Dybala nem hosszabbít a Juventusszal

dybala_paulo_verona_ellen.jpgAz argentin TyC Sports által megszellőztetett pletykák szerint Paulo Dybala döntött, és nem kíván hosszabbítani aktuális csapatával, mostantól kész egyéb ajánlatokat is meghallgatni.

A Juventus vezetőségét minden bizonnyal rosszul érintette az este az utolsó másodpercekben elveszített kupadöntő, ám argentin források szerint a szakembereknek szembe kell nézniük azzal, hogy Paulo Dybala nem marad a klubnál.

A csatár szerződése június harmincadikán lejár, és az argentin források nyomán napvilágra került információk szerint a csatár nem kívánja elfogadni a Juventus szerződéshosszabbítási ajánlatát, amely az elmúlt időszakban módosult.

„Hacsak nem következik be valami gyökeres változás, Paulo Dybala nem fogja meghosszabbítani a szerződését, amely 2022. június 30-án lejár. A játékost feldühítette, hogy a klub megváltoztatta az új szerződésben foglalt feltételeket.

Ebben a forgatókönyvben a játékos kész meghallgatni az érdeklődők ajánlatait.” - számol be az eseményekről César Luis Merlo, a TyC Sports újságírója.

A klub nyáron kinevezett vezérigazgatója, Maurizio Arrivabene érkezése óta egyértelműen határozottabb hangon beszél a klub nevében, a Roma elleni meccs előtt azt mondta, hogy minden egyes alkalmazottnak, legyen az edző, sportvezető vagy játékos, ki kell érdemelnie, hogy a Juventusnál dolgozhasson, a szerződéshosszabbításokkal kapcsolatban pedig hozzátette, hogy a játékosokkal legközelebb februárban fog a klub tárgyalóasztalhoz ülni, addig pedig mindenkinek bizonyítania kell. A tegnap este pedig nyomatékosította, hogy korábbi kijelentése mindenkire vonatkozik, korántsem csak Paulo Dybalára korlátozódott a mondanivalója.

A Juventus az elmúlt napokban azt mondta Paulo Dybalának, hogy elnapolják az új szerződés aláírását, és át kívánják nézni az összegeket. A klub szeretne egyeztetni a játékossal az eltérő összegek kapcsán: a klub növelni kívánja a bónuszt, miközben csökkenti az alapfizetést, de a Juventus ajánlata így is jelentős, számol be az eseményekről Gianluca Di Marzio.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8816811770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lanzafame 2022.01.13. 09:48:47

Nagyon jó volt tegnap Dybala, különbséget jelentett. Mindenképp tartsuk meg.

steven.h 2022.01.13. 09:52:56

Akkor megvan, hogy Chiesa sérülése mellett miért lett ennyire fontos Depay leigazolása (bár én őt nem hoznám sehogy).

Én jobban örülnék, ha Zakaria és van de Beek felé kacsintgatnánk. A középpályás játékunk velük és Locatellivel rögtön sokkal jobban nézne ki... de tőlem van de Beek helyett jöhet ez a Lyonos gyerek is, csak történjen valami azokon a posztokon, mert Locatelli kevés egyedül, ez most már egyértelműen látszódik.

Mondjuk én már lassan azzal is beérném, ha egy Raspadorit meg valami értelmes centert le tudnánk akasztani valahonnan, a középpályára meg hozzuk vissza a mi kutyánk kölykeit (Fagioli, Ranocchia) vagy Rovella aztán tényleg induljon el valami építkezés, mert már ott járunk hogy a védelem közepére is találni kell játékosokat, aztán valahova mindenhogy a budget megoldás fog érkezni, és örülnék neki ha a budget megoldás akkor egy Zakaria ingyen, meg egy házon belüli Fagioli lenne...

Zamboni nem egy tészta 2022.01.13. 09:54:26

@Lanzafame: Ezt tette a klub. A 74' percben beállt sérülékeny, kreativ, pengés, gólerős, de fizikailag ezen a szinten nem használható játékosát mindeképp meg akarta tartani. Ha nem akarja, nem tesz neki ajánlatot, hanem elengedi.

Dzsákkeríni 2022.01.13. 09:58:52

Akkor köszönjük az eddigieket! Buenos Aires!

GodPiero 2022.01.13. 10:00:56

Milyen meglepő..... Ja nem ....

Mi bánatot képzel ez a kis sz@rzsák? Nem tud 90 percet végigfocizni, de a hiszti az megy...
Nem is kár érte!

FajtGabi 2022.01.13. 10:02:44

Hát elmegy a picsaba,10 es mez meg csk. Hol van már DelPiero féle lovag... Addig húzták ezt a hosszabbítást amíg ingyen mehet...számomra hitelét vesztette ez az ember...10millios fizu követelés...

JeetTrader 2022.01.13. 10:15:43

@Zamboni nem egy tészta: nem tudom mi van a háttérben de azért fura h megváltoztatnak valamit utólag a szerződésben. Ha megakartunk volna egyezni vele már rég megtettük volna....olyan mintha valakire/valamire várnánk és addig nem akarnánk elengedni míg biztos nem lesz....akárki/akármi is az...

Ahogy kifogásoljuk egyes játékosok teljesítményét úgy most a vezetést is kritizálni fogom, ugyanis az évekkel ezelőtti irányváltás, covid ide vagy oda, gyakorlatilag középcsapattá fokozta le a szeretett csapatunkat. Drága ingyenes játékosok, nem pótolt meghatározó játékosok, kiöregedő klub legendák utánpótlásának elnyújtása.

Tudom h ezek egyike sem egyszerű, de hogy ne legyen Chiesán és Locatellin meg de Ligten kívül normális, előremutató igazolásunk azt nehéz megemészteni. Ha ennek tetejébe most lejáró szerződéssel elengedjük Dybalát is, akkor megint hátralépünk 3 lépést. Tudom és értem h sérülékeny, de itt van. Hiszem ha van körülötte csapat akkor nem kell széthajtania magát és a sérülékenysége is csökken ebből kifolyólag.

Ez a hír most elkeserített, mert ha elengedjük, anyagilag is megszívjuk ismét és valakivel pótolni kell aki jóval drágább lesz mint ő ez pedig újabb 1-2- évvel visszavet minket, pláne ha nem lesz meg a BL hely. :(:(

Gaben Smith 2022.01.13. 10:18:16

Ez már egyértelmű volt csak nem volt kimondva.
A klub nagyon helyesen egy visszafogottabb szerződést kinált neki Dybala pedig ettől többet akart. Nyilván az ,hogy a szezon első felében többet volt sérült mint nem alaposan csorbította a tárgyaló pozícióját , így racionális alapon nézve netto 5 milliónál többet nem lenne értelme adni neki , ő pedig ezt tuti nem fogadná el.
Nyilván nem így tervezte se a klub se Ő de az idő így rendezte el. El kell köszönni tőle és építeni a keretet tovább. Egyébként is nem volt még olyan formáció a Juvénál amibe egyértelműen azt tudtad vna mondani ,hogy ez az Ő posztja.

venember83 2022.01.13. 10:21:09

@JeetTrader: a Milan is elengedte Donnarummát, s mennyivel lettek rosszabbak? Nem érdemes mindenáron ragaszkodni mindenkihez.

Másrészt pedig, ha meg akart volna egyezni Dybala a Juventusszal, megtette volna. Ez természetesen fordítva is igaz, a klub is teljesíthette volna Dybala követeléseit. Ehelyett minden nyáron pletykák az esetleges távozásáról, de aztán mégse, ilyenn vagy olyan jogok miatt nem egyezett meg a Spursszel vagy a Uniteddel, aztán maradt, de szerződést nem hosszabbított. Másfél éve szinte folyamatosan sérült, így azért nehéz a másfél évvel ezelőtti szezonban nyújtott teljesítménnyel megindokolni a tízmilliós bérkövetelést úgy, hogy a Juve aktuális vezetősége ebben a gazdasági helyzetben szépen le akar mindenkit építeni, akinek kimagasló a bére, ha a kimagasló bérhez nem járul kimagasló teljesítmény.

JeetTrader 2022.01.13. 10:22:43

@FajtGabi: a nap végén sajna ez is a pénzről szól....a legendáink azért legendáink mert nem csak a pályán voltak kivételesek, de emberileg is...ez egy rendkívül ritka kombináció és sajna a mai világban nem lehet elvárás :(((

Ez a tendencia bárhol megfigyelhető....nem akar senki valamiért fizetést emelni annak aki évek óta szolgálja a munkaadóját, miközben a potenciális új érkezők várhatóan mind magasabb fizetést kapnak....bérfeszültség pszichológiai vonzata....az vesse rám az utolsó követ aki nem így gondolkozna mint Dybala...lehet itt legendázni, meg "de ők millákat keresnek", de mégis a megbecsülés egy formája ha ezt pénzben is honorálja a klub.

Nehéz ügy....:/

venember83 2022.01.13. 10:25:24

S nézzük a klub részéről a pénzügyi oldalt is: Dybala négyéves bruttó bére megközelíti Vlahovic átigazolási díját. Most akkor hova lenne érdemes azt a pár tízmilliót csoportosítani? Egy sérülékeny játékosba fektetni, akivel évek óta megy az egyezkedés a szerződéshosszabbításról, hiába, cserébe valóban tud meccseket eldönteni egy szezonban több alkalommal is, amikor éppen egészséges és megfelel erőnlétben van, de ez az elmúlt években eléggé nehezen ment. Vagy egy fiatal gólgépbe, aki Dybalánál alacsonyabb fizetéssel megszerezhető, s esetleg pár év múlva pénzzé tehető, ha úgy hozná a sors?

JeetTrader 2022.01.13. 10:27:55

@venember83: az oké, de a Milán már akkor egy jó csapat volt. Ott nem volt gond ha kiesik valaki. Annak ellenére h sokat sérült, mégis tud érdemi különbséget jelenteni amikor beáll. A szokásos félelem, hogy ok, engedjük el, mert a se veled se nélküled az inkább nélküled a valóságban....de kit szerzünk majd a helyére, miközben pénzt nem látunk belőle....:((

venember83 2022.01.13. 10:28:49

@JeetTrader: "a legendáink azért legendáink mert nem csak a pályán voltak kivételesek, de emberileg is" - Dybala ezért is nem lehet legenda. Képzeld már el, hogy Chiello, Marci, Buffon stb. másfél évig egyezkedik az új szerződésén, mert éppen többet akar keresni, mint amennyit a klub ajánl.

Kiváncsian várom, hol folytatja majd, milyen bajnokság melyik csapatánál.

Mindenképpen örülök, hogy pár hónap múlva így vagy úgy lezárul ez a sztori. Egyszerűen már kellemetlen az egész, beleértve mindkét fél határozatlanságát és vacillálását.

Attilio79 2022.01.13. 10:29:47

Akkor nézzünk kicsit körül, hogy minden rendben van a klubnál és miért ugrál ez a kis niemand:
Ramsey bére rendben van nulla teljesítménnyel?
Rabiot bére rendben van úgy, hogy egy egyeneset nem tud rúgni a labdába?
Sandro Sarri óta szánalmas teljesítménnyel sima kezdő lehet.
Morata a gólzsákunk, annyit tesz a csapatért, hogy simán verjük vele a mezőnyt.
Etc-etc.
Szóval filléreskedünk mindenkivel, akkor miért ne tehetnénk a csapatkapitányunkkal?
Dybalanak pedig köszönjük meg, hogy lenyilatkozta, hogy minden rendben van, aláírja a szerződését.
Remélem reaktiváljuk Del Pierot, Nedvedet és visszahívjuk Buffont, talán tudunk építeni csapatot is majd egyszer...

FajtGabi 2022.01.13. 10:35:41

@JeetTrader: értem én, de most mindenki tudja higy pénzügyileg bajban van a klub. Ha akkora juventino lenne akkor már rég megegyeztek volna. Sajnos abban igazad van ,hogy ezek az idők elmúltak. Lehet ékezni Bernardeschit, de csak hosszabbított kevesebb pénzért, és a mostani teljesítményére igazan nem lehet panasz.

JeetTrader 2022.01.13. 10:37:58

@venember83: egyetertek h ez rohadt kellemetlen és h rég le kellett vna zárni. Csak az időzítés nagyon rossz. Ezt sztem nem Most kellett vna...nehogy már azon a pár millán múljon miközben Ramsey, Rabiot stb iszonyú dragán nem csinál semmit. Inkább őket vágnám ki mint fillerbaszoskodom egy meghatározó játékossal....

Leram7 2022.01.13. 10:39:23

Lehet az a jó, ha nem hosszabbít és új lapot tudunk kezdeni.
Mostanában sokat sérül és nem megfelelő a mentalitása.

A másik fájó pont tegnap, hogy az sinterben Bastoni már szerintem jobb, mint Ligt.

Ott tartunk jelenleg, hogy 5-6 ember kéne a kezdőbe.
Meglepő az is, hogy pl Rugani, De Sciglio jó teljesítményt nyújtanak a többiekhez képest.

Vagy 10 embert eltiltanék a csapatból.

Attilio79 2022.01.13. 10:49:32

@Leram7: Rugani és DS be szeretnének kerülni a csapatba, mert látják, hogy most van lehetőség rá.
De Ligtért sem lenne kár, az érte befolyó összegből, ki lehetne fizetni a sérült Chiesa fennmaradó átigazolasi díját, De Ligt fennmaradt árát és maradna jövőre a vízszámlára, meg a pálya trágyázására.

venember83 2022.01.13. 10:51:51

@Attilio79: "De Ligtért sem lenne kár, az érte befolyó összegből, ki lehetne fizetni a sérült Chiesa fennmaradó átigazolasi díját, De Ligt fennmaradt árát és maradna jövőre a vízszámlára, meg a pálya trágyázására."

Kb.

Attilio79 2022.01.13. 10:56:18

Remélem Fagiolival, Rovellával, Pellegrinivel, Ruganival ütőképesebbek leszünk jövőre és bejövünk a bajnokságban a legjobb 8-ba.

2022.01.13. 10:59:13

Aki ezek után is meglepődik rajta, az másik bolygón él. Ha annyira itt akarna focizni és IGAZI Juventino lenne, már rég aláírta volna a szerződését.
Őt bármikor lehet pótolni. Már egy Lukakuval is sokkal előrébb lettünk volna, mint vele.
Gondolom, nem tetszik neki, hogy kevesebb, rövidebb szerződést kínál neki a klub. Vagy így zsarolni akarja a klubot, ha meg akarják tartani, adjanak többet, vagy tényleg el akar menni. Én az utolsó remélem. Nekem nem fog hiányozni, ha végre elmegy.

steven.h 2022.01.13. 11:08:16

@Attilio79: Azért azt tegyük hozzá, hogy az első kettő elég jó szezont hoz idén, és ők legalább biztosan legalább annyira küzdenének mint Locatelli, Chiesa vagy Bernardeschi (aki még azt sem látja hogy a belét legalább kihatja az tényleg vak, még ha folyamatosan szarozzák is) és egy ilyen csapat lehet hogy sokkal többre vinné mint a jelenlegi zsoldosalakulat.

Pellegrini meg már most jobb mint amit Alex Sandro le tud rakni mostanában az asztalra, csak jó lenne ha hosszútávon is tudna játszani végre. Én rosszul vagyok a braziltól már, egyáltalán nem zavar hogy Pellegrini játszik helyette, és ráadásul ez egy olyan megoldás ami nem vesz el pénzt az igazolásoktól.

Az első kommentedre reagálva: Valóban nincs rendben, de látszódik, hogy épp most akarnak rendet tenni, az hogy ennek első áldozat úgy néz ki Dybala, az azért van mert az ő szerződése jár le. Bernardeschi is jóval alacsonyabb bérért fog aláírni, ha igazak a hírek, míg Ramseytől és Rabiot-tól szabadulnánk, de nem viszi senki, és az is biztos, hogy de Ligt se lesz már itt sokáig...

GodPiero 2022.01.13. 11:09:26

Azért nem ekkora tragédia dybala lelépése....

Néhány okos igazolás és a top4-ben vagyunk - ahogy most is el fogjuk érni a Bl helyek egyikét...

dybala - Ramsey - Rabiot - de Ligt out ( ez kb bruttó 70 milla / év ) már megvan Vlahivic ára. Az eladásokból befolyt kb 80 milla meg takarná SMS - Milenkovic duót.
Fagioli - Ranocchia + néhány fiatal és rendben lesz minden :)

Fifa off

tomi12312323 2022.01.13. 11:12:32

Maurizio Arrivabene kezdheted gyakorolni a térdepelést te nagypofájú balfasz, mert Dybala messze a legjobb játékosunk! Nélküle itt esély sincs semmire, ebben a nyomorult olasz bajnokságban sem leszünk évekig sehol....
Sokat volt sérült oké aláírom, de ahogy itt már előttem valaki leírta nem kért sokkal többet mint Rabiot, Ramsey, az meg egyenesen vicc, hogy kevesebbel beérte mint a holland kézilabdás.
Kicsit többet bizonyított, mint a fent említett "labdarúgók". Az itt felejtett Roncibabáknak most hízhat a mája, hogy nem csak a hímringyó hagyta faképnél a csapatot.
Örvendezzetek és készüljünk fel a a kiesés elleni harcra!

Csak Csucsu 2022.01.13. 11:15:38

Én még mindig reménykedem. Giorgio is 1 hónapig szabadon igazolható volt :)
Viszont megérdemelne egy csapatot ahol kezdőként számítanak rá. Tett annyit a csapatért, hogy ennyi év után azt csinál amit akar.. Fino alla fine

GodPiero 2022.01.13. 11:21:40

@Csak Csucsu: dybalát Chiellinihez hasonlítani, egy napon említeni is szentségtörés!

Csak Csucsu 2022.01.13. 11:28:17

@GodPiero: szerződési feltételekben miért ne lehetne hasonló. S a csapat két kapitányáról beszélünk jelenleg. Nem mondtam, hogy valaha is egy szinten van lesz XD Chielliniből csak 1 van s én anno amikor a Fiorban láttam játszani elvoltam ájulva...de ne kötözködj már...Dybala 100 gólja is 100 gól. Chiesa jó kérdés elérie valaha ezt a számot. Sérülések ide oda

Pavel1988 2022.01.13. 11:35:02

Volt még ember aki elhitte, hogy az ügynöke nem ér rá egy aláírásra június óta?

2022.01.13. 11:45:27

@Csak Csucsu: Fölösleges ezen vitatkozni. Aki Dybalaimádó az nem tudja a másikat meggyőzni, aki Dybalautáló, az meg az imádót nem tudja. :D Evvan.
Én is rühellem és pezsgőt fogok bontani, ha elmegy végre a sok selejttel karöltve és hiába agitálnál, hogy ilyen szuper, meg olyan, akkor sem tudnál meggyőzni. Ilyen a popszakma. :D

FajtGabi 2022.01.13. 11:45:37

@Csak Csucsu: Pontosan a csk szalag miatt kellene neki példát mutatni,a szerződésével is. Nem csak nálunk vágják a költségvetést, minden épelméjű klub erre készül. Sajnos a jelenlegi állapot fenttathatalan. Igenis ha itt akar maradni,engednie kell. Ha nem akkor menjen. De ismétlem csk -ként nagyobb a felelőssége ebben is - az hogy mellette még 10es is csak megerősíti ezt. Szerintem.

Csak Csucsu 2022.01.13. 11:57:40

@MGB75: jelenleg a csapatunk leggólerősebb játékosa ha játszik ha nem XD

Csak Csucsu 2022.01.13. 11:58:44

@FajtGabi: Chiellini csk ként hagyta lejárni a szerződését. Az nem nonszensz? Xd

Lanzafame 2022.01.13. 12:01:30

@venember83: Zenit Szentpétervár, Besiktas - ezek neki való klubok és bajnokságok.

Bár az orosz azért elég kemény fizikailag, azt visszavonom. A török pedig elég gyors, najó, azt is visszavonom.

Attilio79 2022.01.13. 12:21:29

@steven.h: Meglátjuk, hogy a képzett Allegri mester mit fog hozni velük, amúgy Fagioli itt volt, de inkább elküldte pallérozódni, mert olyan jól állunk és számol vele, ja, nem.
Felőlem egyébként bárki vihető, senkiért nem kár, azonban azért befolyhatna valami a kasszába. A filléreskedést pedig le kellene verni az írtó hasznos Ramsey, Rabiot, Sandro, Morata stb. féléken. Egyébként de Ligt lehetne csk. végre. Esetleg irányítóként felmerülhetne Bernardeshi vagy Rugani is lassan...

Attilio79 2022.01.13. 12:23:27

@FajtGabi: de Ligt, Ramsey, Rabiot nem 10es mégis szipolyozzák a klubot. ;)

steven.h 2022.01.13. 12:33:01

@Csak Csucsu: Ő úgy volt, hogy visszavonul, teljesen más a két játékosnak a helyzete. Többször lenyilatkozták, hogy csak azért hosszabított mert Allegr kérte meg rá, szögre akarta akasztani a cipőt.

@Attilio79: Fagioli és Ranocchia szerintem most nem igazán Allegri hibája, nyilván jött tőle egy bullshit nyilatkozat, de itt szerintem a klub döntött, mivel a nagy fizetésű ballaszttól nem tudtunk szabadulni (Rabiot, Ramsey) és rajtuk még csak le se tudod verni a filléreskedést, mert egy bizonyos Paratici hosszútvávú szerződést kötött velük, így nincs tárgyalási alap, Morata meg csak kölcsönben van, őt felesleges idehozni, Sandro már más tészta, de neki sincs lejáróban a szerződése, ha ő lenne most abban a helyzetben mint Bernardeschi vagy Dybala, biztos hogy ő is jelentősen megvágott szerződést kapna. Csak míg az olasz még ezt is hajlandó aláírni sértődés és motivációvesztés nélkül, addig egészen biztos vagyok benne, hogy Sandro nem, Dybalát meg látjuk hogy szintén nem.

molnaratti10 2022.01.13. 12:36:57

Nem ingyen távozik,ne így nézzétek.
4×10m és ez csak a fizu,bónuszokkal egyéb költségekkel van az 50-60 m ,ez ìgy felszabadul.
Megjegyzem én nem engedném el.

molnaratti10 2022.01.13. 12:47:18

Plusz nekem ez nem hiteles forrás

Azzaro10 2022.01.13. 12:49:26

Az a baj beszélgetünk mi itt pótlásokról, de a szomorú valóság az hogy évek óta a jó távozó játékosainkat rendre sokkal gyengébbekkel pótoltuk. Jelenleg ott tartunk hogy nincs olyan játékosunk akitől tartana bármely ellenfelünk, és ha Dybala is elmegy akkor marad az egy szem ACL-es Chiesank....

2022.01.13. 12:49:48

@Csak Csucsu: Ezzel nem hencegnék. A leggólerősebb játékosunk a góllövőlistán a fasorban sincs. Az első 15be nem fér be. Nem tudom, hányadik, mert csak 15 játékosig mutatják. Lehet, a 20ba sincs. Nem érzed úgy, hogy ez nem kicsi kritika mind rá, mind az egész keretre nézve? Főleg rá nézve, hisz támadó vagy mi.

Gaben Smith 2022.01.13. 13:17:16

@tomi12312323: huhh ezért kár volt klaviatúrát ragadnod...

Gaben Smith 2022.01.13. 13:18:15

@molnaratti10: és ez nem is a bruttó összeg tahát valahol 80 milla az egész

steven.h 2022.01.13. 13:19:15

@Gaben Smith: Igen, biztosan jól át lett ez a forgatókönyv is gondolva. Legalábbis remélem.

Wizzurah 2022.01.13. 13:32:53

Na. Melyik lesz a kovetkezo klubja. A gazdag ember Dzsudzsakja.

GodPiero 2022.01.13. 13:34:22

@Csak Csucsu: Az egyik 37 éves, a másik a pályafutása csúcsán 28 évesen...
Ha szerinted ez ugyanaz akkor qrva nagy gondok vannak nálad....

Il Principino 2022.01.13. 13:41:08

Most megmutatta mekkora juventino!!!
Tudja ő is,hogy már nem bírja ezt a teste,de az arc még megvan!
Jól mutatja a jelenlegi helyzetünket,hogy egy ilyen ember lehet csk..
Rá már nem lehet számítani hosszabb távon,még CR is hosszútávúbb megoldás lehetett volna a maga 37 évével :)
Rinyagépektől primadonnáktól ideje elköszönni,jöhetnek a Chiesa,Chiellini féle katonák..

harciretek 2022.01.13. 14:59:04

Nem annyira Dybalához kapcsolódik, de szerintem itt minden akkor lett elrontva, mikor Conte az Interhez került :) Akkor kellett volna ide visszahozni. Igazából ha Contet és Allegrit 3 évente cserélgetnénk, akkor kb. mi lennénk a Serie A örökös bajnokai. Egyik a tűz és spirito, másik az ész, taktika és hidegvér. Mikor az egyik túlpörgeti magát és a csapatot, akkor a másik jön és józanul finomhangol, mikor ez ellaposodik, újra fel kell pörgetni. Lehet itt a játékosok és az igazolások miatt elégedetlenkedni, de ez a keret még így Ramseystől, Moratastól, Ruganistól is az egyik legerősebb, ha nem a legerősebb a ligában. A csapat 9 éven keresztül csak nyert, Allegri első néhány éve alatt reális esélyünk volt a BL győzelemre. A csapat elkényelmesedett, nincs meg az az éhség, a szurkolói csoportokkal való huzavonák és a COVID óta még a nézők sem tudják feltüzelni őket. Minden meccsen van 10-15 perc, amikor odatesszük magunkat, aztán 75-80 perc lapos semmi, amikor még a védekezésnél is erőtlenek, határozatlanok vagyunk. A vezetőség legnagyobb hibája, nem az elhibázott igazolások, hanem, hogy nem hozta vissza, sőt összeveszett Conteval mikor az Interhez került. Én bírom Allegrit, de a csapat most nem olyan állapotban van, amikor az ő tudása hozza ki belőle a legjobbat. Látszott pl. tegnap is, hogy próbálja pörgetni őket, de nem ez az ő stílusa. Most olyan edző kéne, aki kiveri belőlük a szart is, ha nem teszik oda magukat. Conten kívül Kloppon és Simeonen látom még ezt a fanatizmust, ami most szerintem bármilyen játékosigazolásnál többet érne a csapatnak.

Mark Szabo 2022.01.13. 15:03:14

Sajnos nem érdemli meg a 10-es mezt, és rendkívül sérülékeny. Nem lehet neki 10 millió eurót adni. Pápá

Mark Szabo 2022.01.13. 15:07:20

Mehet a megye 3-ba levezetni

Juventino86 2022.01.13. 15:32:24

A teljesítménye és a fizikai állapota nincs arányban már a mostani fizetésével sem. Régen el kellett volna már adni. A tegnapi meccsen mindenki láthatta, hogy egy komolyabb ellenfél ellen nem képes jó teljesítményre. A Roma ellen volt egy jól eltalált lövése, de azon kívül ott se mutatott sokat. Lassú, erőtlen, sérülékeny. Vannak időnként jobb meccsei, de ez egy csapatkapitánytól kevés.

GodPiero 2022.01.13. 15:42:58

Mekkorát fogok röhögni ezen a nagyarcú csicskán 1 éven belül....
Dzsudzsák 2.0 :)

Shyr Kahn 2022.01.13. 15:56:16

Ha igaz a hir (amit ketlek), ha nem, erdemes elgondolkozni azon, hogy mennyire fair utolag modositani egy szoban elfogadott szerzodest.

Dybala jelenti/jelentette (keves masik jatekosunkkal) a kreativitast. Na most, azok akik a szep jatekot, a fineszes tamadasokat hianyoljak, azok hiaba orulnenek (akinek nem inge...), ez azt jelentene, hogy kevesebb kreativitast es szep osszjatekot lathatnank.

@GodPiero: Csak nehogy en rohogjek rajtad, ha megis elmegy es a kulonbseget jelenti majd az uj csapataban. Nem O lenne az elso pelda.

Shyr Kahn 2022.01.13. 16:01:21

@Juventino86: Ebben az idenyben szinte minden merkozesen a kivetelt jelentette. BTW senki sem tud minden merkozesen a legjobb lenni. Senki. Foleg miutan a klub latszolag kihatral mogule es egyoldaluan modosit a szerzodesen.

Mellesleg nem artana kiemelni, hogy ki per pillanat (serulesek ide, vagy oda) a golkiralyunk. A statisztikak nem hazudnak... hiaba probaljatok sokan elbagatelizalni a jelentoseget.

Majd kivancsian varom ki tud az elso negyedben szep jatekot mutatni a szelsokon kivul. Berna? a kioregedo Cuad? az ugy tunik komoly serulessel bajlodo (pedig fiatalabb es talan O is ilyen serulekeny lesz ezutan) Chiesa?

Vajon majd ha Chiesa kihagyja a merkozesei tobb, mint felet (amire eleg nagy esely van), ki fogja azt mondani, hogy "menjen", "mar reg el kellett volna adni"? Pedig ugye O vezeti a gollovo listat? Ja nem.

Dzsákkeríni 2022.01.13. 16:02:00

Pletykák szerint a Liverpool mozgolódik a háttérben. Azért arra kíváncsi lennék oda hogy férne be és hogy nekik mi szükségük lenne rá!

juve28adam 2022.01.13. 16:07:12

@Dzsákkeríni: Akkora iramban jó ha bírna is náluk egy fél félidőt.

steven.h 2022.01.13. 16:09:38

@Dzsákkeríni: Hát arra én is. Ahhoz a játékhoz Dybala lassú (nyilván nem fejben), ő nem tudná azt játszani mint Jota, vagy akár Firmino, máshova meg nem fér be, formációt meg nem hiszem hogy váltanak.

Dzsákkeríni 2022.01.13. 16:18:44

@juve28adam, @steven.h: Többek között ezen okok miatt sem értem az egészet. Hamarabb tudnám elképzelni az Atleticoban például, de ott is van nála jobb játékos a posztján. Fogalmam sincs igazából, hogy melyik lenne az az európai szinten jó nevű csapat, ahová igazán illene ő.

BigChris 2022.01.13. 16:37:19

Az megvan, hogyha Paulo tényleg lelép, akkor bármennyi szabadot is kapunk, egy gólt sem fogunk elérni?

Csak Csucsu 2022.01.13. 16:42:25

@MGB75: Én igen, mert Juventus SZURKOLÓ vagyok. S jelenleg ő a legjobb játékosunk? Kit ne szeressek ha nem őt. Megsúgom a vezetőség csak odaadta a csk karszalagot neki köztük Chiellini is bármikor pozitívan nyilatkozott róla.
@GodPiero: mondtam, hogy ugyanaz?!
Viszont Dybalanak kijár a respect ha tetszik ha nem ....mert ha ő elmegy kereshetjük a következő 100 gólos játékosunk...majd Bernardeschi meg Kulusevski meg rúgja biztos vagyok benne xD
Én bízom benne mert a játékos felől én még rosszat nem hallottam. Azt hogy ilyen olyan clickbait oldal mit ír nem húzom fel magam. Ahányszor eladtuk meg itt ragadt én nem csodálnám ha SHOW lenne az egész...vagyis mindenképpen az S talán 1-2 ember tudhatja mi lesz valójában.

BigChris 2022.01.13. 16:43:46

Dybala szerintem borzasztó tehetséges játékos - ilyen szűken a labdával max. Messi tud fordulni -, aki már évek óta sérülésekkel és mentális leépüléssel teljesíti a szezonokat. Neki sem ártana elgondolkodnia, hogy van-e morális alapja ennyi pénzt kérni attól a klubtól, aki anno top játékost faragott belőle. Most már nem az sajnos. Az általa kért fizetést a Serie A-ban egy klub sem tudja kigazdálkodni, ergó ebből max premier liga lehet csak. Ha valójában csak a pénz miatt lép le. Tartok tőle más is van a háttérben.

2022.01.13. 16:52:48

@Csak Csucsu: Szeresd, imádd. Senki sem mondta, hogy ne tedd. Az, hogy ő a legjobb játékosunk, az inkább a keretet minősíti. Dybala, ettől csak rosszabb lesz, sérülékenyebb. Sokszor csak ténfereg a pályán. Nem látom azt rajta, amit akár Chiellón, vagy Chiesán, hogy hajt, rúg, csíp, harap, akar. Én megutáltam, mint a dögvészt. Ha szerinted ilyen egy jó csatár, hogy állandóan gyenguszon van és rúg 6 kurva gólt 21 forduló alatt, akkor nincs több kérdésem! Téveznek pl a nyomát nem csókolhatná meg!
Ha nem lenne sérülékeny és lüdözné a gólokat, ahogy azt kéne neki, egy szavam sem lenne rá. De kurvára nem az van. Én sem a képességeit vonom kétségbe, hanem ahogy sokszor hozzááll a focihoz a pályán, meg, h valaki csúnyán néz rá és 2-3 hét pihi.

peti78 2022.01.13. 16:55:24

Az egész ott lett elrontva, hogy 2019ben lukaku dybala csere nem menm lett nyélbeütve (az is dybalán múlt)
pedig cr lukaku támadó kettős ?
Ááá hagyjuk mert agyfaszt kapok

Shyr Kahn 2022.01.13. 16:55:25

@BigChris: ++

egyebkent azok, akik meglepodnek a Liverpool erdeklodesen halkan megjegyzem, hogy a lesajnalt olasz elvonalban joval tobb az edzes. Lasd Evra nyilatkozatat, akinek azert van osszehasonlitasi alapja az MU-val szemben. O pontosan kiemelte, hogy a Serie A-ban tul sok az edzes. Mellesleg ez a serulesek melegagya is.

Nem lepne meg, ha a Pool-ban kevesbe lenne serulekeny es vegig tudna tolni egy szezont komolyabb problema nelkul.

Siman beferne a kezdojukbe, mert technikailag iszonyat kepzett. Technikailag joval jobb volt a korosodo CR-nel.

En szemely szerint nem latok a piacon jo alternativat, aki hasonloan szep dolgokat tudna letenni az asztalra az elso negyedben, de hozzateszem en nem is nagyon nezek semmit a Juve meccseken es nehany olasz bajnokin kivul, szoval nemvagyok tul tajekozott.

nortu30 2022.01.13. 17:05:33

Elég már az ilyen szappanoperákból. Nem tudjuk, pontosan mi zajlik a háttérben, csak ilyen-olyan hírekre, nyilatkozatokra hagyatkozunk, de ha akar (és van hová), akkor menjen. Annál nincs rosszabb, ha olyan játékos van egy klubnál, aki máshová vágyik, elégedetlen, meg ilyenek. A góllövéssel súlyos gondjaink vannak Dybalával, és Dybala nélkül is. Persze ez már egy következménye annak, hogy nincs támadójátékunk, és így helyzetünk sem.

Csak Csucsu 2022.01.13. 17:27:42

@MGB75: ezt úgy hívják, hogy mentális probléma amit valószínűleg az edző nem tud vagy akar megoldani. Látod tegnap is a kezdőben van Kulusevski és Bernardeschi is(Hogy megnyerték a meccset janem). Dybala pedig már lassan azt se tudja milyen egy meccset végig játszani. Nekem is elmenne a kedvem ha hajtanék egy pozícióért s azt kell néznem hogy ilyen botlábúak kapják meg a lehetőséget helyettem. Egy idő után én is elgondolkoznék, hogy érdemes e itt maradni. Jelenleg 3 hónapja egészséges . Egész decembert kihagyta majd most percek alapján kapott 3 meccsből 1 et. Azt csodálkoztok ha nincs formában. Allegri nyomja a bullshitet neki perszee tevagyalegjobb a csapat 10 ese azt minden meccsen a padra rakja, hogy legyen normális cseréje vagy én nem tudom de Allegrinek nem kellenek az egyéniségek. Ronaldot is elüldözte. Dybala is elmegy lassan. S halkan megsúgom Chiesa is jelezte már a problémát Allegrivel

steven.h 2022.01.13. 17:39:34

@Shyr Kahn: Hát ha a blog nagy részét kérdezed, akkor azt fogják mondani, hogy "nem is kell pótolni, mert posztja sincs és soha nem is volt".

Egy fecske szerintem nem csinál nyarat, még Cristiano Ronaldo is maximum haloványítani tudta azt, hogy mennyire is nem jó összetételű a keret és ezt most összetételre és kémiára mondom, mert egyenkét ezek a játékosok ennél biztosan többet tudnak, de csapatként nem képesek működni igazán, mindegy hogy Pirlonak vagy Allegrinek hívják az edzőt.

Szóval ha megy is Dybala, akkor sem elengendő csak őt pótolni, akkor is ugyanúgy kellenek a radikális változások a keretben.

Kérdésedre válaszolva, hogy ki az aki helyette kreatív megoldásokkal szolgálhatna a támadóharmadban és talán elérhető a Juve számára: Raspadori, Julian Alvarez, Ziyech

Shyr Kahn 2022.01.13. 17:40:08

@MGB75: Csupan az a baj, hogy a multban elsz. Ebben az idenyben eleg sokat kuzdott es nem tenfergett az esetek 90%-ban, hanem vezerkent viselkedett. 10-skent latszott rajta, hogy motivalt... volt, amig a klub el nem kezdte az egyoldaluan modositom es vagy tetszik, vagy nem "fair" szerzodesajanlatat.

The king of alibis 2022.01.13. 17:51:09

Rohadjon meg. Pedig csíptem a gyereket, de elmehet a fenébe
Allegri helyében kitenném az első keretből, bohóckodjon a Primavera társulattal

Szili 72 2022.01.13. 18:33:46

Nem tudom igaz-e, hogy utólag akarjuk módosítani a megállapodást( el tudom képzelni, mert Arrivabene egy nagyképű pökhendi alak) . Dybala szerintem Juve szint , én megpróbálnám megtartani.

Zombijuve 2022.01.13. 18:53:35

Kíváncsi leszek, hogy ebből mennyi az igazság. Meg a fele sem igaz átigazolásokból januárban.

steven.h 2022.01.13. 19:04:06

@Szili 72: Szerintem felesleges Arrivabene-ben keresni a hibát. Ő kapott egy feladatot, ami az hogy pénzügyileg is rakja helyre a csapatot, mert nagyjából az a legnagyobb gátja a fejlődésnek, hogy elbillentünk a gazdasági egyensúlyról és az eredmények sem jönnek, mert rosszul és drágán igazolunk.

Azt is gondolom mérlegelik, hogy az évi 20 millió EUR 4 évre az Vlahovic vételára meg szerződése 2 évre 5 milliós bért feltételezve.

Roli921 2022.01.13. 19:19:06

Igaza van egy barom a vezetőség.

Rikoo 2022.01.13. 19:24:10

Látom elszabadult a pokol. Juventus közeli források szerint ez csak kamuhír.
Az ügynöke februárban megszerez minden papírt, ami szükséges, ahhoz hogy aláírják a szerződést.
7,3 millió euró maradhat végül az alapbére.

steven.h 2022.01.13. 19:29:45

@Rikoo: Ezt mondjuk sejteni lehetett, de azért bűzlik ez az ügy.

Wizzurah 2022.01.13. 19:44:41

Fiúk... Először is milyen szöveg az, hogy utólag változtatnak a szerződés feltételein? Semmi sem lett még aláírva, sem elfogadva, egy új szerződést kell kötni eleve, mert lejár a mostani, szóval amíg nincs alá írva, addig bármit változtathat bárki, mert az nem utólag változtatás. Szerződésen akkor változtatsz vagy változtatnál utólag, ha már alá van írva. Minden ép eszű csapat változtatni próbál a játékosok szerződésén, csökkenteni fizetéseket a pandémia miatt, aki nem hajlandó erre, azt megpróbálják eladni, elengedni, vagy a legrosszabb esetben megvárni, míg lejár a játékos szerződése. Ennek eshet áldozatául Dybala.
Nekem nincs bajom vele, de.... Dybala a leggyengébb 10-esek közé tartozik. Mentálisan mindenképpen, de a juventus tízeseit nézve minden tekintetben. Abszolút nem való csk-nak. Egyszerűen nem, helyettesnek sem. A fizetése semmiképpen sem ér 10 milliót, de a 7.3-as alapbért sem. 5 millió, +2.5m bizonyos feltételek esetén, pl. nem sérül le, x kanadai pont, forma, stb. Ezt amúgy én minden klubnál minden játékos bérébe belevenném.
Arról nem a mostani vezetés tehet, hogy van aki még ennyit sem ér, mégis többet keres. Ezért van az, hogy Dybala-nak felajánlottak hosszabbítást és kezdő, míg pl. Ramsey-nek nem fognak. Pénzért amúgy szintúgy senkinek sem kellett Dybala, csak úgy megjegyzem, míg pl. mások által példának felhozott holland védőnkért elég szép a kereslet és komoly összegeket letennének.
Kérdés, hogy mit sajnáltok jobban. Hogy egyáltalán elmegy innen, vagy "csak" azt, hogy ingyen megy el? A jelenlegi juventusnak erősítés, sajnos akkor, ha egészséges, ami tényleg nem sűrűn van. Sajnos az is igaz, hogy igazán nagy csapatok ellen nem tud érvényesülni. Én örülnék, ha maradna, de kb 5-7 milliós fizetéssel max 3 éves szerződéssel,de azt sem bánom, ha elmegy. Szereztünk nagy neveket mi is ingyen, akik vagy bejöttek vagy nem, benne van, hogy 1-1 játékos, akár "nagyobb" név tőlünk megy el ingyen. Semmivel sem nagyobb veszteség, hogy mennyiért engedtünk el pl. egy Cancelot, aki a világ legjobbja lett a posztján, egy Koman-t, stb. De még egy Emre Can-nal is sokkal jobban járnánk a jelenlegi kp-n, mint Ramsey-vel meg Rabiot-al.
Ha elmegy, az nekünk már nem oszt, nem szoroz. Edzőn is múlik, minden edzőnél volt olyan, aki sikeresen felfuttatott xy játékost. Pl. én továbbra sem örülök, hogy Allegri az edzőnk, de az az ő érdeme, hogy az eddig full halovány De Sciglio, Pellegrini, Rugani úgy ahogy használható most, sőt. Arrivabene nyilatkozatai tetszenek, remélem marad is ilyen kemény tökű és nem enged a nyomásnak, Dybala-val szemben sem.
Inter a sikerét 1 embernek köszönhető, mert olvastam az is szóba került, persze az az én véleményem. Az a személy meg Marotta.
Amúgy már eladni nem lehet ugye, tárgyalhat más klubokkal. Elcserélni sem tudnánk, felajánlani valakinek valakiért olcsón? Hogy ha már mennie kell, a klubnak legyen belőle némi profitja, ne csak az, hogy megszabadulunk a fizujától meg lesz egy üres szék a J medicalban.

steven.h 2022.01.13. 19:50:27

@Wizzurah: Nem csak a te véleményed, elég sok helyen elmondták már, hogy Marotta az akinek az Inter nagyon sokat köszönhet. Már 2 klubot felfuttatott, ez már nem csak szerencse, az már nem csak szerencse, hogy Conte után megint megtalálta az ideális edzőt, most a pótlásokat is tökéletesen eltalálta

Type-R 2022.01.13. 20:36:09

Nem hullajtok érte könnyeket. A gond, hogy ingyen megy és nem lesz pótolva semmilyen szinten.
Ezért lesz ő nettó veszteség, nem azért, mert
Aranylabda-várományos spíler.

Type-R 2022.01.13. 20:38:10

@steven.h: lehet mégsem Marotta volt a kerékkötő itt és csak abból főzött amit a 10/100/1000 eurós étterem hűtőjében talált?

steven.h 2022.01.13. 20:48:25

@Type-R: Szerintem Paratici ámokfutása után és hogy mit csinál Marotta az Internél sokaknak leesett ez már, mondjuk én szidni sose szidtam őt, neki is megvoltak a rigolyái, de kiváló szakember, ez most már elvitathatlan tőle.

Shyr Kahn 2022.01.13. 21:15:10

@Wizzurah: Lehet Europaban a szobeli megallapodas semmit sem er, de itt ahol elek eleg gaz, ha szoban mar megegyezel es utana beleirsz es modositasz. A szobeli megallapodas joval tobbet er egynehany helyen, mint az irott. A burokracia igy is brutalis Europaban, aminek joval kevesebb a hatranya, mint az elonye.

E miatt van tobbek kozott lemaradva, mondjuk az USA-tol.

Pontosan e miatt lehet, hogy jogosult vagy a szobeli megallapodas ellenere modositani, de en nem igen biznek a tovabbiakban abban, aki ilyet csinal.

Persze kerdojeles, hogy volt-e mar szobeli megallapodas.... ezt hozzateszem. A sajto szerint mar volt, ezert is fujjak fel ezt az ugyet annyira es emlegetik, hogy modositanak a szerzodesen (maskent fogalmaznanak, ha nem gondolnak, hogy mar volt vmifele megegyezes, akkor nem irnak, hogy modositason esik at a szerzodes). Mindenki gondoljon amit akar. Meglatjuk mi lesz. En speciel orulnek neki, ha maradna.

Shyr Kahn 2022.01.13. 21:16:32

*joval kevesebb az elonye, mint a hatranya

Mahiro 2022.01.13. 21:27:29

Te jó ég a középkorban nem volt ilyen boszorkány üldözés, mint ami most megy egy megkérdőjelezhető hitelességgel bíró újság pletykaként megírt cikkje miatt.
Egyelőre semmi biztosat nem tudunk, ráadásul úgy beszéltek róla, mint aki élő adásban leköpte a kapitányi karszalagot majd felgyújtotta.
És lehet, hogy nem egy Messi vagy Ronaldo magaságokban termeli a gólokat, de ha jól számoltam a szezonban eddig lőtt a csapat 43 gólt , ebből 9-t ő vállalt. Ami 20,93%-t jelent. Illetve, ha hozzáadom a 4 gólpasszát akkor a góljaink 30,23%-ban benne volt. Ami úgy gondolom elég komoly mutató. Tette mindezt 20 meccsen, amin nem is volt mindig kezdő/ nem játszotta végig.
Tény az idényben sokat sérült, így kockázatos a hosszabbítása, de kérdem én, ha elmegy ki szervezi a játékot, ki lövi meg a góljaink 20-30%-t??
Arról ne is beszéljünk, hogy nem Pogba , Vidal, Pirlo és Marcsi szintű emberek szolgálják ki, nem írom le az összes kutyaütő nevét úgy is tudjátok kikről beszélek. Majd biztos Kean baba szolgáltatja a csodás gólokat, aki helyett ha én beállok hasznosabb lennék a botlábaimmal....

És abba is gondoljunk bele, ha bárkinek ígérnek egy összeget még ha csak szóban is és azt mondják vedd a hátadra a csapatot és te leokézod, majd rá egy hónapra jönne azzal, hogy bocsi a felelősség megmarad, de csökkentünk a megbeszélteket. Akkor ennek vajon ki örülne? Én biztos bután bólogatnék majd frissíteném az önéletrajzom... Főleg a korábban már említett kutyaütők teljesítménye/bére tükrében.

Lényeg a lényeg , ne ítélkezzünk elhamarkodottan, várjuk meg mi lesz ennek a vége, én személy szerint nagyon remélem, hogy velünk marad és sikerül megegyeznie a vezetőséggel.
Amennyiben nem, úgy nagyon remélem, hogy a vezetőségnek komoly tervei vannak az átigazolási piacon.

DelPiero2 2022.01.13. 21:36:08

@Leram7: Ramsey-t mindenképp letenném a 3. csapathoz felépülni. Úgysem vesszük semmi hasznát. Legalább nem rontja a levegőt az első csapatnál. Sőt még külön meghajtanám, s ha sérültet jelent, külön vizsgálatra kötelezném, hogy táppénzcsaló-e.

cd1 2022.01.13. 21:55:41

@BigChris: egyetertek. Bar szerintem csak megsertodott.

GodPiero 2022.01.13. 22:28:48

@Shyr Kahn: Vastagon kétlem, hogy ahol te élsz szóbeli megállapodásra kifizetnek évi nettó 8 millió eurót... ámbár ha továbbra is hülyét akarsz csinálni magadból..........

Wizzurah 2022.01.13. 22:52:38

@GodPiero: Ezt most miért kellett? Már kérdezni akartam merre van az arra és nézni valami telket.

Shyr Kahn 2022.01.14. 01:07:03

@GodPiero: Nem azt mondtam, hogy nincs irasbeli szerzodes egyaltalan, csupan azt, hogy szobeli egyeszseg utan a reputacio veszteseg eleg magas, ha modositasz a leirt szerzodesen.

Szobeli megallapodasnak eleg magas az erteke es elvarhato, hogy ha megallapodsz szoban, akkor nem modositasz, csak rendkivuli esetben.

Na most ez minden, csak nem rendkivuli eset. Legalabb is nekem nem tunik ugy.

Juvino 2022.01.14. 04:07:56

Az igazsagot lehet,h soha nem fogjuk megtudni, de nekem az az erzesem,h ebben az ugyben (is) a vezetoseg a kerekkoto. De ez is ertheto,m vhogy penz nelkul a szarbol kene varat epiteni. Dybala ugynoke tobbszor jart itt,m az osszes tobbi jatekos ugynoke egyuttveve. Ez azt jelenti,h ők meg szerettek volna egyezni a klubbal. A vezetoseg reszerol viszont, mostanaban hivatalosan tobbszor megerositettek,h mindenkinek bizonyitani kell. Nincs kivetel. Raadasul megint argondoljak azt a szerzodest, amiben elvileg mar megegyeztek. Nekem ez azt bizonyitja,h a klub miatt nincs meg alairva, nem Dybala miatt. De ha Ő lenne a ludas,akkor sem korrekt vele szemben,h ennyien szapuljak. Igy meg plane,h minimum mindketten hibasak. Annal tobbet tett le az asztalra, meg ha az elmult masfel evben sokat is volt serult. Es ne keverjuk mar ossze a Ramsey-Rabiot fele zsoldos kutyakkal. Argentin letere sztem szavunk nem lehet ra! Egyebkent meg siman benne van,h ez is fake vagy csak az ugynoke igy akarja kiugrasztani a nyulat a bokorbol(mivel argentinabol jott a hir)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása