de Ligt: „Élvezetes olyan csatár ellen játszani, mint Vlahović”

de_ligt_matthijs_dazn_mikrofonnal.JPGMatthijs de Ligt is megszólalt a Fiorentina elleni győzelmet követően, a meccsen kifejezetten jó játékot mutató védőt először is a Dušan Vlahović elleni párharcról kérdezték, s arról, elégedett-e a teljesítményével a szerb csatár ellen?

„Igen, szívesen játszok olyan csatár ellen, amilyen ő, aki erős, aki sok gólt szerez a bajnokságban, számomra ez mindig nagyszerű kihívás. Egy ilyen csatár ellen kell a csapat támogatása ahhoz, hogy jól teljesíthessek, s ma ez adott volt.”

A meccsen voltak pillanatok, amikor a Fiorentina nagyon beszorította a Juventust, így viszont nehéz támadást vezetni.

„Igen, ebben az évben kicsit jobban hátrahúzódunk, hogy szilárdabb legyen a védekezés, de ennek a következménye, hogy nehezebben is tudunk gólt szerezni, ezért meg kell találnunk a megfelelő egyensúlyt, minél több helyzetet kell kialakítanunk, miközben minél kevesebb teret kell adnunk az ellenfélnek. Az egyensúlyra kell törekednünk.”

Három év alatt mennyire sikerült megszokni a bajnokságot?

„Szerintem taktikai tekintetben fejlődtem, és mindenképpen fejlődtem fizikai tekintetben is. Egy olyan csapatban, amilyen az Ajax, többbet foglalkozunk a labdával, s szerintem a Juventus ebben nem annyira jó. A védőknek megfelelő védekezési jellemzőkkel kell rendelkezniük, a támadást illető jellemzők csak ezt követően számítanak. Sokat fejlődtem taktikailag, de a jobb teljesítményhez napról napra javulnom kell.”

Javult a csapat önbizalma?

„Nem könnyű kijelenteni, hogy megtaláltuk a megfelelő utat a győzelemre, de a legutóbbi két meccs jó eredménnyel zárult, s ez nagyon fontos dolog, csak ez számít a Sassuolo és a Verona elleni vereségek után. Most javulnunk kell, hogy jobb eredményekre tegyünk szert, s több meccsen győzedelmeskedhessünk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8816748224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pogboom 2021.11.07. 09:03:41

@GodPiero: Ez a szerencsétlen a Juventus játékosa, aki tegnap levette a pályáról a liga egyik legjobb csatárát. Az miért baj, ha szereti a kihívást?

Gaben Smith 2021.11.07. 09:47:16

Szeret valaki egyaltalan Max taktikajaban jatszani? Nem csodalkoznek ha edzobuktatas folyna epp…

Matteo89 2021.11.07. 10:15:25

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én lassan sokkal többet várnék tőle. Öt azért hoztuk, hogy a világ egyik legjobb védője legyen pár éven belül. Ettől egyelőre eléggé messze van sajnos.

rob1 2021.11.07. 10:27:51

@Gaben Smith: Szerintem senki. Én sem szeretnék nézni is szörnyű. Nem örültem hogy vissza jön és remélem minél előbb megy. Egy beszari embernek tartom akinek csak az a fontos hogy ne kapjunk gólt.

DegerFaCan 2021.11.07. 10:28:10

@GodPiero: lecci ne zavarj minket Juveszurkolókat

venember83 2021.11.07. 10:43:48

@Gaben Smith: 4 éves szerződést kötött, az elnök személyes hívására/kérésére tért vissza. Én is többer vártam/reméltem játék tekintetében, de jelen helyzetben szerintem abszurd edzőbuktatásra gondolni bármelyik oldalról. Különben meg rohadjanak meg a kedves játékosok, ha megfordul az ilyesmi a fejükben, miután anno aktívan/passzívan közreműködtek Allegri menesztésében, és nem volt jó sem Sarri, sem Pirlo.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1850) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1646) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2426) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása