A Villarreal elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja.jpgA Juventus 1:1-es döntetlennel tért haza a Villarreal otthonából a Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjének első mérkőzése után, s mivel a jelenlegi kiírásban az idegenben szerzett találatok már nem bírnak kiemelt szereppel, hazai pályán győznie kell a torinói visszavágón.

Massimiliano Allegri keretében már ott lehet Federico Bernardeschi, Giorgio Chiellini és Paulo Dybala is.

A két csapat első összecsapásán a Juventus a Bajnokok Ligájában első alkalommal pályára lépő Dušan Vlahović találatával már az első percben megszerezte a vezetést, azonban a második félidőben, egy hatalmas védelmi hibát kihasználva, Dani Parejo egyenlített, s ezzel kialakult az 1:1-es végeredmény.

A mérkőzés játékvezetője a lengyel Szymon Marciniak lesz.

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést az M4 Sport közvetíti élőben.

A Juventus 19 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, PinsoglioPerin

Védők: De Sciglio, Chiellini, de Ligt, Danilo, Cuadrado, Pellegrini, Rugani

Középpályások: Arthur, Bernardeschi, Rabiot, Locatelli, Miretti

Támadók: Vlahović, Morata, Dybala, Kean

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9917781174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bianconeri83 2022.03.16. 22:50:50

Miért van az, hogy egy komoly csapat vezetésnél fordít (pl. ma a Chelsea), a Juve meg nagyon durván szétesik?
Volt egyáltalán kapura lövés 0-1 után?

Magyar Közöny 2022.03.16. 22:51:19

Ez az elmúlt 3 év totális mélypontja. Itt Allegrinek véget kell érjen a történet.

Mark Szabo 2022.03.16. 22:51:21

@Kukszi: :-D Köszönöm hogy megnevetettèl, ez bravúr volt!

Attilio79 2022.03.16. 22:51:25

Allegri megbukott, ez elég égő otthon egy Villarealtól, akik most igazolták a bajnokság legjobb góllövőjét, ja, várjunk csak...

Juvino 2022.03.16. 22:52:29

A mi focinkkal gyoztek le...

Bruce57 2022.03.16. 22:52:34

@The king of alibis: Én is ezt mondom szezon kezdete óta, sőt vele előrébb lennénk az tuti

Juventino86 2022.03.16. 22:52:35

Allegrit azonnal ki kell rúgni. Erre nincs magyarázat.

Szili 72 2022.03.16. 22:52:38

Jobb is így nekúnk.Koncentráljunk a 4. Helyre a bajnokságban. Sajnos ez Rugani szerencsétlen mozdulatán ment el.

Mark Szabo 2022.03.16. 22:52:48

Rendben, Allegri álljon fel, köszönjük szépen!

Juvebest 2022.03.16. 22:52:51

Várom a nyilatkozatát ennek a majomnak biztos elmondja milyen biztató fázisai voltak a meccsnek és nem volt megérdemelt a kiesés. Sajnos rövid a padunk és ez most abszolút nem a cseréken múlt a 2 félidöben nulla volt a játékunk

danimester1 2022.03.16. 22:53:04

Ezután a teljesítmény után remélem nyáron az összes magas fizetésű semmirekellő kórháztöltelék eltakarodik jó messzire!Talán rájónnek végre ott fenn is hogy igazolni kell.Hiába veszel 70-80M-ért topcsatárt ha kp.-d egy kalap szerencsétlenség és porcelánlábúak.A kis gyémántocska is húzhat a csába,mert hasznunk az nincs belőle,aztán ne csodálkozzunk ha lelép Deligt meg Vlahovic is.A hétvégén meg lehet menőzni egy kiscsapat ellen hogy mekkora sztárok vagytok,persze ha képesek lesztek gólt lőni!

Apuleius 2022.03.16. 22:53:16

Hallatlanul balszerencsések vagyunk, hogy mindig ilyen rohadt erős ellenfeleket kapunk a nyolcaddöntőben.

bianconeri83 2022.03.16. 22:53:42

És az a szomorú, hogy Rabiot volt ma a leghasznosabb középpályás.
Arhurtól már kiráz a hideg, mert egyszerűen képtelen előre passzolni, Loca is teljesen nulla volt.
Dybalát becserélése pedig annyit jelentett csak, hogy a legkreatívabb játékos, aki tud néha váratlant húzni, vissza lett sorolva hátvédnek.

BigChris 2022.03.16. 22:53:43

Akiknek ajánlatuk van máshová és hosszabítás előtt állnak, remélem átgondolják a dolgot.

JuveMI 2022.03.16. 22:53:50

Mehetünk a faszba!!!! A legundorítóbb cigány edző legalja bandájától így kikapni!? Kár volt a köcsög tiki-takáért az egész második felesben... közben meg a világ egyik legjobb csatára ott rejszol elől...
Bazd meg Allegri!

Migi27 2022.03.16. 22:53:55

Sziasztok!Nem sokszor szólok hozzá itt a beszélgetésekhez. Inkább olvasom a híreket meg a hozzászólásokat csendesen. A második gól után ennyi volt. Nem birom ezt tovább nézni. Hol van a spirito ? Hol van bármi is amivel ezt a szeretett mezt kicsit is becsülnék...... Szomorú. Renélem radikális változások lesznek a kövi idénytől.

Kukszi 2022.03.16. 22:54:08

@Mark Szabo: a szívem megszakad ettől amit produkálnak…
De pacsi én is jót nevettem tieden :D

steven.h 2022.03.16. 22:54:10

@Attilio79: Egyik sincs a padon. így néz ki a pad:
Bernardeschi F.
Chiellini G.
Dybala P.
Kean M.
Miretti F.
Pellegrini Lu.
Perin M. (K)
Pinsoglio C. (K)

Az hogy miért nincsenek azt nem tudom.

Type-R 2022.03.16. 22:54:48

erre mondják, hogy "megalázó vereség"?

Fabio83 2022.03.16. 22:55:02

Allegri mindenkinek bebizonyította ebben a párharcban, hogy egy kókler. És ,ha lenne töke elhúzna. De nincsen.

Type-R 2022.03.16. 22:56:16

@Del Pybala: at a rohadt nagy baj, hogy évek óta abban reménykedünk, hogy egy-egy ilyen kijózanító pofon után majd aztán tényleg változik valami. de nem, marad minden a régiben.

bianconeri83 2022.03.16. 22:56:41

@steven.h: gondolom még nem volt ennyi sérült amikor nevezni lehetett a BL-re, illetve az eredeti kerethez képest talán csak 3 név változhat. Bár Allegri mellett úgysem játszana fiatal

Attilio79 2022.03.16. 22:57:23

@steven.h: Teljesen mindegy! Allegri eltaktikázta és a mentoráltja 1,5 éve nem hozza a Juventus szintjét! (Morata) Vicc ember, semmire sem jó, méghogy Dybalának nincs posztja? Ez a falábú, fafejű semmire sem jó.
Komolyan, az snyósom jobb lenne helyettem, pedig...

Del Pybala 2022.03.16. 22:57:48

@Type-R: Ezert baromsag okolni a jatekosokat meg az edzot...a vezetoseg teljesen agyatlan es amator csurhe...

alexGicamo 2022.03.16. 22:57:51

Nagyon csalódott vagyok ! Annyira bíztam benne, hogy valahogy továbbjutunk ...

bianconeri83 2022.03.16. 22:58:14

Allegri nem fog távozni, ez tuti.
Viszont a mai meccsből biztosan leszűrte, hogy a biztonságos védekezés, a terület átadása, türelem és az ellenfél hibára kényszerítése a megfelelő és győztes taktika.

Kukszi 2022.03.16. 22:59:34

Ahogy egy klasszikust idézzek, ez a nap kezd olyan lenni mint egy peches nap Boszniában :D
Amúgy sport2 Korda Gyuri pókert közvetít :D hátha feldobja az estét

JeetTrader 2022.03.16. 23:00:03

Pár kérdés: tényleg az a legjobb megoldás h Arthur irányítható úgy hogy csak labdát cipel? Locatellivel nem nyerne többet a csapat ha már ennyiszer átmegy rajta a labda és néha még lövő helyzete is van?

Az első félidő után még azt mondtam volna h nem muzsikalunk rosszul ebben a 352 Ben. Csak két cselezni és/vagy beadni tudó szélső kéne. Cuadrado próbálkozott de valahogy nem ment...

Fejben továbbra is gyenge a csapat. Nagyon gyenge! Sajna nem véletlen h ennyire nem négy nekünk a BLben. Na majd jövőre...

Kár ezért a meccsért ...nagy kár. Marad a kupa és a teperés a bajnokságban...

Rikster91 2022.03.16. 23:03:15

Megalázó eredmény, botrányos játék a masodik félidőben. Nem hittem volna, hogy képesek vagyunk ennyire összezuhanni, de ez is sikerült. 4-5 játékost lezuhanyozni sem engednék ilyen teljesítmény után.

tomi12312323 2022.03.16. 23:03:54

Annyi de annyi meccset hoztunk vállalhatatlan szar játékkal az elmúlt időszakban, hogy ez nagyon sorsszerű volt. Most mi kaptunk ki egy fogalmatlan szarkupactól!
Ne reménykedjen senki a szarházi Allegri nem fog felállni. Olyan szerződést kapott a barmoktól, hogy meg évekig nézhetjük az elavult futballját.
Moratát, Ruganit, Bernát el kell engedni, ezt ettől a meccstől függetlenül mondom. A mentalitásuk miatt nem valók a Juventusba!!!

Pavel1988 2022.03.16. 23:04:35

Emerynek azért hatalmas mákja volt, hogy Rugani hibázott, addig azt sem tudták melyik rendezvényen vannak.
Nagy csalódás a meccs, főleg az első félidő után.
Én nem élem meg szégyennek, ez az a meccs volt amikor az egyik csapatnak a mindennél is több bemegy.
A 2. félidőben Allegri nagyon beszart, előbb kellett volna belenyúlni a meccsbe.
Nem lehet állandóan Cuadradotól várni a csodát, Moratához és Vlahovichoz egy labda sem jutott el, így nem lehet.

FeriGjuve 2022.03.16. 23:04:54

@Apuleius: Ennek a csapatnak már idáig is kár volt eljutnia.

Attilio79 2022.03.16. 23:04:56

Morata 5 méterről nem tudta befejelni,
Elé állt a kapuval szemben érkező Cuadradonak.
Ez két olyan potenciális gólhelyzet volt, ami dönthetett volna, plusz Vlahovic kapufája.
A második félidő 65-ik percétől megint elfelejtett cserélni a "mágusunk".
Áhhh...

gomorra21 2022.03.16. 23:06:17

@bianconeri83: amikor Sarri átvette az irányítást, valamelyik középpályásunk mondta, hogy Sarri nagy hangsúlyt fektet az előrepasszokra, míg Allegri kifejezetten a szélek megjátszását kérte a középpályásoktól. Szóval ami neked nem tetszik, az nem biztos, hogy a játékos hibája, inkább az edző elvárása.

Ravanelli 2022.03.16. 23:07:31

Két szar csapat közül a szarabbik jutott tovább. Ritka tetű egy kiscsapat ez a Vilareal, a következő fordulóban egy nálunk komolyabb csapat agyonveri őket. Igazából pechesek vagyunk a tizivel, a másik két gólt azért kaptuk, mert a cserék nemhogy nem javítottak, sokkal inkább ártottak a játéknak. Allegrinek viszont muszáj volt mindent megpróbálni, nem ő tehet róla, hogy akiket be tud hozni, messze nem egészségesek. Utálom ezt a mai focit, mert a bunkerfocit játszó kis szarok lubickolnak, a nagycsapatok szenvednek. Juve, pláne PSG, ManU kiesett, a szar Vilareal meg továbbjutott...

ZED! 2022.03.16. 23:07:32

@gomorra21: Mindegy csak ne Olasz edzőt!!!

Attilio79 2022.03.16. 23:10:22

@Ravanelli: Azért ebből a "szar" Viarrealból kapásból lenne 2-3 játékos, aki bármikor beférne hozzánk... ;)

Szili 72 2022.03.16. 23:11:03

Ennyi van a mai Juvébsn. Lehet, hogy egy mákos továbbjutás meg lett volna,ha nincs a tizi. A három azért égő.

DelPiero2 2022.03.16. 23:11:54

@babo0410: Jogos a bírózás. Érdekes módon az utóbbi három évben nem emlékszem olyan meccsre a BL-ben, hogy véletlenül egy kicsit javunkra ítéltek volna a meccs összképére vonatkozóan. Mondjuk a Seria A-ban kb 90 % az ellenfél javára. Az is igaz, hogy a jól fizetett játékosaink rájöhettek volna erre, ezért kár reklamálni ilyen helyzetekben, illetve kis lökésnél is inkább fel kéne emiatt pattanni.

FeriGjuve 2022.03.16. 23:12:02

@alexGicamo: Az a legszomorúbb,hogy szinte alig érzek csalódást,mert idáig jutottam.
De talán jobb is mint ami ilyenkor lenni szokott,hogy elaludni sem tudok az idegtől,szar a másnapom is ettől+hogy nem alszom ez így együtt oda vezet,hogy melóban majdnem kifejeltem egyszer valakit mert mèg ugatott is.... :D hogy szar a Juve.
Most tudom,hogy szar és tudtam,hogy ki fogunk esni.

FeriGjuve 2022.03.16. 23:13:03

@bianconeri83: Biztos vagyok benne,hogy kiszűrte...

alessandrinho 2022.03.16. 23:13:31

0-3-nál szerintem nincs mit magyarázni, hogy mákja volt a Emerynek, meg szarkupacok. Ez a "szarkupac" 4-et rámolt nekünk két meccsen, úgy, hogy igazán nem is tudtuk meg, mire képesek. Nem kell a kifogást keresni, ez az eredmény igenis szégyen minden egyes játékosnak, de legfőképpen az edzőnek.

Ravanelli 2022.03.16. 23:15:06

Nem értem, miért írjátok többen is, hogy korábban kellett volna cserélni. Kit? Volt két kapus, egy gyerek, akiről sose hallottam, aztán Kean meg három rehabos. Ezekkel mihez kezdjen Allegri? Ha az Üveglábú Gyémántot hamarabb hozza be, jó eséllyel vagy rásérül vagy elfárad, úgyhogy csak kevesebben vagyunk vele.

gomorra21 2022.03.16. 23:15:45

Egy ilyen zakó után pikáns rákukkantani a főoldalra.

"Locatelli: Megdöbbent a Juventus győztes mentalitása."
Hát, ja. Engem is.

bianconeri83 2022.03.16. 23:16:22

@gomorra21: mondanám, hogy csókoltatom ezen gondolatok miatt, de ma este nem lenne őszinte...
Még azt is elhinném, hogy okkal kéri ezt, hiszen ő a mister, de látszólag nem működik a "zseniális" taktika :/

Hudakdomi 2022.03.16. 23:17:43

Rendesen elvette a kedvem a juve reggel úgy keltem hogy végre meglehet a tovább jutas erre bazdmeg 0 3 hát mondom ilyen a világon nincs

Direct_01 2022.03.16. 23:17:49

Szégyen és gyalázat!!!

bianconeri83 2022.03.16. 23:18:08

@gomorra21: azóta is a döbbenet van az arcán, nem csoda ha nem tudott mellette a játékra koncentrálni.

Sajnos ő is egyre nagyobb csalódás nekem.

Attilio79 2022.03.16. 23:18:51

Deschamps jöhetne, de Pochettino vagy Gasperini a piemonti kötődés miatt.
Azonban ennek a csapatnak, most egy Conte féle motivátorra lenne szüksége, nem ilyen langyi passzolgatásra a nulla középpályánkkal. ;)

DelPiero2 2022.03.16. 23:18:55

@Szili 72: Is. Ne feledjük, az első meccsen hajthattunk volna a győzelemért, de nem tettük. Inkább erőltettük a hátra passzos stratégiai nyugalommal ellátott támadójátékot.
Pech is kellett hozzá, az első félidő kihagyott helyzetei megbosszulták magukat.

steven.h 2022.03.16. 23:19:10

@Attilio79: Szerintem teljesen felesleges abban keresni a hibát, hogy miért nem cserélt. A jelenlegi Juventusnak egyébként is Morata a legkisebb gondja. Nyilván nem lenne szabad, hogy kezdő legyen, de ő is egy jó kiegészítő játékos lehetne.

Ma valószínűleg ha holnapig játszanak akkor se lőnek gólt, még Vlahovic se. Az első félidő után azt mondtam volna, hogy ha a második is ilyen lesz, de kiesünk akkor az igazságtalan lesz és nem érdemeljük meg, de ehhez képest a 2. félidőben teljesen megfogott minket egy Villareal, 2 helyzetből lőttek 3 gólt és baromira dühös vagyok, hogy megint mi történt a 2. félidőre.

Ha mi így jutottunk volna egyébként tovább, valószínűleg ugyanúgy kutyázva lenne mindenki, de ez most nem is lényeg, hanem hogy ez megengedhetetlen és botrány.

Ennek a csapatnak nincs tartása, nincs identitása és nincs vezére. de Ligt az aki mutat bármi vezér kvalitit, de ez baromi kevés, mert a többiek még minimálisan felnőni sem tudnak egy egy meccsre. Ehhez képest, a sikeres éveinkben egyszerre volt 3-4 kiemelkedő vezér a pályán (Buffon, Chiellini, Barzagli, Evra, Pirlo, Vidal, Tevez, Mandzukic stb)

Dybala minden csak nem vezér, Locatelli sem, bár remélem ő felnő egyszer a feladathoz és Vlahovictól sem lehet elvárni, hogy egyből vezér legyen. Legkisebb gondja a csapatnak Allegri, bár tény hogy évi 8 millióért azért egy Villarealt illene megverni, még sérülésekkel tizedelve is.

Ravanelli 2022.03.16. 23:22:54

@Attilio79: de ez minket minősít, hallod:) Nekem külön pechem van, hogy Platiniékkal kezdtem a juventinóságot, meg aztán azóta mennyi jó Juvét láthattunk...Ezek a kis nyomik még olyan helyzetbe se tudtak volna kerülni, hogy egyáltalán megmérkőzhessenek velünk! Nemhogy megverjenek és még mi pályázzunk a vacak középszerű játékosaikra;)

nortu30 2022.03.16. 23:30:03

Üdv! Nem láttam a meccset, de egyáltalán nem is bánom. Nem tudom hová süllyedhetünk még, úgy tűnik mindig van lejjebb. Ennek az antifocinak, amit már jóideje művelünk, nincs is helye a legjobb 8 között, csak beleszaladnánk egy "barcás" 8-2-be vagy hasonló zakóba. Az viszont mocskosul szégyenteljes, hogy egy Villarrealt nem tudunk otthon valahogy nyamvadék 1-0-ra legyűrni. Allegri vastagon felelős, és talán feljebb sem ártana 1-2 arcot eltávolítani, mert ez a koncepció a klubnál (ha egyáltalán annak lehet nevezni), valami qrva szar! Nagyon elkeserítő látni, ahogy egyre nagyobb léptekkel távolodunk az élvonaltól.

Attilio79 2022.03.16. 23:30:34

@steven.h: Nem értünk egyet! Mandzukic tényleg kiegészítője volt a csapatnak, Morata sohasem lesz, ahogyan Bernardeschi, Rabiot sem. Ezt kb. a vak is látja, helyettük kb. a copacabanáról behívhatod a 3 legügyesebbet és máris jobban jársz, de az u23-ból is lehet szemezni.
Morata nem a legkisebb probléma, hiszen sehova sem illik! Várhatunk tőle gólt csatárként (nem), várhatunk kulcspasszokat, gólpasszokat (nem), tud cselezni, elvinni a labdát, gyors (nem), akkor felejtsük el, mert 10 emberrel játszunk, ha a pályán van.
Rabiot is elkezdhetnénk boncolgatni...
Allegri pedig ragaszkodik hozzájuk.

DelPiero2 2022.03.16. 23:30:35

@steven.h: S ilyen játékost mint Mandzu elherdáltunk. Lehet hogy néha sétálgatott, de nem emlékszem fontos meccsre amin kikaptunk és mellette mert volna sétálgatni. Pl. ma is láttam hogy valaki lesre futott, de cseszett visszajönni, holott nálunk volt a labda. Nagyobb hajtást csak kisebb fizetésű játékosoktól várhatunk el.

Attilio79 2022.03.16. 23:32:05

@Ravanelli: Ez így igaz! Én is Platiniéken nőttem fel... :/

JuveMI 2022.03.16. 23:38:00

Na bontottam gyorsan még egy sört!... hátha arra ébredek holnap, hogy az egyik csúnyaarcú német gegenpessing-totális futball őrült ül a Juventus kispadján... és szórja ki a szemetet a keretből...

steven.h 2022.03.16. 23:42:36

@Attilio79: Nem kiegészítőjét írtam a csapatnak, hanem kiegészítő játékost, értsd - csere, akit egy Sampdoria, egy Salernitana ellen be tudsz dobni, hogy pihentessél kulcsjátékost, vagy épp ha épp jó formában van tud segíteni a csapaton. Az hogy másfél éve nem játszik Juventushoz méltó szinten Morata azzal nem tudok egyetérteni, mivel Vlahovic érkezésénél egészen új lendületet kapott és jól is játszott. Az évi 10-13 gólját mindig meglövi, ezzel tökéletes kiegészítő ember lehetne. És egyébként az sem igaz, hogy nem gyors.

Változatlanul mondom, a Juventus legkisebb gondja lenne, ha egy Morata ülne a padon bevetésre várva. De egyébként pont sikerült a lényeget kiszedned a mondanivalómból, de mindegy...

szalonzolo 2022.03.16. 23:44:27

Ez vicc meg ez a keret is középpàlya nagy nulla.
Juventus meg mindig is ilyen csapat volt ráérünk játszuk a védekezős focit azt majd lesz egy gólunk, a tàmadó foci helyet sajnos amikor dőntőig jutott a csapat ezért kaptak ki mindig. Meg kell nézni azokat a csapatokat amelyikek támadó focit játszanak mennyivel jobbak. Bayern, Liverpool, Man City, Real ezektől kaptunk volna minimmum egy laza 6-t,szerintem ezt a stílusú focit rég elkellett volna felejteni, bár milyen top labdarúgót ide hozznak az elmegy mert juve nem gólra törő focit játszik(ott) soha és ezzel nem lehet bl nyerni és ezért őrőkős luzer a csapatunk sajnos.

Hudakdomi 2022.03.16. 23:48:49

Azért remélem a salernitana nem szór meg minket xdd

Kasabai 2022.03.16. 23:49:32

Ki kellett kapcsolnom a tévét a 83. percben.

Attilio79 2022.03.16. 23:50:25

@steven.h: Azonban Morata nem a padon ül, hanem kezdő és ez mindent megváltoztat! Helyette bárkit szívesebben látnék a kezdőben...
Moratanál Quagliarella is jobb lenne még a padon is, hidd el!

DrinkTeam 2022.03.16. 23:50:37

Már korábban is írtam, hogy az a baj, hogy az a kommunikáció, hogy BL és bajnoki cím esélyesek vagyunk, holott ez nem igaz. Ki kell mondani, hogy jelenleg középszerű csapat vagyunk, igazából már jó ideje, és hogy de Scigliokkal meg Rabiot-kkal ez nem lesz másképp később sem, bantoan gyenge és semmilyen játékosokkal vagyunk tele, fel megy bennem a pumpa, hogy ilyen kaliberű spílereink vannak. Ilyen játékosok egy, a fenti címekre éhező csapatoknál szoba sem jöhetnének, cserélni kell a fél csapatot.
Vagy maradjon minden így, de akkor mondja ki a vezetőség, hogy a Juventus célja a bajnokságban a top 4, a, BL-ben meg a csoportkör túlélése. Csak ehhez be kellene ismerniük, hogy az évek alatt nem jól végezték a munkájukat. K*rvára fáj elfogadni, és nem is akarom elfogadni, hogy ilyen gyenge csapatunk van és hogy le kell nyelni á békát, hogy ennyit tudunk.
Félek, hogy ez az egész egy ördögi kör, ha nem jutunk messze a BL-ben, nem lesz pénz jó jatekosokra. Ha nem jönnek jó játékosok, nem jutunk messze a BL-ben. Össze kell kapnia magát a sport vezetésnek igazolás terén, mert ez nem mehet így tovább.

Zizou_empereur 2022.03.16. 23:53:22

Ebben a csapatban valaha Platini, Zidane, Baggio, Del Piero, Trez, Nedved, Pirlo játszott. Ezek korszakos zsenik voltak. Nézzük már meg, most kik szaladgálnak a pályán.....
Nem akarom Allegrit védeni, de ezzel a középpályával nincs edző aki ennél többet ki tud hozni.
Vlahovic egy értékelhető labdát nem kapott egész meccsen.
Ettől az Arthurtól konkrétan rosszul vagyok. Ez a pali le tud játszani 3 szezont kapra lövés nélkül.

Attilio79 2022.03.16. 23:55:01

@steven.h: Ja és még annyit, hogy Morata-nak 28 meccs kellett ahhoz, amit a poszt nélküli, állandóan sérült Dybala lehozott 20 meccs alatt. ;)

babo0410 2022.03.16. 23:55:49

@Szili 72: Szégyen volt a mai produkció, Allegri focija totálisan alkalmatlan bármire is, de azt ne mondjuk már, hogy 0-1-ről ne lehetett volna fordítani? Csak egy olyan hajrá kellett volna, mint a Roma ellen. Akkor a kapott gól után elkezdtünk durván letámadni, és gólokat szerezni. De nem, mi vesztes helyzetben is ugyanazt a lassú, hej ráérünk arra még mentalitást mutattuk. És Allegri mit fog nyilatkozni? Nem voltunk elég türelmesek. Menjen a fenébe.
Rugani szerencsétlenül egy ütemet késett, de nem ott ment el. 0-1-ről ez ellen a Villa ellen simán lehetett volna fordítani, ha végre felpörögtünk volna a végére. Ez a meccs szégyen volt, és az meg a másik fele, hogy ők két tizit is kaptak, nekünk egy esetet nem néztek vissza, pedig nálunk is volt büntető gyanús szituáció.

ZED! 2022.03.16. 23:58:24

@szalonzolo: Addig amíg azt a vezetőség nem látja be, hogy:
- Nem elég múltban elért sikerekre támaszkodni, a futball változik, s vele együtt a szemlélet is változik, aki nem követi az bizony lemarad. A márkát nem így kell építeni!
- Nem kellenek az ingyen igazolható túlfizetést zsoldos katonák.
- Nem kapkodva hozunk döntéseket, megcáfolja ezzel saját kudarcunkat

ZED! 2022.03.17. 00:02:38

@ZED!: Folytatás:

Addig, amíg nem vesszük észre, hogy az edző alkalmatlan, amíg nem látjuk be, hogy fölösleges olyan játékos szerződésének a hosszabbítása, aki folyamatosan a rehabon van.

Addig nem várjuk semmit!

Hudakdomi 2022.03.17. 00:12:31

Remélem hogy a salernitana ellen nem kapunk 346kg füttyszót mint a psg a Bordeaux ellen

delpi0823 2022.03.17. 00:20:07

Sarrit elzavartak mert csak egy bajnokicimet gyujtott be.......Most meg mar ugy orulnenk egy bajnokicimnek mint majom a farkanak......Most mar annak kell orulni ha top4be vegzunk egy hanyatlo olasz bajnoksagban.....Az inter mondjuk egy Liverpoolt szorongatott meg,mi meg szegyenszemre kiesunk egy ilyen foss csapat ellen......

alexGicamo 2022.03.17. 00:27:51

@FeriGjuve: Sajnálom, hogy így érzel !

Rikoo 2022.03.17. 00:35:26

Érdekes nyilatkozatok vannak meccs után. Evra nyilván elfogult, de abban igaza van, hogy a középpályánk a nevetség kategória, ahhoz képest akikkel ő együtt játszott.

Hudakdomi 2022.03.17. 00:36:41

Amúgy most nem azért de a szurkolás is elég rendesen elmaradt csak alt hallottam, láttam, hogy tapsoljak a nagy semmit tudom hogy semmi köze a vereseghez csak fura volt hogy most nem volt nagy hangulat ilyenkor már az atleti ellen 2 0 nal felreszegen táncolt az egész Brigád. Innentől kezdve a bajnokságra meg a Kupára kell koncentrálniuk. Remélem hogy ezt az undorító kopasz töketlen majmot elzavarjak a f@szba.

Rikoo 2022.03.17. 00:43:57

@Hudakdomi: Akkor azért sok közönségkedvenc játékosunk volt és volt hit a közönség részéről is a csapat felé.
Most a keret felét fütyülni szokták, sok meccsen az egész csapatot.

JeetTrader 2022.03.17. 00:54:09

Lehet itt edzőt takarítani megint de pont most bizonyosodik be h a csapattal vannak komoly gondok és lehetne itt az atya Úristen is ő sem váltaná még a világot.
Fenntartom h hiába vannak itt egyébként jó játékosok valahogy kioltják egymást.

Azt hiszem most jött el az ideje elengedni azokat akik menni akarnak akik még maradnak kulcsposztokon előremutató igazolásokkal kell megtámogatni! Értem én h rövid a pad és rengeteg a sérült miközben nincs pénz igazolni se nagyon de az egyértelműen látszik h változtatni kell!

Engem rettentően zavar h Locatelli képességeit elcsesszük. Ne Arthur szervezzen mert nem tudja forgatni a csapatot! Akkor is ha sokat fejlődött.
Sajna Rabiot, de Sciglio, Bernardeschi, McKenny helyett újak kellenek...reméljük Chiesa mihamarabb felépül mert kell nekünk mint egy falat kenyér. Vagyis inkább épüljön fel teljesen h ott folytathassa ahol abbahagyta

Dybala is teljesen súlytalan volt. Rugani meg vicces de sztem jó meccset tölt csak a végét baszcsizta el... Ilyen ez a pop szakma

Shyr Kahn 2022.03.17. 01:11:59

Az ev elejen lattam Allegriben valami ujat, de valoszinu meg a csapat nem idomult ahhoz, amit O elkepzelt.
Az elmult idoszakban a csapat stabilabb teljesitmenyt hozott, de a focink megint a nezhetetlen kategoriaba tartozott. Kit erdekelt volna, ha csakugy, mint regen tudunk valamit mutatni a BL-ben. Sajnos ujra kell ertekelnem: Allegri visszatert a regi focihoz, de latszik, hogy ez nem az amire jelenleg a csapatnak szuksege van.

Ahogyan irtam Allegri visszateresenek elso hirei utan: nem hiszem, hogy vele sok minden valtozik, nekunk egy motivator (Conte) kellett volna. Aztan valamit lattam benne, ami bar nem volt stabil, de legalabb szep volt... Most ott tartunk, hogy se nem szep, se nem eredmenyes.

Nagyon kiabrandultam a masodik felido vegere.

Itt lehet a nevekkel dobalozni, de nem erdemes. Ez a keret gyenge (serulesek + a kp alapbol), de az edzo sem a megfelelo.

Rikoo 2022.03.17. 01:16:44

@JeetTrader: "Fenntartom h hiába vannak itt egyébként jó játékosok valahogy kioltják egymást. "

Persze, mert nincs meg az alapvető kémia. Amikor BL döntőkbe jutott a csapat, akkor sem voltak világmegváltó játékosaink, de sok vezéregyéniség volt és győztes mentalitással rendelkeztek.

Na most ez a mostani keretben óriási hiányosság. Ehhez hozzájön, hogy teljesen eltérő karakterisztikájú játékosaink vannak és emberileg sincs az, hogy küzdjenek egymásért.
Ez a "fiatalítás" borzalmasan sikerült a klub részéről.

MdewC 2022.03.17. 01:35:10

@Shyr Kahn: Jó reggelt! :)

Több mint 1,5 évvel ezelőtt meg lett mondva, hogy ez a keret gyenge. Köszönjük.

Az a csoda, hogy végre télen jól igazoltunk. Hátha nyáron is sikerül 1-2 selejtet kicserélni focistára.

Így utólag könnyű okosnak lenni, de teljesen felesleges volt támadni. Védekezni kellett volna a spanyolok ellen, semmi probléma nem lett volna.

Shyr Kahn 2022.03.17. 03:29:27

@MdewC: Ahogyan irtam: serulesek (Chiesa, Berna, Dybala) + a kozeppalya. A vedo es tamadosor ok.

Ezzel a kerettel Conte behuzna a Scudetto-t. 2012-ben eleg silany jatekosokkal megelozte az Allegrivel felallo joval erosebb keretu Milan-t.

Szoval igen, a keret gyenge, de az edzo sem a megfelelo a kerethez. Most nem O kellett volna vissza. Remenykedtem az ev elejen, hogy a szebb osszjatek marad es a vedelem stabilizalodik, de sajnos mindketto ugyanazon a szinten van.

steven.h 2022.03.17. 10:10:02

@Attilio79: Teljesen felesleges neked írnom, mert baromira nem érted azt amit mondok. HA Morata a padon lenne, az azt jelentené, hogy nem kezdő ergo van nála jobb, de jelenleg nincs jobb és ez a baj, nem az hogy Morata a Juventus keretében van-e vagy sincs... Értem hogy Dybala 20 meccs alatt hozza amit Morata hoz, csak mondjuk ha sérült Dybala akkor nem tudod beállítani és így ebben a formában baromira mindegy, hogy mit hoz meg mit nem hoz kevesebb meccs alatt, ha nem tudsz rá számítani, mert mindig van valami baja.

@DrinkTeam: Egyetértek, de azért ne felejtsük el, hogy most más kezekben van a csapat, talán elkezdődik valami tényleges építkezés.

@Shyr Kahn: Felejtsük már el Contét könyörgöm, soha a büdös életbe ne kerüljön a Juve közelébe még egyszer, ugyanannyira elment az idő felette mint Allegri felett. Ugyanúgy rögeszmésen ragaszkodik azokhoz az elképzeléseihez amik Európában már 2013-ban nem működtek nekünk meg kell az hogy a BL-ben ne zúgjon ki a csapat a csoportból mert az elvágja az erősítéseket teljesen.

Nyilván én is csalódott vagyok a kiesés miatt, de azért pont a tegnapi meccset Allegri nyakába varrni, mikor az első félidő alapján olyan 3-0-val kellett volna fordulni, de nyilván megint nálunk jön ki a világklasszis szint az ellenfél kapujából, nyilván most nem tudja befejelni Morata azt ami könnyebb volt mint a hétvégi mondjuk és most találja el Vlahovic is a kapufát, a mostanában kiválóan játszó Rugani meg mikor ha nem most hoz össze egy 11-est.

Egy dolog miatt lehet elővenni Allegrit a cserék. Nyilván egy január óta nem játszó Bernardeschi, egy vagy egészséges vagy nem Dybala és néha értékelhető Kean közül nehéz választani, de én nem álltam volna át 4 védőre, én nem Ruganit hoztam volna le, hanem sokkal inkább Rabiot-Arthur-Locatelli hármasból valakit (valószínűleg Locatellit, mert ő tűnt a legfáradtabbnak tegnap) és behozom Dybalát és megy tovább a csapat 3-4-1-2-ben, meg mondjuk lekapni DS-t és Bernardeschit a bal oldalra. Azzal a cserével amit meglépett gyakorlatilag elvette Cuadrado elől a területet. Ezen kívül, mondom a TEGNAPI meccsen, pont nem kellene szerintem megtalálni.

Akik meg edzőváltást akarnak, kit ültetnének le? Hányszor nyomjunk még restartot? Már a Pirlo projektet nem kellett volna kukázni 1 év után, mert sok minden nem indokolta, most meg megint teljesen restart? Nem fog senki ezzel a kerettel óriási csodát tenni, mert építkezni kell, az meg idő és pont időt nem adtunk sem Pirlonak, most meg Allegrinek sem akar senki időt adni, pont az egyik oka hogy itt járunk a vezetőség hasonló mentalitása, hogy nem adnak időt senkinek. Már a Sarri féle bajnoki cím is pusztán hatalmas nagy malac volt semmi más.

Attilio79 2022.03.17. 10:26:30

@steven.h: Így igaz, nem kell!
Nincs a padon és azt nem érted, hogy 29 évesen nincs posztja a csapatban, fizetni kell érte, ergo a padra sem ültetném le, mert vannak fiatalok, akiknek meg kell adni az esélyt, mert Morata nullát ér. A padon is!

Mark Szabo 2022.03.17. 10:41:44

@Attilio79: Ezt én sem értem amúgy sem itt, sem a közvéleményben. Moratanak van 1 jó meccse és "NA VÉGRE, jót tett neki Vlaho, maradjon" El kell küldeni innel

Attilio79 2022.03.17. 10:58:10

@Mark Szabo: 1,5 éve semmire sem jó, csak viszi a pénzt. 30 éves, biztosan jó mentor, de hívjuk vissza Barzaglit a stábba, ha az kell...
Komolyan nem értem Allegrit, a csávó egy szenvedés, amit csinál a pályán az nevetséges, esik-kel, próbál szabadrúgásra játszani, tényleg ilyen "szélső" kell? Hétről-hétre nulla teljesítménnyel kezdő lehet. Feljebb írtam, hogy mit lehetne elvárni, de ebből semmit sem tesz meg.
Speciel én soha nem ajnároztam, sőt, Januárban írtam, hogy mehet a Barcába és játszassunk a helyén fiatalt, akkor is többre mennénk.

DrinkTeam 2022.03.17. 11:05:15

@steven.h: igen, a mostani téli mercato bizakodásra ad okot. Remélem tényleg elindulunk a fiatal, minőségi játékosok igazolasanak útjára, és nem ingyen fogunk kukazni.

steven.h 2022.03.17. 11:31:27

@Attilio79: Jó, akkor várom a neveket, hogy kit ültetnél le második számú csatárnak, aki be tud ugrani ha kell és nem teljesen lutri. Lehet itt jönni Chibozoval mert most épp lehetett látni 1 meccsen a TV-ben ahol 20 éves játékosok közt brillírozott, csak mondjuk az nem ugyanaz mint a felnőtt szint. Két megoldás van, vagy megvesszük Moratát 10 millió környékén és akkor marad pénz erősíteni, vagy elküldjük Moratát, kell egy cserecsatár és kidobunk az ablakon 40 milliót egy cserecsatárért. Ugyanis egy Scamacca ennyibe kerül, aki szintén lutri szint, aztán megint ott vagyunk, hogy ott ahol tényleg erősíteni kellene, megint nem sikerül

MdewC 2022.03.17. 11:32:03

@Shyr Kahn: Allegri valóban nem úgy tért vissza, ahogy vártuk, de ez az Ő hibája, vagy a keret hibája? Sztem ezt nem lehet megítélni pontosan, minden esetre a keret gyenge (a kp mindenképp), ez az ami biztos.

Attilio79 2022.03.17. 11:55:14

@steven.h: Hirtelen, Belotti ingyen és hasznosabb, mint a spanyol.
Nem venném meg Keant sem, bár neki egy 3 meccsből álló lehetőséget adnék a kezdőben...
Kessiével is le lehetne ülni tárgyalni.

Attilio79 2022.03.17. 12:01:34

@Attilio79: Jöhetne még Bremer, Singo.
A középpályára, ahogy említettem Kessié és még valaki. Visszahoznám valahogy Kingsley Comant is...

Attilio79 2022.03.17. 12:04:04

@Attilio79: esetleg Verrati, akiről úgy tudom Juve drukker.

venember83 2022.03.17. 12:04:13

@MdewC: a futballban is az a jó, hogy mindig lehet másra mutogatni, jó kis körkörös felelősségkerülés kb. mindenki részéről, amikor nem működnek a dolgok. Közben meg valamennyire mindenki felelős, csak jobb hárítani.

steven.h 2022.03.17. 12:26:51

@Attilio79: Belotti nyílt titok hogy Milánóba tart, Kessie meg nem ér annyit mint amennyi fizetést meg aláírási pénzt kér. Az ingyen játékosok mostanában a legdrágábbak, mert amit nem fizetsz ki a klubnak azt kifizeted az ügynökének és az ilyen Raiola meg stb gengszterek rá is játszanak, hogy nem írnak alá szerződéshosszabbítást.

Attilio79 2022.03.17. 13:10:06

@steven.h: Ez pletyka egyelőre, másrészt idejében kellett volna érte menni, amíg lehetett.
Remélem Morata nem marad semmiképpen, 35ért végképp nem, de 10-et sem ér, akkor inkább Dybala ingyen és egyezenek meg egy fizu csökkentésben vagy kerüljön fel Aké.

gomorra21 2022.03.17. 13:41:26

@steven.h: szerintem Allegrivel kapcsolatban amiatt nincsen igazad, mert az ő csapatra gyakorolt hatása nem akkor kezdődik, amikor kiválasztja a 11 pályára lépő játékost, és dönt a taktika mellett. A bajnokok ligája megnyeréséhez tudni kell támadni, a támadást meg a szezon során kell gyakorolni. Allegrinek ez volt a nagy hibája már a múltban is. Jöttek ezek a nagy BL meccsek, és tudta ő is, hogy úgy fel kell pörögnünk, ahogy nem szoktunk. Megpróbáltuk, de nem sikerült. Pontosan azért, mert nem szoktunk ilyet csinálni. Vagy nem próbáltuk meg, óvatoskodtunk, mint a bajnokságban, és azért kaptunk ki. A 4-2-3-1es, döntőig menetelő csapat volt az, amit igazán jól sikerült összeraknia (a "merész ötlet"), de az utolsó két évében nagyon elveszítette a fonalat. És most sincs meg.

steven.h 2022.03.17. 15:19:21

@gomorra21: Igen, de előtte összerakott egy bitang 3-5-2-t, amely csapat szerintem sokkal erősebb volt mint a rá egy évre döntőt játszó csapat, csak ott is a sérülések miatt nem sikerült venni az akadályt egy akkor bitang erős Bayern ellen - nézd meg milyen kezdővel tudtunk ott is kiállni, mégis vezettünk 2-0-ra, de ugyanúgy nem volt csere aki beszállhatott volna.

Egyébként előtte lévő BL döntős csapat 4-3-1-2-je is nagyon jól nézett ki. Szerintem a BL-re az utolsó évét leszámítva mindig fel tudott pörögni a csapat, de az utolsó évében is a kiesés az Ajax ellen inkább annak volt köszönhető, hogy végre megtalálta a működő taktikát a BL-re azzal hogy Emre Can helyét megtalálta, de a csávó le is sérült rögtön az Atletico meccs után.

Az meg hogy az a csapat nyeri a BL-t amelyik támad az azért jó néhányszor nem jött be. PL szerintem a 3 egymás után BL-t nyerő Zidane csapat sem épp a 90 percen keresztüli attraktív támadófocit játszotta, hanem szintén egy pragmatikus célfutballt. Tuchel is elsősorban a stabilitásra épít, pedig német.

Egyébként szerintem nagyon jól mutatja, hogy az utolsó két év amikor elvesztette a fonalat nagyjából összecseng azzal az időszakkal amikorra tehető hogy alárohadt a keret - már bocsánat, máshol is ezt a szót használták rá, az utóbbi 2 évben meg pluszba tetéződött azzal, hogy Ronaldo miatt nem volt keret erősítésre. A kirúgása évében nem hiába sürgette a radikális változásokat és elvileg visszatérni is csak így volt hajlandó, de ez egy nagyobb folyamat lesz, nem 1 éves, főleg a jelenlegi anyagi helyzetben, meg hogy mennyit elkérnek olyan játékosokért akik 2 egyeneset rúgnak a labdába.

gomorra21 2022.03.17. 18:46:44

@steven.h: a 3-5-2t finomhangolta, és nem összerakta szerintem. Ez nem vesz el az érdemeiből, csak amikor jelenleg az alapoktól kell felépítenünk a csapatot, akkor fontos különbség.

Nyilván voltak nagy meccsei. A Bayern elleni bőven. Igaz, szerintem az a meccs arról szólt, hogy annyira sok játékosa volt sérült, hogy muszáj volt valami egészen mással készülnie, mint amit egész évben játszott. Az óvatoskodásra nem voltak meg a játékosaink, így húzott egy vakmerőt, ami mindenkit meglepett. Ilyen később is volt aztán. A Real elleni 1-3, meg a matracosok elleni 3-0. Mindkettőnél annyira megadta az odavágó az alaphangulatot, és annyira egyértelmű volt, hogy óvatoskodva veszítünk, hogy nem is óvatoskodtunk, és nagyot játszottunk. Ezekre a meccsekre mindannyian nagyon büszkék vagyunk.

De ha egy alsóházi csapat ellen nincsenek a meccsen periódusok, amikor megpörgetjük a meccset, szarrá passzoljuk az ellent, és szórunk pár gólt, akkor nyilván nem lesz meg a csapat képessége, hogy tétmeccseken meccs közben tudjunk változtatni, meglegyen a tartása a csapatnak, és a hit, hogy fel tudunk állni.

Én nem azt állítottam, hogy full támadó jellegűnek kell lennie a csapatnak , csak hogy legyen meg a képesség, hogy tudunk iramot váltani, ha kritikusra fordul a helyzet. Szerintem erre Allegri nem igazán készít fel. Abszolút értem, hogy a Juve génjeiben nem a támadófoci van, de ennek egyfajta evolúción át kell esni, (meg is vannak a próbálkozások) mert a világ labdarúgása változik, és mind a transferek, mind a szabálymódosítások (pl. 5 csere) a támadóbb focinak kedvez.

Egyszóval a kérdés, hogy Allegri eddigi életútjából az olvasható-e ki, hogy ő fogja összerakni a jövő sikeres Juventusát? Szerintem nem. Viszont annak sincsen realitása, hogy lelépjen, mert látva Sarri és Pirlo elküldését, el nem tudom képzelni, hogy ki jönne ide. Én arra tippelek, hogy 1-2 évig most ez a fura, langyos játék lesz a miénk, aztán meglátjuk. De mondjuk Allegri visszahívása pontosan erre volt egy jelzés. Stílust akartunk váltani, mert az eddigi megkopott. Nem igazán klappolt az új stílus, úgyhogy visszavettük a régit. Kicsit szürke, kicsit bumfordi, de a miénk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása