Danilo: „Guardiola mellett rengeteget lehet tanulni”

danilo_mutat_cimert_szorongatva.jpgDanilo a minap a DAZN munkatársának nyilatkozott, s a több bajnokságban is megfordult védő számos érdekességről számolt be.

A Portónál, Real Madridnál, majd Manchester Citynél futballozó védő a portugáliai kaland előtt az America Futebol Clube akadémiáján nevelkedett, majd a Santos játékosa is volt, ahol együtt játszhatott Neymarral.

„Van egy régi történet róla, amikor az Athlético Paranaense ellen léptünk pályára. A meccset megelőzően hajnali négykor került ágyba, ennek ellenére mi 4-0-ra nyertünk az ő góljaival, de ezek mellett két lesgólt is jegyzett, amit persze érvénytelenítettek.

Amikor elkezdtem futballozni, a barátaim folyamatosan kimentek az éjszakába, s engem is hívtak, én pedig próbáltam velük tartani, de az édesanyám nem engedett, azt mondta, hogy én nem vagyok olyan, mint a többiek. Igaza volt, nekem a karrieremre kellett koncentrálnom.

Azt gondoltam, hogy felnőttként majd egy csapatnál fogom végigjátszani a karrierem, de aztán a karrierem megfelelő pillanatában az utam a Juventushoz vezetett.”

Danilo 2017-ben csatlakozott a Manchester City együtteséhez, ahol két évet dolgozhatott Pep Guardiola vezetésével.

„Kedveltem az angliai életet. Olykor az emberek megállítottak, s kérdezték tőlem, hogy én lennék Danilo? Aztán mondtam, hogy igen, akarnak kávézni egyet? Az emberek azt hiszik, hogy mi futballisták más világban élünk, de én próbálok két lábbal a földön maradni.

Azok a játékosok, akiknek megadatik a szerencse, hogy Pep Guardiolával együtt dolgozzanak, akkor tudják kihozni ebből a legtöbbet, ha elég okosak. Mellette olyan, mintha edzőképzésen venne részt az ember.”

A riporter ezt követően arról kérdezte a védőt, mit tervez majd, amikor lezárul a pályafutása?

„Az első évben visszatérek Bicasba, s pecázni fogok. Kialakítottunk egy nagy tavat otthon, s betelepítettük halakkal, amiket szívesen kifogunk.”

A 30 éves védő szerződése 2024-ben lejár, de a La Gazzetta dello Sport szerint felmerült a klubnál a szerződés meghosszabbítása.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr317771956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2022.03.04. 14:58:11

Nagyon kedvelem őt, szimpatikus és ráadásul megbízható , jó védő !

Csak Csucsu 2022.03.04. 15:10:45

ajjj ne már...Guardiola gyere pls...Danilo is milyen szépen nyilatkozik rólad heeee itt a helyed

venember83 2022.03.04. 15:14:35

@Csak Csucsu: Maxi aktuális fizetése sincs már éppen annyira messze az ő bérétől.

JeetTrader 2022.03.04. 20:46:55

@Csak Csucsu: Pepnek nem is volt kis csapata. Helyből Barca aztán Bayern aztán City...

Nem tudom mit tudna velünk kezdeni. Bár elnézve Xavi munkásságát...

Én egy Kloppot ültetnek le...vagy (megkövezni ér) Mancinit!

Csak Csucsu 2022.03.04. 20:56:13

@JeetTrader: Megfelelő játékosokkal a helyükön nem 10 méterre a kapunk előtt nem lennénk kiscsapat...jóisten ha lett volna anno Contenak egy Vlahovic Dybala duó elől a Matri Vucinic helyett. A BL nem jött össze de akkor az még egy nemzetközi téren tapasztalatlan csapat volt vele. De inkább ne agonizáljunk kétlem hogy akár nyáron váltanánk Allegrit kivéve ha Agnelli olvassa a kommenteim és értékeli esetleg Vlahovic,Chiesa s pár ember megpuccsolja

Andris Farkas 2022.03.04. 21:24:25

Amúgy lehet nagy hülyeséget mondok, de szerintem Conte lenne a legjobb hatással a juventusra. Nem lenne szétszórtság a pályán, mint most, hanem mindenkinek meglenne szabva a saját feladata és egy sokkal rendszerezettebb taktika lenne. Elég megnézni mit csinált az interrel vagy most a tottenhammel. Vele biztosnem lenne lazítás 1-0 után. Tudom, hogy agnellivel utálják egymást, de ha valahogy rendeznék a dolgaikat és ide tudná hozni az most nagy húzás lenne.

Rikoo 2022.03.05. 11:16:15

@venember83: Guardiola 3x annyit keres.

venember83 2022.03.05. 13:42:55

@Rikoo: 22 millió eurót keres több forrás szerint. Most hogy ezt hogyan kerekítjük, s durván Maxi bérének a duplájának vagy triplájának tekintjük, szerintem elég szubjektív dolog, s részletkérdés. Csak arra akartam utalni, hogy a Juve egyáltalán nem spórol az edző bérén jelenleg sem, lassan már ott tartunk, hogy némi bércsökkenés elfogadása esetén Pep is érkezhetne.

venember83 2022.03.05. 13:52:10

@Rikoo: értelmét nem látom a szerződtetésének, de olyan borzasztóan nagyon nem lepne meg.

Juvino 2022.03.05. 20:01:23

Conte vszinu jo lenne a bajnoksagban...bl-ben azota sem megy neki, abban Maxi a jobb. Pep mindkettoben jo,de kerdes h velunk mit tudna kezdeni. A Bayernnel sem nyujtott kimagaslot.

Il Principino 2022.03.06. 04:36:58

Isten mentsen minket az egysíkú csak a 3-5-2-t ismerő, bl-ben halovány Contétól!!!
Spursnél is hogy hozza a top 4-et egy kiváló költségvetésű mély kerettel...ja nem...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása