ellenfél pofázik megnézik a szobában, ha mi akkor nem.

danimester1 2022.04.03. 23:00:01

Irratti szépen elintézte a Derbyt!A VAR munkája tökéletes volt ez vitathatatlan,legalábbis a dögevők szempontjából.Sajnos ma még szerencsénk sem volt,de amit elvesz a sors,tslán visszaadja.Reménykedni kell a 4. hely elérésében.A nyáron rendbe kell tenni a kp.-t,mert folyamat hátrapasszolnak és beadni sem tud senki.Egy motiválatlan Dybala,egy semmitérő Berna vagy Rabiot nem fogja tudni segíteni a támadókat.Forza Juve!

Thuglife! 2022.04.03. 23:00:30

@Apuleius:aki előre megy annak csodás nap..a Juve visszalépett egy olyan edzővel aki már nem tud újat mutatni Inzaghinak.

Shaky79 2022.04.03. 23:01:16

Igen a helyzeteinket ha értékesítjük kb 3:1, (2 kapufa, Vlaho nagy helyzete)még úgyis hogy a bírók elcsalták ezt a meccset! Az a tizi amit befújtak, kb 3 olyan volt nekünk is amit vissza sem néztek, Lautárót ki kellett volna állítani! Én sem szeretem Allegrit, de a mai meccsért nem tudom hibáztatni!

Attilio79 2022.04.03. 23:02:20

@Thuglife!: Azért a bírói szerepjáték mindenhol megkérdőjelezhető. Ha a szabályokat átírják vagy lejt a pálya, akkor nehéz még döntetlenre is játszani. :/

Rikoo 2022.04.03. 23:02:35

Fel volt építve mit kellene csinálnia a játékosoknak az Inter 3-5-2-je ellen.
Azért látszódott a különbség a pályán, mert pontosan tudták mit kell csinálni.
Ha mi Scudettora akarunk pályázni és nemzetközileg is sikeresek akarunk lenni, akkor látni kell, hogy vagy le vannak épülve azok a játékosaink akiknek a korábbi sikereinket köszönhetjük vagy nincsenek is azon a szinten, hogy mi komolyabb célokért küzdjünk.
Se győztes mentalitás, se kreativitás, technikai korlátoltságok is vannak bőven.

DelPiero2 2022.04.03. 23:02:50

@Kukszi: ezt a bíró átkot? Zakaria, Loka is szabálytalanság miatt sérült le. De sorolhatnánk még. Plusz Lautaro a pályán lehet még...

JuveMI 2022.04.03. 23:02:58

Ezúttal egy rossz szót nem tudok mondani sem a játékosokra, sem pedig a taktikára. Méltó módon kivittük a mezt a pályára és harcoltunk az első perctől a győzelemért. Viszont 12 védő ellen még egy szuper csapat is nehezen boldogul (nemhogy a jelenlegi Juve). Ahogy a lefújás után a bíró az öltözőbe iszkolt... na az beszédes volt!

alessandrinho 2022.04.03. 23:05:39

@Thuglife!: Kinek mit jelent az előrelépés...
Egy biztos, be kellett volna rúgnunk a helyzeteket, legalább a nagyobbakból egyet-kettőt, ez nem a bírón múlott, hanem csakis rajtunk.

DelPiero2 2022.04.03. 23:06:45

@Mark Szabo: ebben nagyon egyetértünk. De viccen kívül a BL kiesésekben is vastagon benne vannak a bírók. Nem értem a vezetést, miért nem szól már hivatalosan, hogy jó lenne ha a bírók közt szétcsapnának már. A sok sérülés is amiatt van, ami nemcsak a Juvét sújtja.

Hudakdomi 2022.04.03. 23:09:27

Most már engem tényleg nem fog érdekelni semmi csak legyen meg a bl indulás valahogy

DelPiero2 2022.04.03. 23:12:22

@venember83: Már akkor szólni kellett volna a bírók tehetségtelen munkája miatt. Nyilván mi is lehetnénk jobbak, de az alaphangot megadják a bírók. Érzékeltetik a játékosokkal hogy mi a helyzet. Lautaro már rég nem lehetett volna a pályán, ami döntő lett volna. Nemcsak bajnoki, hanem nemzetközi szinten is elég nyilvánvaló a bírói működés elégtelensége.

DelPiero2 2022.04.03. 23:13:32

@ZED!: De bírózzunk, mert 9 ember ellen már más lenne a meccs!

DelPiero2 2022.04.03. 23:20:14

@alessandrinho: Szerinted akkor nyertünk volna? Máshogy alakul akkor a meccs, a bíró kitalál még mást, hogyan segítsen. Mindig csak egy picit, csak ami a cél eléréséhez kell. Sajnos ez nem az első eset. az előfordulhat hogy egy bajnokságban van egy meccs, max kettő, ahol ennyire engedik az ellenfél gusztustalan játékát, de mint az előző bajnokságban, meg a BL-ben is kicsit felborult az arány.

Fabrizio 2022.04.03. 23:21:07

Az idei szezonban ma játszottunk először úgy, ahogy ebben a mezben illene minden mérkőzésen. Nulla volt az Inter, ezt a szintet hozta Irrati is. A helyzeteket be kell rúgni még ellenszélben is. Ez az év(is) kuka, tartok tőle hogy itt is böjtölni fogunk.

Jozeph Pelikahn 2022.04.03. 23:23:23

Vlahovic ma messze formán alul játszott, így senki ellen nem fogunk nyerni, ha nem rúgja be a ziccereit.

Leram7 2022.04.03. 23:29:35

22 - 5 lett a kapuralövések száma.

Feltólt védekezéses, jó focit játszottunk az első félidőben, a sinter nem volt meccsben.

Nem tudtunk gólt lőni. Chiellininek be kellett volna pofozni a gólt és Moratatának nem szabadott volna 11-est csinálnia.

A bíró és a var egészen botrányos volt.

SOKKAL JOBBAK VOLTUNK!

Shyr Kahn 2022.04.03. 23:31:31

En sem szeretk birozni, csakugy mint a vezetes, de ami sok az sok... azert ne nezzenek mar teljesen hulyenek minket. Lautaro harom brutal szabalytalansag utan is egy sargaval setal, az utolso 30 perc pedig bohozat volt. Szetszabalytalankodta az Inter a merkozest es semmit sem kaptunk.

Csak a tisztanlatas vegett: Moratta veletlen labralepese lehet tizi, de akkor De Ligt meglegyintese, Vlahovic lehuzasa is legyen az. Egyertelmu reszrehajlas tortent, mert nem is egy, nem is ketto esetet nezett el a biro, hanem legalabb 5 nagyobb szabalytalansagot!!! Ezt a VAR-al a fedelzeten nem lenne szabad megengedni. Miert nem lehet visszanezni a velemenyes helyezeteket? Felhaborito, ami tortent. Ismetlem, ha 1-2 esetrol van szo, mar az is gyanus, de itt legalabb 5-rol beszelunk!!!

MdewC 2022.04.03. 23:33:18

Leszünk jobbak! Hajrá!

Pogboom 2022.04.03. 23:47:36

@danimester1: Rabiot ma kb. a Juve legjobbja volt, csak szólok. Pedig nem kedvelem...

Fabrizio 2022.04.03. 23:53:55

@Pogboom: Anyuci csökkentette a zsebpénzét:)

alexGicamo 2022.04.04. 03:49:30

@Shyr Kahn: Egyetértek !
A bíró tevékenysége minősíthetetlen volt !
Van úgy , hogy igenis jogosan bírózik az ember !
Ezen a meccsen megérdemeltük volna a győzelmet , mert akartunk, küzdöttünk, hajtottunk . Ok, hogy a kapu előtt kissé pontatlanok voltunk, ez tagadhatatlan . De ! A hozzáállás legalább rendben volt !
Most még Maxit sem szidhatjuk ! Még a kabátját is levetette ... Mi kell még ?

Kives 2022.04.04. 07:29:56

@Pogboom: Szerintem Dybala volt a mérkőzés legjobbja. Nagyon kíváncsi voltam, hogy mennyire fog hajtani annak tudatában, hogy már nem számítanak rá. Engem nagyon meglepett, bár lehet hogy a sértettség hajtotta.
A bíró és a var egyszerűen botrányos volt, de ami sokkal jobban bosszant az a helyzetkihasználás. S most nem csak az Interre gondolok, hanem egész évben minden más csapat ellen. Vlahovic a Fiorentinaban 21 meccsen 17 gól, átigazol 8 meccsen 4. Az is inkább az érkezése utáni meccseken, mostanában nagyon visszaesett.
@nortu30: Teljesen egyet értek. Rúgott gól nélkül egyszerűen nem lehet győzni. Seria A top 10-ben a legkevesebb rúgott gólunk van. Ez azért nagyon nincs rendjén. Pedig top 3-as keret, az biztos.

ZED! 2022.04.04. 09:08:08

@DelPiero2: Akkor bírózzatok, nem érdekel, nem rajta ment el..

ZED! 2022.04.04. 09:10:21

@Pogboom: Szerintem Ő volt a legjobb, meg Zaka

DelPiero2 2022.04.04. 10:11:51

@ZED!: A lényeg nem érdekel, de jogod van hozzá. Más lett volna a meccs képe egy korai kiállítással.

ZED! 2022.04.04. 10:16:42

@DelPiero2: Rendben van, legyen így, a bíró seggfej volt rajta ment el, közel 30 kapura lövés is miatta volt eredménytelen és béna...

steven.h 2022.04.04. 10:35:09

@ZED!: Azért szerintem ezt nem lehet ennyire leegyszerűsíteni. A meccsnek lélektana is van és abban a bíró is szerepet játszhat. Az Inter durván, sokszor nem is a labdát figyelve faragta a mi játékosainkat, minimum 2 játékosuk is volt, akit simán le lehetett volna küldeni. Lautaro az egyik, Skriniar a másik, Lautaro nálam közelebb állt hozzá, de Skriniar is sokszor azt se nézte hol a labda a lényeg az volt, hogy odapakoljon Vlahovicnak, akár sérülést okozva majd jön a bohózat 11-es amit nyilván megnéznek és megadják, sőt vissza is fújják, nálunk meg egyetlen egy szituációt nem néztek vissza, amit meg visszanéztek azt is kihozzák hibásan. Zakariat a 16-oson belül buktatták, 11-est kellett volna kapni, de még azt se kaptuk meg és a játékosok is emberek egyre jobban kijön rajtuk az idegesség meg a frusztráció, főleg, ha ennyire látványos a másik csapat hátszele, így nem csoda, hogy a befejezések sem olyanok voltak mint tiszta fejjel, ebben a csapatban meg már sokszor láthattuk hogy nincs meg az a tartás, nincs az a vezér a pályán aki nyugodtságot sugározna. Ez jött ki a Villareal ellen is és most is.

Mark Szabo 2022.04.04. 13:31:20

@Kives: Miért ne hajtana? :-D Neki valahova igazolnia kell, most jobban kell hajtania neki mint valaha

Wolfie1988 2022.04.05. 12:38:02

Megdöbbentő számomra, hogy micsoda hiszti cunami indult el a Juventus drukkerek részéről.
Itt óbégatnak meg gyűlölködnek , közben tavaly mikor a BL indulást érő hely csak a világ egyik legnagyobb kamu tizijével jött össze akkor csend volt. Akkor az volt a mondás, van ilyen tévedni emberi dolog. Közben Cuadrado nekiszaladt Perisicnek és ennek köszönhetően most a büdzsé plusz 50 millió euró és letudtátok szerződtetni Vlahovicot meg Zakariát.

Döbbenet ismétlem.
Ki kellett volna állítani a bírónak Martinezt? Ki , de nem Chiellini színi tanoda esetnél ahol az öreg az utolsó szalmaszálba kapaszkodva eljátszotta a nagyhalált.
Ki kellett volna állítani Rabiot ? Ki.
Következetes volt a bíró azzal, hogy az Inter legszarabban teljesítő, és a Juve legjobban teljesítő játékosát sem állította ki? igen.
Örülhetetek volna hogy megismételteti a tizit, holott teljesen szabályos volt a gól. 200 Juve játékos eset Csesznire , aztán valahogy a saját kapujukba kotorták a labdát. Erre megadja az esélyt arra a bíró hogy újra kivédhesse a kapus. És még elkezdtek ezen mérgelődni ahelyett hogy örülnétek.
Jobb volt az egész meccsen a Juve? Sokkal. Mégis kikapott.. láttunk már ilyet? Kismilliószor.
Az amit meg de Ligték leműveltek színészkedéssel kritikán aluli, én ha az edző lennék 5 meccsre kitenném a csapatból.

Szóval szerintem néha illik csendben feldolgozni a tényeket és a valóságban élni. Megvizsgálni nem csak 1 szempontból a dolgokat. És a kettősmércét mint olyat kigooglezni hogy mit is jelent. Aztán idén ne kelljen valakibe beleszaladni hogy meglegyen a BL.

Mielőtt jön a foscunami,
Egy Roma drukker.

Wolfie1988 2022.04.05. 12:47:27

@steven.h: Mikor Chiellini csinálja dettó ugyanazt mint Skriniar akkor gondolom az olasz az elegáns harcos , akinek a kisujjában van a védekezés és az olasz iskola :)

steven.h 2022.04.05. 14:37:34

@Wolfie1988: Azért azt remélem láttad, hogy Zakariaval szemben a 16-oson belül történt egy szabálytalanság, amiért 11-es járt volt a képek tanúsága szerint, erre helyben hagyják a bíró döntését, hogy csak szabadrúgás. Vagy hogy Vlahovicra (ha jól emlékszem) két kézzel akaszkodik az inter védője és emiatt nem tudja a 16-oson belül elfejelni a labdát. Ez csak két eset. Lautarot pedig nem a Chiellini esetért kellett volna kiállítani, hanem azért mert az már a 3. sárga gyanús esete volt a sárga után az első félidőben, míg Rabiotnak azon kívül 1 volt az első félidőben pluszban.

És nem, nincs igazad, Chiellini egy kemény védő, de nem alattomos és nem szánt szándékkal sérülést okozni akar. Az hogy térddel beleszállok a másik hátába kétszer, úgy hogy a labdát sem figyelem az nem Chiellini stílus, közel sem.

Wolfie1988 2022.04.05. 14:49:13

@steven.h: Na erre írtam a hosszabb kommentemben hogy jó lenne levenni a szemellenzőt. Meg nem ilyen egyoldalúan látni a meccset.
Ott volt a lehetőség a Juve számára hogy behúzza a meccset de képtelenek voltak az Inter védelmét feltörni. Folyamatosan arra játszottak , hogy kiállíttassák Martinezt, a bíró meg nyilván nem az első rangadóját vezette és nem is hülye.
Chiellini ugyanolyan alattomos patkány tud lenni mint Skriniar ( minden tiszteletem mellett mindkettő felé) , csupán elfogult vagy. Ezzel nincs gond. Ilyen a szurkoló, minden csapatban vannak/kellenek ilyen játékosok.

A Juvénak volt több , jóval több helyzete, így nyilvánvaló hogy több olyan szituáció volt amiben a Juve támadását/ Inter védekezését kellett inkább bírálni, és eldönteni egyegy szituációt.

Én külső szemlélőként úgy, hogy leszarom az Intert, azt láttam, hogy szinte minden döntése teljesen jó volt a bírónak. A következetesség függvényében. Az hogy Zakaria nem kapott tizit arra hogy pont a vonalon egy pillangó rászállt a cipője orrára , a bíró dolga eldönteni.
Az hogy Juvés média utána úgy ollózgatja össze a szituációkat képekben hogy a lehető legjobban önigazolást nyerjenek a vereség megmagyarázására , a bíró felülbírálására ( Barella kezezés - közel se volt a kezéhez, Darmian, Dambrosio ujjheggyel hozzáért Vlahovichoz , De Ligthez akik úgy estek össze hogy még a szilveszteri válogatásban is ott lesznek ) , az is érthető, elvégre fürdetni kell a csapatot mindenkinek.

És mégegyszer, ha már ennyire kikockázol minden helyzetet, meséld már el nekem hol lennétek ha nem sajnál meg a bíró titeket az előző idény utolsó pillanataiban , hogy befújja az ordas nagy kamu tizit amiért Cuadrado beakasztotta a saját lábát Perisicbe úgy hogy izomból nekiszaladt, szándékosan a tizire utazva. Az az egy pillanat hozott 50 millió eurót kb mégegyszer mondom. Amiatt beszélhettek most arról , hogy van remény nem pedig egy süllyedő hajót próbál Allegri kormányozni.
Azért van most Vlahovic, azért vagytok most is a 4. helyen és nem az EL. helyek egyikén. Szóval hogy is van ez??? Próbálj már kicsit OBJEKTÍV lenni :D csak egy kicsit.

2022.04.05. 15:17:45

@Wolfie1988: Én ezekből a hozzászólásaidból úgy veszem észre, hogy valamiért (fogalmam nincs miért) elolvastad a kommenteket, de a meccset nem láttad, csak egyes szituációkat belőle. Ezért nem vagy tisztában azzal, hogy Zakaria esetét lefújta a bíró szabálytalanságnak, csak a VAR valamiért úgy ítélte meg, hogy a tizenhatoson kívül történt az eset, amikor visszajátszásból egyértelmű, hogy ez nem így volt. Egyébként én ezért sem adtam volna tizenegyest, szinte egy az egyben ugyanaz volt, mint amiért az első félidőben az Inter büntetőt kapott. A te szavaiddal élve ott Dumfriesnak "a vonalon egy pillangó rászállt a cipője orrára", itt pedig Zakariának. De ha azt befújta, akkor Zakaria buktatásáért is kötelező lett volna.

A tizenegyes újrarúgatása pedig szánalmas volt. Nem azért, mert a Juventus ellen született volna az ítélet, hanem azért mert a bírók saját magukat akarták kihúzni a szarból ezzel a döntéssel. Fogalmuk nem volt mit csináljanak, ezért kerestek valakit, aki belépett a tizenhatoson belülre. Ha következetesek, akkor mostantól minden egyes tizenegyes újra lesz rúgatva a bajnokságban, nagyon kíváncsi leszek erre... Ha a kipattanóból lévő gólt egyből megadja, akkor én személy szerint egy szót nem szóltam volna, de így az egész nevetségessé vált. Kamu tizenegyes befújása, balfaszkodás a kipattanónál, majd kimenekíteni az egész bírói csapatot azzal, hogy inkább újrarúgatjuk a tizenegyest...

2022.04.05. 15:22:36

@Wolfie1988: "befújja az ordas nagy kamu tizit amiért Cuadrado beakasztotta a saját lábát Perisicbe úgy hogy izomból nekiszaladt, szándékosan a tizire utazva"

Mindenki tisztában van vele, hogy kamu volt. Csak amikor a Juventus kap kamu tizenegyest azt a hozzád hasonlók nagyon megjegyzik, belehergelve magukat abba, hogy "megint csak a rohadék Juventus". Az olyan meccseket pedig elfelejtik, mint például a tavaly idényben a Fiorentina elleni vereségünket, amikor a bírót is eltiltották a meccs után. A hibák kiegyenlítődnek, szóval azt mondani, hogy csak emiatt kerültünk be a TOP4-be, az nettó faszság.

Wolfie1988 2022.04.05. 15:30:25

@Pjanista: Láttam a meccset az elejétől a végéig. Ahogy a hétfői Milan meccset is. Nézem azokat a csapatokat akiktől lehetne, vagy érdemes lenne tanulni. Nem nagyon sikerül mondjuk, mert az Inter védekezését leszámítva semmi kiemelkedő nem történt a ti meccseteken.

Én úgy láttam hogy Dumfries esete egyértelműbb volt de én nem Juve szemmel nézem hanem mint kívülálló.

És még mindig senki nem válaszol arra, hogy inkáb hálálkodni kéne hogy megvolt az esély újra kivédeni a tizit, de legfőképp azért , mert ha nagyon ég a ház, akkor a Juvénál azonnal jön a hátszél. Lásd a tavalyi BL-be " csusszanást " csak ezt most gyakorlatilag mindenki úgy kezeli mintha az a Cuadrado eset meg sem történt volna pedig VAR akkor is volt és sokkal nagyobb felháborodás is övezhette volna a szituációt, főleg mekkora pénzekről döntött. Ez dühít hogy a Romanak ekkora hatalma sosem lesz. Szóval ti meg itt kb eljátszáttok a legnagyobb mártírt miközben pont nektek kéne kicsit visszahúzódni szerintem , főleg úgy hogy a meccs sem volt semmilyen szinten egyoldalú bíráskodással vádolható.

Szerintem a jelenlegi Juve karakterét remekül példázza az , hogy a modern focit követni nem hajlandóak Allegriék, különböző pénzügyi mahinációkkal a víz felszinén lebegnek, tőkeemelés? :) , Pjanic + 41 egyéb játékos eladási kondícióinak deformálásával érik el a pozitiv mérleget amit aztán melldöngetve harsognak a saját stadion mellett. Majd ha nem megy akkor De Ligt és Vlahovic is oscarra akar pályázni ha már a pályán nem megy. És nem nem a bíró miatt.

Szóval Romasként igenis kurvára dühítő ilyeneket olvasni még úgy is hogy valójában semmi keresnivalóm nincs itt csak igyekszem picit helyretenni az elképzelések kontra realitás vonalat mert nagy itt a közösségben a probléma annak ellenére hogy Vénember és a hozzá hasonló adminok iszonyú minőségi munkát végeznek , amire az én blogom tükrében csak irigykedni tudok. Ezért is szóltam hozzá kb 3 év olvasás után. Szóval no offense csak ébredjetek fel .

Wolfie1988 2022.04.05. 15:33:00

@Pjanista: Hogy emiatt kerültetek a top 4 be netto faszság? Miről beszélsz ember? Ha nem fújják be akkor a tizit rohadtul nem vagytok benne a 4 ben :D És nem én akkorsem jegyeztem meg, nyugtáztam hogy ez van, nekünk nem tévednek ilyen szépeket továbbra sem, leszarom.
Viszont most h egyszer történik valami ami nem is a Juve kárára tévedés csak belevan magyarázva mert a Juve győzelmet érdemelt volna úgy viselkedtek mint a kotkodácsoló tyúkok akikhez beszökött a róka.
Na ez az ami nem hagy nyugodni :)

2022.04.05. 16:00:47

@Wolfie1988: "Én úgy láttam hogy Dumfries esete egyértelműbb volt de én nem Juve szemmel nézem hanem mint kívülálló."
Az látszik. :) Az az igazság, hogy te sem vagy kívülálló, mert te nem kedveled a Juventust, aki itt van a blogon pedig nyilván szurkol a Juventusnak. Szóval szerintem idejönni azzal, hogy mindenkivel levetesd a szemellenzőt, az nem tőled a leghitelesebb. Elég megnézni, hogy egész Olaszországban téma Zakaria esete, nem csak a itt a magyar Juventus szurkolói blogon "megy a sírás'.

"És még mindig senki nem válaszol arra, hogy inkáb hálálkodni kéne hogy megvolt az esély újra kivédeni a tizit"
Mivel szerintem be sem kellett volna fújnia a tizenegyest, ezért nehéz hálásnak lenni neki, hogy másodjára is befújta. Mondom, hogy én azzal a döntéssel is elégedettebb lettem volna, ha megadja a kipattanóból született gólt, így bohócot csináltak magukból. De legyen, puszilom Irratit innen is, nagyon köszönjük a kedves közreműködését!

"Szóval ti meg itt kb eljátszáttok a legnagyobb mártírt miközben pont nektek kéne kicsit visszahúzódni szerintem."
Szerintem meg hagyjuk már meg a szurkolónak, hogy mérges legyen egy vereség után (történetesen a legutáltabb rivális ellen) és azt küldjön el az anyjába, akit akar. Én nem is látok akkora sírást a bírók miatt, mint ahogy te előadod. Volt már rá példa, hogy egy rossz bírói ítélet miatt nemzetközi trend lett a twitteren a #JuveOut hashtag. Akkor azt milyen szintű szintű sírásnak neveznéd? De kitalálom, szerinted teljesen jogos volt. :)

"Szerintem a jelenlegi Juve karakterét remekül példázza az , hogy a modern focit követni nem hajlandóak Allegriék, különböző pénzügyi mahinációkkal a víz felszinén lebegnek, tőkeemelés?"
Ez hogy jön ide? Tőkeemelést mint fogalom egyébként nem ismered? Nem a Juventus találta ki... Abban egyetértek, hogy az előző vezetés Paraticivel az élen gusztustalan dolgokat művelt, nem véletlen lett eltakarítva innen. Egyébként ebben az ügyben sem csak a Juventust vizsgálják, több 5 vagy 6 Serie A-s csapat is érintett, de nyilvánvalóan te csak erre kaptad fel a fejed.

"Ha nem fújják be akkor a tizit rohadtul nem vagytok benne a 4 ben"
Te értelmezted, amit az előző kommentemben leírtam? A te állításod szerint akkor a bírók az egész szezon során tökéletes ítéleteket hozta, majd az Inter elleni meccsen befújtak nekünk egy kamu tizenegyest. Én nyilván tudom, hogy kamu volt, nyilván tudom, hogy kellett a végén, ahhoz hogy bejussunk a BL-be, de rengeteg meccs volt a szezonban, amikor minket sújtottak az ítéletek. Ahogy nyilván a többi csapatnál is.

Egyébként az olaszok szoktak ilyen táblázatokat gyártani, amibe beleszámolják a bírói tévedéseket. Az előző szezonban +2 ponttal zártunk, a Milan +5-el, a Roma például +2-vel. Ezekkel is benne lettünk volna a TOP4-ben: sport.virgilio.it/la-classifica-senza-errori-arbitrali-ultima-giornata-e-verdetti-2-690801

A jelenlegi bajnokságban pedig pont 0-án állunk: www.superscommesse.it/notizie/errori_arbitrali__la_classifica_senza_sviste-2281.html

Wolfie1988 2022.04.05. 16:14:40

@Pjanista:

Nem fogunk konszenzusra jutni. Én azért mondom sarkosabban a véleményem, mert hatásosabbnak érzem ennyi külső tényező által deformált véleménnyel szemben.

Az hogy a Juve mahinációi hogy jönnek ide? Írtam hogy no offenz mindenesetre megkellett jegyeznem hogyha kell valamit találni hogy miért is vannak a Juve ellen jópáran akkor azok ezek a dolgok lennének, nem pedig az hogy csak mert a Juve-t büntetni kell minden áron..

Én nem tapasztaltam közel sem akkora felháborodást a Cuadrado esetnél mint most. Érdekes. Szerintem pedig akkor is nagyban hozzájárult a BL helyre érkezéshez ha te hozol nekem most példának statisztikát amit elkell hinnem csak azé' mer olasz , hát nem fogom elhinni. Abban hiszek, amit látok, és amit tapasztalok, és amit a számomra függetlennek tartott releváns sajtó , média , csatorna közöl. Nyilván végigvizsgálhatta az összes meccset a tavalyi szezonban az összes kétes szitut , és a saját döntése alapján hozta meg azt a határozatot hogy na, ezért az év végén 2 plusz pont járt volna. Jaj, hagyjuk már ezeket.

Én értem hogy most Zakaria esete miatt sok Torino környéki lap sír , de az egész olasz bajnokság felháborodhatott volna májusban az igazi kamu tizi miatt ( VAR mellett ) ami óriási pénzekről és a Juve jövőjéről döntött. Ugyan 50 millás minusszal, Vlahovic nélkül , BL nélkül kinek lett volna vonzó igazán ez a koncepció. Érted mit akarok mondani. Most nem a Roma a viszonyítási alap mert mi meg nem nyertünk 20 éve semmit, csak 4 évente sikerül valamit összebalfaszkodni de ez van.

Itt ti vagytok a viszonyítási alap akik kb embert akarnak ölni egy inkább vélt mint valós sérelemért. Durva na.

2022.04.05. 16:38:19

@Wolfie1988: Te azt nem érted meg, hogy a te véleményed legalább annyira befolyásolva van egy külső tényező által (nevezetesen, hogy utálod a Juventust), mint a miénk.

"Én nem tapasztaltam közel sem akkora felháborodást a Cuadrado esetnél mint most."
Gondolom, akkor nem látogattál el Napoli/Inter/Milan szurkolói oldalakra. :)

"Abban hiszek, amit látok, és amit tapasztalok, és amit a számomra függetlennek tartott releváns sajtó , média , csatorna közöl."
Nem mondtam, hogy el kell hinned, csak mondtam, hogy az olaszok szoktak ilyen tabellákat csinálni. Egyébként nyilván azért olvasod mindig azt, hogy a "Juventus csal", mert olyan oldalakat látogatsz legtöbbször, ahol szintén nem szeretik a Juventust és erről írnak. Így nyilván úgy érzed, hogy mindig a Juventust segítik. Ez kb. olyan mint ami megy Magyarországon sajnos, aki csak a "közmédiát" nézi/ tudja nézni, az meg van győződve róla, hogy az óvodások nemváltozató műtéteket kérnek születésnapjukra, stb...
Te nyilván legtöbbször Roma oldalakat olvasol, ahol gondolom senki nem írt arról, hogy a Juventus-Fiorentina meccs után eltiltották a játékvezetőt, mert meccset befolyásoló hibákat vétett a Fiorentina javára.

Nem csak Torino környéki lapok foglalkoznak ezzel az esettel, persze azt olvasol és hiszel el, amit akarsz, engem személy szerint hidegen hagy. De ha így tájékozódsz, ahogy leírtad (hogy figyelembe sem veszed azokat a cikkeket, amiket küldtem), akkor szerintem te sokkal elvakultabb vagy, csak a másik irányba, mint mi Juventus szurkolók ezen a blogon.

steven.h 2022.04.05. 16:51:34

@Wolfie1988: Érdekes, hogy ha nézed a meccseket, akkor gondolom tavaly is nézted, mégis folyamatosan a tavalyi Cuadrado elleni esetet hozod fel, hogy az döntötte el az 50 millió sorsát, cserébe tudomást sem veszel arról amit a Fiorentina elleni meccsről ír. Azt nem láttad? A bírót eltiltották a meccs után, tehát ezek után nagyjából plusz 0-n áll a dolog, szóval nem értem miről is beszélünk, miért a Cuadrado eset a döntő. Az az 50 millió meg aztán nem osztott nem szorzott volna Vlahovic esetében, mivel ő a Juventushoz akart jönni és szerintem ez független lett volna attól, hogy épp EL-ben van a csapat vagy sem. Akkor 50 millióval több tőkét raknak be és kész. És mielőtt jössz megint ezzel, a tőkeemelés az eddig is ismert fogalom volt, nem a Juve találta ki és az kötelezettségekkel is jár nem csak azzal, hogy több a pénz. Nem úgy mint az arab és egyéb sejk csapatoknál, akik bármit megtehetnek, szóval ezt felhozni a Juventus ellen pont nem a szemellenző, objektív véleményformálás.

Mint ahogy az sem, hogy tavalyról is kiragadsz egy darab meccset, de arról megfeledkezel, hogy mondjuk a Porto ellen is hogyan esett ki a Juve, milyen bírói döntések mellett (Ronaldo ellen elkövetett szabálytalanság a 16-oson belül) és nagylelkűen figyelembe se veszed a kolléga által felhozott Fiorentina ellen meccset.

Az inter 11-eséhez mit szólsz a VAR jelenléte mellett a Torino ellen? Nekik is írtál valami szépet hogy jó lenne ha meghúznák magukat, vagy csak a Juventus iránti utálatod vezeti a kezed?

Bocs, de teljesen hiteltelen amiket írsz és még objektívnek is próbálod beállítani magad, mikor kb minden második szavadból kijön, hogy nem vagy az.

Wolfie1988 2022.04.05. 17:00:24

@Pjanista:
1, nem utálom a Juventust, csak az egyoldalú demagóg véleményeket amivel épp te vádolsz engem számomra érthetetlenül.
De nyilván jobb amögé bújni az én tényeimen túl, hogy biztos utálom a Juve-t és akkor ez levan rendezve.
A Juve kb pont annyira érdekel mint az Inter.

2, Ez a Juventus csal már egy kiábrándítóan unalmas és nevetséges duma. Ki nem használt piszkos eszközöket olaszban? ... Kb mindenki , ez van ott ez a kultúra része, az hogy ki mekkora mértékben meg egyéni ízlésre van bízva.

3, Ha csak 1 meccset hozunk fel alapvetően példának, ahogy a hétvégi meccseteket, hogy az milyen mértékben befolyásolt is bármit, és mekkora közfelháborodást keltett, akkor ne egész éves statisztikákkal gyere.
Én is csak 1 meccset választottam az elmúlt 1 évből amikor, és ezt századszorra ismétlem, a VAR ellenére megkapta a Juve az évtized egyik legnagyobb kegyelem büntetőjét hogy ott lehessenek a BL-ben.
Akkor óriási csend honolt itt. Szóvá se tette senki azóta , hogy azért a BL-be jó volt bejutni hogy most Vlahovicot leütközhesse Skriniar.
Most meg megy ez a műsor Juve részről és kb mindenki fogja a fejét hogy "óóóó ne.. pont ők?" . Nem csak az Inter drukkerek hanem mindenki rajtatok kívül.
És nem azért mert összeforrt a csalás mint olyan a Juve névvel ( részemről egyébként nem, ez az általános szurkolói frázis ) .
Hanem mert egyoldalú bíráskodásról harsogtok ( nem volt az ) , meg arról, hogy mindenki bántani akar titeket ( FIGC, SERIE A, UEFA , többi csapat) pedig rá sem szolgáltatok semmivel az elmúlt 20 évben. ( Bizti?).

Wolfie1988 2022.04.05. 17:05:56

@steven.h:
Azt a meccset nem láttam amikor az Inter ellen nem fújtak be büntetőt , és azt sem amikor a Fiorentina ellen játszott a Juve.
Azt viszont tudom, hogy a Cuadrado - Perisic esetnél az Interisták leginkább nyugtázták hogy ja, ez van szokásos mert láttam utána a háborgást és a mémeket.
A Fiorentina bírós eltiltós esetből meg kismillió van más csapatok ellen.

Itt Inter - Juve , Juve - Inter meccsekről beszélünk. Én nem hozok most ide Chievo meccseket hanem a két csapat párharcát csak. És tavaly abból a Juve úgy jött ki hogy belettek rúgdosva a BL-be most meg úgy hiszik hogy a bíró rosszul ítélt ( a körülményekhez és a meccs nehézségéhez képest jól dolgozott ) az ő kárukra. Na ez nonszensz . Arra meg nem is tudok mit reagálni hogy Vlahovic minden áron az EL szereplő Juveba akart volna menni és az 50 milla is meglett volna mert max még emelnek tőkét. Vagy visszahozzák Pjanicot ingyen aztán eladják újra 70 ért még azon a nyáron.

KokoSRB 2022.04.05. 17:38:08

@Wolfie1988:
,,Mielőtt jön a foscunami,
Egy Roma drukker. ''

Mar ne is haragudj, de te most milyen celbol irtal ide? Vagy csak jottel osztani az eszt?
Aki latta a meccset az tudja, hogy a biroi tevekenyseg a beka segge alatti szinvonal. Az igaz, hogy a helyzeteket be kell loni, de egy meccsnek igen is van lelektana amit elottem mar irta a kollega!

Wolfie1988 2022.04.05. 17:39:25

@KokoSRB: Rendben, ha neked jobb ebben a hitben élni, én nem gátollak benne :)

steven.h 2022.04.05. 17:45:30

@Wolfie1988: Azért nem hozza fel senki azt az 1 bizonyos esetet, mert volt előtt 6 másik, amikor meg súlyos pontok mentek el bírókon meg egy BL továbbjutás (és most attól függetlenítsük magunkat, hogy mennyire érdemelte volna meg a Juve, pusztán a tények). Feleslegesen érvelsz azzal, hogy te most Inter Juve párharcokat nézel és döntesz, hogy 1-1, mert szerinted ez így objektív, csak közben meg a BL indulásról nem a Juventus - Inter meccs döntött, hanem dönthetett volna a Fiorentina elleni meccs is, ha normális játékvezetés van mivel egy bajnokság 38 meccsből áll, és nem egyáltalán nem megszokott dolog, hogy bírókat eltiltanak egy egy meccs után, azt olyankor csinálják mikor mérkőzést befolyásolóan téved, mint legutóbb a Milan meccsén a Spezia ellen.

Meccs nehézségéhez mérten meg nem jól ítélt, mert ami az egyik oldalon 11-es, akkor az a másikon is, főleg VAR segítséggel és ez már nem az első eset és én itt nem csak Juventus meccsekre értem.

Vlahovic-ról meg ezer meg egy hír volt, hogy a Juventus volt a fő prioritása és nem hiszem hogy 1 év EL ettől eltántorította volna, de megint csak mondogasd a saját OBJEKTÍV nonszenszed. Az meg hogy itt jössz Pjanic-csal is elég szánalmas, ahhoz a dealhez két fél kell, vagy esetleg Barca blogra is elmentél ezt leírni, mikor most télen bevásároltak?

Egyébként sem értem az alap helyzetet, hogy egy JUVENTUS SZURKOLÓI blogon te milyen jogon akarod a hozzászólóknak megmondani, hogy mi legyen a véleményük, meg hogy mennyire húzzák meg magukat. Szerintem nem az NSO vagy bármi más általános sport újságra mentünk sírni, ha már te így fogalmazol, hanem a Juventus közösség beszéli át a meccset ahogy ők érezték magukat.

2022.04.05. 17:48:30

@Wolfie1988:
1. Inkább nem fogom elkezdni bizonygatni neked, hogy te utálod a Juventust, ezzel nyilván te is tisztában vagy. De mondanál légyszíves egy tényt, mert eddig csak addig jutottál, hogy SZERINTED nem fújta egyoldalúan a bíró a meccset, és TE NEM TALÁLKOZTÁL felháborodással a Cuadrados tizenegyes után. Egyébként elárulom, hogy az Inter drukkerek miért nem háborodtak fel nagyon: Mert már bajnokok voltak, és teljesen leszarták a meccset. De ettől függetlenül visszakeresheted a többi csapat szurkolóinak a megnyílvánulásait.

2. Oké...

3. Te teljesen el vagy tévedve az arányokkal. Neked az a bajod, hogy itt a Juventus blogon 10-20 Juventus drukker le merte írni, hogy szerintük szarul vezette a meccset a játékvezető. Talán még a facebookon is olvastál 1-2 neked nem tetsző véleményt a Juventus drukkerektől. Ezt nevezed közfelháborodásnak. Újra megkérdezem, hogy azt minek nevezed, amikor egy Juventusnak kedvező játékvezetői hiba után az ellenfél drukkerei aláírásokat kezdenek el gyűjtögetni, hogy zárják ki a Juventust a Serie B-be, és nemzetközi trend lesz ebből a twitteren?

"...meg arról, hogy mindenki bántani akar titeket ( FIGC, SERIE A, UEFA , többi csapat) pedig rá sem szolgáltatok semmivel az elmúlt 20 évben. ( Bizti?)."
Ebben a mondatban az egész véleményed benne van a Juventusról, ezért teljesen felesleges veled "vitatkozni".

Wolfie1988 2022.04.05. 17:50:01

@steven.h:

Értem, tehát azért volt rossz a bíráskodás, mert nem nyert a Juve.

Dumfries kontakt sokkal határozotabban kivehető volt bírói szempontból is BELÜL a 16oson , mint a határeset Zakaria szarabbul sikerült műesése. Amúgymeg pusztán segíteni akartam azzal, hogy próbálok felhelyezni egy jó erős szemüveget, hogy tudjatok tisztán látni, de aki nem kér a segítségből arra nem fogom ráerőltetni.
Akkor legyen így :) Viszlát!

Wolfie1988 2022.04.05. 18:02:25

@Pjanista: Még neked utoljára válaszolok.

1 Szerintem se bizonygasd, felesleges. És nem azt mondtam hogy nem találkoztam közfelháborodással akkor, hanem ekkora mértékűvel nem, annak ellenére hogy sokkal nagyobb tétje volt számotokra is. Abban egyetértünk hogy leszarták mert bajnokok voltak.

2, Ebben legalább egyet értünk valamelyest remélem.

3, Az hogy twitteren ilyenek indulnak el az annak köszönhető amiről beszéltem. Hogy a Juventus neve összeforrt a csalással, és ez egy buta szurkolói frázis lett. Most nem tépnék fel sebeket de ezért tettetek és tettek mások is. Most pl a szuperliga miatt biztos hogy baszogatva lesztek egy darabig, ahogy a játékos bizniszek sem tiszták. Nem zörög a haraszt ? vagy hogy van a mondás? Miért keveredik a Juve állandóan ilyen ügyekbe? Juvés oldalakon mindig ilyen mesét szoktam olvasni amit a Juventinoknak kell beadni hogy kellő tisztelettel tudjanak a csapatra gondolni, hogy " Egyszer volt hol nem volt, lehallgattak minket, Moratti volt az személyesen az interesektől, pedig mi csak arról beszéltünk hogy milyen színű pólóban legyenek a bírók, erre kizártak minket"

Aztán jön a mese arról hogy semmi bizonyíték nem volt , sőt Moratti volt a gonosz meg a többiek! A Juve ártatlan!!!!!!!! Akkor is ugyanez az önfürdetés ment. Mert nektek a fekete az nem fekete ha ti úgy akarjátok gondolni hanem halvány lila mert az úgy jobban esik.

Közben mindenki tudta hogy hát igen az Agnelli familia és a Juve esszenciája magában hordozza a mahinációk tényét a labdarúgás minden területén, és ezt most minden erővel próbálják eltűntetni.
Aztán jön a további kabaré duma az elévültel meg hogy még nektek kellett volna kártérítést fizetni ( jaj :D ez szokott lenni a legjobb rész)
És hát ezeket mindenki szépen be is tanulta, szóval elérte a célját a Juvés kultúrkör.
Erre most újra nyomozások, és hát mondom , a szuperliga erőltetése ( amivel én egyet is értek ) . Nos ezekre gondolok amikor azt mondom tettetek azért , hogy ne legyetek kedvelve. És hogy esetlegesen kihúzzátok a gyufát .

2022.04.05. 18:11:15

@Wolfie1988: Jajj Istenem, direkt nem akartam átkalandozni a calciopolira, de csak kibújt a szög a zsákból... Figyelj, én csak abban reménykedem, hogy legalább az itthoni hírekkel kapcsolatban nem úgy tájékozódsz, ahogy azt az olasz focival kapcsolatban teszed. Ebben itt úgysem fogunk dűlőre jutni, bármit írhatok erre, teljesen parttalan az egész beszélgetés. :)

Wolfie1988 2022.04.05. 18:17:52

@Pjanista: Figyelj, az egyetlen igazságot csak a Juve drukkerek tudhatják és a köztévé. A többiek nincsenek képben.

2022.04.05. 18:20:20

@Wolfie1988: Na jó, még egy cikket küldök ezzel kapcsolatban. Hogy lásd, hogy nem a Juventus drukkerek elfogult véleménye az önfürdetés ez egy Milan oldalról van: www.milanobsession.com/2014/07/calcios-greatest-shame.html

Pár részt kiemelek neked:

1. "According to the sporting justice code, to be relegated, a team would have had to have violated the terms of Article 6, which involves illicit activity such as matchfixing. (FIGC Code of Sporting Justice) But Juventus were never officially accused of and definitely never found guilty of matchfixing. (Federal Court Sentence, p. 74)" (Hivatalos dokumentumok voltak hozzá csatolva a cikkben, de sajnos a FIGC már leszedte az eredeti honlapról úgy látom...)

2. "But that’s not all. The ruling itself is riddled with inconsistencies. For example, it says that the “referee decisions and selections were not compromised” and that the 04-05 season “wasn’t compromised by match fixing” and that “no game was altered unjustly.” But in the same document, in order to justify the ruling, it also says that “Juventus still obtained an advantage in the standings.” (See CAF Sentence) Basically, within the original findings of the court, Juventus were punished simply because they won. On the pitch. (Federal Court Sentence p. 77)"

3. "There were wiretaps of both Inter owner Massimo Moratti and then club president Giacinto Facchetti speaking to referees and referee designators, having them over for dinner and such, but most of those tapes mysteriously did not appear with the original set of wiretaps. Yes, that is the Moratti of multiple wire-tapping case fame. Perhaps even more miraculously, the wiretaps implicating Inter appeared right about the five year mark. "

4. "But what did change was that all of the new wiretaps showed conclusively what some had said all along: Juventus were the least guilty of those charged and should not have been relegated. Inter and Milan were two of the most guilty clubs, and absolutely should have been relegated. Only these newly found wiretaps were not admissible as evidence unless Moratti would wave the statute of limitations."

Részemről ennyi. Szerintem olvasd el az egész cikket egyébként, tényleg érdemes.

Wolfie1988 2022.04.05. 18:27:53

@Pjanista: igen szóval egy olyan oldalról akiket szintén elítéltek :D hát kezet foghatnak a böriben.
Amúgy olyat mutass légyszíves ami HIVATALOS bírósági dokumentum , amire tényleg lehet hivatkozni. Ne szurkolói oldalakat :D Hát ez olyan mintha pékként nem a pártkádereket hibáztatnám a liszt áremelkedés miatt hanem a búzamezőt.

Tehát, sosem láttam olyan hivatalos iratot, amit bárki publikált volna, ami kimondja azt amire valójában hivatkozni szoktak. A Juve ártatlanságát, vagy kevésbé simlisségét. Semmi ilyesmit.
Általában az elévült erre a válasz amin minimum megrökönyödök.

A másik hogy sokszor az szokott lenni még az igazi siralom hogy nem a csalás ténye a vitatott , hanem az fáj hogy mást nem büntettek érte.

De én sem akartam ebbe belemenni csak hoztam pár TÉNYT hogy miért is utazhatnak rátok annyira külső tényezők. Figc Uefa blablabla

A calciopoli mára történelem. Azóta mindenki ügyesebben mahinál.

2022.04.05. 18:39:01

@Wolfie1988: Pont arról szól a cikk a MILAN oldalon, hogy a hivatalos dokumentumok és szabályzat, meg Palazzi elévülés utáni nyilatkozata után a MILAN-t és az Intert kellett volna kizárni. Tehát a MILAN szurkolói oldalon azt a következtetést vonták le, hogy a MILAN-nak enyhe büntetést szabtak ki. Tudod követni?

Hivatalos dokumentumokat találsz a cikkben, csak az első két link nem működik, mert a FIGC-nek azóta megújult a honlapja. De a többire rá tudsz kattintani, el tudod olvasni a HIVATALOS ítéletet.

steven.h 2022.04.06. 08:31:48

@Pjanista: Szerintem felesleges időt pazarolsz rá, idejött napellenzőben meg napszemüvegben okoskodni arról, hogy ő majd itt objektív szemüveget ad nekünk, miközben teljesen tájékozatlan, pont annyira elfogult, mint mi a saját csapatunkkal és egyik mondatával üti a másikat ( nézem az olasz meccseket kontra azt a meccset nem néztem, úgyhogy az meg sem történt, nem utálom a juvét - a juve tett érte hogy utálják). Ez minden csak nem objektivitás.

Kives 2022.04.06. 10:54:20

@steven.h: Mókás egy figura, azt meg kell hagyni. :) Eleve olyan szándékkal idejönni a Juventus szurkoló blogra, hogy ne legyünk elfogultak a kedvenc csapatunkkal szemben... mintha egy apácát rá akarnánk venni a sexre. Mert objektíven az jó dolog. :)
Ezt kissé felkészületlenül, tájékozatlanul adta elő, azzal pedig nem is tudott mit kezdeni, amilyen ész érveket felhoztak itt néhányan az állításaival szemben. Szóval egyet értek veled: felesleges "vitázni" vele.
Szép napot!

2022.04.06. 10:58:21

@steven.h: Igen, már sajnálom, hogy ennyi időt rápazaroltam, amikor az elejétől tudtam, hogy felesleges...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3352) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9861) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4118) mercato (4125) nyilatkozat (7392) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása